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営業研修ソフトウェア市場:展開形態別(クラウド、オンプレミス)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー産業別(IT・通信、BFSI、小売、ヘルスケア、自動車、その他):2024年~2034年の世界の機会分析と産業予測

営業研修ソフトウェア市場:展開形態別(クラウド、オンプレミス)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー産業別(IT・通信、BFSI、小売、ヘルスケア、自動車、その他):2024年~2034年の世界の機会分析と産業予測


Sales Training Software Market By Deployment Mode (Cloud, On-premise), By Enterprise Size (Large Enterprise, SMEs), By End User Industry (IT and Telecom, BFSI, Retail, Healthcare, Automotive, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024 - 2034

営業チームのパフォーマンスを強化するために設計されたデジタル・プラットフォームは、営業トレーニング・ソフトウェアと呼ばれています。このプラットフォームは、バーチャルコーチング、コンテンツ管理、パフ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2025年5月30日 US$4,335
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サマリー

営業チームのパフォーマンスを強化するために設計されたデジタル・プラットフォームは、営業トレーニング・ソフトウェアと呼ばれています。このプラットフォームは、バーチャルコーチング、コンテンツ管理、パフォーマンス分析、インタラクティブなトレーニングモジュールを提供し、営業チームのスキルと知識を育成して、より良いパフォーマンスを可能にする。主な利害関係者には、構造化された学習プログラムを通じて測定可能な営業成果を上げることを目指す、ソフトウェア・プロバイダー、企業の研修部門、第三者のコンサルタントが含まれる。
従業員のオンボーディング、スキル開発、トレーニングにモバイル・ラーニング・プラットフォームの採用が急増し、営業トレーニング・ソフトウェア市場の成長を後押ししている。しかし、多くの企業はコストが高いため、営業トレーニング・プラットフォームに投資することが難しく、これが市場の成長を制限している。とはいえ、モバイル学習プラットフォームの採用が増加し、AIとリアルタイム分析の進歩が予測期間中の販売トレーニングソフトウェア市場の成長を後押しすると予測される。
セグメント別レビュー
営業研修ソフトウェア市場は、導入形態、企業規模、エンドユーザー産業、地域に区分される。展開モードでは、市場はクラウドとオンプレミスに分けられる。企業規模別では、市場は大企業と中小企業に二分される。エンドユーザー産業別では、IT・通信、BFSI、小売、ヘルスケア、自動車、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分析される。
競合分析
本レポートでは、営業研修ソフトウェア市場で事業を展開する主要企業のプロフィールを分析している、Bigtincan Holdings Limited、Mindtickle Inc.、SalesHood Inc.、SmartWinnr, Inc.、uQualio、Gong.io Ltd.、Secondnature AI Inc.、Paradiso Solutions Corporation、Kyndryl, Inc.、ONBOARD SOFTWARE LTD.、Salesken Inc.、Jiminny, Inc.、iSpring、Showpad Inc.
主要データ
導入形態別では、クラウドセグメントが2024年の営業研修ソフトウェア市場で最大のシェアを占めた。
企業規模別では、大企業セグメントが2024年の販売トレーニングソフトウェア市場規模において最大のシェアを占めた。
エンドユーザー産業別では、小売セグメントが2024年の販売トレーニングソフトウェア市場規模において最大のシェアを占めた。
地域別では、北米が2024年の市場規模において最大のシェアを占めた。しかし、アジア太平洋地域は、販売トレーニングソフトウェア市場の予測期間中に最も高いCAGRを目撃することが期待されている。
ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートでは、2024年から2034年にかけての変額保険市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、変額保険市場の実勢機会を明らかにします。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるよう、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにします。
変額保険市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができる。
各地域の主要国は、世界市場に対する収益貢献度に応じてマッピングされている。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
本レポートには、地域別および世界の変額保険市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析が含まれています。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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無料アップデートとして、購入前または購入後に、ご希望の会社プロファイルを5つ追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
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このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
製品ライフサイクル
技術トレンド分析
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
ブランドシェア分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
エンドユーザー産業別
小売
ヘルスケア
自動車
その他
IT・通信
BFSI
導入形態別
クラウド
オンプレミス
企業規模別
大企業
中小企業
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
Zoho Corporation Pvt.
Seismic Software, Inc.
Allego, Inc.
Bigtincan Holdings Limited
Mindtickle Inc.
SmartWinnr, Inc.
uQualio
セカンドネイチャーAI
株式会社キンドリル
株式会社セールスケン
株式会社ジミニー
アイ・スプリング
株式会社ショーパッド
株式会社セールスロフト
マインドマトリックス
株式会社セールスフード
株式会社セールスフード
パラディソ・ソリューションズ株式会社
オンボード・ソフトウェア株式会社
セールスフォース

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は低~中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.中程度から高い代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度から高い
3.3.5.買い手の高い交渉力
3.4.市場力学
3.4.1.促進要因
3.4.1.1.スキルアップと再スキルアップの重視
3.4.1.2.リモートワークとハイブリッドワークモデルの増加
3.4.1.3.トレーニングソリューションの技術的進歩
3.4.2.制約事項
3.4.2.1.高い導入コスト
3.4.2.2.営業チームの変化への抵抗
3.4.3.機会
3.4.3.1.マイクロラーニングモジュールの利用拡大
第4章: セールストレーニングソフトウェア市場、展開モード別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.クラウド
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.オンプレミス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 営業研修ソフトウェア市場:企業規模別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.大企業
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.中小企業
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 営業研修ソフトウェア市場:エンドユーザー産業別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.ITと通信
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.BFSI
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.小売
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.ヘルスケア
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.自動車
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
6.7.その他
6.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.7.2.地域別の市場規模と予測
6.7.3.国別市場シェア分析
第7章 営業研修ソフトウェア市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模・予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測、展開モード別
7.2.3.市場規模・予測:企業規模別
7.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:展開モード別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:企業規模別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:展開モード別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測、展開モード別
7.3.3.市場規模・予測:企業規模別
7.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.イギリス
7.3.5.1.1.市場規模・予測:展開形態別
7.3.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:展開形態別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:展開形態別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:展開形態別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:展開形態別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:展開モード別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、展開モード別
7.4.3.市場規模・予測:企業規模別
7.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:展開モード別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:展開形態別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:展開形態別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模・予測:展開形態別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測:展開形態別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模・予測:展開形態別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(展開モード別
7.5.3.市場規模・予測:企業規模別
7.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測:展開形態別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:展開形態別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:企業規模別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:展開形態別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2024年
第9章 企業プロフィール
9.1.アレゴ社
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.主な戦略的動きと展開
9.2.ビッグティン・ホールディングス・リミテッド
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.主な戦略的動きと展開
9.3.マインドチックル社
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.主な戦略的動きと展開
9.4.セールスフード
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.ショーパッド
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.主な戦略的動きと展開
9.6.スマートウィン社
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.セールスロフト
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.主な戦略的動きと展開
9.8.マインドマトリックス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.主な戦略的動きと展開
9.9.セールスフォース
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.Zoho Corporation Pvt.
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.主な戦略的動きと展開
9.11.Seismic Software, Inc.
9.11.1.会社概要
9.11.2.主要役員
9.11.3.スナップショット
9.11.4.事業セグメント
9.11.5.製品ポートフォリオ
9.11.6.主な戦略的動きと展開
9.12. ユークアリオ
9.12.1.会社概要
9.12.2.主要役員
9.12.3.スナップショット
9.12.4.事業セグメント
9.12.5.製品ポートフォリオ
9.12.6.主な戦略的動きと展開
9.13.Gong.io Ltd.
9.13.1.会社概要
9.13.2.主要役員
9.13.3.スナップショット
9.13.4.事業セグメント
9.13.5.製品ポートフォリオ
9.13.6.主な戦略的動きと展開
9.14.セカンドネイチャーAI社
9.14.1.会社概要
9.14.2.主要役員
9.14.3.スナップショット
9.14.4.事業セグメント
9.14.5.製品ポートフォリオ
9.14.6.主な戦略的動きと展開
9.15.パラディソ・ソリューションズ株式会社
9.15.1.会社概要
9.15.2.主要役員
9.15.3.スナップショット
9.15.4.事業セグメント
9.15.5.製品ポートフォリオ
9.16.オンボード・ソフトウェア
9.16.1.会社概要
9.16.2.主要役員
9.16.3.スナップショット
9.16.4.事業セグメント
9.16.5.製品ポートフォリオ
9.17.株式会社セールスケン
9.17.1.会社概要
9.17.2.主要役員
9.17.3.スナップショット
9.17.4.事業セグメント
9.17.5.製品ポートフォリオ
9.18.ジミニー
9.18.1.会社概要
9.18.2.主要役員
9.18.3.スナップショット
9.18.4.事業セグメント
9.18.5.製品ポートフォリオ
9.19. イースプリング
9.19.1.会社概要
9.19.2.主要役員
9.19.3.スナップショット
9.19.4.事業セグメント
9.19.5.製品ポートフォリオ
9.20.キンドリル社
9.20.1.会社概要
9.20.2.主要役員
9.20.3.スナップショット
9.20.4.事業セグメント
9.20.5.製品ポートフォリオ
9.20.6.業績

 

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Summary

Digital platform designed to enhance the performance of the sales team is termed sales training software. The platform offers virtual coaching, content management, performance analytics, and interactive training modules that foster the skills and knowledge of the sales team, enabling better performance. Key stakeholders include software providers, corporate training departments, and third-party consultants aiming to drive measurable sales outcomes through structured learning programs.
Surge in adoption of mobile learning platforms for employee onboarding, skill development and training boosts the growth of the sales training software market. However, a lot of organizations find it difficult to invest in sales training platforms due to the high cost, which limits the market growth. Nevertheless, rise in adoption of mobile learning platforms and advancement in AI and real-time analytics are projected to boost the sales training software market growth during the forecast period
Segment Review
The sales training software market is segmented into deployment mode, enterprise size, end user industry, and region. On the basis of deployment mode, the market is divided into cloud and on-premise. By enterprise size, the market is bifurcated into large enterprise and SMEs. As per end user industry, the market is classified into IT and telecom, BFSI, retail, healthcare, automotive, and others. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Competition Analysis
The report analyzes the profiles of key players operating in the sales training software market are Salesforce, Inc., Zoho Corporation Pvt. Ltd., Salesloft, Inc., Seismic Software, Inc., Allego, Inc., Mindmatrix Inc., Bigtincan Holdings Limited, Mindtickle Inc., SalesHood Inc., SmartWinnr, Inc., uQualio, Gong.io Ltd, Secondnature AI Inc., Paradiso Solutions Corporation, Kyndryl, Inc., ONBOARD SOFTWARE LTD., Salesken Inc, Jiminny, Inc., iSpring, and Showpad Inc.
Key Takeaways
By deployment mode, the cloud segment held the largest sales training software market share for 2024.
By enterprise size, the large enterprise segment held the largest share in the sales training software market size for 2024.
By end user industry, the retail segment held the largest share in the sales training software market size for 2024.
Region-wise, North America held largest market share in 2024. However, Asia-Pacific is expected to witness the highest CAGR during the sales training software market forecast period.
Key Benefits For Stakeholders
This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the variable life insurance market analysis from 2024 to 2034 to identify the prevailing variable life insurance market opportunities.
The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
In-depth analysis of the variable life insurance market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
The report includes the analysis of the regional as well as global variable life insurance market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Product Life Cycles
● Technology Trend Analysis
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Brands Share Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By End User Industry
● Retail
● Healthcare
● Automotive
● Others
● IT and Telecom
● BFSI
By Deployment Mode
● Cloud
● On-premise
By Enterprise Size
● Large Enterprise
● SMEs
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Zoho Corporation Pvt. Ltd.
○ Seismic Software, Inc.
○ Allego, Inc.
○ Bigtincan Holdings Limited
○ Mindtickle Inc.
○ SmartWinnr, Inc.
○ uQualio
○ Secondnature AI Inc.
○ Kyndryl, Inc.
○ Salesken Inc.
○ Jiminny, Inc.
○ iSpring
○ Showpad Inc.
○ Salesloft, Inc.
○ Mindmatrix Inc.
○ SalesHood Inc.
○ Gong.io Ltd
○ Paradiso Solutions Corporation
○ ONBOARD SOFTWARE LTD.
○ Salesforce, Inc.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low to moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate to high threat of substitutes
3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry
3.3.5. High bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Focus on upskilling and reskilling
3.4.1.2. Increase in remote and hybrid work models
3.4.1.3. Technological advancements in training solutions
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High implementation costs
3.4.2.2. Resistance to change among sales teams
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growing use of microlearning modules
CHAPTER 4: SALES TRAINING SOFTWARE MARKET, BY DEPLOYMENT MODE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Cloud
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. On-premise
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: SALES TRAINING SOFTWARE MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Large Enterprise
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. SMEs
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: SALES TRAINING SOFTWARE MARKET, BY END USER INDUSTRY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. IT and Telecom
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. BFSI
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Retail
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Healthcare
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Automotive
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
6.7. Others
6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.7.2. Market size and forecast, by region
6.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: SALES TRAINING SOFTWARE MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Deployment Mode
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End User Industry
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2024
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Allego, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Key strategic moves and developments
9.2. Bigtincan Holdings Limited
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Mindtickle Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Key strategic moves and developments
9.4. SalesHood Inc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Showpad Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Key strategic moves and developments
9.6. SmartWinnr, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Salesloft, Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Mindmatrix Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Key strategic moves and developments
9.9. Salesforce, Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Zoho Corporation Pvt. Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments
9.11. Seismic Software, Inc.
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.11.6. Key strategic moves and developments
9.12. uQualio
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Key strategic moves and developments
9.13. Gong.io Ltd
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.13.6. Key strategic moves and developments
9.14. Secondnature AI Inc.
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.14.6. Key strategic moves and developments
9.15. Paradiso Solutions Corporation
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.16. ONBOARD SOFTWARE LTD.
9.16.1. Company overview
9.16.2. Key executives
9.16.3. Company snapshot
9.16.4. Operating business segments
9.16.5. Product portfolio
9.17. Salesken Inc.
9.17.1. Company overview
9.17.2. Key executives
9.17.3. Company snapshot
9.17.4. Operating business segments
9.17.5. Product portfolio
9.18. Jiminny, Inc.
9.18.1. Company overview
9.18.2. Key executives
9.18.3. Company snapshot
9.18.4. Operating business segments
9.18.5. Product portfolio
9.19. iSpring
9.19.1. Company overview
9.19.2. Key executives
9.19.3. Company snapshot
9.19.4. Operating business segments
9.19.5. Product portfolio
9.20. Kyndryl, Inc.
9.20.1. Company overview
9.20.2. Key executives
9.20.3. Company snapshot
9.20.4. Operating business segments
9.20.5. Product portfolio
9.20.6. Business performance

 

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