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インドランジェリー市場:製品タイプ別(ブラジャー、ニッカーズ&ショーツ、ラウンジウェア、シェイプウェア、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、複数ブランド店舗、従来型店舗、オンライン、その他(専売店))、地域別、企業別、2018~2028F予測・機会


India Lingerie Market By Product Type (Bra, Knickers & Panties, Lounge Wear, Shape Wear, Others), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Traditional Stores, Online, and Others (Exclusive Stores)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

インドのランジェリー市場は、ソーシャルメディア・プラットフォームの人気の高まり、インターネット普及率の上昇、Eコマースの拡大により、予測期間中に成長する見込みである。 ランジェリーとは、女性の下着... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
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90 英語

 

サマリー

インドのランジェリー市場は、ソーシャルメディア・プラットフォームの人気の高まり、インターネット普及率の上昇、Eコマースの拡大により、予測期間中に成長する見込みである。

ランジェリーとは、女性の下着を示す言葉で、時代とともに進化してきた。当初は実用性や慎み深さに根ざしていたが、現在では機能的なものから装飾的なものまで多岐にわたる。現代のランジェリー市場は、主に2つのカテゴリーから構成されている。1つは、アウターの下に着用するスリップやキャミソールなどの実用性を重視したもので、もう1つは、装飾的で魅力的なもので、装飾的なコルセット、エレガントなブラジャーと下着のセット、ナイトガウン、さらにはスタイリッシュなショートローブやキャミソールなどがある。

女性のワードローブにおけるランジェリーの役割は、インドの都市化に後押しされて大きく成長している。市場は大幅な成長を遂げており、この軌道は今後も続くと予想される。

推進要因ソーシャルメディアとインターネットの普及

インドのインターネット利用が堅調なのは、ランジェリーに対する消費者の意識が高まっているためである。インスタグラム(2億3,030万人)、フェイスブック・メッセンジャー(1億2,250万人)、ツイッター(2,360万人)など、さまざまなソーシャルメディア・プラットフォームのアクティブ・ユーザー数が、同国のエンゲージメント・レベルの高さを裏付けている。2022年1月現在、インドのインターネット・ユーザーは6億5,800万人で、アクティブなソーシャルメディア・ユーザーは4億6,700万人である。この国の総人口の33.4%に相当する存在感は、ランジェリーの人気を高めている。その結果、ソーシャルメディア・プラットフォームの人気上昇とインターネット普及率の増加が、予測期間中のランジェリー需要を牽引することになるだろう。

マーケティング戦略:市場拡大の後押し

研究開発やマーケティング戦術に投資する企業は、インドのランジェリー市場を強化する構えだ。Zivameがインドの女優Kriti Sanonとコラボレートした「Grand Lingerie Festival」のように、有名人の推薦がブランドの認知度を高め、顧客を引きつけ、販売を促進する効果的な戦略となっている。ジバメが年2回開催する、幅広い商品を取り揃えたインティメート・ウェアのイベントは、マーケティング努力の力を明確に示している。このように、戦略的なマーケティング・イニシアティブへの支出の拡大は、インドのランジェリー市場の成長に貢献している。

戦略的な動きによる市場拡大

インドのランジェリー市場の需要は、顧客獲得のための企業の戦略的な動きによって急増する。Reliance Retail Ventures Limited(RRVL)によるCloviaの過半数株式の取得や、「Amante」ブランドの下着小売企業の買収などのM&Aは、ランジェリー市場の拡大に貢献している。こうした戦略的な試みは、市場での存在感、製品の提供、顧客へのリーチを強化し、市場の成長に貢献している。

生地とトレンド:主な市場牽引要因

インドのランジェリー市場の成長は、柔軟な生地を使用する傾向によって支えられている。レース、コットン、ナイロン、シルク、シアーテキスタイルなどの素材は、多様な消費者の嗜好に対応している。デザイナーはレースや刺繍などの豪華な要素を強調し、スタイルに敏感な消費者の共感を呼ぶエレガントな下着を生み出している。多用途でファッショナブルなデザインに重点を置くことで、技術革新が促進され、ランジェリー市場の持続的な成長が保証される。

結論として、インドのランジェリー市場は、ソーシャルメディアの影響やインターネットの普及から、マーケティング戦略、戦略的なビジネスの動き、生地のトレンドに至るまで、様々な要因が重なり合い、拡大に向かっている。この成長軌道は、インドにおけるランジェリー消費の展望を再定義することになるだろう。
市場の細分化
インドのランジェリー市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業によって区分される。製品タイプ別では、市場はさらにブラジャー、ニッカーズ&ショーツ、ルームウェア、シェイプウェア、その他に細分化される。流通チャネルに基づくと、市場はさらにスーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、従来型店舗、オンライン、その他(専売店)に区分される。また、地域別にも市場は分析される。
市場プレイヤー
Page Industries Ltd., Rupa & Company Limited, Triumph International (India) Pvt Ltd., Lovable Lingerie Ltd., Lux Industries Limited, Dixcy Textiles Pvt Ltd., Modenik Lifestyle Private Limited.(Enamor)、Mas Brands India Private Limited、Reliance Retail Limited (Zivame)、Tailor and Circus Clothing LLPがインドのランジェリー市場における主要市場プレイヤーである。

レポートの範囲
本レポートでは、インドのランジェリー市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- インドのランジェリー市場:製品タイプ別
o ブラジャー
o ニッカーズ&ショーツ
o ラウンジウェア
o シェイプウェア
o その他
- インドのランジェリー市場:流通経路別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o マルチブランドストア
o 伝統的店舗
o オンライン
o その他
- インドのランジェリー市場、地域別
o 北部
o 西


競合状況
企業プロフィール:インドのランジェリー市場に存在する主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Challenges Faced After Purchase
5. India Lingerie Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Bra, Knickers & Panties, Lounge Wear, Shape Wear, Others)
5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Traditional Stores, Online, and Others (Exclusive Stores))
5.2.3. By Region Market Share Analysis
5.2.3.1. North Market Share Analysis
5.2.3.2. West Market Share Analysis
5.2.3.3. South Market Share Analysis
5.2.3.4. East Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. India Lingerie Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. India Bra Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis ((Padded-Wired, Non Padded-Wired, Padded-Non Wired and Non Padded- Non Wired)
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.3. Best Selling SKUs
7. India Knickers & Panties Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis (No Line, French Cuts, Classic Brief and Others)
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.3. Best Selling SKUs
8. India Lounge Wear Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Camisoles, Lingerie Sets, Nighty and Others)
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.3. Best Selling SKUs
9. India Shape Wear Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Body Shaper, Tummy and Thigh Shaper, Shaper Brief, and Others)
9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.3. Best Selling SKUs
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rising internet usage
10.1.2. Increasing collaborations among companies
10.1.3. Product introductions are becoming more frequent.
10.2. Challenges
10.2.1. Higher competition
10.2.2. Local and unorganized sellers provide reasonably priced goods.
11. Impact of COVID-19 on the India Lingerie Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Countries Impacted
11.1.4. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Rising working women population
12.2. Growing popularity of social media platforms
12.3. Companies spending on marketing strategies
12.4. Rapid Urbanization
12.5. Increasing adherence to western culture
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. Supply Chain Analysis
15. Import & Export Analysis
15.1. Top 5 Exporting Countries
15.1.1. By Value
15.2. Top 5 Importing Countries
15.2.1. By Value
16. SWOT Analysis
16.1. Strengths
16.2. Weaknesses
16.3. Opportunities
16.4. Threats
17. Policy & Regulatory Landscape
18. India Economic Profile
19. Competitive Landscape
19.1. Company Profiles
19.1.1. Page Industries Ltd
19.1.1.1. Company Details
19.1.1.2. Product & Services
19.1.1.3. Financials (As Per Availability)
19.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.1.5. Recent Developments
19.1.1.6. Key Management Personnel
19.1.2. RUPA & COMPANY LIMITED
19.1.2.1. Company Details
19.1.2.2. Product & Services
19.1.2.3. Financials (As Per Availability)
19.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.2.5. Recent Developments
19.1.2.6. Key Management Personnel
19.1.3. Triumph International (India) Pvt Ltd.
19.1.3.1. Company Details
19.1.3.2. Product & Services
19.1.3.3. Financials (As Per Availability)
19.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.3.5. Recent Developments
19.1.3.6. Key Management Personnel
19.1.4. Lovable Lingerie Ltd.
19.1.4.1. Company Details
19.1.4.2. Product & Services
19.1.4.3. Financials (As Per Availability)
19.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.4.5. Recent Developments
19.1.4.6. Key Management Personnel
19.1.5. Lux Industries Limited
19.1.5.1. Company Details
19.1.5.2. Product & Services
19.1.5.3. Financials (As Per Availability)
19.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.5.5. Recent Developments
19.1.5.6. Key Management Personnel
19.1.6. Dixcy Textiles Pvt Ltd.
19.1.6.1. Company Details
19.1.6.2. Product & Services
19.1.6.3. Financials (As Per Availability)
19.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.6.5. Recent Developments
19.1.6.6. Key Management Personnel
19.1.7. Modenik Lifestyle Private Limited. (Enamor)
19.1.7.1. Company Details
19.1.7.2. Product & Services
19.1.7.3. Financials (As Per Availability)
19.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.7.5. Recent Developments
19.1.7.6. Key Management Personnel
19.1.8. MAS BRANDS INDIA PRIVATE LIMITED
19.1.8.1. Company Details
19.1.8.2. Product & Services
19.1.8.3. Financials (As Per Availability)
19.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.8.5. Recent Developments
19.1.8.6. Key Management Personnel
19.1.9. Reliance Retail Limited (Zivame)
19.1.9.1. Company Details
19.1.9.2. Product & Services
19.1.9.3. Financials (As Per Availability)
19.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.9.5. Recent Developments
19.1.9.6. Key Management Personnel
19.1.10. Tailor and Circus Clothing LLP
19.1.10.1. Company Details
19.1.10.2. Product & Services
19.1.10.3. Financials (As Per Availability)
19.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.10.5. Recent Developments
19.1.10.6. Key Management Personnel
20. Strategic Recommendations/Action Plan
20.1. Key Focus Areas
20.2. Target Product Type
20.3. Target Distribution Channel
21. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The Indian lingerie market is poised for growth in the forecast period due to the escalating popularity of social media platforms, increasing internet penetration, and the expansion of e-commerce avenues.

Lingerie, a term denoting women's undergarments, has evolved over time. Initially rooted in practicality or modesty, it now spans a spectrum from functional to ornamental. The contemporary lingerie market comprises two primary categories: one geared towards practicality, encompassing items like slips and camisoles worn under outer clothing, and the other, more ornate and alluring, featuring decorative corsets, elegant bra and underwear sets, nightgowns, and even stylish short robes and camisoles.

The role of lingerie in women's wardrobes is growing significantly, buoyed by India's urbanization. The market is undergoing substantial growth, and this trajectory is expected to persist.

Driving Factors: Social Media and Internet Penetration

India's robust internet usage is attributed to heightened consumer awareness of lingerie. Active user bases across various social media platforms, including Instagram (230.3 million users), Facebook Messenger (122.5 million users), and Twitter (23.60 million users), underscore the country's high engagement levels. As of January 2022, India had 658.0 million internet users, with 467.0 million active social media users. This substantial presence, amounting to 33.4% of the country's total population, augments the popularity of lingerie. Consequently, the rising popularity of social media platforms and increased internet penetration are set to drive demand for lingerie during the forecast period.

Marketing Strategies: Aiding Market Expansion

Companies investing in R&D and marketing tactics are poised to bolster the lingerie market in India. Celebrity endorsements, like Zivame's collaboration with Indian actress Kriti Sanon for the "Grand Lingerie Festival," serve as effective strategies to enhance brand visibility, attract customers, and drive sales. Zivame's biannual intimate wear event, featuring an extensive range of products, underscores the power of marketing efforts. Thus, amplified spending on strategic marketing initiatives contributes to the growth of the Indian lingerie market.

Market Expansion via Strategic Moves

Market demand for Indian lingerie is set to surge due to strategic moves by companies to attract customers. Mergers and acquisitions, such as Reliance Retail Ventures Limited's (RRVL) acquisition of a majority stake in Clovia and the purchase of retail lingerie companies under the brand "Amante," are instrumental in expanding the lingerie market. These strategic endeavors enhance market presence, product offerings, and customer reach, thereby contributing to market growth.

Fabrics and Trends: Key Market Drivers

The Indian lingerie market's growth is bolstered by the trend of using flexible fabrics. Materials like lace, cotton, nylon, silk, and sheer textiles cater to diverse consumer preferences. Designers emphasize opulent elements, including lace and embroidery, to create elegant undergarments that resonate with style-conscious consumers. This focus on versatile and fashionable designs encourages innovation and ensures the lingerie market's sustained growth.

In conclusion, the Indian lingerie market is poised for expansion due to a confluence of factors ranging from social media influence and internet penetration to marketing strategies, strategic business moves, and fabric trends. This growth trajectory is set to redefine the landscape of lingerie consumption in India.
Market Segmentation
The Indian lingerie market is segmented on the basis of product type, distribution channel, region, and company. Based on product type, the market is further segmented into bras, knickers & panties, loungewear, shapewear, and others. Based on distribution channels, the market is further segmented into supermarkets/hypermarkets, multi-branded stores, traditional stores, online, and others (exclusive stores). The market analysis also divided on the basis of region.
Market Players
Page Industries Ltd, Rupa & Company Limited, Triumph International (India) Pvt Ltd., Lovable Lingerie Ltd., Lux Industries Limited, Dixcy Textiles Pvt Ltd., Modenik Lifestyle Private Limited. (Enamor), Mas Brands India Private Limited, Reliance Retail Limited (Zivame), Tailor and Circus Clothing LLP are the major market players in the Indian lingerie market.

Report Scope:
In this report, Indian lingerie market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• India Lingerie Market, By Product Type:
o Bra
o Knickers & Panties
o Lounge Wear
o Shape Wear
o Others
• India Lingerie Market, By Distribution Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Multi-Branded Stores
o Traditional Stores
o Online
o Others
• India Lingerie Market, By Region:
o North
o West
o South
o East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Indian lingerie market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision
4.3. Challenges Faced After Purchase
5. India Lingerie Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Bra, Knickers & Panties, Lounge Wear, Shape Wear, Others)
5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Traditional Stores, Online, and Others (Exclusive Stores))
5.2.3. By Region Market Share Analysis
5.2.3.1. North Market Share Analysis
5.2.3.2. West Market Share Analysis
5.2.3.3. South Market Share Analysis
5.2.3.4. East Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. India Lingerie Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. India Bra Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis ((Padded-Wired, Non Padded-Wired, Padded-Non Wired and Non Padded- Non Wired)
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.3. Best Selling SKUs
7. India Knickers & Panties Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis (No Line, French Cuts, Classic Brief and Others)
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.3. Best Selling SKUs
8. India Lounge Wear Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Camisoles, Lingerie Sets, Nighty and Others)
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.3. Best Selling SKUs
9. India Shape Wear Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Body Shaper, Tummy and Thigh Shaper, Shaper Brief, and Others)
9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.3. Best Selling SKUs
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rising internet usage
10.1.2. Increasing collaborations among companies
10.1.3. Product introductions are becoming more frequent.
10.2. Challenges
10.2.1. Higher competition
10.2.2. Local and unorganized sellers provide reasonably priced goods.
11. Impact of COVID-19 on the India Lingerie Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Countries Impacted
11.1.4. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Rising working women population
12.2. Growing popularity of social media platforms
12.3. Companies spending on marketing strategies
12.4. Rapid Urbanization
12.5. Increasing adherence to western culture
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. Supply Chain Analysis
15. Import & Export Analysis
15.1. Top 5 Exporting Countries
15.1.1. By Value
15.2. Top 5 Importing Countries
15.2.1. By Value
16. SWOT Analysis
16.1. Strengths
16.2. Weaknesses
16.3. Opportunities
16.4. Threats
17. Policy & Regulatory Landscape
18. India Economic Profile
19. Competitive Landscape
19.1. Company Profiles
19.1.1. Page Industries Ltd
19.1.1.1. Company Details
19.1.1.2. Product & Services
19.1.1.3. Financials (As Per Availability)
19.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.1.5. Recent Developments
19.1.1.6. Key Management Personnel
19.1.2. RUPA & COMPANY LIMITED
19.1.2.1. Company Details
19.1.2.2. Product & Services
19.1.2.3. Financials (As Per Availability)
19.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.2.5. Recent Developments
19.1.2.6. Key Management Personnel
19.1.3. Triumph International (India) Pvt Ltd.
19.1.3.1. Company Details
19.1.3.2. Product & Services
19.1.3.3. Financials (As Per Availability)
19.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.3.5. Recent Developments
19.1.3.6. Key Management Personnel
19.1.4. Lovable Lingerie Ltd.
19.1.4.1. Company Details
19.1.4.2. Product & Services
19.1.4.3. Financials (As Per Availability)
19.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.4.5. Recent Developments
19.1.4.6. Key Management Personnel
19.1.5. Lux Industries Limited
19.1.5.1. Company Details
19.1.5.2. Product & Services
19.1.5.3. Financials (As Per Availability)
19.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.5.5. Recent Developments
19.1.5.6. Key Management Personnel
19.1.6. Dixcy Textiles Pvt Ltd.
19.1.6.1. Company Details
19.1.6.2. Product & Services
19.1.6.3. Financials (As Per Availability)
19.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.6.5. Recent Developments
19.1.6.6. Key Management Personnel
19.1.7. Modenik Lifestyle Private Limited. (Enamor)
19.1.7.1. Company Details
19.1.7.2. Product & Services
19.1.7.3. Financials (As Per Availability)
19.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.7.5. Recent Developments
19.1.7.6. Key Management Personnel
19.1.8. MAS BRANDS INDIA PRIVATE LIMITED
19.1.8.1. Company Details
19.1.8.2. Product & Services
19.1.8.3. Financials (As Per Availability)
19.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.8.5. Recent Developments
19.1.8.6. Key Management Personnel
19.1.9. Reliance Retail Limited (Zivame)
19.1.9.1. Company Details
19.1.9.2. Product & Services
19.1.9.3. Financials (As Per Availability)
19.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.9.5. Recent Developments
19.1.9.6. Key Management Personnel
19.1.10. Tailor and Circus Clothing LLP
19.1.10.1. Company Details
19.1.10.2. Product & Services
19.1.10.3. Financials (As Per Availability)
19.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
19.1.10.5. Recent Developments
19.1.10.6. Key Management Personnel
20. Strategic Recommendations/Action Plan
20.1. Key Focus Areas
20.2. Target Product Type
20.3. Target Distribution Channel
21. About Us & Disclaimer

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注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/23 10:28

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