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機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年

機能性アパレル市場(製品タイプ:製品タイプ:スポーツウェア, アクティブウェア, プロテクティブウェア, カジュアルウェア, フォーマルウェア, その他.生地; 従来生地, 特殊生地, その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Functional Apparel Market (Product Type: Sportswear, Active wear, Protective Wear, Casual Wear, Formal Wear, Others. Fabric; Conventional Fabric, Specialty Fabric, Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

機能性アパレル市場 - レポートの範囲 TMRの世界機能性アパレル市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向... もっと見る

 

 

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2024年11月8日 お問い合わせください
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サマリー

機能性アパレル市場 - レポートの範囲
TMRの世界機能性アパレル市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の機能性アパレル市場の収益を掲載しています。また、2024年から2034年までの世界の機能性アパレル市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、機能性アパレル市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界の機能性アパレル市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の機能性アパレル市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の機能性アパレル市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の機能性アパレル市場の競争状況について掘り下げています。世界の機能性アパレル市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の機能性アパレル市場のプレーヤーの属性である。

機能性アパレルの世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における機能性アパレルが生み出す売上高/収益は?
- 世界の機能性アパレル市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

機能性アパレル市場 - 調査目的と調査アプローチ
機能性アパレルの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の機能性アパレル市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の機能性アパレル市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。

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目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.技術概要
5.8.規格と規制
5.9.機能性アパレルの世界市場分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場価値予測(億米ドル)
5.9.2.市場数量予測(千単位)
6.機能性アパレルの世界市場分析・予測(製品タイプ別
6.1.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.スポーツウェア
6.1.1.1.トップウェア
6.1.1.2.ボトムウェア
6.1.1.3.フットウェア
6.1.2.アクティブウェア
6.1.2.1.トップウェア
6.1.2.2.ボトムウェア
6.1.2.3.フットウェア
6.1.3.プロテクションウェア
6.1.3.1.スーツ
6.1.3.2.トップウェア
6.1.3.3.ボトムウェア
6.1.3.4.フットウェア
6.1.4.カジュアルウェア
6.1.4.1.トップウェア
6.1.4.2.ボトムウェア
6.1.4.3.フットウェア
6.1.5.フォーマルウェア
6.1.5.1.トップウェア
6.1.5.2.ボトムウェア
6.1.5.3.フットウェア
6.1.6.その他
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.機能性アパレルの世界市場分析と予測:生地別
7.1.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位)、生地別、2020年〜2034年
7.1.1.従来生地
7.1.1.1.ポリプロピレン
7.1.1.2.ナイロン
7.1.1.3.ポリエステル
7.1.1.4.ウール
7.1.1.5.コットン
7.1.2.特殊生地
7.1.2.1.ネオプレン
7.1.2.2.スパンデックス
7.1.3.その他
7.2.織物別増加機会分析
8.機能性アパレルの世界市場分析と予測:仕上げ別
8.1.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):仕上げ別、2020年〜2034年
8.1.1.抗菌
8.1.2.耐水性
8.1.3.速乾性
8.1.4.水分管理
8.1.5.耐火性
8.1.6.紫外線保護
8.1.7.その他
8.2.仕上げ別増加機会分析
9.機能性アパレルの世界市場分析と予測:消費者グループ別
9.1.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):消費者グループ別、2020年〜2034年
9.1.1.男性
9.1.2.女性
9.1.3.キッズ
9.2.消費者グループ別増加機会分析
10.機能性アパレルの世界市場分析と予測:流通チャネル別
10.1.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020年〜2034年
10.1.1.オンラインチャネル
10.1.1.1.自社ウェブサイト
10.1.1.2.Eコマースサイト
10.1.2.オフラインチャネル
10.1.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
10.1.2.2.専門店
10.1.2.3.ブランドストア
10.2.流通チャネル別の機会増大分析
11.機能性アパレルの世界市場分析と予測:地域別
11.1.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):地域別、2020年〜2034年
11.1.1.北米
11.1.2.欧州
11.1.3.アジア太平洋
11.1.4.中東・アフリカ
11.1.5.南米
11.2.地域別増加機会分析
12.北米機能性アパレル市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.主要トレンド分析
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.価格動向分析
12.4.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.5.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
12.5.1.スポーツウェア
12.5.1.1.トップウェア
12.5.1.2.ボトムウェア
12.5.1.3.フットウェア
12.5.2.アクティブウェア
12.5.2.1.トップウェア
12.5.2.2.ボトムウェア
12.5.2.3.フットウェア
12.5.3.プロテクションウェア
12.5.3.1.スーツ
12.5.3.2.トップウェア
12.5.3.3.ボトムウェア
12.5.3.4.フットウェア
12.5.4.カジュアルウェア
12.5.4.1.トップウェア
12.5.4.2.ボトムウェア
12.5.4.3.フットウェア
12.5.5.フォーマルウェア
12.5.5.1.トップウェア
12.5.5.2.ボトムウェア
12.5.5.3.フットウェア
12.5.6.その他
12.6.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):生地別、2020~2034年
12.6.1.従来の生地
12.6.1.1.ポリプロピレン
12.6.1.2.ナイロン
12.6.1.3.ポリエステル
12.6.1.4.ウール
12.6.1.5.綿
12.6.2.特殊生地
12.6.2.1.ネオプレン
12.6.2.2.スパンデックス
12.6.3.その他
12.7.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):仕上げ加工別、2020~2034年
12.7.1.抗菌加工
12.7.2.耐水性
12.7.3.速乾性
12.7.4.水分管理
12.7.5.耐火性
12.7.6.紫外線保護
12.7.7.その他
12.8.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):消費者グループ別、2020~2034年
12.8.1.男性
12.8.2.女性
12.8.3.キッズ
12.9.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
12.9.1.オンラインチャネル
12.9.1.1.自社ウェブサイト
12.9.1.2.Eコマースサイト
12.9.2.オフラインチャネル
12.9.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
12.9.2.2.専門店
12.9.2.3.ブランドストア
12.10.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020~2034年
12.10.1.米国
12.10.2.カナダ
12.10.3.その他の北米地域
12.11.機会増の分析
13.欧州機能性アパレル市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.マクロ経済シナリオ
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.価格動向分析
13.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.6.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
13.6.1.スポーツウェア
13.6.1.1.トップウェア
13.6.1.2.ボトムウェア
13.6.1.3.フットウェア
13.6.2.アクティブウェア
13.6.2.1.トップウェア
13.6.2.2.ボトムウェア
13.6.2.3.フットウェア
13.6.3.プロテクションウェア
13.6.3.1.スーツ
13.6.3.2.トップウェア
13.6.3.3.ボトムウェア
13.6.3.4.フットウェア
13.6.4.カジュアルウェア
13.6.4.1.トップウェア
13.6.4.2.ボトムウェア
13.6.4.3.フットウェア
13.6.5.フォーマルウェア
13.6.5.1.トップウェア
13.6.5.2.ボトムウェア
13.6.5.3.フットウェア
13.6.6.その他
13.7.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):生地別、2020~2034年
13.7.1.従来の生地
13.7.1.1.ポリプロピレン
13.7.1.2.ナイロン
13.7.1.3.ポリエステル
13.7.1.4.ウール
13.7.1.5.綿
13.7.2.特殊生地
13.7.2.1.ネオプレン
13.7.2.2.スパンデックス
13.7.3.その他
13.8.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):仕上げ加工別、2020~2034年
13.8.1.抗菌加工
13.8.2.耐水性
13.8.3.速乾性
13.8.4.水分管理
13.8.5.耐火性
13.8.6.紫外線保護
13.8.7.その他
13.9.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):消費者グループ別、2020~2034年
13.9.1.男性
13.9.2.女性
13.9.3.キッズ
13.10.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
13.10.1.オンラインチャネル
13.10.1.1.自社ウェブサイト
13.10.1.2.Eコマースサイト
13.10.2.オフラインチャネル
13.10.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.10.2.2.専門店
13.10.2.3.ブランドストア
13.11.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020~2034年
13.11.1.ドイツ
13.11.2.イギリス
13.11.3.フランス
13.11.4.イタリア
13.11.5.スペイン
13.11.6.オランダ
13.11.7.その他のヨーロッパ
13.12.事業機会の増加分析
14.アジア太平洋地域の機能性アパレル市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.マクロ経済シナリオ
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.価格動向分析
14.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.6.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
14.6.1.スポーツウェア
14.6.1.1.トップウェア
14.6.1.2.ボトムウェア
14.6.1.3.フットウェア
14.6.2.アクティブウェア
14.6.2.1.トップウェア
14.6.2.2.ボトムウェア
14.6.2.3.フットウェア
14.6.3.プロテクションウェア
14.6.3.1.スーツ
14.6.3.2.トップウェア
14.6.3.3.ボトムウェア
14.6.3.4.フットウェア
14.6.4.カジュアルウェア
14.6.4.1.トップウェア
14.6.4.2.ボトムウェア
14.6.4.3.フットウェア
14.6.5.フォーマルウェア
14.6.5.1.トップウェア
14.6.5.2.ボトムウェア
14.6.5.3.フットウェア
14.6.6.その他
14.7.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):生地別、2020~2034年
14.7.1.従来の生地
14.7.1.1.ポリプロピレン
14.7.1.2.ナイロン
14.7.1.3.ポリエステル
14.7.1.4.ウール
14.7.1.5.綿
14.7.2.特殊生地
14.7.2.1.ネオプレン
14.7.2.2.スパンデックス
14.7.3.その他
14.8.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):仕上げ加工別、2020~2034年
14.8.1.抗菌加工
14.8.2.耐水性
14.8.3.速乾性
14.8.4.水分管理
14.8.5.耐火性
14.8.6.紫外線保護
14.8.7.その他
14.9.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):消費者グループ別、2020~2034年
14.9.1.男性
14.9.2.女性
14.9.3.キッズ
14.10.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
14.10.1.オンラインチャネル
14.10.1.1.自社ウェブサイト
14.10.1.2.Eコマースサイト
14.10.2.オフラインチャネル
14.10.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
14.10.2.2.専門店
14.10.2.3.ブランドストア
14.11.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020~2034年
14.11.1.中国
14.11.2.インド
14.11.3.日本
14.11.4.オーストラリア
14.11.5.韓国
14.11.6.ASEAN
14.11.7.その他のアジア太平洋地域
14.12.事業機会の増加分析
15.中東・アフリカ機能性アパレル市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.マクロ経済シナリオ
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.5.価格動向分析
15.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.6.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
15.6.1.スポーツウェア
15.6.1.1.トップウェア
15.6.1.2.ボトムウェア
15.6.1.3.フットウェア
15.6.2.アクティブウェア
15.6.2.1.トップウェア
15.6.2.2.ボトムウェア
15.6.2.3.フットウェア
15.6.3.プロテクションウェア
15.6.3.1.スーツ
15.6.3.2.トップウェア
15.6.3.3.ボトムウェア
15.6.3.4.フットウェア
15.6.4.カジュアルウェア
15.6.4.1.トップウェア
15.6.4.2.ボトムウェア
15.6.4.3.フットウェア
15.6.5.フォーマルウェア
15.6.5.1.トップウェア
15.6.5.2.ボトムウェア
15.6.5.3.フットウェア
15.6.6.その他
15.7.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):生地別、2020~2034年
15.7.1.従来の生地
15.7.1.1.ポリプロピレン
15.7.1.2.ナイロン
15.7.1.3.ポリエステル
15.7.1.4.ウール
15.7.1.5.綿
15.7.2.特殊生地
15.7.2.1.ネオプレン
15.7.2.2.スパンデックス
15.7.3.その他
15.8.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):仕上げ加工別、2020~2034年
15.8.1.抗菌加工
15.8.2.耐水性
15.8.3.速乾性
15.8.4.水分管理
15.8.5.耐火性
15.8.6.紫外線保護
15.8.7.その他
15.9.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):消費者グループ別、2020~2034年
15.9.1.男性
15.9.2.女性
15.9.3.キッズ
15.10.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
15.10.1.オンラインチャネル
15.10.1.1.自社ウェブサイト
15.10.1.2.Eコマースサイト
15.10.2.オフラインチャネル
15.10.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
15.10.2.2.専門店
15.10.2.3.ブランドストア
15.11.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020~2034年
15.11.1.アラブ首長国連邦
15.11.2.サウジアラビア
15.11.3.カタール
15.11.4.クウェート
15.11.5.ナイジェリア
15.11.6.南アフリカ
15.11.7.その他の中東・アフリカ
15.12.機会分析
16.南米の機能性アパレル市場の分析と予測
16.1.地域別スナップショット
16.2.マクロ経済シナリオ
16.3.主要トレンド分析
16.4.市場シェア分析(%)
16.5.価格動向分析
16.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
16.6.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
16.6.1.スポーツウェア
16.6.1.1.トップウェア
16.6.1.2.ボトムウェア
16.6.1.3.フットウェア
16.6.2.アクティブウェア
16.6.2.1.トップウェア
16.6.2.2.ボトムウェア
16.6.2.3.フットウェア
16.6.3.プロテクションウェア
16.6.3.1.スーツ
16.6.3.2.トップウェア
16.6.3.3.ボトムウェア
16.6.3.4.フットウェア
16.6.4.カジュアルウェア
16.6.4.1.トップウェア
16.6.4.2.ボトムウェア
16.6.4.3.フットウェア
16.6.5.フォーマルウェア
16.6.5.1.トップウェア
16.6.5.2.ボトムウェア
16.6.5.3.フットウェア
16.6.6.その他
16.7.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):生地別、2020~2034年
16.7.1.従来の生地
16.7.1.1.ポリプロピレン
16.7.1.2.ナイロン
16.7.1.3.ポリエステル
16.7.1.4.ウール
16.7.1.5.綿
16.7.2.特殊生地
16.7.2.1.ネオプレン
16.7.2.2.スパンデックス
16.7.3.その他
16.8.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):仕上げ加工別、2020~2034年
16.8.1.抗菌加工
16.8.2.耐水性
16.8.3.速乾性
16.8.4.水分管理
16.8.5.耐火性
16.8.6.紫外線保護
16.8.7.その他
16.9.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):消費者グループ別、2020~2034年
16.9.1.男性
16.9.2.女性
16.9.3.キッズ
16.10.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):流通チャネル別、2020~2034年
16.10.1.オンラインチャネル
16.10.1.1.自社ウェブサイト
16.10.1.2.Eコマースサイト
16.10.2.オフラインチャネル
16.10.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
16.10.2.2.専門店
16.10.2.3.ブランドストア
16.11.機能性アパレル市場規模(億米ドル・千単位):国別、2020~2034年
16.11.1.ブラジル
16.11.2.アルゼンチン
16.11.3.その他の南米地域
16.12.事業機会の増加分析
17.競争環境
17.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
17.2.市場シェア分析(%), 2023
17.3.企業プロフィール
17.3.1.アディダスAG
17.3.1.1.会社概要
17.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.1.3.製品ポートフォリオ
17.3.1.4.主要財務データ
17.3.1.5.戦略と事業概要
17.3.2.ナイキ社
17.3.2.1.会社概要
17.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.2.3.製品ポートフォリオ
17.3.2.4.主要財務
17.3.2.5.戦略と事業概要
17.3.3.ハネウェル・インターナショナル
17.3.3.1.会社概要
17.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.3.3.製品ポートフォリオ
17.3.3.4.主要財務状況
17.3.3.5.戦略と事業概要
17.3.4.プーマSE
17.3.4.1.会社概要
17.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.4.3.製品ポートフォリオ
17.3.4.4.主要財務データ
17.3.4.5.戦略と事業概要
17.3.5.アシックス株式会社
17.3.5.1.会社概要
17.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.5.3.製品ポートフォリオ
17.3.5.4.主要財務データ
17.3.5.5.戦略と事業概要
17.3.6.VFコーポレーション
17.3.6.1.会社概要
17.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.6.3.製品ポートフォリオ
17.3.6.4.主要財務データ
17.3.6.5.戦略と事業概要
17.3.7.インダストリア・デ・デザイン・テキスタイル社
17.3.7.1.会社概要
17.3.7.2.販売地域
17.3.7.3.製品ポートフォリオ
17.3.7.4.主要財務状況
17.3.7.5.戦略と事業概要
17.3.8.PVHコーポレーション
17.3.8.1.会社概要
17.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.8.3.製品ポートフォリオ
17.3.8.4.主要財務
17.3.8.5.戦略と事業概要
17.3.9.アンダーアーマー
17.3.9.1.会社概要
17.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.9.3.製品ポートフォリオ
17.3.9.4.主要財務データ
17.3.9.5.戦略と事業概要
17.3.10.コロンビアスポーツウェアカンパニー
17.3.10.1.会社概要
17.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.10.3.製品ポートフォリオ
17.3.10.4.主要財務データ
17.3.10.5.戦略と事業概要
17.3.11.スケッチャーズU.S.A., Inc.
17.3.11.1.会社概要
17.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.11.3.製品ポートフォリオ
17.3.11.4.主要財務データ
17.3.11.5.戦略と事業概要
17.3.12.その他の主要プレーヤー
17.3.12.1.会社概要
17.3.12.2.販売地域/地理的プレゼンス
17.3.12.3.製品ポートフォリオ
17.3.12.4.主要財務データ
17.3.12.5.戦略と事業概要
18.市場参入戦略

 

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Summary

Functional Apparel Market – Scope of Report
TMR’s report on the global functional apparel market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global functional apparel market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global functional apparel market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the functional apparel market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global functional apparel market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global functional apparel market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global functional apparel market.

The report delves into the competitive landscape of the global functional apparel market. Key players operating in the global functional apparel market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global functional apparel market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global functional apparel Market Report
• What is the sales/revenue generated by functional apparel across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global functional apparel market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Functional Apparel Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global functional apparel market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global functional apparel market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global functional apparel market.



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Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Technological Overview
5.8. Standards and Regulations
5.9. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.9.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.9.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
6.1.1. Sportswear
6.1.1.1. Top wear
6.1.1.2. Bottom wear
6.1.1.3. Footwear
6.1.2. Active wear
6.1.2.1. Top wear
6.1.2.2. Bottom wear
6.1.2.3. Footwear
6.1.3. Protective Wear
6.1.3.1. Suits
6.1.3.2. Top wear
6.1.3.3. Bottom wear
6.1.3.4. Footwear
6.1.4. Casual Wear
6.1.4.1. Top wear
6.1.4.2. Bottom wear
6.1.4.3. Footwear
6.1.5. Formal Wear
6.1.5.1. Top wear
6.1.5.2. Bottom wear
6.1.5.3. Footwear
6.1.6. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type
7. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, by Fabric
7.1. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Fabric, 2020-2034
7.1.1. Conventional Fabric
7.1.1.1. Polypropylene
7.1.1.2. Nylon
7.1.1.3. Polyester
7.1.1.4. Wool
7.1.1.5. Cotton
7.1.2. Specialty Fabric
7.1.2.1. Neoprene
7.1.2.2. Spandex
7.1.3. Others
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Fabric
8. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, by Finishes
8.1. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Finishes, 2020-2034
8.1.1. Antimicrobial
8.1.2. Water Resistant
8.1.3. Quick Dry
8.1.4. Moisture Management
8.1.5. Fire Resistant
8.1.6. UV Protection
8.1.7. Others
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Finishes
9. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, by Consumer Group
9.1. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034
9.1.1. Men
9.1.2. Women
9.1.3. Kids
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Consumer Group
10. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
10.1. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
10.1.1. Online Channel
10.1.1.1. Company-owned Website
10.1.1.2. E-commerce Website
10.1.2. Offline Channel
10.1.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
10.1.2.2. Specialty Stores
10.1.2.3. Brand Stores
10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
11. Global Functional Apparel Market Analysis and Forecast, by Region
11.1. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Region, 2020 - 2034
11.1.1. North America
11.1.2. Europe
11.1.3. Asia Pacific
11.1.4. Middle East & Africa
11.1.5. South America
11.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
12. North America Functional Apparel Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Key Trend Analysis
12.3. Market Share Analysis (%)
12.4. Price Trend Analysis
12.4.1. Weighted Average Selling Price (USD)
12.5. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
12.5.1. Sportswear
12.5.1.1. Top wear
12.5.1.2. Bottom wear
12.5.1.3. Footwear
12.5.2. Active wear
12.5.2.1. Top wear
12.5.2.2. Bottom wear
12.5.2.3. Footwear
12.5.3. Protective Wear
12.5.3.1. Suits
12.5.3.2. Top wear
12.5.3.3. Bottom wear
12.5.3.4. Footwear
12.5.4. Casual Wear
12.5.4.1. Top wear
12.5.4.2. Bottom wear
12.5.4.3. Footwear
12.5.5. Formal Wear
12.5.5.1. Top wear
12.5.5.2. Bottom wear
12.5.5.3. Footwear
12.5.6. Others
12.6. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Fabric, 2020-2034
12.6.1. Conventional Fabric
12.6.1.1. Polypropylene
12.6.1.2. Nylon
12.6.1.3. Polyester
12.6.1.4. Wool
12.6.1.5. Cotton
12.6.2. Specialty Fabric
12.6.2.1. Neoprene
12.6.2.2. Spandex
12.6.3. Others
12.7. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Finishes, 2020-2034
12.7.1. Antimicrobial
12.7.2. Water Resistant
12.7.3. Quick Dry
12.7.4. Moisture Management
12.7.5. Fire Resistant
12.7.6. UV Protection
12.7.7. Others
12.8. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034
12.8.1. Men
12.8.2. Women
12.8.3. Kids
12.9. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.9.1. Online Channel
12.9.1.1. Company-owned Website
12.9.1.2. E-commerce Website
12.9.2. Offline Channel
12.9.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
12.9.2.2. Specialty Stores
12.9.2.3. Brand Stores
12.10. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.10.1. U.S.
12.10.2. Canada
12.10.3. Rest of North America
12.11. Incremental Opportunity Analysis
13. Europe Functional Apparel Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Macroeconomic Scenario
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.5. Price Trend Analysis
13.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
13.6. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
13.6.1. Sportswear
13.6.1.1. Top wear
13.6.1.2. Bottom wear
13.6.1.3. Footwear
13.6.2. Active wear
13.6.2.1. Top wear
13.6.2.2. Bottom wear
13.6.2.3. Footwear
13.6.3. Protective Wear
13.6.3.1. Suits
13.6.3.2. Top wear
13.6.3.3. Bottom wear
13.6.3.4. Footwear
13.6.4. Casual Wear
13.6.4.1. Top wear
13.6.4.2. Bottom wear
13.6.4.3. Footwear
13.6.5. Formal Wear
13.6.5.1. Top wear
13.6.5.2. Bottom wear
13.6.5.3. Footwear
13.6.6. Others
13.7. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Fabric, 2020-2034
13.7.1. Conventional Fabric
13.7.1.1. Polypropylene
13.7.1.2. Nylon
13.7.1.3. Polyester
13.7.1.4. Wool
13.7.1.5. Cotton
13.7.2. Specialty Fabric
13.7.2.1. Neoprene
13.7.2.2. Spandex
13.7.3. Others
13.8. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Finishes, 2020-2034
13.8.1. Antimicrobial
13.8.2. Water Resistant
13.8.3. Quick Dry
13.8.4. Moisture Management
13.8.5. Fire Resistant
13.8.6. UV Protection
13.8.7. Others
13.9. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034
13.9.1. Men
13.9.2. Women
13.9.3. Kids
13.10. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.10.1. Online Channel
13.10.1.1. Company-owned Website
13.10.1.2. E-commerce Website
13.10.2. Offline Channel
13.10.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
13.10.2.2. Specialty Stores
13.10.2.3. Brand Stores
13.11. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.11.1. Germany
13.11.2. U.K.
13.11.3. France
13.11.4. Italy
13.11.5. Spain
13.11.6. The Netherlands
13.11.7. Rest of Europe
13.12. Incremental Opportunity Analysis
14. Asia Pacific Functional Apparel Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Macroeconomic Scenario
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.5. Price Trend Analysis
14.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
14.6. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
14.6.1. Sportswear
14.6.1.1. Top wear
14.6.1.2. Bottom wear
14.6.1.3. Footwear
14.6.2. Active wear
14.6.2.1. Top wear
14.6.2.2. Bottom wear
14.6.2.3. Footwear
14.6.3. Protective Wear
14.6.3.1. Suits
14.6.3.2. Top wear
14.6.3.3. Bottom wear
14.6.3.4. Footwear
14.6.4. Casual Wear
14.6.4.1. Top wear
14.6.4.2. Bottom wear
14.6.4.3. Footwear
14.6.5. Formal Wear
14.6.5.1. Top wear
14.6.5.2. Bottom wear
14.6.5.3. Footwear
14.6.6. Others
14.7. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Fabric, 2020-2034
14.7.1. Conventional Fabric
14.7.1.1. Polypropylene
14.7.1.2. Nylon
14.7.1.3. Polyester
14.7.1.4. Wool
14.7.1.5. Cotton
14.7.2. Specialty Fabric
14.7.2.1. Neoprene
14.7.2.2. Spandex
14.7.3. Others
14.8. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Finishes, 2020-2034
14.8.1. Antimicrobial
14.8.2. Water Resistant
14.8.3. Quick Dry
14.8.4. Moisture Management
14.8.5. Fire Resistant
14.8.6. UV Protection
14.8.7. Others
14.9. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034
14.9.1. Men
14.9.2. Women
14.9.3. Kids
14.10. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.10.1. Online Channel
14.10.1.1. Company-owned Website
14.10.1.2. E-commerce Website
14.10.2. Offline Channel
14.10.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
14.10.2.2. Specialty Stores
14.10.2.3. Brand Stores
14.11. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.11.1. China
14.11.2. India
14.11.3. Japan
14.11.4. Australia
14.11.5. South Korea
14.11.6. ASEAN
14.11.7. Rest of Asia Pacific
14.12. Incremental Opportunity Analysis
15. Middle East & Africa Functional Apparel Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Macroeconomic Scenario
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.5. Price Trend Analysis
15.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
15.6. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
15.6.1. Sportswear
15.6.1.1. Top wear
15.6.1.2. Bottom wear
15.6.1.3. Footwear
15.6.2. Active wear
15.6.2.1. Top wear
15.6.2.2. Bottom wear
15.6.2.3. Footwear
15.6.3. Protective Wear
15.6.3.1. Suits
15.6.3.2. Top wear
15.6.3.3. Bottom wear
15.6.3.4. Footwear
15.6.4. Casual Wear
15.6.4.1. Top wear
15.6.4.2. Bottom wear
15.6.4.3. Footwear
15.6.5. Formal Wear
15.6.5.1. Top wear
15.6.5.2. Bottom wear
15.6.5.3. Footwear
15.6.6. Others
15.7. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Fabric, 2020-2034
15.7.1. Conventional Fabric
15.7.1.1. Polypropylene
15.7.1.2. Nylon
15.7.1.3. Polyester
15.7.1.4. Wool
15.7.1.5. Cotton
15.7.2. Specialty Fabric
15.7.2.1. Neoprene
15.7.2.2. Spandex
15.7.3. Others
15.8. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Finishes, 2020-2034
15.8.1. Antimicrobial
15.8.2. Water Resistant
15.8.3. Quick Dry
15.8.4. Moisture Management
15.8.5. Fire Resistant
15.8.6. UV Protection
15.8.7. Others
15.9. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034
15.9.1. Men
15.9.2. Women
15.9.3. Kids
15.10. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
15.10.1. Online Channel
15.10.1.1. Company-owned Website
15.10.1.2. E-commerce Website
15.10.2. Offline Channel
15.10.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
15.10.2.2. Specialty Stores
15.10.2.3. Brand Stores
15.11. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
15.11.1. UAE
15.11.2. Saudi Arabia
15.11.3. Qatar
15.11.4. Kuwait
15.11.5. Nigeria
15.11.6. South Africa
15.11.7. Rest of Middle East & Africa
15.12. Incremental Opportunity Analysis
16. South America Functional Apparel Market Analysis and Forecast
16.1. Regional Snapshot
16.2. Macroeconomic Scenario
16.3. Key Trend Analysis
16.4. Market Share Analysis (%)
16.5. Price Trend Analysis
16.5.1. Weighted Average Selling Price (USD)
16.6. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
16.6.1. Sportswear
16.6.1.1. Top wear
16.6.1.2. Bottom wear
16.6.1.3. Footwear
16.6.2. Active wear
16.6.2.1. Top wear
16.6.2.2. Bottom wear
16.6.2.3. Footwear
16.6.3. Protective Wear
16.6.3.1. Suits
16.6.3.2. Top wear
16.6.3.3. Bottom wear
16.6.3.4. Footwear
16.6.4. Casual Wear
16.6.4.1. Top wear
16.6.4.2. Bottom wear
16.6.4.3. Footwear
16.6.5. Formal Wear
16.6.5.1. Top wear
16.6.5.2. Bottom wear
16.6.5.3. Footwear
16.6.6. Others
16.7. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Fabric, 2020-2034
16.7.1. Conventional Fabric
16.7.1.1. Polypropylene
16.7.1.2. Nylon
16.7.1.3. Polyester
16.7.1.4. Wool
16.7.1.5. Cotton
16.7.2. Specialty Fabric
16.7.2.1. Neoprene
16.7.2.2. Spandex
16.7.3. Others
16.8. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Finishes, 2020-2034
16.8.1. Antimicrobial
16.8.2. Water Resistant
16.8.3. Quick Dry
16.8.4. Moisture Management
16.8.5. Fire Resistant
16.8.6. UV Protection
16.8.7. Others
16.9. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034
16.9.1. Men
16.9.2. Women
16.9.3. Kids
16.10. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
16.10.1. Online Channel
16.10.1.1. Company-owned Website
16.10.1.2. E-commerce Website
16.10.2. Offline Channel
16.10.2.1. Hypermarkets & Supermarkets
16.10.2.2. Specialty Stores
16.10.2.3. Brand Stores
16.11. Functional Apparel Market Size (US$ Bn & Thousand Units), By Country, 2020-2034
16.11.1. Brazil
16.11.2. Argentina
16.11.3. Rest of South America
16.12. Incremental Opportunity Analysis
17. Competition Landscape
17.1. Market Player - Competition Dashboard
17.2. Market Share Analysis (%), 2023
17.3. Company Profiles
17.3.1. Adidas AG
17.3.1.1. Company Overview
17.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.1.3. Product Portfolio
17.3.1.4. Key Financials
17.3.1.5. Strategy & Business Overview
17.3.2. Nike, Inc.
17.3.2.1. Company Overview
17.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.2.3. Product Portfolio
17.3.2.4. Key Financials
17.3.2.5. Strategy & Business Overview
17.3.3. Honeywell International Inc.
17.3.3.1. Company Overview
17.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.3.3. Product Portfolio
17.3.3.4. Key Financials
17.3.3.5. Strategy & Business Overview
17.3.4. Puma SE
17.3.4.1. Company Overview
17.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.4.3. Product Portfolio
17.3.4.4. Key Financials
17.3.4.5. Strategy & Business Overview
17.3.5. Asics Corporation
17.3.5.1. Company Overview
17.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.5.3. Product Portfolio
17.3.5.4. Key Financials
17.3.5.5. Strategy & Business Overview
17.3.6. VF Corporation
17.3.6.1. Company Overview
17.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.6.3. Product Portfolio
17.3.6.4. Key Financials
17.3.6.5. Strategy & Business Overview
17.3.7. Industria de Diseño Textil, S.A.
17.3.7.1. Company Overview
17.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.7.3. Product Portfolio
17.3.7.4. Key Financials
17.3.7.5. Strategy & Business Overview
17.3.8. PVH Corp.
17.3.8.1. Company Overview
17.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.8.3. Product Portfolio
17.3.8.4. Key Financials
17.3.8.5. Strategy & Business Overview
17.3.9. Under Armour Inc.
17.3.9.1. Company Overview
17.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.9.3. Product Portfolio
17.3.9.4. Key Financials
17.3.9.5. Strategy & Business Overview
17.3.10. Columbia Sportswear Company
17.3.10.1. Company Overview
17.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.10.3. Product Portfolio
17.3.10.4. Key Financials
17.3.10.5. Strategy & Business Overview
17.3.11. Skechers U.S.A., Inc.
17.3.11.1. Company Overview
17.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.11.3. Product Portfolio
17.3.11.4. Key Financials
17.3.11.5. Strategy & Business Overview
17.3.12. Other key players
17.3.12.1. Company Overview
17.3.12.2. Sales Area/Geographical Presence
17.3.12.3. Product Portfolio
17.3.12.4. Key Financials
17.3.12.5. Strategy & Business Overview
18. Go To Market Strategy

 

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