世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アプリ内広告市場:タイプ別(バナー広告、インタースティシャル広告、ネイティブ広告、リワード動画広告、その他)、プラットフォームタイプ別(iOS、Android、その他)、アプリケーションタイプ別(ゲーム、ソーシャルメディア、Eコマース、メディア・エンターテイメント、その他x):2025年~2034年の世界の機会分析と産業予測

アプリ内広告市場:タイプ別(バナー広告、インタースティシャル広告、ネイティブ広告、リワード動画広告、その他)、プラットフォームタイプ別(iOS、Android、その他)、アプリケーションタイプ別(ゲーム、ソーシャルメディア、Eコマース、メディア・エンターテイメント、その他x):2025年~2034年の世界の機会分析と産業予測


In-App Advertising Market By Type (Banner Ads, Interstitial Ads, Native Ads, Reward Video Ads, Others), By Platform Type (iOS, Android, Others), By Application Type (Gaming, Social Media, E-commerce, Media and Entertainment, Othersx): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034

アプリ内広告の世界市場規模は2024年に3,905億ドル、2034年には9,520億ドルに達し、2025年から2034年までの年平均成長率は9.2%で推移すると予測されている。 アプリ内広告市場には、モバイルアプリケーション内... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2025年4月30日 US$4,335
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 372 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アプリ内広告の世界市場規模は2024年に3,905億ドル、2034年には9,520億ドルに達し、2025年から2034年までの年平均成長率は9.2%で推移すると予測されている。
アプリ内広告市場には、モバイルアプリケーション内で広告が配信されるネットワークが含まれる。バナー、インタースティシャル、動画、ネイティブ広告などのフォーマットを使ってアプリ内に広告を埋め込む戦略、技術、プラットフォーム、関係者が含まれる。この市場は、スマートフォンの普及とユーザーのモバイルアプリ利用時間の増加に後押しされて急成長している。ゲームやソーシャルメディアからニュース、エンターテインメント、ユーティリティアプリに至るまで、アプリ内広告はアプリ開発者にとって不可欠な収益源となり、マーケティング担当者にとってはターゲットを絞った効果的な広告ツールとなっている。
アプリ内広告市場の成長を牽引しているのは、デマンドサイドプラットフォーム(DSP)、サプライサイドプラットフォーム(SSP)、広告ネットワーク、アプリ開発者といった、同市場で重要な役割を担う企業間の連携が活発化していることだ。広告主はDSPを活用してアプリ内の広告枠の購入を自動化し、SSPはパブリッシャーの広告在庫の管理と販売を支援する。これらの取引は通常、リアルタイム入札(RTB)を通じて行われ、広告主と利用可能な広告枠を結びつけるアドエクスチェンジによって促進される。アプリ内広告は、人口統計、位置情報、アプリの利用パターン、興味関心などのユーザーデータを利用することで、高度にターゲティングされた関連性の高い広告を配信できることが、市場の成長を促す大きな要因となっている。
しかし、高い設置コストとサイバーセキュリティリスクが、予測期間中の変電所監視システム市場の拡大を制限する大きな課題となっている。インテリジェント電子機器(IED)、ワイヤレスセンサーネットワーク、通信インフラの導入には多額の設備投資が必要であり、特に予算が厳しい地域では導入が阻害される可能性がある。そのため、市場の成長が抑制される。さらに、デジタル化が進むにつれて、サイバー脅威に対する重要インフラのセキュリティに対する懸念が高まっており、これが市場の幅広い受け入れに対するもう一つの大きな障害となっている。
しかし、プライバシー規制や広告詐欺などの課題が市場の成長を抑制している。さらに、透明性、データ・セキュリティ、機械学習への継続的な投資がこうした懸念の解消に役立っており、市場の成長機会をさらに提供している。モバイル利用がデジタルエンゲージメントをますます主導する中、アプリ内広告は、パーソナライズされた成果重視のマーケティング戦略を進化させる重要な原動力となる準備が整っている。
セグメントのレビュー
市場は、タイプ、プラットフォームタイプ、アプリケーションタイプ、地域によって区分される。タイプ別では、バナー広告、インタースティシャル広告、ネイティブ広告、リワード動画広告、その他に分類される。プラットフォームタイプ別では、iOS、Android、その他に細分化される。アプリケーションタイプ別では、ゲーム、ソーシャルメディア、eコマース、メディア&エンターテインメント、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されている。
主な調査結果
タイプ別では、禁止広告セグメントが2024年のアプリ内広告市場規模最大を占める。
プラットフォームタイプ別では、アンドロイドセグメントが2024年のアプリ内広告市場シェアで最大を占める。
アプリケーションタイプ別では、ソーシャルメディアセグメントが2024年に最大のアプリ内広告市場規模を占めた。
地域別では、アジア太平洋地域が2024年に最も高い収益を上げた。
競争分析:
アプリ内広告業界の主要企業には、Unity Technologies、Alphabet(Google Inc.)、AppLovin Corporation、Amobee Inc.(Nexxen International Ltd.)、InMobi、Chartboost, Inc.(LoopMe)、Smaato Inc.(Verve)、Leadbolt Pty Ltd.、Liftoff, Inc、Liftoff,Inc.、PubMatic, Inc.、Mintegral、Digital Turbine, Inc.、RevX Affle、Entravision Comunications Corporation、AppsFlyer Ltd.、Start.io、triplelift、BYYD Inc.、Apple Inc.、Meta Platforms, Inc.

この購入で得られる追加特典は以下の通りです:
四半期ごとのアップデートと* (コーポレートライセンスでのみ利用可能、表示価格)
無料アップデートとして、購入前または購入後に、クライアントが選択した5つの企業プロフィールを追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
主要市場セグメント
タイプ別
バナー広告
インタースティシャル広告
ネイティブ広告
リワード動画広告
その他
プラットフォームタイプ別
iOS
アンドロイド
その他
アプリケーション別
ゲーム
ソーシャルメディア
Eコマース
メディア・エンターテインメント
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
AppsFlyer Ltd.
RevX Affle
Liftoff, Inc.
インモビ
Smaato Inc.
デジタルタービン
○ Start.io
AppLovin株式会社
トリプルリフト
BYYD Inc.
アップル
株式会社アモビー(ネクセンインターナショナル株式会社)
Chartboost, Inc.
アルファベット(グーグル)
ユニティ・テクノロジーズ
Entravision Comunications Corporation
ミンテグラル
リードボルト社
PubMatic, Inc.
Meta Platforms, Inc.

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度から高い
3.3.2.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.3.中程度から高い代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさが低い~高い
3.3.5.買い手の交渉力が中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.モバイルアプリの利用急増
3.4.1.2.プログラマティック広告とAD技術の進歩
3.4.1.3.ゲームやエンターテイメントアプリの台頭
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.プライバシーに関する懸念と規制上の課題
3.4.2.2.広告疲労とユーザー体験の低下
3.4.3.機会
3.4.3.1.5Gと新興テクノロジーの拡大
3.4.3.2.EコマースとMコマースの成長
第4章: アプリ内広告市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.バナー広告
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.インタースティシャル広告
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ネイティブ広告
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.リワード動画広告
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
第5章 アプリ内広告市場:プラットフォームタイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2. iOS
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.市場規模および予測、地域別
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.アンドロイド
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 アプリ内広告市場:アプリケーションタイプ別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.ゲーミング
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.ソーシャルメディア
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.電子商取引
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.メディアとエンターテインメント
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
第7章 アプリ内広告市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模・予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:プラットフォームタイプ別
7.2.4.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:プラットフォームタイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:プラットフォームタイプ別
7.3.4.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.イギリス
7.3.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測、タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:プラットフォームタイプ別
7.4.4.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:プラットフォームタイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:プラットフォームタイプ別
7.5.4.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:プラットフォームタイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーションタイプ別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2024年
第9章 企業プロフィール
9.1.ユニティ・テクノロジーズ
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.アルファベット(グーグル)
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.AppLovin株式会社
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.アモビー株式会社(ネクセンインターナショナル株式会社)
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.インモビ
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.6.株式会社チャートブースト(ループミー)
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.株式会社スマアト(ヴァーヴ)
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.リードボルト社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.リフトオフ社
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.パブマティック社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.11.ミンテグラル
9.11.1.会社概要
9.11.2.主要役員
9.11.3.スナップショット
9.11.4.事業セグメント
9.11.5.製品ポートフォリオ
9.12.デジタルタービン
9.12.1.会社概要
9.12.2.主要役員
9.12.3.スナップショット
9.12.4.事業セグメント
9.12.5.製品ポートフォリオ
9.12.6.業績
9.13.レブックスアッフル
9.13.1.会社概要
9.13.2.主要役員
9.13.3.スナップショット
9.13.4.事業セグメント
9.13.5.製品ポートフォリオ
9.14.エンタビジョン・コミュニケーションズ
9.14.1.会社概要
9.14.2.主要役員
9.14.3.スナップショット
9.14.4.事業セグメント
9.14.5.製品ポートフォリオ
9.14.6.業績
9.15.AppsFlyer Ltd.
9.15.1.会社概要
9.15.2.主要役員
9.15.3.スナップショット
9.15.4.事業セグメント
9.15.5.製品ポートフォリオ
9.16.スタートアイオー
9.16.1.会社概要
9.16.2.主要役員
9.16.3.スナップショット
9.16.4.事業セグメント
9.16.5.製品ポートフォリオ
9.17. トリプルリフト
9.17.1.会社概要
9.17.2.主要役員
9.17.3.スナップショット
9.17.4.事業セグメント
9.17.5.製品ポートフォリオ
9.18.BYYD Inc.
9.18.1.会社概要
9.18.2.主要役員
9.18.3.スナップショット
9.18.4.事業セグメント
9.18.5.製品ポートフォリオ
9.19.アップル
9.19.1.会社概要
9.19.2.主要役員
9.19.3.スナップショット
9.19.4.事業セグメント
9.19.5.製品ポートフォリオ
9.19.6.業績
9.20.メタ・プラットフォームズ
9.20.1.会社概要
9.20.2.主要役員
9.20.3.スナップショット
9.20.4.事業セグメント
9.20.5.製品ポートフォリオ
9.20.6.業績

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global in-app advertising market was valued at $390.5 billion in 2024, and is projected to reach $952 billion by 2034, growing at a CAGR of 9.2% from 2025 to 2034.
The in-app advertising market includes the network through which advertisements are delivered within mobile applications. It involves strategies, technologies, platforms, and stakeholders responsible for embedding ads in apps using formats like banners, interstitials, videos, and native ads. This market has grown rapidly, fueled by widespread use of smartphones and rise in amount of time users spend on mobile apps. From gaming and social media to news, entertainment, and utility apps, in-app advertising has become a vital revenue stream for app developers and an effective, targeted advertising tool for marketers.
The in-app advertising market growth is driven by rise in collaborations among demand-side platforms (DSPs), supply-side platforms (SSPs), ad networks, and app developers, all of which play key roles in the market. Advertisers utilize DSPs to automate the buying of ad space within apps, while SSPs help publishers manage and sell their ad inventory. These transactions are typically carried out through real-time bidding (RTB) and facilitated by ad exchanges that connect advertisers with available ad space. A major factor driving the growth of the market the ability in-app advertising to deliver highly targeted and relevant ads by using user data such as demographics, location, app usage patterns, and interests.
However, high installation costs and cybersecurity risks are significant challenges limiting the expansion of the substation monitoring system market during the projected period. Implementing Intelligent Electronic Devices (IEDs), wireless sensor networks, and communication infrastructure involves considerable capital investment, which can deter adoption, particularly in regions with tight budgets. Thus, restraining the growth of the market. Moreover, as digitalization advances, concerns over the security of critical infrastructure against cyber threats are growing, presenting another major obstacle to broader market acceptance.
However, challenges such as privacy regulations and ad fraud restrain the market growth. Moreover, continued investments in transparency, data security, and machine learning are helping to address these concerns, further offering growth opportunities in the market. With mobile usage increasingly leading digital engagement, in-app advertising is poised to become a key driver in the evolution of personalized and results-focused marketing strategies.
Segment Review:
The market is segmented on the basis of type, platform type, application type, and region. By type it is segregated into banner ads, interstitial ads, native ads, rewarded video ads, and others. By platform type, it is fragmented iOS, Android, and others. By application type, it is classified into gaming, social media, e-commerce, media & entertainment, and others. By region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings:
By type, the banned ads segment accounted for the largest in-app advertising market size in 2024.
By platform type, the android segment accounted for the largest in-app advertising market share in 2024.
By application type, the social media segment accounted for the largest in-app advertising market size in 2024.
Region-wise, Asia-Pacific generated the highest revenue in 2024.
Competition Analysis:
Major players in the in-app advertising industry include Unity Technologies, Alphabet (Google Inc.), AppLovin Corporation, Amobee Inc.(Nexxen International Ltd.), InMobi, Chartboost, Inc. (LoopMe), Smaato Inc. (Verve), Leadbolt Pty Ltd., Liftoff, Inc., PubMatic, Inc., Mintegral, Digital Turbine, Inc., RevX Affle, Entravision Comunications Corporation, AppsFlyer Ltd., Start.io, triplelift, BYYD Inc., Apple Inc., Meta Platforms, Inc.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Market share analysis of players at global/region/country level
Key Market Segments
By Type
● Banner Ads
● Interstitial Ads
● Native Ads
● Reward Video Ads
● Others
By Platform Type
● iOS
● Android
● Others
By Application Type
● Gaming
● Social Media
● E-commerce
● Media and Entertainment
● Othersx
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ AppsFlyer Ltd.
○ RevX Affle
○ Liftoff, Inc.
○ InMobi
○ Smaato Inc. (Verve)
○ Digital Turbine, Inc.
○ Start.io
○ AppLovin Corporation
○ triplelift
○ BYYD Inc.
○ Apple Inc.
○ Amobee Inc.(Nexxen International Ltd.)
○ Chartboost, Inc. (LoopMe)
○ Alphabet (Google Inc.)
○ Unity Technologies
○ Entravision Comunications Corporation
○ Mintegral
○ Leadbolt Pty Ltd.
○ PubMatic, Inc.
○ Meta Platforms, Inc.



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate to high bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate to high threat of new entrants
3.3.3. Moderate to high threat of substitutes
3.3.4. Low to high intensity of rivalry
3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Surge in mobile app usage
3.4.1.2. Advancement in Programmatic Advertising and AD Tech
3.4.1.3. Rise of gaming and entertainment apps
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Privacy Concerns and regulatory challenges
3.4.2.2. Ad Fatigue and poor user experiences
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Expansion of 5G and emerging technologies
3.4.3.2. Growth in E-Commerce and M-Commerce
CHAPTER 4: IN-APP ADVERTISING MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Banner Ads
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Interstitial Ads
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Native Ads
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Reward Video Ads
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: IN-APP ADVERTISING MARKET, BY PLATFORM TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. iOS
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Android
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Others
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: IN-APP ADVERTISING MARKET, BY APPLICATION TYPE
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Gaming
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Social Media
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. E-commerce
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Media and Entertainment
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Othersx
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: IN-APP ADVERTISING MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Platform Type
7.2.4. Market size and forecast, by Application Type
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application Type
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application Type
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.4. Market size and forecast, by Application Type
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application Type
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application Type
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application Type
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application Type
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application Type
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Application Type
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.4. Market size and forecast, by Application Type
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application Type
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application Type
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application Type
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application Type
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application Type
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Application Type
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Platform Type
7.5.4. Market size and forecast, by Application Type
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application Type
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application Type
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Platform Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application Type
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2024
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Unity Technologies
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Alphabet (Google Inc.)
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. AppLovin Corporation
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Amobee Inc.(Nexxen International Ltd.)
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. InMobi
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Chartboost, Inc. (LoopMe)
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Smaato Inc. (Verve)
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Leadbolt Pty Ltd.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Liftoff, Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. PubMatic, Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.11. Mintegral
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.12. Digital Turbine, Inc.
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Business performance
9.13. RevX Affle
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Entravision Comunications Corporation
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.14.6. Business performance
9.15. AppsFlyer Ltd.
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.16. Start.io
9.16.1. Company overview
9.16.2. Key executives
9.16.3. Company snapshot
9.16.4. Operating business segments
9.16.5. Product portfolio
9.17. triplelift
9.17.1. Company overview
9.17.2. Key executives
9.17.3. Company snapshot
9.17.4. Operating business segments
9.17.5. Product portfolio
9.18. BYYD Inc.
9.18.1. Company overview
9.18.2. Key executives
9.18.3. Company snapshot
9.18.4. Operating business segments
9.18.5. Product portfolio
9.19. Apple Inc.
9.19.1. Company overview
9.19.2. Key executives
9.19.3. Company snapshot
9.19.4. Operating business segments
9.19.5. Product portfolio
9.19.6. Business performance
9.20. Meta Platforms, Inc.
9.20.1. Company overview
9.20.2. Key executives
9.20.3. Company snapshot
9.20.4. Operating business segments
9.20.5. Product portfolio
9.20.6. Business performance

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Allied Market Research社の ICT分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(advertising)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/10/10 10:27

154.09 円

178.61 円

207.69 円

ページTOPに戻る