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リードマイニングソフトウェア市場:タイプ別(リードキャプチャ、リードインテリジェンス、リードスコアリング、その他)、企業規模別(大企業、中小企業)、業種別(BFSI、小売、IT・通信、ヘルスケア、製造、その他):2024年~2034年の世界の機会分析と産業予測

リードマイニングソフトウェア市場:タイプ別(リードキャプチャ、リードインテリジェンス、リードスコアリング、その他)、企業規模別(大企業、中小企業)、業種別(BFSI、小売、IT・通信、ヘルスケア、製造、その他):2024年~2034年の世界の機会分析と産業予測


Lead Mining Software Market By Type (Lead Capture, Lead Intelligence, Lead Scoring, Other), By Enterprise Size (Large Enterprise, Small and medium size Enterprise), By Industry Vertical (BFSI, Retail, IT and Telecommunications, Healthcare, Manufacturing, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024 - 2034

世界のオルタナティブ・レンディング市場は、2023年には3,548億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は11.6%で、2033年には1兆763億ドルに達すると予測されている。 オルタナティブ・レンディン... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
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サマリー

世界のオルタナティブ・レンディング市場は、2023年には3,548億ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は11.6%で、2033年には1兆763億ドルに達すると予測されている。
オルタナティブ・レンディングとは、伝統的な銀行以外の消費者や企業が利用できるローンの選択肢を指す。フィンテックやノンバンク企業がオルタナティブ・レンディング市場に参入し、特定の地域、人口層、業界向けにカスタマイズされた融資商品を提供するケースが増えている。これは、伝統的な銀行や金融機関の枠にとらわれない、非伝統的な方法で融資を提供するものである。このモデルは、従来の金融機関の標準的な要件を満たさない借り手にとっても、柔軟性、スピード、アクセシビリティがあるため、ますます人気が高まっている。オルタナティブ・レンディングには、ピアツーピア・レンディング、クラウドファンディング、マーケットプレイス・レンディング、オンライン・パーソナル・ローンなど、さまざまな選択肢がある。

柔軟な資金調達オプションに対する需要の増加や、有利な規制変更の急増といった要因は、オルタナティブ・レンディング市場の成長にプラスの影響を与えている。また、資本へのアクセスが容易であること、借入コストが低いこと、より包括的な金融サービスが提供されていること、迅速かつ透明性の高いオンライン・プラットフォームへの信頼が高まっていることなどから、ピアツーピア(P2P)融資やクラウドファンディング融資が増加しており、予測期間中の市場の成長を促進すると予想される。
さらに、技術の進歩や、より利用しやすく効率的な融資ソリューションへの消費者嗜好のシフトは、今後の市場成長にプラスの影響を与えると予想される。しかし、データプライバシーとセキュリティに関する懸念、信用リスク、貸し倒れが市場成長の妨げになると予想される。さらに、貸出プラットフォームの拡大は、信用へのアクセスを増加させ、金融包摂と経済成長を後押しすることで、新興市場に数多くの機会を生み出している。さらに、伝統的な銀行と代替的な貸し手との間のパートナーシップとコラボレーションは、予測期間中に世界市場の拡大に有益な機会を提供すると期待されている。

一方、貸出プラットフォームにおけるAI、ブロックチェーン、データ分析の統合は、今後数年間、市場に有利な成長機会を提供すると予想される。さらに、融資の意思決定を強化し、セキュリティを向上させ、プロセスを合理化する技術の開発は、ソリューションの迅速化、効率化、透明化を実現し、市場成長の有利な機会を創出すると予想される。例えば、2020年8月、ファンディング・サークル・リミテッドはサンタンデールと提携し、資金調達への合理的なアクセスを提供することで、英国の中小企業を支援している。
セグメント別レビュー
オルタナティブ・レンディング市場は、タイプ、期間、エンドユーザー、地域に区分される。タイプ別では、オルタナティブ・レンディング市場はピアツーピア・レンディング、クラウドファンディング・レンディング、請求書取引に区分される。保有期間別では、市場は短期、中期、長期に区分される。エンドユーザー別では、個人と企業に分けられる。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
主な調査結果
タイプ別では、ピアツーピアレンディングセグメントが2023年のオルタナティブレンディング市場規模最大を占めた。
保有期間別では、中期セグメントが2023年に最大のオルタナティブレンディング市場シェアを占めた。
エンドユーザー別では、企業セグメントが2023年に最大の市場シェアを占めた。
地域別では、北米が2023年に最も高い収益を上げた。
競争分析
オルタナティブ・レンディング市場で事業を展開している市場プレーヤーは、Funding Circle Limited、Prosper Funding LLC、Affirm, Inc.、Upstart、OnDeck、Bluevine Inc.、Fundbox、capify、MoneyLion Inc.、Biz2Credit、Clearco、Kiva、Crowd2Fund、Loanpad、American Express Company、Tala、LendingClub、LenDenClub、Bond Street Servicing, LLC、Planethome Investment AGである。これらの主要プレーヤーは、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要開発戦略を採用し、世界的な代替融資市場の成長を後押ししている。

ステークホルダーにとっての主な利点
当レポートでは、2024年から2034年までの鉛鉱業ソフトウェア市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的な鉛鉱業ソフトウェア市場機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるように、バイヤーとサプライヤーの潜在力を強調します。
リードマイニングソフトウェア市場のセグメンテーションの詳細な分析は、市場機会を決定するのに役立ちます。
各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされています。
市場プレイヤーのポジショニングは、ベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションの明確な理解を提供します。
本レポートは、地域および世界の鉛鉱業ソフトウェア市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含んでいます。

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消費者の購買行動分析
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製品ライフサイクル
シナリオ分析と成長トレンド比較
技術トレンド分析
市場参入戦略
製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
規制ガイドライン
顧客の関心に応じた企業プロファイルの追加
国や地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
顧客/消費者/原料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
企業規模別
大企業
中小企業
業種別
BFSI
小売
IT・通信
ヘルスケア
製造業
その他
タイプ別
リード・キャプチャー
リードインテリジェンス
リードスコアリング
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ZoomInfo Technologies LLC
LeadIQ, Inc.
AeroLeads, Inc.
リードジーニアス
Anteriad LLC
アジャイルCRM
ハブスポット
ルシャ・システムズ
アップリード
ファインドザットリード
コグニズム・リミテッド
アポロ
サレスパネル
○ Snov.io
BuiltWith Pty Ltd
snapADDY GmbH
リードギボン
Dealfront Group GmbH
Growbots Inc.
UnboundB2B

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度から高い
3.3.2.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.3.中程度から高い代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度から高い
3.3.5.買い手の交渉力は中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.データ主導の販売戦略への需要の高まり
3.4.1.2.複雑化する営業プロセス
3.4.1.3.企業に適したスケーラブルなクラウドベースのソリューションの利用可能性
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.データのプライバシーとセキュリティへの懸念
3.4.2.2.高度またはカスタムソリューションの初期設定コストの高さ
3.4.3.ビジネスチャンス
3.4.3.1.デジタルマーケティングエコシステムが成長する新興市場への進出
第4章 リードマイニングソフトウェア市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.リード獲得
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.リードインテリジェンス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.リードスコアリング
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 リードマイニングソフトウェア市場:企業規模別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.大企業
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.中小企業
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 リードマイニングソフトウェア市場:産業別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.BFSI
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.小売
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.ITと通信
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.ヘルスケア
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.製造業
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
6.7.その他
6.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.7.2.地域別の市場規模と予測
6.7.3.国別市場シェア分析
第7章 リードマイニングソフトウェア市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:企業規模別
7.2.4.市場規模・予測:業種別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:企業規模別
7.3.4.市場規模・予測:業種別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:業種別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:業種別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:企業規模別
7.4.4.市場規模・予測:業種別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測、タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:業種別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:業種別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:企業規模別
7.5.4.市場規模・予測:業種別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:業種別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:業種別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:業種別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2024年
第9章 企業プロフィール
9.1.ZoomInfo Technologies LLC
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.エアロリード
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.3.LeadIQ, Inc.
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.4.リードジーニアス
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.アジャイルCRM社
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.6.ビルトウィズ社
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.アンテリア合同会社
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8. スナップアディ社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.リードジボン
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.ルシャシステムズ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.11.アップリード
9.11.1.会社概要
9.11.2.主要役員
9.11.3.スナップショット
9.11.4.事業セグメント
9.11.5.製品ポートフォリオ
9.12.ハブスポット社
9.12.1.会社概要
9.12.2.主要役員
9.12.3.スナップショット
9.12.4.事業セグメント
9.12.5.製品ポートフォリオ
9.12.6.業績
9.12.7.主な戦略的動きと展開
9.13.Dealfront Group GmbH
9.13.1.会社概要
9.13.2.主要役員
9.13.3.スナップショット
9.13.4.事業セグメント
9.13.5.製品ポートフォリオ
9.14.ファインドザットリード
9.14.1.会社概要
9.14.2.主要役員
9.14.3.スナップショット
9.14.4.事業セグメント
9.14.5.製品ポートフォリオ
9.15.コグニズム・リミテッド
9.15.1.会社概要
9.15.2.主要役員
9.15.3.スナップショット
9.15.4.事業セグメント
9.15.5.製品ポートフォリオ
9.16.アポロ
9.16.1.会社概要
9.16.2.主要役員
9.16.3.スナップショット
9.16.4.事業セグメント
9.16.5.製品ポートフォリオ
9.17.グローボッツ社
9.17.1.会社概要
9.17.2.主要役員
9.17.3.スナップショット
9.17.4.事業セグメント
9.17.5.製品ポートフォリオ
9.18.セールスパネル
9.18.1.会社概要
9.18.2.主要役員
9.18.3.スナップショット
9.18.4.事業セグメント
9.18.5.製品ポートフォリオ
9.19.アンバウンドB2B
9.19.1.会社概要
9.19.2.主要役員
9.19.3.スナップショット
9.19.4.事業セグメント
9.19.5.製品ポートフォリオ
9.20.Snov.io
9.20.1.会社概要
9.20.2.主要役員
9.20.3.スナップショット
9.20.4.事業セグメント
9.20.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The global alternative lending market was valued at $354.8 billion in 2023, and is projected to reach $1,076.3 billion by 2033, growing at a CAGR of 11.6% from 2024 to 2033.
Alternative lending refers to loan options available to consumers and businesses other than those options from traditional banks. Fintechs and non-banking companies are increasingly entering the alternative lending market to offer customized lending products designed for specific regions, demographic segments, or industries. It involves non-traditional methods of providing finance, typically outside the scope of traditional banks and financial institutions. This model has become increasingly popular due to its flexibility, speed, and accessibility for borrowers who do meet the standard requirements of traditional lenders. Alternative lending offers a variety of options, such as peer-to-peer lending, crowdfunding, marketplace lending, and online personal loans.

Factors such as increase in demand for flexible financing options and surge in favorable regulatory changes positively impact the growth of the alternative lending market. In addition, rise in peer-to-peer (P2P) lending and crowdfunding lending due to easier access to capital, lower borrowing costs, more inclusive financial services, and surge in trust in fast & transparent online platforms, is expected to fuel the growth of the market during the forecast period.
Moreover, technological advancements and shift in consumer preferences toward more accessible and efficient lending solutions are expected to positively impact on the growth of the market in the future. However, data privacy & security concerns, credit risk, and loan default are expected to hamper market growth. Furthermore, the expansion of lending platforms creates numerous opportunities in emerging markets by increasing access to credit, boosting financial inclusion and economic growth. Moreover, partnerships and collaboration between traditional banks and alternative lenders are expected to offer remunerative opportunities for the expansion of the global market during the forecast period.

On the other hand, the integration of AI, blockchain, and data analytics in lending platforms is expected to provide lucrative growth opportunities for the market in the upcoming years. Moreover, the development of technology to enhance loan decision-making, improve security, and streamline processes is anticipated to create lucrative opportunities for market growth, making solutions faster, more efficient, and more transparent. For instance, in August 2020, Funding Circle Limited collaborated with Santander to support small UK businesses by providing streamlined access to funding.
Segment Review
The alternative lending market is segmented into type, tenure, end user, and region. By type, the alternative lending market is segmented into peer-to-peer lending, crowdfunding lending, and invoice trading. By tenure, the market is segregated into short-term, mid-term, and long-term. By end user, the market is divided into individual and businesses. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Key Findings
By type, the peer-to-peer lending segment accounted for the largest alternative lending market size in 2023.
By tenure, the mid-term segment accounted for the largest alternative lending market share in 2023.
By end user, the businesses segment accounted for the largest market share in 2023.
Region-wise, North America generated the highest revenue in 2023.
Competition Analysis
The market players operating in the alternative lending market are Funding Circle Limited, Prosper Funding LLC, Affirm, Inc., Upstart, OnDeck, Bluevine Inc, Fundbox, capify, MoneyLion Inc, Biz2Credit, Clearco, Kiva, Crowd2Fund, Loanpad, American Express Company, Tala, LendingClub, LenDenClub, Bond Street Servicing, LLC, and Planethome Investment AG. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships, which help to drive the growth of the alternative lending market globally.

Key Benefits For Stakeholders
This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the lead mining software market analysis from 2024 to 2034 to identify the prevailing lead mining software market opportunities.
The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
In-depth analysis of the lead mining software market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
The report includes the analysis of the regional as well as global lead mining software market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
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● Consumer Buying Behavior Analysis
● Investment Opportunities
● Product Life Cycles
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Technology Trend Analysis
● Go To Market Strategy
● Market share analysis of players by products/segments
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Enterprise Size
● Large Enterprise
● Small and medium size Enterprise
By Industry Vertical
● BFSI
● Retail
● IT and Telecommunications
● Healthcare
● Manufacturing
● Others
By Type
● Lead Capture
● Lead Intelligence
● Lead Scoring
● Other
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ ZoomInfo Technologies LLC
○ LeadIQ, Inc.
○ AeroLeads, Inc.
○ LeadGenius
○ Anteriad LLC
○ Agile CRM Inc.
○ HubSpot, Inc.
○ Lusha Systems Inc
○ UpLead
○ FindThatLead
○ Cognism Limited
○ Apollo
○ Salespanel
○ Snov.io
○ BuiltWith Pty Ltd
○ snapADDY GmbH
○ LeadGibbon
○ Dealfront Group GmbH
○ Growbots Inc.
○ UnboundB2B



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate to high bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate to high threat of new entrants
3.3.3. Moderate to high threat of substitutes
3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry
3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increasing Demand for Data-Driven Sales Strategies
3.4.1.2. Growing Complexity of Sales Processes
3.4.1.3. Availability of Scalable Cloud-Based Solutions Suitable for Enterprises
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Data Privacy and Security Concerns
3.4.2.2. High Initial Setup Costs for Advanced or Custom Solutions
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Expansion into Emerging Markets with Growing Digital Marketing Ecosystems
CHAPTER 4: LEAD MINING SOFTWARE MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Lead Capture
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Lead Intelligence
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Lead Scoring
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Other
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: LEAD MINING SOFTWARE MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Large Enterprise
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Small and medium size Enterprise
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: LEAD MINING SOFTWARE MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. BFSI
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Retail
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. IT and Telecommunications
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Healthcare
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Manufacturing
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
6.7. Others
6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.7.2. Market size and forecast, by region
6.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: LEAD MINING SOFTWARE MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.4. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2024
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. ZoomInfo Technologies LLC
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. AeroLeads, Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. LeadIQ, Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. LeadGenius
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Agile CRM Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. BuiltWith Pty Ltd
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Anteriad LLC
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. snapADDY GmbH
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. LeadGibbon
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Lusha Systems Inc
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.11. UpLead
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.12. HubSpot, Inc.
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Business performance
9.12.7. Key strategic moves and developments
9.13. Dealfront Group GmbH
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. FindThatLead
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.15. Cognism Limited
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.16. Apollo
9.16.1. Company overview
9.16.2. Key executives
9.16.3. Company snapshot
9.16.4. Operating business segments
9.16.5. Product portfolio
9.17. Growbots Inc.
9.17.1. Company overview
9.17.2. Key executives
9.17.3. Company snapshot
9.17.4. Operating business segments
9.17.5. Product portfolio
9.18. Salespanel
9.18.1. Company overview
9.18.2. Key executives
9.18.3. Company snapshot
9.18.4. Operating business segments
9.18.5. Product portfolio
9.19. UnboundB2B
9.19.1. Company overview
9.19.2. Key executives
9.19.3. Company snapshot
9.19.4. Operating business segments
9.19.5. Product portfolio
9.20. Snov.io
9.20.1. Company overview
9.20.2. Key executives
9.20.3. Company snapshot
9.20.4. Operating business segments
9.20.5. Product portfolio

 

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