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アウトドアアパレル市場(製品タイプ:トップウェア、ボトムウェア、カバーオール。素材; 天然, 合成) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Outdoor Apparel Market (Product Type: Top Wear, Bottom Wear, Coveralls. Material; Natural, Synthetic) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

アウトドアアパレル市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のアウトドアアパレル市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月25日 US$5,795
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320 英語

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サマリー

アウトドアアパレル市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のアウトドアアパレル市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のアウトドアアパレル市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの世界のアウトドアアパレル市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、アウトドアアパレル市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のアウトドアアパレル市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界のアウトドアアパレル市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のアウトドアアパレル市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のアウトドアアパレル市場の競争環境について掘り下げています。世界のアウトドアアパレル市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のアウトドアアパレル市場のプレイヤーの属性です。

アウトドアアパレルの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるアウトドアアパレルが生み出す売上高/収益は?
- 世界のアウトドアアパレル市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

アウトドアアパレル市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界のアウトドアアパレル市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の背景となる目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のアウトドアアパレル市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のアウトドアアパレル市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.はじめに世界のアウトドアアパレル市場
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場の細分化
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.PESTEL分析
5.6.素材分析
5.7.バリューチェーン分析
5.7.1.メーカー一覧
5.7.2.原材料サプライヤー一覧
5.7.3.販売業者リスト
5.8.アウトドアアパレルの世界市場分析と予測、2020-2034年
5.8.1.市場価値予測(億米ドル)
5.8.2.市場数量予測(千単位)
6.アウトドアアパレルの世界市場分析と予測
6.1.タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020-2034年
6.1.1.トップウェア
6.1.1.1.シャツ&トップス
6.1.1.2.ジャケット&パーカー
6.1.1.3.ベースレイヤー
6.1.2.ボトムウェア
6.1.2.1.パンツ
6.1.2.2.ショーツ
6.1.2.3.パンツ
6.1.2.4.ジョガーパンツ
6.1.2.5.その他(レギンス・タイツなど)
6.1.3.カバーオール
6.1.4.その他(手袋、帽子など)
6.2.素材タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
6.2.1.天然素材
6.2.1.1.綿
6.2.1.2.ウール
6.2.1.3.皮革
6.2.1.4.その他(竹、絹など)
6.2.2.合成繊維
6.2.2.1.ナイロン
6.2.2.2.ポリエステル
6.2.2.3.スパンデックス
6.2.2.4.その他(ポリプロピレンなど)
6.2.3.ハイブリッド
6.3.消費者グループ別市場規模および予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
6.3.1.男性
6.3.2.女性
6.3.3.キッズ
6.4.2020~2034年流通チャネル別市場規模・予測(億米ドル・千台
6.4.1.一般オンラインストア
6.4.2.専門オンラインストア
6.4.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
6.4.4.百貨店
6.4.5.専門店
6.4.6.その他小売店
6.5.地域別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
6.5.1.北米
6.5.2.欧州
6.5.3.アジア太平洋
6.5.4.中東・アフリカ
6.5.5.南米
6.6.事業機会の増加分析
7.北米アウトドアアパレル市場の分析と予測
7.1.地域別スナップショット
7.2.タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020年~2034年
7.2.1.トップウェア
7.2.1.1.シャツ&トップス
7.2.1.2.ジャケット&パーカー
7.2.1.3.ベースレイヤー
7.2.2.ボトムウェア
7.2.2.1.パンツ
7.2.2.2.ショーツ
7.2.2.3.パンツ
7.2.2.4.ジョガーパンツ
7.2.2.5.その他(レギンス・タイツなど)
7.2.3.カバーオール
7.2.4.その他(手袋、帽子など)
7.3.素材タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
7.3.1.天然素材
7.3.1.1.綿
7.3.1.2.ウール
7.3.1.3.皮革
7.3.1.4.その他(竹、絹など)
7.3.2.合成繊維
7.3.2.1.ナイロン
7.3.2.2.ポリエステル
7.3.2.3.スパンデックス
7.3.2.4.その他(ポリプロピレンなど)
7.3.3.ハイブリッド
7.4.消費者グループ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
7.4.1.男性
7.4.2.女性
7.4.3.キッズ
7.5.流通チャネル別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
7.5.1.一般オンラインストア
7.5.2.専門オンラインストア
7.5.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
7.5.4.百貨店
7.5.5.専門店
7.5.6.その他小売店
7.6.アウトドアウェアの国別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
7.6.1.米国
7.6.2.カナダ
7.6.3.その他の北米地域
7.7.事業機会の増加分析
8.欧州アウトドアアパレル市場の分析と予測
8.1.地域別スナップショット
8.2.タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020〜2034年
8.2.1.トップウェア
8.2.1.1.シャツ&トップス
8.2.1.2.ジャケット&パーカー
8.2.1.3.ベースレイヤー
8.2.2.ボトムウェア
8.2.2.1.パンツ
8.2.2.2.ショーツ
8.2.2.3.パンツ
8.2.2.4.ジョガーパンツ
8.2.2.5.その他(レギンス・タイツなど)
8.2.3.カバーオール
8.2.4.その他(手袋、帽子など)
8.3.素材タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
8.3.1.天然素材
8.3.1.1.綿
8.3.1.2.ウール
8.3.1.3.皮革
8.3.1.4.その他(竹、絹など)
8.3.2.合成繊維
8.3.2.1.ナイロン
8.3.2.2.ポリエステル
8.3.2.3.スパンデックス
8.3.2.4.その他(ポリプロピレンなど)
8.3.3.ハイブリッド
8.4.消費者グループ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
8.4.1.男性
8.4.2.女性
8.4.3.キッズ
8.5.流通チャネル別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
8.5.1.一般オンラインストア
8.5.2.専門オンラインストア
8.5.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
8.5.4.百貨店
8.5.5.専門店
8.5.6.その他小売店
8.6.アウトドアウェアの国別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
8.6.1.英国
8.6.2.ドイツ
8.6.3.フランス
8.6.4.イタリア
8.6.5.スペイン
8.6.6.オランダ
8.6.7.その他のヨーロッパ
8.7.ビジネスチャンスの増加分析
9.アジア太平洋地域のアウトドアアパレル市場の分析と予測
9.1.地域別スナップショット
9.2.タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020年~2034年
9.2.1.トップウェア
9.2.1.1.シャツ&トップス
9.2.1.2.ジャケット&パーカー
9.2.1.3.ベースレイヤー
9.2.2.ボトムウェア
9.2.2.1.パンツ
9.2.2.2.ショーツ
9.2.2.3.パンツ
9.2.2.4.ジョガーパンツ
9.2.2.5.その他(レギンス・タイツなど)
9.2.3.カバーオール
9.2.4.その他(手袋、帽子など)
9.3.素材タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
9.3.1.天然素材
9.3.1.1.綿
9.3.1.2.ウール
9.3.1.3.皮革
9.3.1.4.その他(竹、絹など)
9.3.2.合成繊維
9.3.2.1.ナイロン
9.3.2.2.ポリエステル
9.3.2.3.スパンデックス
9.3.2.4.その他(ポリプロピレンなど)
9.3.3.ハイブリッド
9.4.消費者グループ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
9.4.1.男性
9.4.2.女性
9.4.3.キッズ
9.5.流通チャネル別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
9.5.1.一般オンラインストア
9.5.2.専門オンラインストア
9.5.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.5.4.百貨店
9.5.5.専門店
9.5.6.その他小売店
9.6.アウトドアウェアの国別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
9.6.1.中国
9.6.2.インド
9.6.3.日本
9.6.4.韓国
9.6.5.オーストラリア
9.6.6.ASEAN
9.6.7.その他のアジア太平洋地域
9.7.事業機会の増加分析
10.MEAアウトドアアパレル市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020年~2034年
10.2.1.トップウェア
10.2.1.1.シャツ&トップス
10.2.1.2.ジャケット&パーカー
10.2.1.3.ベースレイヤー
10.2.2.ボトムウェア
10.2.2.1.パンツ
10.2.2.2.ショーツ
10.2.2.3.パンツ
10.2.2.4.ジョガーパンツ
10.2.2.5.その他(レギンス・タイツなど)
10.2.3.カバーオール
10.2.4.その他(手袋、帽子など)
10.3.素材タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
10.3.1.天然素材
10.3.1.1.綿
10.3.1.2.ウール
10.3.1.3.皮革
10.3.1.4.その他(竹、絹など)
10.3.2.合成繊維
10.3.2.1.ナイロン
10.3.2.2.ポリエステル
10.3.2.3.スパンデックス
10.3.2.4.その他(ポリプロピレンなど)
10.3.3.ハイブリッド
10.4.消費者グループ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
10.4.1.男性
10.4.2.女性
10.4.3.キッズ
10.5.流通チャネル別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
10.5.1.一般オンラインストア
10.5.2.専門オンラインストア
10.5.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.5.4.百貨店
10.5.5.専門店
10.5.6.その他小売店
10.6.アウトドアウェアの国別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
10.6.1.アラブ首長国連邦
10.6.2.サウジアラビア
10.6.3.カタール
10.6.4.クウェート
10.6.5.ナイジェリア
10.6.6.バーレーン
10.6.7.その他の中東
10.7.事業機会の増加分析
11.南米アウトドアアパレル市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020年~2034年
11.2.1.トップウェア
11.2.1.1.シャツ&トップス
11.2.1.2.ジャケット&パーカー
11.2.1.3.ベースレイヤー
11.2.2.ボトムウェア
11.2.2.1.パンツ
11.2.2.2.ショーツ
11.2.2.3.パンツ
11.2.2.4.ジョガーパンツ
11.2.2.5.その他(レギンス・タイツなど)
11.2.3.カバーオール
11.2.4.その他(手袋、帽子など)
11.3.素材タイプ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
11.3.1.天然素材
11.3.1.1.綿
11.3.1.2.ウール
11.3.1.3.皮革
11.3.1.4.その他(竹、絹など)
11.3.2.合成繊維
11.3.2.1.ナイロン
11.3.2.2.ポリエステル
11.3.2.3.スパンデックス
11.3.2.4.その他(ポリプロピレンなど)
11.3.3.ハイブリッド
11.4.消費者グループ別市場規模・予測(億米ドル・千単位)、2020~2034年
11.4.1.男性
11.4.2.女性
11.4.3.キッズ
11.5.流通チャネル別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
11.5.1.一般オンラインストア
11.5.2.専門オンラインストア
11.5.3.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.5.4.百貨店
11.5.5.専門店
11.5.6.その他小売店
11.6.国別市場規模・予測(億米ドル・千台)、2020~2034年
11.6.1.ブラジル
11.6.2.アルゼンチン
11.6.3.その他の南米諸国
11.7.ビジネスチャンスの増加分析
12.競争環境
12.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
12.2.市場シェア分析(%), 2023
12.3.企業プロフィール
12.3.1.アディダスAG
12.3.1.1.企業SWOT分析
12.3.1.2.会社概要
12.3.1.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.1.4.製品ポートフォリオ
12.3.1.5.主要財務
12.3.1.6.戦略と事業概要
12.3.2.アーマースポーツ(アークテリクス)
12.3.2.1.企業SWOT分析
12.3.2.2.会社概要
12.3.2.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.2.4.製品ポートフォリオ
12.3.2.5.主要財務
12.3.2.6.戦略と事業概要
12.3.3.ブラックダイヤモンド
12.3.3.1.企業SWOT分析
12.3.3.2.会社概要
12.3.3.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.3.4.製品ポートフォリオ
12.3.3.5.主要財務
12.3.3.6.戦略と事業概要
12.3.4.コロンビアスポーツウェアカンパニー
12.3.4.1.企業SWOT分析
12.3.4.2.会社概要
12.3.4.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.4.4.製品ポートフォリオ
12.3.4.5.主要財務データ
12.3.4.6.戦略と事業概要
12.3.5.Hanesbrands社
12.3.5.1.企業SWOT分析
12.3.5.2.会社概要
12.3.5.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.5.4.製品ポートフォリオ
12.3.5.5.主要財務データ
12.3.5.6.戦略と事業概要
12.3.6.ヒューゴ・ボスAG
12.3.6.1.企業SWOT分析
12.3.6.2.会社概要
12.3.6.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.6.4.製品ポートフォリオ
12.3.6.5.主要財務データ
12.3.6.6.戦略と事業概要
12.3.7.クール・コーポレーション
12.3.7.1.企業SWOT分析
12.3.7.2.会社概要
12.3.7.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.7.4.製品ポートフォリオ
12.3.7.5.主要財務データ
12.3.7.6.戦略と事業概要
12.3.8.マムート
12.3.8.1.企業SWOT分析
12.3.8.2.会社概要
12.3.8.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.8.4.製品ポートフォリオ
12.3.8.5.主要財務データ
12.3.8.6.戦略と事業概要
12.3.9.メレル
12.3.9.1.企業SWOT分析
12.3.9.2.会社概要
12.3.9.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.9.4.製品ポートフォリオ
12.3.9.5.主要財務データ
12.3.9.6.戦略と事業概要
12.3.10.ミズノ株式会社
12.3.10.1.企業SWOT分析
12.3.10.2.会社概要
12.3.10.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.10.4.製品ポートフォリオ
12.3.10.5.主要財務データ
12.3.10.6.戦略と事業概要
12.3.11.その他
12.3.11.1.企業SWOT分析
12.3.11.2.会社概要
12.3.11.3.販売地域/地理的プレゼンス
12.3.11.4.製品ポートフォリオ
12.3.11.5.主要財務データ
12.3.11.6.戦略と事業概要
12.4.主要な一次調査の洞察
13.市場参入戦略

 

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Summary

Outdoor Apparel Market – Scope of Report
TMR’s report on the global outdoor apparel market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global outdoor apparel market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global outdoor apparel market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the outdoor apparel market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global outdoor apparel market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global outdoor apparel market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global outdoor apparel market.

The report delves into the competitive landscape of the global outdoor apparel market. Key players operating in the global outdoor apparel market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global outdoor apparel market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global outdoor apparel Market Report
• What is the sales/revenue generated by outdoor apparel across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global outdoor apparel market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Outdoor Apparel Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global outdoor apparel market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global outdoor apparel market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global outdoor apparel market.



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Table of Contents

1. Preface: Global Outdoor Apparel Market
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. PESTEL Analysis
5.6. Material Analysis
5.7. Value Chain Analysis
5.7.1. List of Manufacturers
5.7.2. List of Raw Material Suppliers
5.7.3. List of Distributors
5.8. Global Outdoor Apparel Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.8.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.8.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Outdoor Apparel Market Analysis and Forecasts
6.1. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Type, 2020-2034
6.1.1. Top Wear
6.1.1.1. Shirts & Tops
6.1.1.2. Jackets & Hoodies
6.1.1.3. Base Layers
6.1.2. Bottom Wear
6.1.2.1. Trousers
6.1.2.2. Shorts
6.1.2.3. Pants
6.1.2.4. Joggers
6.1.2.5. Others (Leggings & Tights, etc.)
6.1.3. Coveralls
6.1.4. Others (Gloves, Hats, etc.)
6.2. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Material Type, 2020-2034
6.2.1. Natural
6.2.1.1. Cotton
6.2.1.2. Wool
6.2.1.3. Leather
6.2.1.4. Others (Bamboo, Silk, etc.)
6.2.2. Synthetic
6.2.2.1. Nylon
6.2.2.2. Polyester
6.2.2.3. Spandex
6.2.2.4. Others (Polypropylene, etc.)
6.2.3. Hybrid
6.3. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Consumer Group, 2020-2034
6.3.1. Men
6.3.2. Women
6.3.3. Kids
6.4. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Distribution Channel, 2020-2034
6.4.1. General Online Stores
6.4.2. Specialty Online Stores
6.4.3. Hypermarket/Supermarket
6.4.4. Department Stores
6.4.5. Specialty Stores
6.4.6. Other Retail Stores
6.5. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Region, 2020-2034
6.5.1. North America
6.5.2. Europe
6.5.3. Asia Pacific
6.5.4. Middle East & Africa
6.5.5. South America
6.6. Incremental Opportunity Analysis
7. North America Outdoor Apparel Market Analysis and Forecasts
7.1. Regional Snapshot
7.2. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Type, 2020-2034
7.2.1. Top Wear
7.2.1.1. Shirts & Tops
7.2.1.2. Jackets & Hoodies
7.2.1.3. Base Layers
7.2.2. Bottom Wear
7.2.2.1. Trousers
7.2.2.2. Shorts
7.2.2.3. Pants
7.2.2.4. Joggers
7.2.2.5. Others (Leggings & Tights, etc.)
7.2.3. Coveralls
7.2.4. Others (Gloves, Hats, etc.)
7.3. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Material Type, 2020-2034
7.3.1. Natural
7.3.1.1. Cotton
7.3.1.2. Wool
7.3.1.3. Leather
7.3.1.4. Others (Bamboo, Silk, etc.)
7.3.2. Synthetic
7.3.2.1. Nylon
7.3.2.2. Polyester
7.3.2.3. Spandex
7.3.2.4. Others (Polypropylene, etc.)
7.3.3. Hybrid
7.4. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Consumer Group, 2020-2034
7.4.1. Men
7.4.2. Women
7.4.3. Kids
7.5. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Distribution Channel, 2020-2034
7.5.1. General Online Stores
7.5.2. Specialty Online Stores
7.5.3. Hypermarket/Supermarket
7.5.4. Department Stores
7.5.5. Specialty Stores
7.5.6. Other Retail Stores
7.6. Outdoor Apparel Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Country, 2020-2034
7.6.1. U.S.
7.6.2. Canada
7.6.3. Rest of North America
7.7. Incremental Opportunity Analysis
8. Europe Outdoor Apparel Market Analysis and Forecasts
8.1. Regional Snapshot
8.2. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Type, 2020-2034
8.2.1. Top Wear
8.2.1.1. Shirts & Tops
8.2.1.2. Jackets & Hoodies
8.2.1.3. Base Layers
8.2.2. Bottom Wear
8.2.2.1. Trousers
8.2.2.2. Shorts
8.2.2.3. Pants
8.2.2.4. Joggers
8.2.2.5. Others (Leggings & Tights, etc.)
8.2.3. Coveralls
8.2.4. Others (Gloves, Hats, etc.)
8.3. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Material Type, 2020-2034
8.3.1. Natural
8.3.1.1. Cotton
8.3.1.2. Wool
8.3.1.3. Leather
8.3.1.4. Others (Bamboo, Silk, etc.)
8.3.2. Synthetic
8.3.2.1. Nylon
8.3.2.2. Polyester
8.3.2.3. Spandex
8.3.2.4. Others (Polypropylene, etc.)
8.3.3. Hybrid
8.4. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Consumer Group, 2020-2034
8.4.1. Men
8.4.2. Women
8.4.3. Kids
8.5. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Distribution Channel, 2020-2034
8.5.1. General Online Stores
8.5.2. Specialty Online Stores
8.5.3. Hypermarket/Supermarket
8.5.4. Department Stores
8.5.5. Specialty Stores
8.5.6. Other Retail Stores
8.6. Outdoor Apparel Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Country, 2020-2034
8.6.1. U.K
8.6.2. Germany
8.6.3. France
8.6.4. Italy
8.6.5. Spain
8.6.6. The Netherlands
8.6.7. Rest of Europe
8.7. Incremental Opportunity Analysis
9. Asia Pacific Outdoor Apparel Market Analysis and Forecasts
9.1. Regional Snapshot
9.2. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Type, 2020-2034
9.2.1. Top Wear
9.2.1.1. Shirts & Tops
9.2.1.2. Jackets & Hoodies
9.2.1.3. Base Layers
9.2.2. Bottom Wear
9.2.2.1. Trousers
9.2.2.2. Shorts
9.2.2.3. Pants
9.2.2.4. Joggers
9.2.2.5. Others (Leggings & Tights, etc.)
9.2.3. Coveralls
9.2.4. Others (Gloves, Hats, etc.)
9.3. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Material Type, 2020-2034
9.3.1. Natural
9.3.1.1. Cotton
9.3.1.2. Wool
9.3.1.3. Leather
9.3.1.4. Others (Bamboo, Silk, etc.)
9.3.2. Synthetic
9.3.2.1. Nylon
9.3.2.2. Polyester
9.3.2.3. Spandex
9.3.2.4. Others (Polypropylene, etc.)
9.3.3. Hybrid
9.4. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Consumer Group, 2020-2034
9.4.1. Men
9.4.2. Women
9.4.3. Kids
9.5. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Distribution Channel, 2020-2034
9.5.1. General Online Stores
9.5.2. Specialty Online Stores
9.5.3. Hypermarket/Supermarket
9.5.4. Department Stores
9.5.5. Specialty Stores
9.5.6. Other Retail Stores
9.6. Outdoor Apparel Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Country, 2020-2034
9.6.1. China
9.6.2. India
9.6.3. Japan
9.6.4. South Korea
9.6.5. Australia
9.6.6. ASEAN
9.6.7. Rest of Asia Pacific
9.7. Incremental Opportunity Analysis
10. MEA Outdoor Apparel Market Analysis and Forecasts
10.1. Regional Snapshot
10.2. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Type, 2020-2034
10.2.1. Top Wear
10.2.1.1. Shirts & Tops
10.2.1.2. Jackets & Hoodies
10.2.1.3. Base Layers
10.2.2. Bottom Wear
10.2.2.1. Trousers
10.2.2.2. Shorts
10.2.2.3. Pants
10.2.2.4. Joggers
10.2.2.5. Others (Leggings & Tights, etc.)
10.2.3. Coveralls
10.2.4. Others (Gloves, Hats, etc.)
10.3. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Material Type, 2020-2034
10.3.1. Natural
10.3.1.1. Cotton
10.3.1.2. Wool
10.3.1.3. Leather
10.3.1.4. Others (Bamboo, Silk, etc.)
10.3.2. Synthetic
10.3.2.1. Nylon
10.3.2.2. Polyester
10.3.2.3. Spandex
10.3.2.4. Others (Polypropylene, etc.)
10.3.3. Hybrid
10.4. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Consumer Group, 2020-2034
10.4.1. Men
10.4.2. Women
10.4.3. Kids
10.5. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Distribution Channel, 2020-2034
10.5.1. General Online Stores
10.5.2. Specialty Online Stores
10.5.3. Hypermarket/Supermarket
10.5.4. Department Stores
10.5.5. Specialty Stores
10.5.6. Other Retail Stores
10.6. Outdoor Apparel Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Country, 2020-2034
10.6.1. UAE
10.6.2. Saudi Arabia
10.6.3. Qatar
10.6.4. Kuwait
10.6.5. Nigeria
10.6.6. Bahrain
10.6.7. Rest of Middle East
10.7. Incremental Opportunity Analysis
11. South America Outdoor Apparel Market Analysis and Forecasts
11.1. Regional Snapshot
11.2. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Type, 2020-2034
11.2.1. Top Wear
11.2.1.1. Shirts & Tops
11.2.1.2. Jackets & Hoodies
11.2.1.3. Base Layers
11.2.2. Bottom Wear
11.2.2.1. Trousers
11.2.2.2. Shorts
11.2.2.3. Pants
11.2.2.4. Joggers
11.2.2.5. Others (Leggings & Tights, etc.)
11.2.3. Coveralls
11.2.4. Others (Gloves, Hats, etc.)
11.3. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Material Type, 2020-2034
11.3.1. Natural
11.3.1.1. Cotton
11.3.1.2. Wool
11.3.1.3. Leather
11.3.1.4. Others (Bamboo, Silk, etc.)
11.3.2. Synthetic
11.3.2.1. Nylon
11.3.2.2. Polyester
11.3.2.3. Spandex
11.3.2.4. Others (Polypropylene, etc.)
11.3.3. Hybrid
11.4. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Consumer Group, 2020-2034
11.4.1. Men
11.4.2. Women
11.4.3. Kids
11.5. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Distribution Channel, 2020-2034
11.5.1. General Online Stores
11.5.2. Specialty Online Stores
11.5.3. Hypermarket/Supermarket
11.5.4. Department Stores
11.5.5. Specialty Stores
11.5.6. Other Retail Stores
11.6. Market Size and Forecast (US$ Bn & Thousand Units) by Country, 2020-2034
11.6.1. Brazil
11.6.2. Argentina
11.6.3. Rest of South America
11.7. Incremental Opportunity Analysis
12. Competition Landscape
12.1. Market Player - Competition Dashboard
12.2. Market Share Analysis (%), 2023
12.3. Company Profiles
12.3.1. Adidas AG
12.3.1.1. Company SWOT Analysis
12.3.1.2. Company Overview
12.3.1.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.1.4. Product Portfolio
12.3.1.5. Key Financials
12.3.1.6. Strategy & Business Overview
12.3.2. Amer Sports (Arc’teryx)
12.3.2.1. Company SWOT Analysis
12.3.2.2. Company Overview
12.3.2.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.2.4. Product Portfolio
12.3.2.5. Key Financials
12.3.2.6. Strategy & Business Overview
12.3.3. Black Diamond
12.3.3.1. Company SWOT Analysis
12.3.3.2. Company Overview
12.3.3.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.3.4. Product Portfolio
12.3.3.5. Key Financials
12.3.3.6. Strategy & Business Overview
12.3.4. Columbia Sportswear Company
12.3.4.1. Company SWOT Analysis
12.3.4.2. Company Overview
12.3.4.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.4.4. Product Portfolio
12.3.4.5. Key Financials
12.3.4.6. Strategy & Business Overview
12.3.5. Hanesbrands Inc.
12.3.5.1. Company SWOT Analysis
12.3.5.2. Company Overview
12.3.5.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.5.4. Product Portfolio
12.3.5.5. Key Financials
12.3.5.6. Strategy & Business Overview
12.3.6. Hugo Boss AG
12.3.6.1. Company SWOT Analysis
12.3.6.2. Company Overview
12.3.6.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.6.4. Product Portfolio
12.3.6.5. Key Financials
12.3.6.6. Strategy & Business Overview
12.3.7. Kuhl Corporation
12.3.7.1. Company SWOT Analysis
12.3.7.2. Company Overview
12.3.7.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.7.4. Product Portfolio
12.3.7.5. Key Financials
12.3.7.6. Strategy & Business Overview
12.3.8. Mammut
12.3.8.1. Company SWOT Analysis
12.3.8.2. Company Overview
12.3.8.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.8.4. Product Portfolio
12.3.8.5. Key Financials
12.3.8.6. Strategy & Business Overview
12.3.9. Merrell
12.3.9.1. Company SWOT Analysis
12.3.9.2. Company Overview
12.3.9.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.9.4. Product Portfolio
12.3.9.5. Key Financials
12.3.9.6. Strategy & Business Overview
12.3.10. Mizuno Corporation
12.3.10.1. Company SWOT Analysis
12.3.10.2. Company Overview
12.3.10.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.10.4. Product Portfolio
12.3.10.5. Key Financials
12.3.10.6. Strategy & Business Overview
12.3.11. Others
12.3.11.1. Company SWOT Analysis
12.3.11.2. Company Overview
12.3.11.3. Sales Area/Geographical Presence
12.3.11.4. Product Portfolio
12.3.11.5. Key Financials
12.3.11.6. Strategy & Business Overview
12.4. Key Primary Research Insights
13. Go To Market Strategy

 

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