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クロスボーダー決済市場:取引タイプ別(企業間取引(B2B)、顧客間取引(C2B)、企業間取引(B2C)、顧客間取引(C2C))、企業規模別(大企業規模、中小企業、個人)、チャネル別(銀行振込、送金業者、カード決済、その他):2025年~2034年の世界の機会分析と産業予測

クロスボーダー決済市場:取引タイプ別(企業間取引(B2B)、顧客間取引(C2B)、企業間取引(B2C)、顧客間取引(C2C))、企業規模別(大企業規模、中小企業、個人)、チャネル別(銀行振込、送金業者、カード決済、その他):2025年~2034年の世界の機会分析と産業予測


Cross border Payments Market By Transaction Type (Business to Business (B2B), Customer to Business (C2B), Business to Customer (B2C), Customer to Customer (C2C)), By Enterprise Size (Large Enterprise Size, SMEs and Individuals), By Channel (Bank Transfer, Money Transfer Operator, Card Payment, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034

世界のクロスボーダー決済市場の2024年の市場規模は2,065億ドルで、2034年には4,146億ドルに達すると予測され、2025年から2034年までの年平均成長率は7.1%である。クロスボーダー決済には、国境を越えたシームレ... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2025年4月30日 US$4,335
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サマリー

世界のクロスボーダー決済市場の2024年の市場規模は2,065億ドルで、2034年には4,146億ドルに達すると予測され、2025年から2034年までの年平均成長率は7.1%である。クロスボーダー決済には、国境を越えたシームレスな資金移動を可能にする金融インフラ、テクノロジー、制度が含まれる。これらの取引には複数の通貨、銀行システム、規制の枠組みが関与しており、市場は複雑かつダイナミックな様相を呈している。これらの決済は、国際貿易、国際ビジネス、電子商取引、送金などに不可欠です。
クロスボーダー決済市場は、企業、個人、金融機関の国際金融取引を促進する上で重要な役割を担っています。グローバルな貿易、送金、海外投資、デジタル商取引をサポートし、異なる法域をまたいだシームレスな資金移動を可能にしています。デジタルトランスフォーメーションとフィンテック革新は、クロスボーダー決済市場の主要な推進要因である。ブロックチェーン、人工知能(AI)、機械学習(ML)などの技術は、国境を越えた決済や決済ゲートウェイのスピード、安全性、透明性を高めている。これらの技術革新により、個人や企業はより効率的でアクセスしやすい国際的な送金を行うことができるようになった。AIアルゴリズムはリアルタイムの不正検知、決済ルーティングの最適化、コンプライアンス・プロセスの自動化に活用されている。このような技術統合により、国際取引の全体的な効率とユーザー・エクスペリエンスが向上している。さらに、母国に送金を行う移民労働者の増加も、国境を越えた決済サービスへの需要を高め、国境を越えた決済市場を後押ししている。中央銀行は、国境を越えた取引の効率性と安全性を高めるため、CBDCの検討をますます進めている。特に、香港金融管理局、タイ中央銀行、アラブ首長国連邦中央銀行、中国人民銀行、サウジアラビア中央銀行が共同で進めているmBridgeプロジェクトは、CBDCを利用したリアルタイムのピアツーピアによるクロスボーダー決済を促進している。このイニシアチブは、外国為替取引を合理化し、伝統的な銀行仲介機関への依存を減らすことを目的としている。
主な調査結果
取引タイプ別では、企業間(B2B)セグメントが2024年のクロスボーダー決済市場で最大のシェアを占めた。
企業規模別では、大企業セグメントが2024年のクロスボーダー決済市場で最大シェアを占める。
チャネル別では、銀行送金セグメントが2024年のクロスボーダー決済市場で最大のシェアを占めた。
地域別では、北米が2024年に最も高い収益を上げた。
セグメント別レビュー
クロスボーダー決済市場は、取引タイプ、企業規模、エンドユーザー、チャネル、地域によって区分される。取引タイプ別では、企業間取引(B2B)、顧客間取引(C2B)、企業間取引(B2C)、顧客間取引(C2C)に区分される。企業規模別では、大企業規模、中小企業および個人に区分される。エンドユーザー別では、個人、企業・官公庁に二分される。チャネル別では、クロスボーダー決済市場は銀行送金、送金業者、カード決済、その他に区分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分析される。
市場の主要企業の競争分析とプロフィールは、Payoneer Inc.、Visa Inc.、FIS、TransferMate、Adyen N.V.、PayPal Holdings, Inc.、Stripe, Inc.、Western Union Holdings, Inc.、American Express Company、PingPong Global Solutions Inc.、Thunes Ltd.、Brightwell Payments, Inc.、UniTeller, Inc.、Banking Circle Group、MoneyGram International, Inc.である。

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技術トレンド分析
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
主要市場セグメント
取引タイプ別
企業間取引(B2B)
顧客間取引(C2B)
企業対顧客(B2C)
顧客間取引(C2C)
企業規模別
大企業規模
中小企業・個人
チャネル別
銀行振込
送金オペレーター
カード決済
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ペイパル・ホールディングス
Visa Inc.
トランスファーメイト
ストライプ
ウエスタンユニオン・ホールディングス
アメリカン・エキスプレス・カンパニー
スネス・リミテッド
バンキング・サークル・グループ
ユニテラー
ブライトウェル・ペイメント
Payoneer Inc.
FIS
マネーグラム・インターナショナル
PingPong Global Solutions Inc.
アディエンN.V.

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度から高い
3.3.2.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.3.中程度から高い代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度から高い
3.3.5.買い手の交渉力は中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.デジタルトランスフォーメーションとフィンテック革新
3.4.1.2.貿易と電子商取引のグローバル化
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.規制とコンプライアンスの課題
3.4.2.2.為替レートの変動
3.4.3.機会
3.4.3.1.ブロックチェーンと暗号通貨の採用
第4章:クロスボーダー決済市場、取引タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.企業間取引(B2B)
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.顧客間取引(C2B)
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.企業間取引(B2C)
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.顧客間取引(C2C)
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 クロスボーダー決済市場:企業規模別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.大企業の規模
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.中小企業および個人
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 クロスボーダー決済市場:チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.銀行送金
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.送金オペレーター
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.カード決済
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 クロスボーダー決済市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(トランザクションタイプ別
7.2.3.市場規模・予測:企業規模別
7.2.4.市場規模・予測:チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.2.5.2.2.市場規模および予測:企業規模別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(トランザクションタイプ別
7.3.3.市場規模・予測:企業規模別
7.3.4.市場規模・予測:チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模・予測:取引タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:チャネル別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:取引タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:取引タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模および予測:取引タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:企業規模別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(トランザクションタイプ別
7.4.3.市場規模・予測:企業規模別
7.4.4.市場規模・予測:チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:取引タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:企業規模別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:チャネル別
7.4.5.4.オーストラリア
7.4.5.4.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:チャネル別
7.4.5.5.韓国
7.4.5.5.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:企業規模別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(トランザクションタイプ別
7.5.3.市場規模・予測:企業規模別
7.5.4.市場規模・予測:チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測:取引タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:企業規模別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:チャネル別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:企業規模別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:チャネル別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:取引タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:企業規模別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2024年
第9章 企業プロフィール
9.1.Payoneer Inc.
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.2.ビザ・インク
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.FIS
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.トランスファーメイト
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.アディエン社
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.ペイパル・ホールディングス
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.ストライプ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.主な戦略的動きと展開
9.8.ウエスタンユニオン・ホールディングス
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.アメリカン・エキスプレス・カンパニー
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.ピンポングローバルソリューションズ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.主な戦略的動きと展開
9.11.テュネス
9.11.1.会社概要
9.11.2.主要役員
9.11.3.スナップショット
9.11.4.事業セグメント
9.11.5.製品ポートフォリオ
9.11.6.主な戦略的動きと展開
9.12.ブライトウェル・ペイメント社
9.12.1.会社概要
9.12.2.主要役員
9.12.3.スナップショット
9.12.4.事業セグメント
9.12.5.製品ポートフォリオ
9.12.6.主な戦略的動きと展開
9.13.ユニテラー社
9.13.1.会社概要
9.13.2.主要役員
9.13.3.スナップショット
9.13.4.事業セグメント
9.13.5.製品ポートフォリオ
9.14.銀行サークルグループ
9.14.1.会社概要
9.14.2.主要役員
9.14.3.スナップショット
9.14.4.事業セグメント
9.14.5.製品ポートフォリオ
9.14.6.主な戦略的動きと展開
9.15.マネーグラム・インターナショナル
9.15.1.会社概要
9.15.2.主要役員
9.15.3.スナップショット
9.15.4.事業セグメント
9.15.5.製品ポートフォリオ
9.15.6.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The global cross border payments market was valued at $206.5 billion in 2024, and is projected to reach $414.6 billion by 2034, growing at a CAGR of 7.1% from 2025 to 2034. Cross border payments encompass the financial infrastructure, technologies, and institutions that enable the seamless transfer of funds across international borders. These transactions involve multiple currencies, banking systems, and regulatory frameworks, making the market complex and dynamic. These payments are essential for global trade, international business, e-commerce, remittances, and more.
The cross border payments market plays an important role in facilitating international financial transactions for businesses, individuals, and financial institutions. It supports global trade, remittances, foreign investments, and digital commerce, enabling seamless fund transfers across different jurisdictions. Digital transformation and fintech innovation are major driving factors in the cross border payment market. Technologies like blockchain, artificial intelligence (AI), and machine learning (ML) have enhanced the speed, security, and transparency of cross border payments and payment gateways. These innovations empower individuals and businesses to send and receive money internationally with greater efficiency and accessibility. AI algorithms are being utilized for real-time fraud detection, optimizing payment routing, and automating compliance processes. This technological integration is improving the overall efficiency and user experience in international transactions. In addition, the increasing number of migrant workers sending remittances back home is also fueling the demand for cross border payment services and thus, boosting the cross border payments market. Central banks are increasingly exploring CBDCs to enhance the efficiency and security of cross-border transactions. Notably, the mBridge project, a collaboration among the Hong Kong Monetary Authority, Bank of Thailand, Central Bank of the UAE, People's Bank of China, and Saudi Central Bank, facilitates real-time, peer-to-peer cross-border payments using CBDCs. This initiative aims to streamline foreign exchange transactions and reduce reliance on traditional banking intermediaries.
Key Findings:
By transaction type, the business to business (B2B) segment accounted for the largest cross border payments market share in 2024.
By enterprise size, the large enterprise segment accounted for the largest cross border payments market in 2024.
By channel, the bank transfer segment accounted for the largest cross border payments market share in 2024.
Region wise, North America generated the highest revenue in 2024.
Segment review
The cross border payments market is segmented on the basis of transaction type, enterprise size, end-user, channel, and region. By transaction type, market is segmented into business to business (B2B), customer to business (C2B), business to customer (B2C), and customer to customer (C2C). On the basis enterprise size, it is segmented into large enterprise size, and small and medium-sized enterprises and individual. By end user, it is bifurcated into individuals, and business and government. On the basis of channel, the cross border payments market is segmented into bank transfer, money transfer operator, card payment, and others. On the basis of region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
Competitive analysis and profiles of the major players in the market are Payoneer Inc., Visa Inc., FIS, TransferMate, Adyen N.V., PayPal Holdings, Inc., Stripe, Inc., Western Union Holdings, Inc., American Express Company, PingPong Global Solutions Inc., Thunes Ltd., Brightwell Payments, Inc., UniTeller, Inc., Banking Circle Group, and MoneyGram International, Inc.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Technology Trend Analysis
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Market share analysis of players at global/region/country level
Key Market Segments
By Transaction Type
● Business to Business (B2B)
● Customer to Business (C2B)
● Business to Customer (B2C)
● Customer to Customer (C2C)
By Enterprise Size
● Large Enterprise Size
● SMEs and Individuals
By Channel
● Bank Transfer
● Money Transfer Operator
● Card Payment
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ PayPal Holdings, Inc.
○ Visa Inc.
○ TransferMate
○ Stripe, Inc.
○ Western Union Holdings, Inc.
○ American Express Company
○ Thunes Ltd.
○ Banking Circle Group
○ UniTeller, Inc.
○ Brightwell Payments, Inc.
○ Payoneer Inc.
○ FIS
○ MoneyGram International, Inc.
○ PingPong Global Solutions Inc.
○ Adyen N.V.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate to high bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate to high threat of new entrants
3.3.3. Moderate to high threat of substitutes
3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry
3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Digital Transformation and Fintech Innovation
3.4.1.2. Globalization of Trade and E-commerce
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Regulatory and Compliance Challenges
3.4.2.2. Currency Exchange Rate Volatility
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Adoption of Blockchain and Cryptocurrency
CHAPTER 4: CROSS BORDER PAYMENTS MARKET, BY TRANSACTION TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Business to Business (B2B)
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Customer to Business (C2B)
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Business to Customer (B2C)
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Customer to Customer (C2C)
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CROSS BORDER PAYMENTS MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Large Enterprise Size
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. SMEs and Individuals
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CROSS BORDER PAYMENTS MARKET, BY CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Bank Transfer
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Money Transfer Operator
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Card Payment
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CROSS BORDER PAYMENTS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.4. Market size and forecast, by Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.4. Market size and forecast, by Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.4. Market size and forecast, by Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Channel
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.4. Market size and forecast, by Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Channel
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Channel
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Transaction Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Enterprise Size
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2024
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Payoneer Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. Visa Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. FIS
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. TransferMate
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Adyen N.V.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. PayPal Holdings, Inc.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Stripe, Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Western Union Holdings, Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. American Express Company
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. PingPong Global Solutions Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments
9.11. Thunes Ltd.
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.11.6. Key strategic moves and developments
9.12. Brightwell Payments, Inc.
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.12.6. Key strategic moves and developments
9.13. UniTeller, Inc.
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Banking Circle Group
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.14.6. Key strategic moves and developments
9.15. MoneyGram International, Inc.
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.15.6. Key strategic moves and developments

 

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