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貴重品保険市場:タイプ別(ビジネス、個人)、用途別(美術品、宝石、骨董品、その他)、流通チャネル別(直販、ブローカー、オンラインプラットフォーム、その他):2024年~2034年の世界市場機会分析および産業予測

貴重品保険市場:タイプ別(ビジネス、個人)、用途別(美術品、宝石、骨董品、その他)、流通チャネル別(直販、ブローカー、オンラインプラットフォーム、その他):2024年~2034年の世界市場機会分析および産業予測


Valuables Insurance Market By Type (Business, Personal), By Application (Artworks, Jewelry, Antiques, Others), By Distribution Channel (Direct Sales, Brokers, Online Platforms, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024 - 2034

貴重品保険市場の2024年の市場規模は26億420万ドルで、2034年には51億620万ドルに達すると推定され、2025年から2034年までの年平均成長率は6.6%である。 貴重品保険とは、一般的な住宅所有者保険や借家人保険... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2025年5月30日 US$4,335
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サマリー

貴重品保険市場の2024年の市場規模は26億420万ドルで、2034年には51億620万ドルに達すると推定され、2025年から2034年までの年平均成長率は6.6%である。

貴重品保険とは、一般的な住宅所有者保険や借家人保険ではカバーしきれないような高価な身の回り品を保護するために設計された特別な補償のことである。盗難、紛失、偶発的な損傷、時には謎の失踪などの場合に補償を保証するものである。貴重品保険は、宝石、美術品、骨董品、収集品のような高価な品物を保護します。これらの品目は高価であったり、個人的または歴史的に重要であったりすることが多い。宝石や時計、美術品や骨董品、収集品(コイン、切手、ビンテージ品など)、楽器、毛皮、高級電子機器やカメラ、高級ハンドバッグやファッション・アイテム、その他の貴重品などをカバーすることができる。
貴重品保険市場を牽引しているのは、価値の高い個人資産や企業資産を紛失、盗難、損害から守ることの重要性に対する意識の高まりである。特に新興国における生活水準の向上や、貴重品を投資機会として収集する文化的な変化が、市場拡大に大きく寄与している。
加えて、保険プロセスに先端技術が統合され、顧客が貴重品保険をより簡単かつ効率的にかけられるようになったことも、貴重品保険業界を牽引している。さらに、都市化やライフスタイルの変化により、個人は個人的な楽しみのためだけでなく、経済的な不安に対する保障として個人の貴重品への投資を増やしている。その結果、保険会社は、柔軟な補償オプションや、鑑定や修復といった付加価値サービスなど、こうした顧客の具体的なニーズに応えるため、よりオーダーメイドの商品を提供するよう革新している。このような保険では、契約者は構造物、内容物、個人賠償責任、火災、強盗、自然災害に対する補償などのアドオンなど、特定の構成要素を選択することができる。このモジュール式アプローチは柔軟性を高め、コスト効率を保証する。
これにより、美術品、骨董品、トレーディング・カード、スポーツ・メモラビリア、高級品、宝飾品などの個人資産に対する包括的な保険を顧客に提供することができる。例えば、Chubb は革新的な高級品保険商品を複数の小売パートナーと共同設計した。この商品は、オンライン高級品小売業者のウェブサイトやアプリに組み込むことができ、顧客にシームレスなデジタル購入と保険金請求プロセスを提供する。こうした動きは、貴重品保険分野におけるパーソナライゼーション、デジタル・エンパワーメント、新たなリスクへの迅速な対応という、より広範なトレンドを反映している。

セグメントの概要
貴重品保険市場は、タイプ、用途、流通チャネル、地域によって区分される。タイプ別では、ビジネス用と個人用に二分される。用途別では、美術品、宝飾品、骨董品、その他に分類され、流通チャネル別では、直販、ブローカー、オンラインプラットフォーム、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで調査されている。
貴重品保険市場に参入している市場プレーヤーは、AXA XL、Arthur J. Gallagher & Co.、AIG、Chubb Limited、Jewelers Mutual Group、BriteCo Inc.、The Hagerty Group, LLC、Eeckman Art & Insurance、Zurich Insurance Company Ltd.、Assurant Inc、Liberty Mutual Insurance Company、The Hartford Insurance Group, Inc.、Allianz SE、Hiscox Ltd.、東京海上キルン、The Travelers Indemnity Company、Arch Capital Group Ltd.、W.R. Berkley Corporation、Munich Re、Markel Group Inc.利害関係者にとっての主なメリット
当レポートでは、2024年から2034年までの貴重品保険市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、貴重品保険市場の有力な市場機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益志向のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるように、バイヤーとサプライヤーの潜在力を強調します。
貴重品保険市場のセグメンテーションの詳細な分析は、市場機会を決定するのに役立ちます。
各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
当レポートには、地域別および世界別の貴重品保険市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析が含まれています。

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製品ライフサイクル
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技術動向分析
製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
ペインポイント分析
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国や地域の追加分析-市場規模と予測
ブランドシェア分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
顧客/消費者/原料サプライヤーリスト-バリューチェーン分析
SWOT分析
主要市場セグメント
用途別
美術品
宝飾品
アンティーク
その他
流通チャネル別
直販
ブローカー
オンラインプラットフォーム
その他
タイプ別
ビジネス
個人
地域別
北米
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
アクサ XL
AIG
チャブ・リミテッド
BriteCo Inc.
ハガティ・グループ
チューリッヒ保険会社
リバティ相互保険会社
アリアンツSE
東京海上キルン
アーチ・キャピタル・グループ
W.R.バークレー・コーポレーション
ミュンヘン再保険
マーケル・グループ
アーサー・J・ギャラガー・アンド・カンパニー ○ ジュエラーズ・ミューチュアル・グループ
ジュエラーズ・ミューチュアル・グループ
イークマン・アート&インシュアランス
アシュラント社
ハートフォード保険グループ
トラベラーズ・インデマニティ・カンパニー
ヒスコックス

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.2.代替品の脅威は低い~高い
3.3.3.ライバルの激しさが低い~高い
3.3.4.買い手の交渉力が中程度から高い
3.3.5.供給者の交渉力が中程度から高い。
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.買い替えコストの上昇と戦略的提携が貴重品保険市場を牽引
3.4.1.2.安全性へのニーズの高まり
3.4.1.3.デジタル・プラットフォームの成長
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.高い保険料と鑑定費用
3.4.2.2.複雑な評価とクレーム解決プロセス
3.4.3.機会
3.4.3.1.貴重品保険の新興市場における成長の可能性
第4章 貴重品保険市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.事業内容
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.パーソナル
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 貴重品保険市場:用途別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.アート作品
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.宝飾品
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.アンティーク
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.その他
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 貴重品保険市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.直接販売
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.ブローカー
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.オンラインプラットフォーム
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 貴重品保険市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:用途別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:用途別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.フランス
7.3.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.イタリア
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.スペイン
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.イギリス
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:用途別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:用途別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.序論
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2024年
第9章 企業プロフィール
9.1.アクサXL
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.2.アーサー・J・ギャラガー・アンド・カンパニー
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.チャブ・リミテッド
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.AIG
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.5.ジュエラーズ・ミューチュアル・グループ
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.主な戦略的動きと展開
9.6.ブライトコー
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.主な戦略的動きと展開
9.7.ハガティ・グループ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.アート&インシュアランス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.チューリッヒ保険会社
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.アシュラント社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.11.アリアンツSE
9.11.1.会社概要
9.11.2.主要役員
9.11.3.スナップショット
9.11.4.事業セグメント
9.11.5.製品ポートフォリオ
9.11.6.業績
9.12.ハートフォード保険グループ
9.12.1.会社概要
9.12.2.主要役員
9.12.3.スナップショット
9.12.4.事業セグメント
9.12.5.製品ポートフォリオ
9.12.6.業績
9.13.リバティミューチュアルインシュアランスカンパニー
9.13.1.会社概要
9.13.2.主要役員
9.13.3.スナップショット
9.13.4.事業セグメント
9.13.5.製品ポートフォリオ
9.13.6.業績
9.14.ヒスコックス
9.14.1.会社概要
9.14.2.主要役員
9.14.3.スナップショット
9.14.4.事業セグメント
9.14.5.製品ポートフォリオ
9.14.6.業績
9.15.マーケルグループ
9.15.1.会社概要
9.15.2.主要役員
9.15.3.スナップショット
9.15.4.事業セグメント
9.15.5.製品ポートフォリオ
9.15.6.業績
9.16.東京海上キルン
9.16.1.会社概要
9.16.2.主要役員
9.16.3.スナップショット
9.16.4.事業セグメント
9.16.5.製品ポートフォリオ
9.17.トラベラーズ・インデミュニティ・カンパニー
9.17.1.会社概要
9.17.2.主要役員
9.17.3.スナップショット
9.17.4.事業セグメント
9.17.5.製品ポートフォリオ
9.17.6.業績
9.18.W.R.バークレー・コーポレーション
9.18.1.会社概要
9.18.2.主要役員
9.18.3.スナップショット
9.18.4.事業セグメント
9.18.5.製品ポートフォリオ
9.18.6.業績
9.18.7.主な戦略的動きと展開
9.19.アーチ・キャピタル・グループ
9.19.1.会社概要
9.19.2.主要役員
9.19.3.スナップショット
9.19.4.事業セグメント
9.19.5.製品ポートフォリオ
9.19.6.業績
9.20.ミュンヘン再保険
9.20.1.会社概要
9.20.2.主要役員
9.20.3.スナップショット
9.20.4.事業セグメント
9.20.5.製品ポートフォリオ
9.20.6.業績
9.20.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The valuables insurance market was valued at $2,604.2 million in 2024 and is estimated to reach $5,106.2 million by 2034, exhibiting a CAGR of 6.6% from 2025 to 2034.

Valuables insurance refers to specialized coverage designed to protect high-value personal items that may not be fully covered under a standard homeowner’s or renter’s insurance policy. It ensures compensation in the event of theft, loss, accidental damage, or sometimes mysterious disappearance. Valuable insurance protects high-value items like jewelry, artwork, antiques, or collectibles. These items are often expensive or hold great personal or historical importance. It can cover items such as jewelry and watches, fine art and antiques, collectibles (e.g., coins, stamps, vintage items), musical instruments, furs, high-end electronics or cameras, luxury handbags and fashion items, and other such valuables.
The valuable insurance market is driven by growing awareness of the importance of protecting high-value personal and business assets against loss, theft, and damage. The increase in the standard of living, particularly in emerging economies, and a cultural shift towards collecting valuable items as investment opportunities have significantly contributed to the market expansion.
In addition, the integration of advanced technologies in insurance processes, making it easier and more efficient for clients to insure their valuables, is also driving the valuable insurance industry. Moreover, urbanization and lifestyle changes have led individuals to invest more in personal valuables not just for personal enjoyment, but also as security against economic uncertainty. As a result, insurance companies are innovating to offer more tailored products that cater to the specific needs of these clients, including flexible coverage options and value-added services such as appraisal and restoration. These policies enable policyholders to select specific components, such as structure, contents, personal liability, and add-ons like coverage against fire, burglary, or natural disasters. This modular approach enhances flexibility and ensures cost efficiency.
This allows businesses to provide customers with comprehensive insurance protection for personal property such as art, antiques, trading cards, sports memorabilia, luxury goods, and jewelry. For example, Chubb has co-designed an innovative luxury goods insurance product with several of its retail partners. This product can be embedded into the websites and apps of online luxury retailers, providing a seamless digital purchase and claims process for customers. These developments reflect a broader trend toward personalization, digital empowerment, and rapid response to emerging risks in the valuables insurance sector.

Segment Overview:
The valuables insurance market is segmented on the basis of type, application, distribution channel, and region. By type, it is bifurcated into business and personal. By application, it is classified into artworks, jewelry, antiques, and others, By distribution channel, it is segmented into direct sales, brokers, online platforms, and others. By region, the market is studied across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The market players operating in the valuable insurance market are AXA XL, Arthur J. Gallagher & Co., AIG, Chubb Limited, Jewelers Mutual Group, BriteCo Inc., The Hagerty Group, LLC, Eeckman Art & Insurance, Zurich Insurance Company Ltd., Assurant Inc., Liberty Mutual Insurance Company, The Hartford Insurance Group, Inc., Allianz SE, Hiscox Ltd, Tokio Marine Kiln, The Travelers Indemnity Company, Arch Capital Group Ltd., W.R. Berkley Corporation, Munich Re, Markel Group IncKey Benefits For Stakeholders
This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the valuables insurance market analysis from 2024 to 2034 to identify the prevailing valuables insurance market opportunities.
The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
In-depth analysis of the valuables insurance market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
The report includes the analysis of the regional as well as global valuables insurance market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Product Life Cycles
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Technology Trend Analysis
● Market share analysis of players by products/segments
● Pain Point Analysis
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● List of customers/consumers/raw material suppliers- value chain analysis
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Application
● Artworks
● Jewelry
● Antiques
● Others
By Distribution Channel
● Direct Sales
● Brokers
● Online Platforms
● Others
By Type
● Business
● Personal
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ France
○ Germany
○ Italy
○ Spain
○ UK
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ AXA XL
○ AIG
○ Chubb Limited
○ BriteCo Inc.
○ The Hagerty Group, LLC
○ Zurich Insurance Company Ltd.
○ Liberty Mutual Insurance Company
○ Allianz SE
○ Tokio Marine Kiln
○ Arch Capital Group Ltd.
○ W.R. Berkley Corporation
○ Munich Re
○ Markel Group Inc.
○ Arthur J. Gallagher & Co.
○ Jewelers Mutual Group
○ Eeckman Art & Insurance
○ Assurant Inc.
○ The Hartford Insurance Group, Inc.
○ The Travelers Indemnity Company
○ Hiscox Ltd.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate to high threat of new entrants
3.3.2. Low to high threat of substitutes
3.3.3. Low to high intensity of rivalry
3.3.4. Moderate to high bargaining power of buyers
3.3.5. Moderate to high bargaining power of suppliers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Higher Replacement Costs and Strategic Partnerships Driving the Valuable Insurance Market
3.4.1.2. Rise in the Need for Safety
3.4.1.3. Growth In Digital Platforms
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High Premiums and Appraisal Cost
3.4.2.2. Complex Valuation and Claim Settlement Processes
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growth Potential in Emerging Markets for Valuable Item Insurance
CHAPTER 4: VALUABLES INSURANCE MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Business
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Personal
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: VALUABLES INSURANCE MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Artworks
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Jewelry
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Antiques
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: VALUABLES INSURANCE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Direct Sales
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Brokers
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Online Platforms
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: VALUABLES INSURANCE MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. France
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. Italy
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Spain
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. UK
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2024
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. AXA XL
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. Arthur J. Gallagher & Co.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Chubb Limited
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. AIG
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Jewelers Mutual Group
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Key strategic moves and developments
9.6. BriteCo Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Key strategic moves and developments
9.7. The Hagerty Group, LLC
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Eeckman Art & Insurance
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Zurich Insurance Company Ltd.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Assurant Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.11. Allianz SE
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.11.6. Business performance
9.12. The Hartford Insurance Group, Inc.
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Business performance
9.13. Liberty Mutual Insurance Company
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.13.6. Business performance
9.14. Hiscox Ltd.
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.14.6. Business performance
9.15. Markel Group Inc.
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.15.6. Business performance
9.16. Tokio Marine Kiln
9.16.1. Company overview
9.16.2. Key executives
9.16.3. Company snapshot
9.16.4. Operating business segments
9.16.5. Product portfolio
9.17. The Travelers Indemnity Company
9.17.1. Company overview
9.17.2. Key executives
9.17.3. Company snapshot
9.17.4. Operating business segments
9.17.5. Product portfolio
9.17.6. Business performance
9.18. W.R. Berkley Corporation
9.18.1. Company overview
9.18.2. Key executives
9.18.3. Company snapshot
9.18.4. Operating business segments
9.18.5. Product portfolio
9.18.6. Business performance
9.18.7. Key strategic moves and developments
9.19. Arch Capital Group Ltd.
9.19.1. Company overview
9.19.2. Key executives
9.19.3. Company snapshot
9.19.4. Operating business segments
9.19.5. Product portfolio
9.19.6. Business performance
9.20. Munich Re
9.20.1. Company overview
9.20.2. Key executives
9.20.3. Company snapshot
9.20.4. Operating business segments
9.20.5. Product portfolio
9.20.6. Business performance
9.20.7. Key strategic moves and developments

 

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