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自動車バルブ市場:タイプ別(エンジンバルブ、HVACバルブ、EGRバルブ、燃料システムバルブ、その他)、車両タイプ別(乗用車、商用車)、コンポーネント別(ニューマチック、油圧、電動)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット):2024-2033年、世界の機会分析と産業予測

自動車バルブ市場:タイプ別(エンジンバルブ、HVACバルブ、EGRバルブ、燃料システムバルブ、その他)、車両タイプ別(乗用車、商用車)、コンポーネント別(ニューマチック、油圧、電動)、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット):2024-2033年、世界の機会分析と産業予測


Automotive Valves Market By Type (Engine Valves, HVAC Valves, EGR Valves, Fuel System Valves, Others), By Vehicle Type (Passenger Vehicle, Commercial Vehicle), By Component (Pnuematic, Hydraulic, Electric), By Sales Channel (OEM, Aftermarket): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

自動車用バルブは、ICE車のエンジンで主に使用される部品で、エンジンのシリンダーへのガスや燃料の出入りを管理・調整する。さらに、自動車用バルブは電気自動車の熱管理システムや、バッテリー、モーター、その... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
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サマリー

自動車用バルブは、ICE車のエンジンで主に使用される部品で、エンジンのシリンダーへのガスや燃料の出入りを管理・調整する。さらに、自動車用バルブは電気自動車の熱管理システムや、バッテリー、モーター、その他の電子部品の最適な動作温度を維持するために重要な熱管理システムの冷却水の流れにも使用されている。
自動車用バルブ市場の成長は、発展途上地域における乗用車需要の増加、世界的な自動車生産の拡大、自動車用バルブの製造における軽量材料の統合によってもたらされる。しかし、電気自動車分野への傾斜の高まり、原材料価格の高騰や変動といった要因が市場の成長を妨げている。さらに、排ガス規制の増加や自動車用バルブの技術進歩などの要因が、予測期間中に有利な市場成長機会を提供すると予測されている。
世界的な自動車生産台数の増加と個人所有の自動車の増加により、公害レベルが上昇している。同様に、高出力エンジン車への需要の増加に伴い、効率的な自動車用バルブへの需要が高まっており、最新の自動車用バルブは、車両のパワーを増加させ、車両の排出ガスを削減するのに役立っている。排ガス規制を満たすために、自動車メーカーはターボエンジン、直接噴射、可変バルブタイミングなどの高度なエンジン技術を採用している。これらの技術は、空気と燃料の混合を最適化し、排気ガスを制御し、エンジン効率を向上させるために高性能バルブに依存しており、その結果、高度な自動車用バルブの需要を牽引している。
例えば、欧州では、欧州排出ガス基準(Euro Norms)が自動車の排出ガスを規制している。この法律はまた、よりクリーンで効率的な自動車技術の使用を奨励している。同様に、インドは2022年4月に、自動車、特にガソリンやディーゼルで走る自動車からの汚染物質の許容量を概説する法律を可決した。さらに、米国、中国、日本、韓国、カナダ、その他などの世界各国も、燃費基準や排ガス規制を実施または更新している。政府による規制圧力の高まりにより、自動車メーカーはより燃費の良いクリーンなエンジン車の開発に重点を移しているため、自動車用バルブの市場需要は予測期間中に安定した成長率を示すと予想される。
さらに、最近の10年間で、自動車用バルブ業界では研究開発活動が活発化している。バルブメーカーは、新素材を利用し、最新の技術でバルブを統合することで、性能を向上させ、空気、燃料、排気ガスの流れを効率的に制御し、自動車の性能をさらに向上させている。例えば、近年、部品メーカーは可変バルブタイミングシステムを開発した。古いICE車は、その性能と動作を制限する固定バルブタイミングを有し、バルブタイミングシステムは、エンジン性能を高めるためにバルブのタイミングを調整することができます。トヨタはVVT-iシステムを開発し、ホンダはVTECシステムを提供しています。同様に、多くの企業が自動車バルブの製造のための新しい材料を実験している、例えば、現代の自動車メーカーは、セラミックバルブを開発しているセラミックバルブは、より高い回転数を提供し、その結果、車両性能を向上させるのに役立つ低重量である。しかし、セラミックバルブは製造コストが高いため、その使用はレーシングカーに限られている。例えば、ドイツのダルムシュタットを拠点とする研究サービス提供企業であるフラウンホーファーLBFは、さまざまなエンジン条件下でバルブにかかる応力を計算するため、有限要素モデルを開発している。同社はまた、オペルAG、ダイムラー・ベンツAG、セラムテックAGと共同でこの新コンポーネントを開発しており、量産に向けたコンポーネントの開発が期待されている。
本レポートに掲載されている主要企業には、株式会社デンソー、株式会社日立アステモ、BorgWarner Inc.、Robert Bosch GmbH、Valeo S.A.、アイシン精機株式会社、DRiV Automotive Inc.、Eaton Corporation、Continental AG、MAHLE GmbHが含まれる。
ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2023年から2033年までの自動車バルブ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、自動車バルブ市場の有力な機会を特定します。
市場調査は主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益志向のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
自動車用バルブ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
自動車用バルブの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
エンジンバルブ
HVACバルブ
EGRバルブ
燃料システムバルブ
その他
販売チャネル別
OEM
アフターマーケット
車種別
乗用車
商用車
部品別
ニューマチック
油圧式
電動
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
東南アジア
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ブラジル
アルゼンチン
その他のラテンアメリカ
中東・アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦(UAE)
南アフリカ
その他の中東・アフリカ
主要市場プレイヤー
マーレGmbH
コンチネンタル
ボルグワーナー
日立アステモ
ヴァレオ
DRiV
ロバート・ボッシュ
デンソー株式会社
アイシンコーポレーション
イートン

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章: 自動車用バルブ市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.エンジンバルブ
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.HVACバルブ
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.EGRバルブ
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.燃料システムバルブ
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
第5章 自動車用バルブ市場:車種別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.乗用車
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.商用車
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 自動車用バルブ市場:部品別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.ニューマチック
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.油圧
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.電気
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
第7章 自動車用バルブ市場:販売チャネル別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.OEM
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.アフターマーケット
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
第8章 自動車用バルブ市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模と予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(タイプ別
8.2.3.市場規模・予測:自動車タイプ別
8.2.4.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.5.市場規模・予測:販売チャネル別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.1.2.市場規模および予測:車種別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:車種別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.3.2.市場規模および予測:車種別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(タイプ別
8.3.3.市場規模・予測:自動車タイプ別
8.3.4.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.5.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模・予測、タイプ別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:車種別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.6.2.イギリス
8.3.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:車種別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.3.2.市場規模および予測:車種別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.4.2.市場規模および予測:車種別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.6.5.ロシア
8.3.6.5.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:車種別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:車種別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、タイプ別
8.4.3.市場規模・予測:自動車タイプ別
8.4.4.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.5.市場規模・予測:販売チャネル別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.1.2.市場規模および予測:車種別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.4.6.2.インド
8.4.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:車種別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.4.6.3.日本
8.4.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.3.2.市場規模および予測:車種別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.4.6.4.東南アジア
8.4.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.4.2.市場規模および予測:車種別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.4.6.5.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.5.1.市場規模・予測、タイプ別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:車種別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.5.中南米
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測、タイプ別
8.5.3.市場規模・予測:自動車タイプ別
8.5.4.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.5.市場規模・予測:販売チャネル別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ブラジル
8.5.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.1.2.市場規模および予測:車種別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.5.6.2.アルゼンチン
8.5.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.2.2.市場規模および予測:車種別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.5.6.3.その他のラテンアメリカ
8.5.6.3.1.市場規模および予測:タイプ別
8.5.6.3.2.市場規模および予測:車種別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.6.中東・アフリカ
8.6.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.6.2.市場規模および予測、タイプ別
8.6.3.市場規模・予測:自動車タイプ別
8.6.4.市場規模・予測:コンポーネント別
8.6.5.市場規模・予測:販売チャネル別
8.6.6.市場規模・予測:国別
8.6.6.1.サウジアラビア
8.6.6.1.1.市場規模・予測、タイプ別
8.6.6.1.2.市場規模・予測:車種別
8.6.6.1.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.6.6.1.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.6.6.2.アラブ首長国連邦(UAE)
8.6.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.6.6.2.2.市場規模・予測:車種別
8.6.6.2.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.6.6.2.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.6.6.3.南アフリカ
8.6.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.6.6.3.2.市場規模および予測:車種別
8.6.6.3.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.6.6.3.4.市場規模・予測:販売チャネル別
8.6.6.4.その他の中東・アフリカ
8.6.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.6.6.4.2.市場規模および予測:車両タイプ別
8.6.6.4.3.市場規模・予測:コンポーネント別
8.6.6.4.4.市場規模・予測:販売チャネル別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第10章 企業プロフィール
10.1.デンソー株式会社
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.日立アステモ
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.2.7.主な戦略的動きと展開
10.3.ボルグワーナー
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.ロバート・ボッシュ GmbH
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.ヴァレオ
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.アイシンコーポレーション
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.6.7.主な戦略的動きと展開
10.7.DRiV
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.業績
10.7.7.主な戦略的動きと展開
10.8.イートン
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.8.7.主な戦略的動きと展開
10.9.コンチネンタルAG
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.9.7.主な戦略的動きと展開
10.10.マーレGmbH
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績
10.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Automotive valves are components majorly used in ICE vehicle engines to manage and regulate the flow of gases and fuel into and out of the engine's cylinders. Moreover, automotive valves are also used in the thermal management system of electric vehicles and the flow of coolant in thermal management systems, which are crucial for maintaining optimal operating temperatures for the battery, motor, and other electronic components.
The automotive valve market growth is driven by growing demand for passenger vehicles in developing regions, growing vehicle production globally, and integration of lightweight materials in manufacturing automotive valves. However, factors such as growing inclination towards electric vehicle segment and high cost and fluctuation in price of raw material hinder the growth of the market. Furthermore, factors such as growth in emission regulation and technological advancement in automotive valves are anticipated to offer lucrative market growth opportunity during the forecast period.
The growth in global automobile production and growing ownership of personally owned vehicles, resulted in increasing pollution level. Likewise, with the growing demand for high powered engine vehicles there is growing demand for efficient automotive valves is growing, modern automotive valves help in increasing the vehicle power and reduce vehicle emission. To meet emission standards, automobile manufacturers are adopting advanced engine technologies, including turbocharged engines, direct injection, and variable valve timing. These technologies rely on high-performance valves to optimize the air-fuel mixture, control exhaust gases, and improve engine efficiency, thus driving the demand for advanced automotive valves.
For instance, in Europe, the European Emission Standards or Euro Norms govern and restrict the vehicle emissions. The law also encourages the use of automobile technologies that are cleaner and more efficient. Similarly, in April 2022, India passed a law that outlines a permissible amount of pollutant from a vehicle, especially from automobiles that run on petrol and diesel. Additionally, other countries around the world such as U.S, China, Japan, South Korea, Canada and Others have also implemented or updated their fuel efficiency standard and emission norms. The market demand for automotive valves is expected to witness stable growth rate during the forecast period due to increasing regulatory pressure by government resulting in automakers shifting their focus towards the development of more fuel efficient and cleaner engine vehicles.
Moreover, In recent decade there has been growing research and development activity in the automotive valves industry. Valve manufacturers are utilizing new materials and integration valves with modern technologies to increase its performance and efficiently control the flow of air, fuel, and exhaust gases further increasing the performance of automobile. For instance, in recent years component manufacture have developed variable valve timing systems, older ICE vehicles have fixed valve timing which limits their performance and operation, valve timing system allows to adjust the timing of valves to boost the engine performance. Automobile manufacturers such as Toyota developed VVT-i system and Honda offer VTEC system, these system efficiently improves vehicle mileage and boost performance. Likewise, many companies are experimenting with new material for manufacturing of automotive valves for instance, modern automakers are developing ceramic valves ceramic valves have lower weight which helps in providing higher revs and thus improving vehicle performance. However, the use of ceramic valves are limited to racing cars due to their high manufacturing cost on an average a ceramic valve cost 50 time more as compared to steel valves. For instance Fraunhofer LBF a Darmstadt Germany based research service providing company are developing finite element models in order to calculate the stresses exerted on the valves under different engine conditions. The company is also collaborating with Opel AG, Daimler Benz AG, CeramTec AG to develop this new component and anticipated to develop the component for mass production.
The key companies profiled in the report include Denso Corporation, Hitachi Astemo, Ltd., BorgWarner Inc., Robert Bosch GmbH, Valeo S.A., Aisin Seiki Co., Ltd., DRiV Automotive Inc., Eaton Corporation, Continental AG, and MAHLE GmbH.
Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the automotive valves market analysis from 2023 to 2033 to identify the prevailing automotive valves market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the automotive valves market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global automotive valves market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
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● Additional country or region analysis- market size and forecast
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Engine Valves
● HVAC Valves
● EGR Valves
● Fuel System Valves
● Others
By Sales Channel
● OEM
● Aftermarket
By Vehicle Type
● Passenger Vehicle
● Commercial Vehicle
By Component
● Pnuematic
● Hydraulic
● Electric
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Italy
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ South East Asia
○ Rest of Asia-Pacific
● Latin America
○ Brazil
○ Argentina
○ Rest of Latin America
● Middle East and Africa
○ Saudi Arabia
○ United Arab Emirates (Uae)
○ South Africa
○ Rest of Middle East And Africa
● Key Market Players
○ MAHLE GmbH
○ Continental AG
○ BorgWarner Inc.
○ Hitachi Astemo, Ltd.
○ Valeo
○ DRiV
○ Robert Bosch GmbH
○ DENSO CORPORATION
○ AISIN CORPORATION
○ Eaton



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: AUTOMOTIVE VALVES MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Engine Valves
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. HVAC Valves
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. EGR Valves
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Fuel System Valves
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: AUTOMOTIVE VALVES MARKET, BY VEHICLE TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Passenger Vehicle
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Commercial Vehicle
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: AUTOMOTIVE VALVES MARKET, BY COMPONENT
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Pnuematic
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Hydraulic
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Electric
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: AUTOMOTIVE VALVES MARKET, BY SALES CHANNEL
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. OEM
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Aftermarket
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: AUTOMOTIVE VALVES MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Type
8.2.3. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.4. Market size and forecast, by Component
8.2.5. Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Component
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Component
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Component
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Type
8.3.3. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.4. Market size and forecast, by Component
8.3.5. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Component
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.2. UK
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Component
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Component
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Component
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.5. Russia
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Component
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Component
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Type
8.4.3. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.4. Market size and forecast, by Component
8.4.5. Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Component
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.2. India
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Component
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.3. Japan
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Component
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.4. South East Asia
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Component
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.5. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Component
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.5. Latin America
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Type
8.5.3. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.4. Market size and forecast, by Component
8.5.5. Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Component
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.2. Argentina
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Component
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.3. Rest of Latin America
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Component
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.6.2. Market size and forecast, by Type
8.6.3. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.6.4. Market size and forecast, by Component
8.6.5. Market size and forecast, by Sales Channel
8.6.6. Market size and forecast, by country
8.6.6.1. Saudi Arabia
8.6.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.6.6.1.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.6.6.1.3. Market size and forecast, by Component
8.6.6.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.6.6.2. United Arab Emirates (Uae)
8.6.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.6.6.2.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.6.6.2.3. Market size and forecast, by Component
8.6.6.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.6.6.3. South Africa
8.6.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.6.6.3.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.6.6.3.3. Market size and forecast, by Component
8.6.6.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
8.6.6.4. Rest of Middle East And Africa
8.6.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.6.6.4.2. Market size and forecast, by Vehicle Type
8.6.6.4.3. Market size and forecast, by Component
8.6.6.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2023
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. DENSO CORPORATION
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. Hitachi Astemo, Ltd.
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.2.7. Key strategic moves and developments
10.3. BorgWarner Inc.
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. Robert Bosch GmbH
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Valeo
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. AISIN CORPORATION
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.6.7. Key strategic moves and developments
10.7. DRiV
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.7.7. Key strategic moves and developments
10.8. Eaton
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.8.7. Key strategic moves and developments
10.9. Continental AG
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.9.7. Key strategic moves and developments
10.10. MAHLE GmbH
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance
10.10.7. Key strategic moves and developments

 

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