電化製品市場(タイプ:オーディオ・ビデオ機器、大型電化製品、小型電化製品、パーソナルケア製品、動作:半自動、自動、エンドユーザー:家庭用、商業用、流通チャネル:オンライン、オフライン) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
Electrical Appliances Market (Type- Audio & Video Equipment, Large Electronics Appliances, Small Electronics Appliances, Personal Care Products; Operation- Semi-Automatic, Automatic; End User- Residential, Commercial; Distribution Channel- Online, Offline) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
電化製品市場 - レポートの範囲
TMR社の調査レポート「世界の電化製品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る
サマリー 電化製品市場 - レポートの範囲
TMR社の調査レポート「世界の電化製品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の電化製品市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の電化製品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、電化製品市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の電化製品市場の様々な属性を調査した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、世界の電化製品市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の電化製品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、世界の電化製品市場の競争状況について掘り下げています。世界の電化製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている世界の電化製品市場のプレイヤーの属性である。
電化製品の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域における電化製品の売上高/収益は?
- 世界の電化製品市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
電化製品市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の電化製品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の電化製品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の電化製品市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
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目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.はじめに
5.2.市場ダイナミクス
5.2.1.促進要因
5.2.2.阻害要因
5.2.3.機会
5.3.主要トレンド分析
5.3.1.需要サイドの分析
5.3.2.供給サイドの分析
5.4.主要市場指標
5.5.ポーターのファイブフォース分析
5.6.バリューチェーン分析
5.7.技術概要
5.8.PESTEL分析
5.9.規格と規制
5.10.電化製品の世界市場分析と予測、2020~2034年
5.10.1.市場価値予測(億米ドル)
5.10.2.市場数量予測(百万台)
6.電化製品の世界市場:タイプ別分析と予測
6.1.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台)、タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.オーディオ・ビデオ機器
6.1.1.1.テレビ
6.1.1.2.ノートパソコン
6.1.1.3.スマートフォン
6.1.1.4.スマートウォッチ
6.1.1.5.スピーカー
6.1.1.6.デジタルカメラ&ビデオカメラ
6.1.1.7.その他(電子書籍リーダーなど)
6.1.2.大型家電
6.1.2.1.冷蔵庫
6.1.2.2.エアコン
6.1.2.3.空気清浄機
6.1.2.4.その他(食器洗い機、洗濯機など)
6.1.3.小型家電
6.1.3.1.電子レンジ
6.1.3.2.フードプロセッサー
6.1.3.3.扇風機
6.1.3.4.掃除機
6.1.3.5.その他(電気アイロン、スチーマーなど)
6.1.4.パーソナルケア製品
6.1.4.1.ヘアケア家電(ストレート、ドライヤーなど)
6.1.4.2.脱毛機器(脱毛器、トリマー、シェーバーなど)
6.1.4.3.その他(マッサージャー、オーラルケアなど)
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.電化製品の世界市場分析と予測:操作別
7.1.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台)、動作別、2020年~2034年
7.1.1.半自動
7.1.2.自動
7.2.業務別増加機会分析
8.電化製品の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
8.1.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台)、エンドユーザー別、2020年〜2034年
8.1.1.住宅用
8.1.2.商業用
8.2.エンドユーザー別増加機会分析
9.電化製品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台)、流通チャネル別、2020年〜2034年
9.1.1.オンライン
9.1.1.1.電子商取引サイト
9.1.1.2.自社サイト
9.1.2.オフライン
9.1.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
9.1.2.2.百貨店
9.1.2.3.その他
9.2.流通チャネル別増加機会分析
10.家電製品の世界市場分析と予測:地域別
10.1.電化製品市場規模(億米ドル、百万台)、地域別、2020年〜2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米電化製品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.主要トレンド分析
11.3.人口動態の概要
11.4.市場シェア分析(%)
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.オペレーション動向分析
11.6.1.加重平均販売オペレーション(米ドル)
11.7.電化製品市場規模(億米ドル、百万台)、タイプ別、2020~2034年
11.7.1.オーディオ・ビデオ機器
11.7.1.1.テレビ
11.7.1.2.ノートパソコン
11.7.1.3.スマートフォン
11.7.1.4.スマートウォッチ
11.7.1.5.スピーカー
11.7.1.6.デジタルカメラ&ビデオカメラ
11.7.1.7.その他(電子書籍リーダーなど)
11.7.2.大型家電
11.7.2.1.冷蔵庫
11.7.2.2.エアコン
11.7.2.3.空気清浄機
11.7.2.4.その他(食器洗い機、洗濯機など)
11.7.3.小型家電
11.7.3.1.電子レンジ
11.7.3.2.フードプロセッサー
11.7.3.3.扇風機
11.7.3.4.掃除機
11.7.3.5.その他(電気アイロン、スチーマーなど)
11.7.4.パーソナルケア製品
11.7.4.1.ヘアケア家電(ストレート、ドライヤーなど)
11.7.4.2.脱毛機器(脱毛器、トリマー、シェーバーなど)
11.7.4.3.その他(マッサージャー、オーラルケアなど)
11.8.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):動作別、2020〜2034年
11.8.1.半自動
11.8.2.自動
11.9.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):エンドユーザー別、2020~2034年
11.9.1.住宅用
11.9.2.商業用
11.10.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):流通チャネル別、2020~2034年
11.10.1.オンライン
11.10.1.1.電子商取引サイト
11.10.1.2.自社サイト
11.10.2.オフライン
11.10.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
11.10.2.2.百貨店
11.10.2.3.その他
11.11.電化製品市場規模(億米ドル、百万台):国別、2020~2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.機会増の分析
12.欧州電化製品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.主要トレンド分析
12.3.人口動態の概要
12.4.市場シェア分析(%)
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.オペレーション動向分析
12.6.1.加重平均販売オペレーション(米ドル)
12.7.電化製品市場規模(億米ドル、百万台)、タイプ別、2020~2034年
12.7.1.オーディオ・ビデオ機器
12.7.1.1.テレビ
12.7.1.2.ノートパソコン
12.7.1.3.スマートフォン
12.7.1.4.スマートウォッチ
12.7.1.5.スピーカー
12.7.1.6.デジタルカメラ&ビデオカメラ
12.7.1.7.その他(電子書籍リーダーなど)
12.7.2.大型家電
12.7.2.1.冷蔵庫
12.7.2.2.エアコン
12.7.2.3.空気清浄機
12.7.2.4.その他(食器洗い機、洗濯機など)
12.7.3.小型家電
12.7.3.1.電子レンジ
12.7.3.2.フードプロセッサー
12.7.3.3.扇風機
12.7.3.4.掃除機
12.7.3.5.その他(電気アイロン、スチーマーなど)
12.7.4.パーソナルケア製品
12.7.4.1.ヘアケア家電(ストレート、ドライヤーなど)
12.7.4.2.脱毛機器(脱毛器、トリマー、シェーバーなど)
12.7.4.3.その他(マッサージャー、オーラルケアなど)
12.8.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):動作別、2020〜2034年
12.8.1.半自動
12.8.2.自動
12.9.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):エンドユーザー別、2020~2034年
12.9.1.住宅用
12.9.2.商業用
12.10.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):流通チャネル別、2020~2034年
12.10.1.オンライン
12.10.1.1.電子商取引サイト
12.10.1.2.自社サイト
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
12.10.2.2.百貨店
12.10.2.3.その他
12.11.電化製品市場規模(億米ドル、百万台):国別、2020~2034年
12.11.1.ドイツ
12.11.2.イギリス
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.オランダ
12.11.7.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域の電化製品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.主要トレンド分析
13.3.人口動態の概要
13.4.市場シェア分析(%)
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.オペレーション動向分析
13.6.1.加重平均販売オペレーション(米ドル)
13.7.電化製品市場規模(億米ドル、百万台)、タイプ別、2020~2034年
13.7.1.オーディオ・ビデオ機器
13.7.1.1.テレビ
13.7.1.2.ノートパソコン
13.7.1.3.スマートフォン
13.7.1.4.スマートウォッチ
13.7.1.5.スピーカー
13.7.1.6.デジタルカメラ&ビデオカメラ
13.7.1.7.その他(電子書籍リーダーなど)
13.7.2.大型家電
13.7.2.1.冷蔵庫
13.7.2.2.エアコン
13.7.2.3.空気清浄機
13.7.2.4.その他(食器洗い機、洗濯機など)
13.7.3.小型家電
13.7.3.1.電子レンジ
13.7.3.2.フードプロセッサー
13.7.3.3.扇風機
13.7.3.4.掃除機
13.7.3.5.その他(電気アイロン、スチーマーなど)
13.7.4.パーソナルケア製品
13.7.4.1.ヘアケア家電(ストレート、ドライヤーなど)
13.7.4.2.脱毛機器(脱毛器、トリマー、シェーバーなど)
13.7.4.3.その他(マッサージャー、オーラルケアなど)
13.8.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):動作別、2020〜2034年
13.8.1.半自動
13.8.2.自動
13.9.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):エンドユーザー別、2020~2034年
13.9.1.住宅用
13.9.2.商業用
13.10.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):流通チャネル別、2020~2034年
13.10.1.オンライン
13.10.1.1.電子商取引サイト
13.10.1.2.自社サイト
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
13.10.2.2.百貨店
13.10.2.3.その他
13.11.電化製品市場規模(億米ドル、百万台):国別、2020~2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.オーストラリア
13.11.5.韓国
13.11.6.ASEAN
13.11.7.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカの電化製品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.主要トレンド分析
14.3.人口動態の概要
14.4.市場シェア分析(%)
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.オペレーション動向分析
14.6.1.加重平均販売オペレーション(米ドル)
14.7.電化製品市場規模(億米ドル、百万台)、タイプ別、2020~2034年
14.7.1.オーディオ・ビデオ機器
14.7.1.1.テレビ
14.7.1.2.ノートパソコン
14.7.1.3.スマートフォン
14.7.1.4.スマートウォッチ
14.7.1.5.スピーカー
14.7.1.6.デジタルカメラ&ビデオカメラ
14.7.1.7.その他(電子書籍リーダーなど)
14.7.2.大型家電
14.7.2.1.冷蔵庫
14.7.2.2.エアコン
14.7.2.3.空気清浄機
14.7.2.4.その他(食器洗い機、洗濯機など)
14.7.3.小型家電
14.7.3.1.電子レンジ
14.7.3.2.フードプロセッサー
14.7.3.3.扇風機
14.7.3.4.掃除機
14.7.3.5.その他(電気アイロン、スチーマーなど)
14.7.4.パーソナルケア製品
14.7.4.1.ヘアケア家電(ストレート、ドライヤーなど)
14.7.4.2.脱毛機器(脱毛器、トリマー、シェーバーなど)
14.7.4.3.その他(マッサージャー、オーラルケアなど)
14.8.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):動作別、2020〜2034年
14.8.1.半自動
14.8.2.自動
14.9.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):エンドユーザー別、2020~2034年
14.9.1.住宅用
14.9.2.商業用
14.10.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):流通チャネル別、2020~2034年
14.10.1.オンライン
14.10.1.1.電子商取引サイト
14.10.1.2.自社サイト
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.10.2.2.百貨店
14.10.2.3.その他
14.11.電化製品市場規模(億米ドル、百万台):国別、2020~2034年
14.11.1.アラブ首長国連邦
14.11.2.サウジアラビア
14.11.3.カタール
14.11.4.クウェート
14.11.5.ナイジェリア
14.11.6.南アフリカ
14.11.7.その他の中東・アフリカ
14.12.機会分析
15.南米家電製品市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.地域別スナップショット
15.3.主要トレンド分析
15.4.人口統計概要
15.5.市場シェア分析(%)
15.6.消費者の購買行動分析
15.7.オペレーション動向分析
15.7.1.加重平均販売オペレーション(米ドル)
15.8.電化製品市場規模(億米ドル、百万台)、タイプ別、2020~2034年
15.8.1.オーディオ・ビデオ機器
15.8.1.1.テレビ
15.8.1.2.ノートパソコン
15.8.1.3.スマートフォン
15.8.1.4.スマートウォッチ
15.8.1.5.スピーカー
15.8.1.6.デジタルカメラ&ビデオカメラ
15.8.1.7.その他(電子書籍リーダーなど)
15.8.2.大型家電
15.8.2.1.冷蔵庫
15.8.2.2.エアコン
15.8.2.3.空気清浄機
15.8.2.4.その他(食器洗い機、洗濯機など)
15.8.3.小型家電
15.8.3.1.電子レンジ
15.8.3.2.フードプロセッサー
15.8.3.3.扇風機
15.8.3.4.掃除機
15.8.3.5.その他(電気アイロン、スチーマーなど)
15.8.4.パーソナルケア製品
15.8.4.1.ヘアケア家電(ストレート、ドライヤーなど)
15.8.4.2.脱毛機器(脱毛器、トリマー、シェーバーなど)
15.8.4.3.その他(マッサージャー、オーラルケア等)
15.9.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):動作別、2020〜2034年
15.9.1.半自動
15.9.2.自動
15.10.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):エンドユーザー別、2020~2034年
15.10.1.住宅用
15.10.2.商業用
15.11.電化製品の市場規模(億米ドル、百万台):流通チャネル別、2020~2034年
15.11.1.オンライン
15.11.1.1.電子商取引サイト
15.11.1.2.自社サイト
15.11.2.オフライン
15.11.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
15.11.2.2.百貨店
15.11.2.3.その他
15.12.電化製品市場規模(億米ドル、百万台):国別、2020~2034年
15.12.1.ブラジル
15.12.2.アルゼンチン
15.12.3.その他の南米地域
15.13.ビジネスチャンスの増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2023
16.3.企業プロフィール
16.3.1.ハイアールグループ株式会社
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.主要財務データ
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.LGエレクトロニクス
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.主要財務
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.サムスン電子
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.主要財務状況
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.ワールプール・コーポレーション
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.主要財務データ
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.パナソニック株式会社
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.主要財務データ
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.エレクトロラックスAB
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.主要財務データ
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.ミデアグループ
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.主要財務状況
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.日立製作所
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.製品ポートフォリオ
16.3.8.4.主要財務
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.ボッシュ・ホームアプライアンス(BSH Hausgeräte GmbH)
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.9.3.製品ポートフォリオ
16.3.9.4.主要財務データ
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.株式会社東芝
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.10.3.製品ポートフォリオ
16.3.10.4.主要財務データ
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.その他の主要プレーヤー
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.11.3.製品ポートフォリオ
16.3.11.4.主要財務データ
16.3.11.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
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Summary Electrical Appliances Market – Scope of Report TMR’s report on the global electrical appliances market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global electrical appliances market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global electrical appliances market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the electrical appliances market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global electrical appliances market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global electrical appliances market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global electrical appliances market.
The report delves into the competitive landscape of the global electrical appliances market. Key players operating in the global electrical appliances market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global electrical appliances market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global electrical appliances Market Report • What is the sales/revenue generated by electrical appliances across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global electrical appliances market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Electrical Appliances Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global electrical appliances market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global electrical appliances market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global electrical appliances market.
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Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Introduction 5.2. Market Dynamics 5.2.1. Drivers 5.2.2. Restraints 5.2.3. Opportunities 5.3. Key Trends Analysis 5.3.1. Demand Side Analysis 5.3.2. Supply Side Analysis 5.4. Key Market Indicators 5.5. Porter’s Five Force Analysis 5.6. Value Chain Analysis 5.7. Technology Overview 5.8. PESTEL Analysis 5.9. Standards and Regulations 5.10. Global Electrical Appliances Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.10.1. Market Value Projections (US$ Bn) 5.10.2. Market Volume Projections (Million Units) 6. Global Electrical Appliances Market Analysis and Forecast, by Type 6.1. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 6.1.1. Audio & Video Equipment 6.1.1.1. TV 6.1.1.2. Laptop & Computer 6.1.1.3. Smartphones 6.1.1.4. Smart watches 6.1.1.5. Speakers 6.1.1.6. Digital Camera & Camcorder 6.1.1.7. Others (E-reader, etc.) 6.1.2. Large Electronics Appliances 6.1.2.1. Refrigerator 6.1.2.2. Air Conditioner 6.1.2.3. Air Purifier 6.1.2.4. Others (Dishwasher, Washing Machine, etc.) 6.1.3. Small Electronics Appliances 6.1.3.1. Microwave Ovens 6.1.3.2. Food Processors 6.1.3.3. Electric Fans 6.1.3.4. Vacuum Cleaner 6.1.3.5. Others (Electric Iron, Steamers, etc.) 6.1.4. Personal Care Products 6.1.4.1. Hair Care Appliances (Straighteners, Dryers etc.) 6.1.4.2. Hair Removal Appliances (Epilators, Trimmers, Shavers etc.) 6.1.4.3. Others (Massager, Oral Care, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type 7. Global Electrical Appliances Market Analysis and Forecast, by Operation 7.1. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Operation, 2020-2034 7.1.1. Semi-Automatic 7.1.2. Automatic 7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Operation 8. Global Electrical Appliances Market Analysis and Forecast, by End User 8.1. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By End User, 2020-2034 8.1.1. Residential 8.1.2. Commercial 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by End User 9. Global Electrical Appliances Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 9.1. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 9.1.1. Online 9.1.1.1. E-Commerce Websites 9.1.1.2. Company Owned Websites 9.1.2. Offline 9.1.2.1. Supermarket/Hypermarket 9.1.2.2. Departmental Store 9.1.2.3. Others 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 10. Global Electrical Appliances Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Region, 2020-2034 10.1.1. North America 10.1.2. Europe 10.1.3. Asia Pacific 10.1.4. Middle East & Africa 10.1.5. South America 10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 11. North America Electrical Appliances Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Key Trend Analysis 11.3. Demographic Overview 11.4. Market Share Analysis (%) 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Operation Trend Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Operation (US$) 11.7. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 11.7.1. Audio & Video Equipment 11.7.1.1. TV 11.7.1.2. Laptop & Computer 11.7.1.3. Smartphones 11.7.1.4. Smart watches 11.7.1.5. Speakers 11.7.1.6. Digital Camera & Camcorder 11.7.1.7. Others (E-reader, etc.) 11.7.2. Large Electronics Appliances 11.7.2.1. Refrigerator 11.7.2.2. Air Conditioner 11.7.2.3. Air Purifier 11.7.2.4. Others (Dishwasher, Washing Machine, etc.) 11.7.3. Small Electronics Appliances 11.7.3.1. Microwave Ovens 11.7.3.2. Food Processors 11.7.3.3. Electric Fans 11.7.3.4. Vacuum Cleaner 11.7.3.5. Others (Electric Iron, Steamers, etc.) 11.7.4. Personal Care Products 11.7.4.1. Hair Care Appliances (Straighteners, Dryers etc.) 11.7.4.2. Hair Removal Appliances (Epilators, Trimmers, Shavers etc.) 11.7.4.3. Others (Massager, Oral Care, etc.) 11.8. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Operation, 2020-2034 11.8.1. Semi-Automatic 11.8.2. Automatic 11.9. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By End User, 2020-2034 11.9.1. Residential 11.9.2. Commercial 11.10. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 11.10.1. Online 11.10.1.1. E-Commerce Websites 11.10.1.2. Company Owned Websites 11.10.2. Offline 11.10.2.1. Supermarket/Hypermarket 11.10.2.2. Departmental Store 11.10.2.3. Others 11.11. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 11.11.1. U.S. 11.11.2. Canada 11.11.3. Rest of North America 11.12. Incremental Opportunity Analysis 12. Europe Electrical Appliances Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Key Trend Analysis 12.3. Demographic Overview 12.4. Market Share Analysis (%) 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Operation Trend Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Operation (US$) 12.7. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 12.7.1. Audio & Video Equipment 12.7.1.1. TV 12.7.1.2. Laptop & Computer 12.7.1.3. Smartphones 12.7.1.4. Smart watches 12.7.1.5. Speakers 12.7.1.6. Digital Camera & Camcorder 12.7.1.7. Others (E-reader, etc.) 12.7.2. Large Electronics Appliances 12.7.2.1. Refrigerator 12.7.2.2. Air Conditioner 12.7.2.3. Air Purifier 12.7.2.4. Others (Dishwasher, Washing Machine, etc.) 12.7.3. Small Electronics Appliances 12.7.3.1. Microwave Ovens 12.7.3.2. Food Processors 12.7.3.3. Electric Fans 12.7.3.4. Vacuum Cleaner 12.7.3.5. Others (Electric Iron, Steamers, etc.) 12.7.4. Personal Care Products 12.7.4.1. Hair Care Appliances (Straighteners, Dryers etc.) 12.7.4.2. Hair Removal Appliances (Epilators, Trimmers, Shavers etc.) 12.7.4.3. Others (Massager, Oral Care, etc.) 12.8. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Operation, 2020-2034 12.8.1. Semi-Automatic 12.8.2. Automatic 12.9. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By End User, 2020-2034 12.9.1. Residential 12.9.2. Commercial 12.10. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 12.10.1. Online 12.10.1.1. E-Commerce Websites 12.10.1.2. Company Owned Websites 12.10.2. Offline 12.10.2.1. Supermarket/Hypermarket 12.10.2.2. Departmental Store 12.10.2.3. Others 12.11. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 12.11.1. Germany 12.11.2. U.K. 12.11.3. France 12.11.4. Italy 12.11.5. Spain 12.11.6. The Netherlands 12.11.7. Rest of Europe 12.12. Incremental Opportunity Analysis 13. Asia Pacific Electrical Appliances Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Key Trend Analysis 13.3. Demographic Overview 13.4. Market Share Analysis (%) 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Operation Trend Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Operation (US$) 13.7. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 13.7.1. Audio & Video Equipment 13.7.1.1. TV 13.7.1.2. Laptop & Computer 13.7.1.3. Smartphones 13.7.1.4. Smart watches 13.7.1.5. Speakers 13.7.1.6. Digital Camera & Camcorder 13.7.1.7. Others (E-reader, etc.) 13.7.2. Large Electronics Appliances 13.7.2.1. Refrigerator 13.7.2.2. Air Conditioner 13.7.2.3. Air Purifier 13.7.2.4. Others (Dishwasher, Washing Machine, etc.) 13.7.3. Small Electronics Appliances 13.7.3.1. Microwave Ovens 13.7.3.2. Food Processors 13.7.3.3. Electric Fans 13.7.3.4. Vacuum Cleaner 13.7.3.5. Others (Electric Iron, Steamers, etc.) 13.7.4. Personal Care Products 13.7.4.1. Hair Care Appliances (Straighteners, Dryers etc.) 13.7.4.2. Hair Removal Appliances (Epilators, Trimmers, Shavers etc.) 13.7.4.3. Others (Massager, Oral Care, etc.) 13.8. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Operation, 2020-2034 13.8.1. Semi-Automatic 13.8.2. Automatic 13.9. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By End User, 2020-2034 13.9.1. Residential 13.9.2. Commercial 13.10. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 13.10.1. Online 13.10.1.1. E-Commerce Websites 13.10.1.2. Company Owned Websites 13.10.2. Offline 13.10.2.1. Supermarket/Hypermarket 13.10.2.2. Departmental Store 13.10.2.3. Others 13.11. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 13.11.1. China 13.11.2. India 13.11.3. Japan 13.11.4. Australia 13.11.5. South Korea 13.11.6. ASEAN 13.11.7. Rest of Asia Pacific 13.12. Incremental Opportunity Analysis 14. Middle East & Africa Electrical Appliances Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Key Trend Analysis 14.3. Demographic Overview 14.4. Market Share Analysis (%) 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Operation Trend Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Operation (US$) 14.7. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 14.7.1. Audio & Video Equipment 14.7.1.1. TV 14.7.1.2. Laptop & Computer 14.7.1.3. Smartphones 14.7.1.4. Smart watches 14.7.1.5. Speakers 14.7.1.6. Digital Camera & Camcorder 14.7.1.7. Others (E-reader, etc.) 14.7.2. Large Electronics Appliances 14.7.2.1. Refrigerator 14.7.2.2. Air Conditioner 14.7.2.3. Air Purifier 14.7.2.4. Others (Dishwasher, Washing Machine, etc.) 14.7.3. Small Electronics Appliances 14.7.3.1. Microwave Ovens 14.7.3.2. Food Processors 14.7.3.3. Electric Fans 14.7.3.4. Vacuum Cleaner 14.7.3.5. Others (Electric Iron, Steamers, etc.) 14.7.4. Personal Care Products 14.7.4.1. Hair Care Appliances (Straighteners, Dryers etc.) 14.7.4.2. Hair Removal Appliances (Epilators, Trimmers, Shavers etc.) 14.7.4.3. Others (Massager, Oral Care, etc.) 14.8. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Operation, 2020-2034 14.8.1. Semi-Automatic 14.8.2. Automatic 14.9. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By End User, 2020-2034 14.9.1. Residential 14.9.2. Commercial 14.10. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 14.10.1. Online 14.10.1.1. E-Commerce Websites 14.10.1.2. Company Owned Websites 14.10.2. Offline 14.10.2.1. Supermarket/Hypermarket 14.10.2.2. Departmental Store 14.10.2.3. Others 14.11. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 14.11.1. UAE 14.11.2. Saudi Arabia 14.11.3. Qatar 14.11.4. Kuwait 14.11.5. Nigeria 14.11.6. South Africa 14.11.7. Rest of Middle East & Africa 14.12. Incremental Opportunity Analysis 15. South America Electrical Appliances Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Regional Snapshot 15.3. Key Trend Analysis 15.4. Demographic Overview 15.5. Market Share Analysis (%) 15.6. Consumer Buying Behavior Analysis 15.7. Operation Trend Analysis 15.7.1. Weighted Average Selling Operation (US$) 15.8. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Type, 2020-2034 15.8.1. Audio & Video Equipment 15.8.1.1. TV 15.8.1.2. Laptop & Computer 15.8.1.3. Smartphones 15.8.1.4. Smart watches 15.8.1.5. Speakers 15.8.1.6. Digital Camera & Camcorder 15.8.1.7. Others (E-reader, etc.) 15.8.2. Large Electronics Appliances 15.8.2.1. Refrigerator 15.8.2.2. Air Conditioner 15.8.2.3. Air Purifier 15.8.2.4. Others (Dishwasher, Washing Machine, etc.) 15.8.3. Small Electronics Appliances 15.8.3.1. Microwave Ovens 15.8.3.2. Food Processors 15.8.3.3. Electric Fans 15.8.3.4. Vacuum Cleaner 15.8.3.5. Others (Electric Iron, Steamers, etc.) 15.8.4. Personal Care Products 15.8.4.1. Hair Care Appliances (Straighteners, Dryers etc.) 15.8.4.2. Hair Removal Appliances (Epilators, Trimmers, Shavers etc.) 15.8.4.3. Others (Massager, Oral Care, etc.) 15.9. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Operation, 2020-2034 15.9.1. Semi-Automatic 15.9.2. Automatic 15.10. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By End User, 2020-2034 15.10.1. Residential 15.10.2. Commercial 15.11. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Distribution Channel, 2020-2034 15.11.1. Online 15.11.1.1. E-Commerce Websites 15.11.1.2. Company Owned Websites 15.11.2. Offline 15.11.2.1. Supermarket/Hypermarket 15.11.2.2. Departmental Store 15.11.2.3. Others 15.12. Electrical Appliances Market Size (US$ Bn and Million Units), By Country, 2020-2034 15.12.1. Brazil 15.12.2. Argentina 15.12.3. Rest of South America 15.13. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), 2023 16.3. Company Profiles 16.3.1. Haier Group Corporation 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.1.3. Product Portfolio 16.3.1.4. Key Financials 16.3.1.5. Strategy & Business Overview 16.3.2. LG Electronics Inc. 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.2.3. Product Portfolio 16.3.2.4. Key Financials 16.3.2.5. Strategy & Business Overview 16.3.3. Samsung Electronics Co., Ltd. 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.3.3. Product Portfolio 16.3.3.4. Key Financials 16.3.3.5. Strategy & Business Overview 16.3.4. Whirlpool Corporation 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.4.3. Product Portfolio 16.3.4.4. Key Financials 16.3.4.5. Strategy & Business Overview 16.3.5. Panasonic Corporation 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.5.3. Product Portfolio 16.3.5.4. Key Financials 16.3.5.5. Strategy & Business Overview 16.3.6. Electrolux AB 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.6.3. Product Portfolio 16.3.6.4. Key Financials 16.3.6.5. Strategy & Business Overview 16.3.7. Midea Group Co., Ltd. 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.7.3. Product Portfolio 16.3.7.4. Key Financials 16.3.7.5. Strategy & Business Overview 16.3.8. Hitachi, Ltd. 16.3.8.1. Company Overview 16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.8.3. Product Portfolio 16.3.8.4. Key Financials 16.3.8.5. Strategy & Business Overview 16.3.9. Bosch Home Appliances (BSH Hausgeräte GmbH) 16.3.9.1. Company Overview 16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.9.3. Product Portfolio 16.3.9.4. Key Financials 16.3.9.5. Strategy & Business Overview 16.3.10. Toshiba Corporation 16.3.10.1. Company Overview 16.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.10.3. Product Portfolio 16.3.10.4. Key Financials 16.3.10.5. Strategy & Business Overview 16.3.11. Other Key Players 16.3.11.1. Company Overview 16.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.11.3. Product Portfolio 16.3.11.4. Key Financials 16.3.11.5. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy
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- Hair Salon Services Market By Service Type (Hair Cutting and Styling, Hair Coloring, Hair Treatment, Hair Extensions and Weaving, Hair Spa and Massage), By Price Point (Premium, Medium, Budget), By Booking Channel (Online, Offline): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Health and Fitness Club Market By Service Type (Membership Fees, Total Admission Fees, Personal Training and Instruction Service, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Pet Food Market By Pet Type (Dogs, Cats, Others), By Food Type (Dry Food, Wet Food, Treats and Snacks, Others), By Sales Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialized Pet Shops, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Blue Light Blocking Glasses Market By Lens Type (Clear Lenses, Yellow-tinted Lenses, Amber-tinted Lenses), By End User (Computer Users, Students, Gamers, Others), By Distribution Channel (Optical Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online Sales Channel): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Custom Shoes Market By Product Type (Athletic Shoes, Casual Shoes, Formal Shoes, Luxury Shoes, Others), By Material (Leather, Synthetic, Textile, Rubber, Others), By Distribution Channel (Offline, Online): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Corporate Event Market By Event Type (Conference/Seminar, Trade Shows/Exhibitions, Incentive Programs, Company Meetings, Others), By Industry (Financial services, Information Technology, Real Estate and Infrastructure, Automotive, Others), By Platform (Virtual events, Hybrid events, Physical events), By Event location (Tier 1 Cities, Tier 2 Cities, Tier 3 Cities), By Audience (International, Domestic): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Smart Water Bottle Market By Technology (Hydration Tracking Sensors, Temperature Control, UV-C Sterilization, Bluetooth/Wi-Fi Connectivity), By Material (Stainless Steel, Plastic, Others), By Price Range (Economy, Premium), By Distribution Channel (Supermarkets-Hypermarkets, Departmental Stores, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Keratin Products Market By Product Type (Hydrolyzed Keratin, Oxidized Keratin, Keratins (IFP, Intermediate Filament Proteins), Wool Keratin), By Application (Hair Beauty Salon, Skin Cream, Nutraceuticals, Pet Care and Supplement, Medical, Active Pharmaceutical Ingredient (API), Others), By Form (Powder, Liquid, Tablet): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
- Feminine Intimate Care Market By Product (Intimate Wipes, Intimate Lubricants, Cleansing Liquid, Intimate Wash Gel, Moisturizer, Oils, Others), By Distribution Channel (Online Stores, Offline Sales): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034
- Stainless Insulated Bottle Market By Type (Single-wall insulated bottle, Double-wall insulated bottle), By End User (Individual, Commercial), By Distribution Channel (Supermarkets-Hypermarkets, Specialty Stores, B2B, Online Sales Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2035
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
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