世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ボディシェイパーの世界市場産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(トップスシェイパー、ボトムスシェイパー、ウエストシェイパー、シェイプアップボディスーツ)、素材別(綿、ポリエステル、ナイロン、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合別セグメント、2018年~2028年


Body Shaper Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Product Type (Tops Shapers, Bottoms Shapers, Waist Shapers, and Shaping Bodysuits), By Material (Cotton, Polyester, Nylon, and Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, By Competition, 2018-2028

ボディシェイパーの世界市場規模は2022年に24億5,000万米ドルとなり、2028年までの年平均成長率は7.2%で、予測期間中に力強い成長が予測されている。世界のボディシェイパー市場は、進化する消費者の嗜好とライフ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年11月7日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
184 英語

 

サマリー

ボディシェイパーの世界市場規模は2022年に24億5,000万米ドルとなり、2028年までの年平均成長率は7.2%で、予測期間中に力強い成長が予測されている。世界のボディシェイパー市場は、進化する消費者の嗜好とライフスタイルの変化を反映して、近年著しい成長を遂げている。本市場概観では、この急成長業界を形成する主要トレンド、促進要因、課題を探る。
ボディシェイパー市場は、身体的な外観と健康が重視されるようになったため、大幅な拡大を経験している。消費者は、希望の体型を実現するための迅速かつ効果的な方法を提供する製品を求めるようになっている。こうした需要が素材やデザインの革新を促し、さまざまな体型やニーズに対応する多種多様なボディシェイパーを生み出している。
Eコマースは世界のボディシェイパー市場の成長において極めて重要な役割を果たしており、消費者にこれらの製品を探索・購入するための便利なプラットフォームを提供している。さらに、有名人やソーシャルメディアのインフルエンサーがボディ・イメージに与える影響により、ボディ・シェイパーへの関心が急上昇している。しかし、市場はサイズ、快適性、持続可能性に関する課題にも直面しており、メーカー各社はその解決に努めている。結論として、世界のボディシェイパー市場は、消費者がますます自分の外見と健康を優先するようになる一方で、メーカーが消費者の進化する要求に応えようと努力することから、継続的な成長が見込まれる。
主な市場牽引要因
ボディ・イメージの理想の変化
ボディシェイパーの世界市場を牽引する主な要因のひとつは、理想的なボディイメージに対する認識の変化である。世界中の多くの文化において、健康的で引き締まった体格を重視する方向にシフトしている。このシフトは、健康意識の高まり、ソーシャルメディアの影響、洋服をきれいに着こなしたいという願望など、さまざまな要因によってもたらされている。消費者は、侵襲的な処置を受けることなく望ましい体型を実現する方法をますます求めるようになっており、ボディシェイパーは非侵襲的な解決策を提供する。その結果、同市場は、自分の外見をより美しくし、自信を持ちたいと考える個人からの大きな需要を目の当たりにしている。
健康とウェルネスに対する意識の高まり
世界的に健康とウェルネスが重視されるようになり、より健康的なライフスタイルを促進する製品に対する需要が急増している。ボディシェイパーは、激しい運動や手術をすることなく、スリムで引き締まった外見を実現する手段と考えられている。ボディシェイパーが提供する着圧とサポートは、姿勢の改善や腰痛の軽減といったメリットをもたらし、健康志向のトレンドに合致している。多くの消費者は、全体的な健康とセルフケアの一環としてボディシェイパーへの投資を望んでおり、市場の成長をさらに後押ししている。
技術の進歩と革新
繊維技術と衣服デザインの進歩は、ボディシェイパー市場の成長に大きく貢献している。メーカー各社は、より快適で効果的な製品を生み出すために絶えず技術革新を行っている。吸湿発散性と通気性を備えた高品質の生地は、今やボディシェイパーの一般的な素材となり、ユーザーの快適性を高めている。さらに、シームレスで目立たないデザインにより、衣服の下に目立たないようにボディシェイパーを着用することが容易になっている。また、身体の特定部位をシェイプアップするためのターゲット・コンプレッション・ゾーンのような特殊な機能を取り入れ、消費者にカスタマイズされたソリューションを提供するブランドもある。こうした技術革新は、男性やさまざまな年齢層を含む、より幅広い消費者層を魅了している。
Eコマースとオンライン・リテール
Eコマースの台頭は、消費者がボディシェイパーを購入する方法を変えた。オンライン・プラットフォームは幅広い選択肢を提供し、消費者は製品を比較し、レビューを読み、十分な情報に基づいた購買決定を行うことができる。Eコマースはボディシェイパーの入手しやすさを向上させただけでなく、数多くのニッチ・ブランドやブティック・ブランドの市場参入を促進した。さらに、オンラインショッピングの利便性により、消費者はさまざまなボディシェイパーのスタイルやサイズを試しやすくなり、市場の成長に寄与している。オンライン・インフルエンサーやソーシャルメディア・プラットフォームも、ボディシェイパー製品の販売促進や消費者の関心を高める上で重要な役割を果たしている。
有名人の推薦とインフルエンサー文化
有名人の推薦やインフルエンサーマーケティングは、特に美容やファッション業界において、消費者の行動に大きな影響を与えている。多くの有名人やソーシャルメディアのインフルエンサーは、希望する外見を実現するためにボディシェイパーを使用していることを公然と語っている。彼らの推薦や証言は、消費者の認識や購買決定に影響を与える。このようなセレブリティ主導のトレンドは、ボディシェイパーを正当なファッションや自己強化のためのアクセサリーとして認知・受容を高めることにつながっている。インフルエンサー文化の力は、伝統的なメディアとオンラインメディアの両方に及んでおり、市場の成長の可能性をさらに強固なものにしている。
結論として、ボディシェイパーの世界市場は、ボディイメージの理想像の変化、健康とウェルネスの重視の高まり、技術の進歩、電子商取引の台頭、有名人やインフルエンサーの影響力によって牽引されている。これらの原動力は、今後数年間も業界を形成し、技術革新を促進し、消費者層を拡大し続けると予想される。消費者が外見を整え自信を高めるために非侵襲的なソリューションを求める中、ボディシェイパー市場は持続的な成長と進化を遂げる好位置にある。
主な市場課題
サイズとフィット感の問題
ボディシェイパー市場における最も大きな課題の1つは、消費者にとって適切なサイズとフィット感を実現することである。ボディシェイパーは着圧とシェイプアップを提供するように設計されているが、画一的なアプローチは万人に通用するものではない。消費者の体型やサイズは様々であり、快適なフィット感を得ることは難しい。合わないボディシェイパーは不快感を与え、動きを制限し、血行障害や肌荒れなどの健康問題につながることさえある。メーカーは、消費者が自分の体型に合った製品を選べるよう、幅広いサイズを提供し、明確なサイズ指針を示すことで、この課題に対処する必要がある。
快適性と通気性
ボディ・シェイパーはシェイプアップとサポートを提供することを目的としているが、快適性において妥協すべきではない。多くの消費者は、ボディシェイパーを長時間、特に高温多湿の環境下で着用すると不快感を訴える。ボディシェイパーに使用される素材は、発汗や肌荒れを防ぐため、通気性と吸湿性に優れていなければならない。さらに、ボディシェイパーが提供する着圧レベルは、所望の効果を提供することと快適さを確保することのバランスを取るべきである。メーカーは研究開発に投資し、効果的かつ日常的に快適に使用できるボディシェイパーを開発しなければならない。
持続可能性への懸念
ファッション・アパレル業界で持続可能性への関心が高まる中、ボディシェイパー市場も監視の目を免れることはできない。ボディシェイパーの多くは、ナイロンやスパンデックスなどの合成素材から作られているが、これらは環境にやさしくなく、埋立地で分解されるまでに長い時間がかかる。さらに、これらの素材の生産工程は資源を大量に消費する。消費者は持続可能で環境に優しい代替品をますます求めるようになっており、メーカーはより環境に配慮した素材や生産工程を見つけるという課題に直面している。持続可能性への懸念に対処し、環境に優しい慣行を採用することは、ボディシェイパー市場の長期的な成功にとって極めて重要である。
価格感度
価格への敏感さは、ボディシェイパー市場における重要な課題である。消費者はボディシェイパーが提供するベネフィットを高く評価する一方で、予算はまちまちであることが多く、高価格の製品に投資することをためらうかもしれない。このような価格への敏感さが、メーカーが高品質のボディシェイパーを提供しながら利益率を維持することを難しくしている。さらに、市場の競争は価格競争につながり、製品の品質や技術革新に悪影響を与えかねない。製品の完全性を損なうことなく、幅広い消費者を惹きつけるためには、手頃な価格と品質の適切なバランスをとることが不可欠である。
倫理的な生産と労働慣行
ボディシェイパー市場は、ファッション業界の他の多くの分野と同様、倫理的な生産と労働慣行に関する精査に直面している。一部の製造施設における低賃金、劣悪な労働条件、労働搾取の報告は、消費者に懸念を抱かせている。倫理的で持続可能な製造慣行は、消費者にとってますます重要になってきており、消費者は公正な労働慣行と労働者の権利を優先するブランドを支持する傾向にある。ボディシェイパー市場のメーカーは、サプライチェーンの透明性を確保し、消費者との信頼関係を構築するために、倫理的生産へのコミットメントを示さなければならない。
結論として、世界のボディシェイパー市場は、サイズとフィット感、快適性と通気性、持続可能性への懸念、価格への敏感さ、倫理的生産と労働慣行に関する課題に直面している。これらの課題を克服するには、消費者のニーズを優先し、研究開発に投資し、持続可能な慣行を採用し、倫理的な生産基準を確保するために、メーカーが一丸となって努力する必要がある。市場が進化を続ける中、消費者の期待に応え、ボディシェイパー業界の成長を持続させるためには、こうした課題に対処することが不可欠となる。
主要市場動向
インクルーシブ・サイジングとボディ・ポジティブ
近年、ファッション業界では包容力とボディ・ポジティビティへの大きなシフトが見られ、このトレンドはボディ・シェイパー市場にも浸透しつつある。ブランドは、多様な体型に対応するため、幅広いサイズを提供することの重要性を認識しつつある。インクルーシブ・サイジングは、従来のSからLの範囲を超え、多くのブランドが、あらゆる体型の人が快適にフィットし、必要なサポートを提供するボディシェイパーを見つけられるよう、サイズを拡大して提供している。このトレンドは、身体の多様性を祝福し、ボディ・ポジティブを推進する広範な動きと一致しており、消費者が自分の自然な体型を受け入れながら、ボディ・シェイパーを変身ではなく強化のためのツールとして使用することを奨励している。
持続可能で環境に優しい素材
持続可能性は、ファッションやアパレルを含むあらゆる業界において、消費者の大きな関心事となっている。環境に対する意識の高まりを受けて、多くのボディシェイパー・メーカーが持続可能で環境に優しい素材を製品に取り入れている。このような素材には、オーガニックコットン、リサイクルナイロン、竹ベースの生地などがあり、環境に配慮しているだけでなく、通気性や吸湿発散性にも優れている。メーカーはまた、二酸化炭素排出量を削減するため、環境に優しい生産プロセスにも注力している。持続可能な手法を採用することで、ブランドは倫理的で環境に配慮した製品を求める消費者の需要に応えるだけでなく、市場での差別化を図っている。
技術の進歩とスマート・シェイピング
ボディシェイパー市場は、近年著しい技術の進歩を目の当たりにしてきた。最新のトレンドのひとつは、ボディシェイパーのデザインにスマートテクノロジーを組み込むことである。スマート・シェイパーには、内蔵センサー、着圧ゾーン、スマートフォン接続などの機能が組み込まれており、ボディ・シェイピングをモニターして強化する。一部のスマート・ボディシェイパーは、姿勢や体の位置に関するリアルタイムのフィードバックを提供し、ユーザーがより良いアライメントを達成し、全体的な外観を改善するのを助けることができる。このような革新的な製品は、ボディシェイピングのニーズに対してパーソナライズされたデータ主導型のソリューションを求めるテクノロジーに精通した消費者に対応している。
アスレジャーとアクティブウェアにインスパイアされたシェイプウェア
アスレジャーとアクティブウェアの人気は、ボディシェイパーのデザインと機能性に影響を与えている。多くの消費者は現在、アクティブウェアのように一日中着用できるほど快適で汎用性の高いボディシェイパーを好んでいる。この傾向は、従来のボディシェイパーのシェイプアップ効果と、アスレチックウェアの快適性と柔軟性を組み合わせた、アスレジャーにインスパイアされたシェイプウェアの開発につながった。これらの製品は、吸湿発散性、伸縮性のある素材、シームレスなデザインが特徴で、日常着に適していることが多い。アスレジャーにインスパイアされたボディシェイパーは、ボディシェイピングのメリットを享受しながらも、アクティブなライフスタイルを維持したいと願う人々に応えるものである。
カスタマイズと的を絞ったソリューション
消費者はボディシェイパーの市場において、個別化された的を絞ったソリューションを求めるようになっている。ブランドは、特定のボディシェイピング・ニーズに対応するカスタマイズ・オプションや特化型製品を提供することで対応している。一部のメーカーは、圧縮レベルを調整できるボディシェイパーを提供し、ユーザーが望むシェイプアップのレベルをコントロールできるようにしている。また、ウエスト・トレーナー、太もも用シェイパー、臀部用シェイパーなど、身体の特定部位用に設計された製品を提供するメーカーもある。カスタマイズやターゲティングの選択肢を増やすことで、ブランドは個々の消費者のユニークな要求を満たし、全体的な満足度を高めている。
結論として、世界のボディシェイパー市場は、インクルーシブ・サイジングやボディポジティブ、持続可能で環境に優しい素材、技術の進歩とスマート・シェイピング、アスレジャーにインスパイアされたシェイプウェア、カスタマイズやターゲットを絞ったソリューションといったトレンドに牽引されて変貌を遂げている。これらのトレンドは、消費者の嗜好や期待の変化を反映したもので、消費者は外見を美しくするだけでなく、自分の価値観やライフスタイルに合ったボディシェイパーをますます求めるようになっている。市場が進化を続ける中、こうしたトレンドを取り入れるブランドは、このダイナミックな業界で成功を収め、競争力を維持する可能性が高い。
セグメント別インサイト
タイプ別インサイト
ボディシェイパーの世界市場では、いくつかの要因によってナイロン製製品の需要が高まっている。ナイロンは耐久性、柔軟性、快適性で知られる合成素材で、ボディシェイパーのメーカーにとっても消費者にとっても理想的な選択肢である。ボディシェイパー市場でナイロンの人気が高まっているのは、これらの製品の効果と着用感を高めるそのユニークな特性に起因している。
ナイロンの優れた伸縮性と強度により、ボディシェイパーは快適なフィット感を維持しながら、効果的な圧迫とサポートを提供できる。この耐久性により、ボディシェイパーは長時間使用した後でもその形状と効果を維持し、長持ちするソリューションを求める消費者にとって信頼できる選択肢となる。さらに、ナイロンの吸湿発散特性は、汗を管理し快適さを維持するのに役立つため、一日中着用するのに適している。効果的で快適なボディ・シェイパーの需要が高まり続けるなか、ナイロン製品は世界のボディ・シェイパー市場の将来形成に重要な役割を果たすと思われる。メーカー各社は、ボディシェイパーの性能と耐久性に対する消費者の期待に応えるナイロンの能力を認識し、製品ラインにナイロンを取り入れる傾向を強めている。
流通チャネルの洞察
世界のボディシェイパー市場は近年、オンライン販売チャネルからの需要が大幅に急増している。この傾向は、世界中の消費者の買い物習慣や嗜好の変化を示している。Eコマース・プラットフォームや企業のウェブサイトなどのオンライン販売チャネルは、その利便性、豊富な製品ラインナップ、アクセスのしやすさなどから、ボディシェイパーの購入にますます人気が高まっている。
オンライン販売チャネルの需要が高まっている主な理由の1つは、それらが消費者に提供する利便性である。買い物客は自宅に居ながらにしてボディシェイパーを閲覧・購入できるため、実店舗を訪れる必要がない。オンラインプラットフォームでは、詳細な商品説明、サイズ表、カスタマーレビューが提供されるため、顧客は十分な情報に基づいた意思決定を行うことができる。さらに、オンラインで入手可能なブランドやスタイルの膨大なセレクションは、消費者に幅広い選択肢を提供し、特定のニーズや好みに応えるボディシェイパーを見つけることを可能にする。その結果、オンライン販売チャネルは、消費者がボディシェイパーを探したり購入したりするのに適した手段となっており、ボディシェイパーの世界市場の成長に大きく貢献している。
地域別洞察
北米地域は、世界市場においてボディシェイパーの需要が大幅に増加している。この需要の高まりは、この地域におけるボディシェイパーの人気を牽引しているいくつかの重要な要因に起因している。
第一に、北米ではフィットネスとウェルネスが重視され、引き締まった彫刻のような外見への欲求が高まっている。消費者が健康志向のライフスタイルを優先するにつれ、外見を美しくするための非侵襲的なソリューションも求められるようになった。ボディシェイパーは、外科手術に頼ることなく、より美しいシルエットを実現する機会を個人に提供する、人気のある選択肢として浮上している。この傾向は、セルフケアや身だしなみを整えるという北米の文化に合致しており、この地域におけるボディシェイパーの需要を牽引している。
第二に、北米のファッションと衣料品産業は、ボディシェイパーの需要増に極めて重要な役割を果たしている。この地域には多様なファッション市場があり、体にフィットしたスタイルやボディコンシャスなスタイルに強い注目が集まっている。多くの消費者は、自信を高め、これらのファッショナブルな服装で自分を最高に見せるためにボディシェイパーを選ぶ。その結果、北米市場はボディシェイパーのメーカーや小売業者にとって重要な拠点となり、消費者の嗜好やライフスタイルの選択に応えている。このような北米地域からの需要の増加は、世界のボディシェイパー市場の成長を促進し続けている。
主要市場プレイヤー
スパンクス
ジョッキー・インターナショナル
ベリーバンディット
ナイキ
アンダーアーマー
プーマSE
アン・チェリー
ヘインズブランド
マークス&スペンサー
ラゴ・シェイプウェア
レポートの範囲
本レポートでは、ボディシェイパーの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- ボディシェイパーの世界市場:製品タイプ別
o トップスシェイパー
o ボトムスシェイパー
o ウエストシェイパー
o シェイプボディスーツ
- ボディシェイパーの市場:素材別
o コットン
o ポリエステル
o ナイロン
o その他
- ボディシェイパーの市場:流通チャネル別
o オフライン
オンライン
- ボディシェイパーの市場:地域別
o 北米
 米国
 カナダ
 メキシコ
o ヨーロッパ
 フランス
 ドイツ
 スペイン
 イタリア
 イギリス
o アジア太平洋
 中国
 日本
 インド
 ベトナム
 韓国
中東・アフリカ
 南アフリカ
 サウジアラビア
 UAE
 トルコ
 クウェート
 エジプト
o 南米
 ブラジル
 アルゼンチン
 コロンビア
競争状況
企業プロフィール:ボディシェイパーの世界市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
Tech Sci Research社のボディシェイパーの世界市場レポートは、所定の市場データに基づいて、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.研究の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場概要
3.2.市場予測
3.3.主要地域
3.4.主要セグメント
4.お客様の声
4.1.購買決定要因
4.2.情報源
5.ボディシェイパーの世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析(トップスシェイパー、ボトムスシェイパー、ウエストシェイパー、シェイプアップボディスーツ)
5.2.2.素材別市場シェア分析(綿、ポリエステル、ナイロン、その他)
5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析(オフライン、オンライン)
5.2.4.地域別市場シェア分析
5.2.4.1.北米市場シェア分析
5.2.4.2.ヨーロッパ市場シェア分析
5.2.4.3.アジア太平洋市場シェア分析
5.2.4.4.中東・アフリカ市場シェア分析
5.2.4.5.南米市場シェア分析
5.2.5.上位5社別市場シェア分析、その他(2022年)
5.3.ボディシェイパーの世界市場マッピングと機会評価
5.3.1.製品タイプ別市場マッピングと機会評価
5.3.2.素材別市場マッピングと機会評価
5.3.3.流通チャネル別市場マッピングと機会評価
5.3.4.地域別市場マッピングと機会評価
6.北米ボディシェイパーの市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.国別市場シェア分析
6.2.4.1.米国ボディシェイパーの市場展望
6.2.4.1.1.市場規模・予測
6.2.4.1.1.1.金額別
6.2.4.1.2.市場シェアと予測
6.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.2.カナダボディシェイパーの市場展望
6.2.4.2.1.市場規模・予測
6.2.4.2.1.1.金額ベース
6.2.4.2.2.市場シェアと予測
6.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.4.3.メキシコのボディシェイパーの市場展望
6.2.4.3.1.市場規模・予測
6.2.4.3.1.1.金額ベース
6.2.4.3.2.市場シェアと予測
6.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
6.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
6.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.欧州ボディシェイパーの市場展望
7.1.市場規模・予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.国別市場シェア分析
7.2.4.1.フランスボディシェイパーの市場展望
7.2.4.1.1.市場規模・予測
7.2.4.1.1.1.金額ベース
7.2.4.1.2.市場シェアと予測
7.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.2.ドイツのボディシェイパーの市場展望
7.2.4.2.1.市場規模・予測
7.2.4.2.1.1.金額ベース
7.2.4.2.2.市場シェアと予測
7.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.3.スペインのボディシェイパーの市場展望
7.2.4.3.1.市場規模・予測
7.2.4.3.1.1.金額ベース
7.2.4.3.2.市場シェアと予測
7.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.4.イタリアのボディシェイパー市場展望
7.2.4.4.1.市場規模・予測
7.2.4.4.1.1.金額ベース
7.2.4.4.2.市場シェアと予測
7.2.4.4.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.4.5.イギリスのボディシェイパー市場展望
7.2.4.5.1.市場規模・予測
7.2.4.5.1.1.金額ベース
7.2.4.5.2.市場シェアと予測
7.2.4.5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
7.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
7.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.アジア太平洋ボディシェイパーの市場展望
8.1.市場規模・予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.国別市場シェア分析
8.2.4.1.中国ボディシェイパーの市場展望
8.2.4.1.1.市場規模・予測
8.2.4.1.1.1.金額ベース
8.2.4.1.2.市場シェアと予測
8.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.2.日本ボディシェイパーの市場展望
8.2.4.2.1.市場規模・予測
8.2.4.2.1.1.金額ベース
8.2.4.2.2.市場シェアと予測
8.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.3.インドのボディシェイパー市場展望
8.2.4.3.1.市場規模・予測
8.2.4.3.1.1.金額ベース
8.2.4.3.2.市場シェアと予測
8.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.4.ベトナムのボディシェイパー市場展望
8.2.4.4.1.市場規模・予測
8.2.4.4.1.1.金額ベース
8.2.4.4.2.市場シェアと予測
8.2.4.4.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.4.5.韓国ボディシェイパーの市場展望
8.2.4.5.1.市場規模・予測
8.2.4.5.1.1.金額ベース
8.2.4.5.2.市場シェアと予測
8.2.4.5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
8.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
8.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.中東・アフリカボディシェイパーの市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.国別市場シェア分析
9.2.4.1.南アフリカのボディシェイパー市場展望
9.2.4.1.1.市場規模・予測
9.2.4.1.1.1.金額ベース
9.2.4.1.2.市場シェアと予測
9.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.2.サウジアラビアのボディシェイパー市場展望
9.2.4.2.1.市場規模・予測
9.2.4.2.1.1.金額ベース
9.2.4.2.2.市場シェアと予測
9.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.3.UAEボディシェイパーの市場展望
9.2.4.3.1.市場規模・予測
9.2.4.3.1.1.金額ベース
9.2.4.3.2.市場シェアと予測
9.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.4.トルコのボディシェイパー市場展望
9.2.4.4.1.市場規模・予測
9.2.4.4.1.1.金額ベース
9.2.4.4.2.市場シェアと予測
9.2.4.4.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.4.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.4.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.5.クウェートボディシェイパーの市場展望
9.2.4.5.1.市場規模・予測
9.2.4.5.1.1.金額ベース
9.2.4.5.2.市場シェアと予測
9.2.4.5.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.5.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.5.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.4.6.エジプトボディシェイパーの市場展望
9.2.4.6.1.市場規模・予測
9.2.4.6.1.1.金額別
9.2.4.6.2.市場シェアと予測
9.2.4.6.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
9.2.4.6.2.2.素材別市場シェア分析
9.2.4.6.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.南米ボディシェイパーの市場展望
10.1.市場規模・予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.国別市場シェア分析
10.2.4.1.ブラジルボディシェイパーの市場展望
10.2.4.1.1.市場規模・予測
10.2.4.1.1.1.金額ベース
10.2.4.1.2.市場シェアと予測
10.2.4.1.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.4.1.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.1.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.2.アルゼンチンボディシェイパーの市場展望
10.2.4.2.1.市場規模・予測
10.2.4.2.1.1.金額ベース
10.2.4.2.2.市場シェアと予測
10.2.4.2.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.4.2.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.2.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.4.3.コロンビアのボディシェイパー市場展望
10.2.4.3.1.市場規模・予測
10.2.4.3.1.1.金額ベース
10.2.4.3.2.市場シェアと予測
10.2.4.3.2.1.製品タイプ別市場シェア分析
10.2.4.3.2.2.素材別市場シェア分析
10.2.4.3.2.3.流通チャネル別市場シェア分析
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.COVID-19がボディシェイパーの世界市場に与える影響
12.1.影響評価モデル
12.1.1.影響を受ける主要セグメント
12.1.2.影響を受ける主要地域
12.1.3.影響を受ける主要国
13.市場動向
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.スパンクス
14.1.1.1.会社概要
14.1.1.2.製品
14.1.1.3.財務(入手可能な限り)
14.1.1.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.5.最近の動向
14.1.1.6.主要経営陣
14.1.2.ジョッキー・インターナショナル
14.1.2.1.会社概要
14.1.2.2.製品
14.1.2.3.財務(入手可能な限り)
14.1.2.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.2.5.最近の動向
14.1.2.6.主要経営陣
14.1.3.ベリーバンディット
14.1.3.1.会社概要
14.1.3.2.製品
14.1.3.3.財務(入手可能な限り)
14.1.3.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.3.5.最近の動向
14.1.3.6.主要経営陣
14.1.4.ナイキ社
14.1.4.1.会社概要
14.1.4.2.製品
14.1.4.3.財務(入手可能な限り)
14.1.4.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.4.5.最近の動向
14.1.4.6.主要経営陣
14.1.5.アンダーアーマー
14.1.5.1.会社概要
14.1.5.2.製品
14.1.5.3.財務(入手可能な限り)
14.1.5.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.5.5.最近の動向
14.1.5.6.主要経営陣
14.1.6.プーマSE
14.1.6.1.会社の詳細
14.1.6.2.製品
14.1.6.3.財務(入手可能な限り)
14.1.6.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.6.5.最近の動向
14.1.6.6.主要経営陣
14.1.7.アン・チェリー
14.1.7.1.会社概要
14.1.7.2.製品
14.1.7.3.財務(入手可能な限り)
14.1.7.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.7.5.最近の動向
14.1.7.6.主要経営陣
14.1.8.Hanesbrands社
14.1.8.1.会社概要
14.1.8.2.製品
14.1.8.3.財務(入手可能な限り)
14.1.8.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.8.5.最近の動向
14.1.8.6.主要経営陣
14.1.9.マークス&スペンサー
14.1.9.1.会社概要
14.1.9.2.取扱商品
14.1.9.3.財務(入手可能な限り)
14.1.9.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.9.5.最近の動向
14.1.9.6.主要経営陣
14.1.10.ラゴ・シェイプウェア
14.1.10.1.会社概要
14.1.10.2.製品
14.1.10.3.財務(入手可能な限り)
14.1.10.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.10.5.最近の動向
14.1.10.6.主要経営陣
15.戦略的提言/行動計画
15.1.重点分野
15.2.ターゲットタイプ
15.3.ターゲット流通チャネル
会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global Body Shaper Market has valued at USD 2.45 Billion in 2022 and is anticipated to project robust growth in the forecast period with a CAGR of 7.2% through 2028. The global body shaper market has witnessed remarkable growth in recent years, reflecting evolving consumer preferences and lifestyle changes. This market overview explores key trends, drivers, and challenges that shape this burgeoning industry.
The body shaper market has experienced significant expansion due to the increasing emphasis on physical appearance and wellness. Consumers are increasingly seeking products that offer a quick and effective way to achieve a desired body shape. This demand has fueled innovation in materials and design, resulting in a wide variety of body shapers catering to different body types and needs.
E-commerce has played a pivotal role in the growth of the global body shaper market, offering consumers a convenient platform to explore and purchase these products. Additionally, the influence of celebrities and social media influencers on body image has led to a surge in interest in body shapers. However, the market also faces challenges related to sizing, comfort, and sustainability concerns, which manufacturers are striving to address. In conclusion, the global body shaper market is poised for continued growth as consumers increasingly prioritize their appearance and well-being, while manufacturers work to meet their evolving demands.
Key Market Drivers
Changing Body Image Ideals
One of the primary drivers of the global body shaper market is the evolving perception of an ideal body image. In many cultures worldwide, there has been a shift towards valuing a fit and toned physique. This shift is driven by various factors, including increased health consciousness, the influence of social media, and the desire to look good in clothing. Consumers are increasingly looking for ways to achieve the desired body shape without undergoing invasive procedures, and body shapers provide a non-invasive solution. As a result, the market has witnessed substantial demand from individuals looking to enhance their appearance and feel more confident.
Rising Health and Wellness Awareness
The global emphasis on health and wellness has led to a surge in demand for products that promote a healthier lifestyle. Body shapers are seen as a means to achieve a slimmer and more toned appearance without the need for strenuous exercise or surgery. The compression and support provided by body shapers can offer benefits such as improved posture and reduced back pain, aligning with the wellness trend. Many consumers are willing to invest in body shapers as part of their overall health and self-care routine, further boosting market growth.
Technological Advancements and Innovation
Advances in textile technology and garment design have greatly contributed to the growth of the body shaper market. Manufacturers are continuously innovating to create more comfortable and effective products. High-quality fabrics with moisture-wicking and breathable properties are now common in body shapers, enhancing comfort for users. Additionally, seamless and discreet designs make it easier for individuals to wear body shapers discreetly under their clothing. Some brands also incorporate specialized features like targeted compression zones to shape specific areas of the body, providing customized solutions for consumers. These innovations have attracted a broader consumer base, including men and individuals of different age groups.
E-commerce and Online Retail
The rise of e-commerce has transformed the way consumers shop for body shapers. Online platforms offer a wide range of choices, allowing consumers to compare products, read reviews, and make informed purchasing decisions. E-commerce has not only increased the accessibility of body shapers but also facilitated the entry of numerous niche and boutique brands into the market. Moreover, the convenience of online shopping has made it easier for consumers to experiment with different body shaper styles and sizes, contributing to market growth. Online influencers and social media platforms have also played a significant role in promoting body shaper products and driving consumer interest.
Celebrity Endorsements and Influencer Culture
Celebrity endorsements and influencer marketing have a substantial impact on consumer behavior, especially in the beauty and fashion industry. Many celebrities and social media influencers openly discuss their use of body shapers to achieve a desired look. Their endorsements and testimonials influence consumers' perceptions and purchasing decisions. This celebrity-driven trend has led to increased awareness and acceptance of body shapers as a legitimate fashion and self-enhancement accessory. The power of influencer culture extends to both traditional and online media, further solidifying the market's growth potential.
In conclusion, the global body shaper market is driven by changing body image ideals, a growing emphasis on health and wellness, technological advancements, the rise of e-commerce, and the influence of celebrities and influencers. These drivers are expected to continue shaping the industry, driving innovation, and expanding the consumer base in the coming years. As consumers seek non-invasive solutions to enhance their appearance and boost their confidence, the body shaper market is well-positioned for sustained growth and evolution.
Key Market Challenges
Sizing and Fit Issues
One of the most significant challenges in the body shaper market is achieving the right sizing and fit for consumers. Body shapers are designed to provide compression and shaping, but a one-size-fits-all approach does not work for everyone. Consumers come in various body shapes and sizes, and achieving a comfortable fit can be challenging. Ill-fitting body shapers can cause discomfort, restrict movement, and even lead to health issues such as circulation problems and skin irritation. Manufacturers need to address this challenge by offering a wider range of sizes and providing clear sizing guidelines to help consumers choose the right product for their body type.
Comfort and Breathability
While body shapers are intended to provide shaping and support, they should not compromise on comfort. Many consumers report discomfort when wearing body shapers for extended periods, especially in hot and humid conditions. The materials used in body shapers should be breathable and moisture-wicking to prevent sweating and skin irritation. Additionally, the level of compression offered by body shapers should strike a balance between providing the desired effect and ensuring comfort. Manufacturers must invest in research and development to create body shapers that are both effective and comfortable for everyday use.
Sustainability Concerns
As sustainability becomes a growing concern in the fashion and apparel industry, the body shaper market is not immune to scrutiny. Many body shapers are made from synthetic materials, such as nylon and spandex, which are not environmentally friendly and can take a long time to decompose in landfills. Moreover, the production process of these materials can be resource intensive. Consumers are increasingly seeking sustainable and eco-friendly alternatives, and manufacturers face the challenge of finding more environmentally responsible materials and production processes. Addressing sustainability concerns and adopting eco-friendly practices will be crucial to the long-term success of the body shaper market.
Price Sensitivity
Price sensitivity is a significant challenge in the body shaper market. While consumers value the benefits that body shapers offer, they often have varying budgets and may be hesitant to invest in higher-priced products. This price sensitivity can make it difficult for manufacturers to maintain profit margins while delivering high-quality body shapers. Additionally, the competitive nature of the market can lead to price wars, which can negatively impact product quality and innovation. Striking the right balance between affordability and quality is essential to attract a wide range of consumers without compromising on product integrity.
Ethical Production and Labor Practices
The body shaper market, like many other segments of the fashion industry, has faced scrutiny over ethical production and labor practices. Reports of low wages, poor working conditions, and exploitation of labor in some manufacturing facilities have raised concerns among consumers. Ethical and sustainable manufacturing practices are becoming increasingly important for consumers, and they are more likely to support brands that prioritize fair labor practices and worker rights. Manufacturers in the body shaper market must ensure transparency in their supply chains and demonstrate their commitment to ethical production to build trust with consumers.
In conclusion, the global body shaper market faces challenges related to sizing and fit, comfort and breathability, sustainability concerns, price sensitivity, and ethical production and labor practices. Overcoming these challenges requires a concerted effort from manufacturers to prioritize consumer needs, invest in research and development, adopt sustainable practices, and ensure ethical production standards. As the market continues to evolve, addressing these challenges will be essential to meet consumer expectations and sustain growth in the body shaper industry.
Key Market Trends
Inclusive Sizing and Body Positivity
In recent years, there has been a significant shift towards inclusivity and body positivity in the fashion industry, and this trend is now making its way into the body shaper market. Brands are increasingly recognizing the importance of offering a wide range of sizes to cater to diverse body types. Inclusive sizing goes beyond the traditional small to large range, with many brands now offering extended sizes to ensure that individuals of all shapes and sizes can find body shapers that fit comfortably and provide the desired support. This trend aligns with the broader movement towards celebrating body diversity and promoting body positivity, encouraging consumers to embrace their natural figures while using body shapers as tools for enhancement rather than transformation.
Sustainable and Eco-Friendly Materials
Sustainability has become a major concern for consumers across all industries, including fashion and apparel. In response to growing environmental awareness, many body shaper manufacturers are incorporating sustainable and eco-friendly materials into their products. These materials can include organic cotton, recycled nylon, and bamboo-based fabrics, which are not only more environmentally responsible but also offer breathable and moisture-wicking properties. Manufacturers are also focusing on eco-friendly production processes to reduce their carbon footprint. By adopting sustainable practices, brands are not only meeting consumer demand for ethical and environmentally conscious products but also differentiating themselves in the market.
Technological Advancements and Smart Shaping
The body shaper market has witnessed significant technological advancements in recent years. One of the latest trends is the integration of smart technology into body shaper designs. Smart shapers incorporate features such as embedded sensors, compression zones, and smartphone connectivity to monitor and enhance body shaping. Some smart body shapers can provide real-time feedback on posture and body positioning, helping users achieve better alignment and improved overall appearance. These innovative products cater to tech-savvy consumers who seek personalized and data-driven solutions for their body-shaping needs.
Athleisure and Active Wear Inspired Shapewear
The popularity of athleisure and active wear has influenced the design and functionality of body shapers. Many consumers now prefer body shapers that are comfortable and versatile enough to be worn throughout the day, much like activewear. This trend has led to the development of athleisure-inspired shapewear that combines the shaping benefits of traditional body shapers with the comfort and flexibility of athletic wear. These products often feature moisture-wicking properties, stretchy fabrics, and seamless designs, making them suitable for everyday wear. Athleisure-inspired body shapers cater to individuals who want to maintain an active lifestyle while enjoying the benefits of body shaping.
Customization and Targeted Solutions
Consumers are increasingly seeking personalized and targeted solutions in the body shaper market. Brands are responding by offering customization options and specialized products that address specific body shaping needs. Some manufacturers provide body shapers with adjustable compression levels, allowing users to control the level of shaping they desire. Others offer products designed for specific areas of the body, such as waist trainers, thigh shapers, or buttock-enhancing shapers. By providing more options for customization and targeting, brands are meeting the unique requirements of individual consumers and enhancing their overall satisfaction.
In conclusion, the global body shaper market is experiencing a transformation driven by trends such as inclusive sizing and body positivity, sustainable and eco-friendly materials, technological advancements and smart shaping, athleisure-inspired shapewear, and customization and targeted solutions. These trends reflect the changing preferences and expectations of consumers, who are increasingly looking for body shapers that not only enhance their appearance but also align with their values and lifestyles. As the market continues to evolve, brands that embrace these trends are likely to thrive and remain competitive in this dynamic industry.
Segmental Insights
Type Insights
The global body shaper market has witnessed a rising demand for products made from nylon, a trend driven by several factors. Nylon is a synthetic material known for its durability, flexibility, and comfort, making it an ideal choice for body shaper manufacturers and consumers alike. The increasing popularity of nylon in the body shaper market can be attributed to its unique properties that enhance the effectiveness and wearability of these products.
Nylon's exceptional elasticity and strength allow body shapers to provide effective compression and support while maintaining a comfortable fit. This durability ensures that the body shapers retain their shape and effectiveness even after extended use, making them a reliable choice for consumers seeking long-lasting solutions. Furthermore, nylon's moisture-wicking properties make it suitable for all-day wear, as it helps manage sweat and maintain comfort. As the demand for body shapers that are both effective and comfortable continues to rise, nylon products are likely to play a prominent role in shaping the future of the global body shaper market. Manufacturers are increasingly incorporating nylon into their product lines, recognizing its ability to meet consumer expectations for performance and durability in body shapers.
Distribution Channel Insights
The global body shaper market has experienced a significant surge in demand from the online sales channel in recent years. This trend is indicative of the changing shopping habits and preferences of consumers worldwide. Online sales channels, such as e-commerce platforms and company websites, have become increasingly popular for purchasing body shapers due to their convenience, extensive product offerings, and accessibility.
One of the primary reasons for the rising demand from online sales channels is the convenience they offer to consumers. Shoppers can browse and purchase body shapers from the comfort of their homes, eliminating the need for physical store visits. Online platforms provide detailed product descriptions, sizing charts, and customer reviews, allowing customers to make informed decisions. Additionally, the vast selection of brands and styles available online provides consumers with a wider range of choices, enabling them to find body shapers that cater to their specific needs and preferences. As a result, the online sales channel has become a preferred avenue for consumers to explore and purchase body shapers, contributing significantly to the growth of the global body shaper market.
Regional Insights
The North America region has witnessed a substantial increase in demand for body shapers within the global market. This rising demand can be attributed to several key factors driving the popularity of body shapers in this region.
Firstly, the emphasis on fitness and wellness in North America has led to a growing desire for a toned and sculpted appearance. As consumers prioritize health-conscious lifestyles, they also seek non-invasive solutions to enhance their physical appearance. Body shapers have emerged as a popular choice, offering individuals the opportunity to achieve a more flattering silhouette without resorting to surgical procedures. This trend aligns with the North American culture of self-care and personal grooming, driving the demand for body shapers in the region.
Secondly, the fashion and clothing industry in North America plays a pivotal role in the rising demand for body shapers. The region is home to a diverse fashion market, with a strong focus on form-fitting and body-conscious styles. Many consumers opt for body shapers to enhance their confidence and look their best in these fashionable outfits. As a result, the North American market has become a significant hub for body shaper manufacturers and retailers, catering to the preferences and lifestyle choices of its consumers. This increasing demand from the North America region continues to fuel the growth of the global body shaper market.
Key Market Players
Spanx, Inc.
Jockey International, Inc.
Belly Bandit
Nike, Inc.
Under Armour Inc.
PUMA SE
Ann Chery
Hanesbrands Inc.
Marks & Spencer plc
Rago Shapewear
Report Scope:
In this report, the Global Body Shaper Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Body Shaper Market, By Product Type:
o Tops Shapers
o Bottoms Shapers
o Waist Shapers
o Shaping Bodysuits
• Body Shaper Market, By Material:
o Cotton
o Polyester
o Nylon
o Others
• Body Shaper Market, By Distribution Channel:
o Offline
o Online
• Body Shaper Market, By Region:
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Europe
 France
 Germany
 Spain
 Italy
 United Kingdom
o Asia-Pacific
 China
 Japan
 India
 Vietnam
 South Korea
o Middle East & Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE
 Turkey
 Kuwait
 Egypt
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Body Shaper Market.
Available Customizations:
Global Body Shaper Market report with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Sources of Information
5. Global Body Shaper Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Tops Shapers, Bottoms Shapers, Waist Shapers, and Shaping Bodysuits)
5.2.2. By Material Market Share Analysis (Cotton, Polyester, Nylon, and Others)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North America Market Share Analysis
5.2.4.2. Europe Market Share Analysis
5.2.4.3. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.4.5. South America Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Global Body Shaper Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Material Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North America Body Shaper Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Country Market Share Analysis
6.2.4.1. United States Body Shaper Market Outlook
6.2.4.1.1. Market Size & Forecast
6.2.4.1.1.1. By Value
6.2.4.1.2. Market Share & Forecast
6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.2. Canada Body Shaper Market Outlook
6.2.4.2.1. Market Size & Forecast
6.2.4.2.1.1. By Value
6.2.4.2.2. Market Share & Forecast
6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4.3. Mexico Body Shaper Market Outlook
6.2.4.3.1. Market Size & Forecast
6.2.4.3.1.1. By Value
6.2.4.3.2. Market Share & Forecast
6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
6.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Europe Body Shaper Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Country Market Share Analysis
7.2.4.1. France Body Shaper Market Outlook
7.2.4.1.1. Market Size & Forecast
7.2.4.1.1.1. By Value
7.2.4.1.2. Market Share & Forecast
7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.2. Germany Body Shaper Market Outlook
7.2.4.2.1. Market Size & Forecast
7.2.4.2.1.1. By Value
7.2.4.2.2. Market Share & Forecast
7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.3. Spain Body Shaper Market Outlook
7.2.4.3.1. Market Size & Forecast
7.2.4.3.1.1. By Value
7.2.4.3.2. Market Share & Forecast
7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.4. Italy Body Shaper Market Outlook
7.2.4.4.1. Market Size & Forecast
7.2.4.4.1.1. By Value
7.2.4.4.2. Market Share & Forecast
7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4.5. United Kingdom Body Shaper Market Outlook
7.2.4.5.1. Market Size & Forecast
7.2.4.5.1.1. By Value
7.2.4.5.2. Market Share & Forecast
7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
7.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Asia-Pacific Body Shaper Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4. By Country Market Share Analysis
8.2.4.1. China Body Shaper Market Outlook
8.2.4.1.1. Market Size & Forecast
8.2.4.1.1.1. By Value
8.2.4.1.2. Market Share & Forecast
8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.2. Japan Body Shaper Market Outlook
8.2.4.2.1. Market Size & Forecast
8.2.4.2.1.1. By Value
8.2.4.2.2. Market Share & Forecast
8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.3. India Body Shaper Market Outlook
8.2.4.3.1. Market Size & Forecast
8.2.4.3.1.1. By Value
8.2.4.3.2. Market Share & Forecast
8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.4. Vietnam Body Shaper Market Outlook
8.2.4.4.1. Market Size & Forecast
8.2.4.4.1.1. By Value
8.2.4.4.2. Market Share & Forecast
8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.4.5. South Korea Body Shaper Market Outlook
8.2.4.5.1. Market Size & Forecast
8.2.4.5.1.1. By Value
8.2.4.5.2. Market Share & Forecast
8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
8.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Body Shaper Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4. By Country Market Share Analysis
9.2.4.1. South Africa Body Shaper Market Outlook
9.2.4.1.1. Market Size & Forecast
9.2.4.1.1.1. By Value
9.2.4.1.2. Market Share & Forecast
9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.2. Saudi Arabia Body Shaper Market Outlook
9.2.4.2.1. Market Size & Forecast
9.2.4.2.1.1. By Value
9.2.4.2.2. Market Share & Forecast
9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.3. UAE Body Shaper Market Outlook
9.2.4.3.1. Market Size & Forecast
9.2.4.3.1.1. By Value
9.2.4.3.2. Market Share & Forecast
9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.4. Turkey Body Shaper Market Outlook
9.2.4.4.1. Market Size & Forecast
9.2.4.4.1.1. By Value
9.2.4.4.2. Market Share & Forecast
9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.4.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.5. Kuwait Body Shaper Market Outlook
9.2.4.5.1. Market Size & Forecast
9.2.4.5.1.1. By Value
9.2.4.5.2. Market Share & Forecast
9.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.5.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.4.6. Egypt Body Shaper Market Outlook
9.2.4.6.1. Market Size & Forecast
9.2.4.6.1.1. By Value
9.2.4.6.2. Market Share & Forecast
9.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis
9.2.4.6.2.2. By Material Market Share Analysis
9.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. South America Body Shaper Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4. By Country Market Share Analysis
10.2.4.1. Brazil Body Shaper Market Outlook
10.2.4.1.1. Market Size & Forecast
10.2.4.1.1.1. By Value
10.2.4.1.2. Market Share & Forecast
10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.4.1.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.2. Argentina Body Shaper Market Outlook
10.2.4.2.1. Market Size & Forecast
10.2.4.2.1.1. By Value
10.2.4.2.2. Market Share & Forecast
10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.4.2.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.4.3. Colombia Body Shaper Market Outlook
10.2.4.3.1. Market Size & Forecast
10.2.4.3.1.1. By Value
10.2.4.3.2. Market Share & Forecast
10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis
10.2.4.3.2.2. By Material Market Share Analysis
10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Impact of COVID-19 on Global Body Shaper Market
12.1. Impact Assessment Model
12.1.1. Key Segments Impacted
12.1.2. Key Regions Impacted
12.1.3. Key Countries Impacted
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Spanx, Inc.
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products
14.1.1.3. Financials (As Per Availability)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. Jockey International, Inc.
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products
14.1.2.3. Financials (As Per Availability)
14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.2.5. Recent Developments
14.1.2.6. Key Management Personnel
14.1.3. Belly Bandit
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products
14.1.3.3. Financials (As Per Availability)
14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.3.5. Recent Developments
14.1.3.6. Key Management Personnel
14.1.4. Nike, Inc.
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products
14.1.4.3. Financials (As Per Availability)
14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.4.5. Recent Developments
14.1.4.6. Key Management Personnel
14.1.5. Under Armour Inc.
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products
14.1.5.3. Financials (As Per Availability)
14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.5.5. Recent Developments
14.1.5.6. Key Management Personnel
14.1.6. PUMA SE
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products
14.1.6.3. Financials (As Per Availability)
14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.6.5. Recent Developments
14.1.6.6. Key Management Personnel
14.1.7. Ann Chery
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products
14.1.7.3. Financials (As Per Availability)
14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.7.5. Recent Developments
14.1.7.6. Key Management Personnel
14.1.8. Hanesbrands Inc.
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products
14.1.8.3. Financials (As Per Availability)
14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.8.5. Recent Developments
14.1.8.6. Key Management Personnel
14.1.9. Marks & Spencer plc
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products
14.1.9.3. Financials (As Per Availability)
14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.9.5. Recent Developments
14.1.9.6. Key Management Personnel
14.1.10. Rago Shapewear
14.1.10.1. Company Details
14.1.10.2. Products
14.1.10.3. Financials (As Per Availability)
14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.10.5. Recent Developments
14.1.10.6. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Type
15.3. Target Distribution Channel
About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/23 10:28

157.74 円

172.13 円

206.60 円

ページTOPに戻る