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中国ランジェリー市場:製品タイプ別(ブラジャー、ニッカーズ&ショーツ、ラウンジウェア、シェイプウェア、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、個人小売店、その他)、地域別、企業別、予測&機会、2018-2028F


China Lingerie Market By Product Type (Bra, Knickers & Panties, Lounge Wear, Shape Wear, Others), By Distribution Channel (Online, Offline (Hypermarkets/ Supermarkets, Independent Retailers, Others), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

中国ランジェリー市場は、ソーシャルメディア・プラットフォームの利用増加、衣料品への消費支出の増加、肌に優しい衣料品に関する消費者意識の高まりにより、予測期間中に成長すると予想される。 フランス語の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
シングルユーザライセンス
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80 英語

 

サマリー

中国ランジェリー市場は、ソーシャルメディア・プラットフォームの利用増加、衣料品への消費支出の増加、肌に優しい衣料品に関する消費者意識の高まりにより、予測期間中に成長すると予想される。
フランス語のランジェリーとは、下着や水着など、衣服の下に着用するすべてのものを指す。ランジェリーは、女性が衣服の下に着用する下着のカテゴリーである。女性は下着、ブラジャー、寝間着、薄手のローブなどの下着でランジェリーを着用する。シルク、ナイロン、ポリエステル、サテン、レースなどでできている。軽くて着やすい。ランジェリー」という言葉は、その衣服が魅力的であること、スタイリッシュであること、あるいはその両方を示唆する目的で意図的に選ばれている。ランジェリーのショッピングは個人的な決断であり、最良の選択肢は、多くの場合、最高のフィット感と快適さのための予算と製品の可用性に依存します。最高の下着は、フィット感がよく、高品質の素材を使い、手頃な価格で、様々なサイズがあることである。
中国紡績商業協会下着委員会と前山産業研究院が共同で発表した『2022年中国ランジェリー白書』によると、中国の女性がランジェリーを買うのは平均して年に4回だけだという。
ソーシャルメディア・プラットフォームの台頭とインターネットの普及が市場の需要を押し上げる
中国におけるランジェリーに対する消費者の意識の高まりは、同国のインターネット利用率の高さによるところが大きい。QZone(1億9,000万人のアクティブユーザー)、RenRen(1億3,000万人以上のユーザー)など、あらゆるソーシャルメディア・プラットフォームで最もアクティブなユーザーを抱えている。中国インターネット・ネットワーク情報センターが発表した「第50回中国インターネット発展統計報告」によると、2022年6月の中国のインターネット利用者は10.5億人で、その99.6%が携帯電話を利用している(CNNIC)。したがって、インターネット普及率の上昇とソーシャル・メディア・プラットフォームの人気の高まりが、中国におけるランジェリー市場の需要に拍車をかけている。
企業の研究開発費とマーケティング戦略の増加が市場成長を促進する
製品の成長を高めるために企業が研究開発活動や市場戦略に投資することは、予測期間中に中国のランジェリー市場を活性化させる重要な側面である。中国のビジネスメディア36Krの報道によると、中国のランジェリー企業の1つであるNeiwaiは、正体不明の国際投資会社によって組織された1億米ドルのシリーズD資金調達ラウンドを終えたばかりである。同ブランドによると、この資金は研究開発、ブランド開発、国内外での販路拡大に使われるという。Neiwaiは毎シーズン、400から500のSKUを発表している。同社はeコマース・プラットフォームに加え、全国32の一流・二流都市に120以上のオフライン店舗を開設している。したがって、収益増加のための企業による投資の増加は、予測期間中の中国ランジェリー市場を活性化させる。
企業プレゼンスの拡大が最終的に市場成長を後押し
中国企業は、顧客獲得のためにライバル企業との合併や買収など革新的なマーケティング手法を導入しており、それによって予測期間中の中国ランジェリーの需要を促進している。例えば、2022年、中国繊維商業協会の下着委員会と共同で、中国の「トップ下着株」であり女性用下着の生産者であるコスモレディは、国内女性用下着市場に関する白書を発表した。モールドカップ、機能性、高級素材、研究開発、厳格なテストという5つの重要な要素がコスモレディの下着の基礎となっている。また、ヴィクトリアズ・シークレットは2021年、中国のランジェリーメーカー、レジーナ・ミラクル・インターナショナルと提携し、中国事業の49%のシェアを獲得した。この取り決めによると、レジーナ・ミラクル・インターナショナルはヴィクトリアズ・シークレットに4,500万米ドルの現金を提供し、ヴィクトリアズ・シークレットは合弁会社の51%を保有する。商品開発、流通、マーケティングを通じて事業を拡大するため、両社は合弁会社を設立し、中国におけるヴィクトリアズ・シークレットの全店舗と関連するeコマース企業を運営する。従って、両社のプレゼンス拡大は、予測期間中の中国におけるランジェリー需要を促進する。
企業の女性福祉への取り組みが市場成長を牽引
中国のランジェリー企業は、女性の健康と福祉の向上にも取り組んでいる。例えば、クリスタル・インターナショナルは、地域社会への参加イニシアティブの改善に動いている。中国にあるクリスタル・インターナショナルのインティメート工場では、16,000着のプロ用ランジェリーを贈り、江西省の恵まれない女性にヘルスケアの知識と援助を提供するコミュニティ参加プログラムを開始した。バッグにはQRコードが入っており、女性はそれを使って女性の健康やケアについて学ぶことができる。その結果、消費者のヘルスケアに対する企業の取り組みが、予測期間中の中国ランジェリー市場の拡大を促進するだろう。
市場区分
中国のランジェリー市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、企業に区分される。製品タイプ別では、ブラジャー、ニッカーズ&ショーツ、ルームウェア、シェイプウェア、その他に区分される。流通チャネルに基づき、市場はオンライン、オフライン(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、独立系小売店、その他)に区分される。また、市場分析では、地域別の市場セグメンテーションを考案するため、地域別のセグメンテーションも研究している。
市場プレイヤー
Shenzhen Huijie Group Co., Ltd.、Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited、Victoria's Secret & Co.、Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd.、6IXTY 8IGHT LIMITED、Aimer Group、Wacoal (China) Fashion Co., Ltd.、Etam Group、Chun Wing Intimate Factory Ltd.、Embry Holdings Limitedが中国ランジェリー市場の主要市場プレイヤーである。
レポートの範囲
本レポートでは、中国ランジェリー市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- 中国ランジェリー市場:製品タイプ別
o ブラジャー
o ニッカーズ&ショーツ
o ラウンジウェア
o シェイプウェア
o その他
- 中国ランジェリー市場:流通チャネル別
o オンライン
o オフライン
 ハイパーマーケット/スーパーマーケット
 個人小売店
 その他
- 中国のランジェリー市場、地域別
o 中南部
o 南西部
o 東部
o 北東
o 西北
o 北
競合他社の状況
企業プロフィール:中国ランジェリー市場に進出している主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Brand Satisfaction
4.3. Factors Influencing Purchase Decision
4.4. Sources of Awareness
4.5. Challenges Faced After Purchase
5. China Lingerie Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Bra, Knickers & Panties, Lounge Wear, Shape Wear, Others)
5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Online, Offline (Hypermarkets/ Supermarkets, Independent Retailers, Others))
5.2.3. By Regional Market Share Analysis
5.2.3.1. South-Central Market Share Analysis
5.2.3.2. South-West Market Share Analysis
5.2.3.3. East Market Share Analysis
5.2.3.4. North-East Market Share Analysis
5.2.3.5. North-West Market Share Analysis
5.2.3.6. North Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. China Lingerie Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. China Bra Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Push-Up Bra, Padded Bra, Sports Bra, Underwire Bra, Full Cup Bra & Others)
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.3. Best Selling SKUs
7. China Knickers & Panties Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Boy Shorts, Classic Briefs, French Cut Panties, Seamless Panties, Bikini & Others)
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.3. Best Selling SKUs
8. China Lounge Wear Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Mini Dress, Capris, Shorts, Pajama Set, Nighty & Others)
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.3. Best Selling SKUs
9. China Shape Wear Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Bikini Shaper, Body Shaper, Tummy Shaper & Thigh Shaper)
9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.3. Best Selling SKUs
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing internet penetration
10.1.2. Rising mergers & acquisitions among companies
10.1.3. Growing number of product launches
10.2. Challenges
10.2.1. Higher competition
10.2.2. Higher production cost
11. Impact of COVID-19 on the China Lingerie Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Rising working women population
12.2. Growing popularity of social media platforms
12.3. Increasing consumer spending on physical appearance
12.4. Rising demand from a younger generation
12.5. Growing adoption of the western lifestyle
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Shenzhen Huijie Group Co., Ltd.
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product
15.1.1.3. Financials (As Per Availability)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product
15.1.2.3. Financials (As Per Availability)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Victoria’s Secret & Co.
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product
15.1.3.3. Financials (As Per Availability)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd.
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product
15.1.4.3. Financials (As Per Availability)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. 6IXTY 8IGHT LIMITED
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product
15.1.5.3. Financials (As Per Availability)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Aimer Group
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product
15.1.6.3. Financials (As Per Availability)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Wacoal (China) Fashion Co., Ltd.
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product
15.1.7.3. Financials (As Per Availability)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Etam Group
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product
15.1.8.3. Financials (As Per Availability)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Chun Wing Intimate Factory Ltd.
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product
15.1.9.3. Financials (As Per Availability)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Embry Holdings Limited
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product
15.1.10.3. Financials (As Per Availability)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Type
16.3. Target Distribution Channel
17. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

China Lingerie market is anticipated to grow during the forecast period due to rising usage of social media platforms, increasing consumer spending on clothing items, and growing consumer awareness regarding skin-friendly clothes.
The French word lingerie refers to everything people wear under their clothes, such as underwear, swimwear, etc. Lingerie is a category of undergarments worn by ladies under their clothing. Women wear lingerie with undergarments including underwear, bras, sleepwear, light robes, etc. It is made up of silk, nylon, polyester, satin, or lace. They are lightweight and simple to wear. The word “lingerie” is purposely chosen with the goal to suggest that the clothing is attractive, stylish, or both. Shopping for lingerie is a personal decision, and the best option will often depend on the budget and the availability of the products, for the best fit and comfort. The greatest underwear should fit well, be made of high-quality materials, be affordable, and be available in a variety of sizes.
According to the 2022 White Paper on Chinese Lingerie, published jointly by the Underwear Committee of the China Textile Commerce Association and the Qianzhan Industry Research Institute, women in China only buy lingerie on average four times a year.
Rising Social Media Platforms and Internet Penetration Will Boost the Market Demand
An increase in consumer awareness of lingerie in China is largely attributed to the country's high internet usage. The nation has the most active users across all social media platforms, including QZone (190 million active users), RenRen (over 130 million users), etc. According to the 50th China Statistical Report on Internet Development published by China Internet Network Information Center, there were 1.05 billion internet users in China in June 2022, with 99.6 percent of them using cell phones (CNNIC). Therefore, the rising internet penetration and the rising popularity of social media platforms fuel the market demand for lingerie in China.
Increasing Company’s Spending on R&D & Marketing Strategies Will Fuel the Market Growth
Companies investing in R&D activities and market strategies to increase the growth of products is a significant aspect that fuels the market for lingerie in China during the forecast period. According to a report in the Chinese business media outlet 36Kr, one of China's lingerie businesses, Neiwai, just finished a USD100 million Series D fundraising round that was organized by an unidentified international investment firm. According to the brand, the money will be spent on R&D, brand development, and domestic and international sales channel expansion. Each season, Neiwai apparently introduces 400 to 500 SKUs. The company has opened more than 120 offline outlets in 32 first- and second-tier cities around the nation, in addition to e-commerce platforms. Therefore, the increasing investments by the companies for increasing revenue fuels the China lingerie market during the forecast period.
Companies Expanding their Presence Ultimately Fueling the Market Growth
Chinese companies are implementing innovative marketing methods such as mergers and acquisitions with rival businesses to attract customers, thereby, driving the demand for China lingerie during the projection period. For instance, in 2022, in collaboration with the Underwear Committee of the China Textile Commerce Association, Cosmo Lady, China's "top underwear stock" and producer of women's underwear, published a white paper on the domestic women's underwear market. Five essential elements form the foundation of Cosmo Lady's underwear: molded cups, functionality, premium fabrics, research and development, and stringent testing. Also, in 2021, Victoria's Secret collaborated with Chinese lingerie manufacturer, Regina Miracle International, for a 49% share in its Chinese operations. According to the terms of the arrangement, Regina Miracle International will provide USD45 million in cash to Victoria's Secret, which will hold 51% of the joint venture. To expand through product development, distribution, and marketing, two corporations have formed a joint venture to run all Victoria's Secret stores and associated e-commerce enterprises in China. Therefore, expanding presence of the companies fuels the demand for lingerie in China during the forecast period.
Company’s Initiatives for Women’s Welfare Drives the Market Growth
Chinese lingerie companies are also working to improve the health and welfare of women. For instance, Crystal International has moved to improve its community participation initiatives. A community engagement program was started by the intimate factory of Crystal International in China to give 16,000 pieces of professional lingerie and provide underprivileged women in Jiangxi province with healthcare knowledge and assistance. The bags contain QR codes that women may use to learn more about women's health and care. As a result, corporate initiatives for consumer health care will drive the expansion of the China lingerie market during the projected period.
Market Segmentation
The China lingerie market is segmented into product type, distribution channel, region, and company. Based on product type, the market is segmented into bras, knickers & panties, loungewear, shapewear, and others. Based on distribution channels, the market is segmented into online, offline (hypermarkets/ supermarkets, independent retailers, and others). The market analysis also studies regional segmentation to devise regional market segmentation.
Market Players
Shenzhen Huijie Group Co., Ltd., Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited, Victoria’s Secret & Co., Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd., 6IXTY 8IGHT LIMITED, Aimer Group, Wacoal (China) Fashion Co., Ltd., Etam Group, Chun Wing Intimate Factory Ltd., Embry Holdings Limited are the major market players in China lingerie market.
Report Scope:
In this report, the China lingerie market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• China Lingerie Market, By Product Type:
o Bra
o Knickers & Panties
o Lounge Wear
o Shape Wear
o Others
• China Lingerie Market, By Distribution Channel:
o Online
o Offline
 Hypermarkets/ Supermarkets
 Independent Retailers
 Others
• China Lingerie Market, By Region:
o South-Central
o South-West
o East
o North-East
o North-West
o North
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the China lingerie market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Brand Satisfaction
4.3. Factors Influencing Purchase Decision
4.4. Sources of Awareness
4.5. Challenges Faced After Purchase
5. China Lingerie Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Bra, Knickers & Panties, Lounge Wear, Shape Wear, Others)
5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Online, Offline (Hypermarkets/ Supermarkets, Independent Retailers, Others))
5.2.3. By Regional Market Share Analysis
5.2.3.1. South-Central Market Share Analysis
5.2.3.2. South-West Market Share Analysis
5.2.3.3. East Market Share Analysis
5.2.3.4. North-East Market Share Analysis
5.2.3.5. North-West Market Share Analysis
5.2.3.6. North Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. China Lingerie Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. China Bra Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Push-Up Bra, Padded Bra, Sports Bra, Underwire Bra, Full Cup Bra & Others)
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.3. Best Selling SKUs
7. China Knickers & Panties Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Boy Shorts, Classic Briefs, French Cut Panties, Seamless Panties, Bikini & Others)
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.3. Best Selling SKUs
8. China Lounge Wear Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Mini Dress, Capris, Shorts, Pajama Set, Nighty & Others)
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.3. Best Selling SKUs
9. China Shape Wear Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Bikini Shaper, Body Shaper, Tummy Shaper & Thigh Shaper)
9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.3. Best Selling SKUs
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing internet penetration
10.1.2. Rising mergers & acquisitions among companies
10.1.3. Growing number of product launches
10.2. Challenges
10.2.1. Higher competition
10.2.2. Higher production cost
11. Impact of COVID-19 on the China Lingerie Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Rising working women population
12.2. Growing popularity of social media platforms
12.3. Increasing consumer spending on physical appearance
12.4. Rising demand from a younger generation
12.5. Growing adoption of the western lifestyle
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Shenzhen Huijie Group Co., Ltd.
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product
15.1.1.3. Financials (As Per Availability)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product
15.1.2.3. Financials (As Per Availability)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Victoria’s Secret & Co.
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product
15.1.3.3. Financials (As Per Availability)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd.
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product
15.1.4.3. Financials (As Per Availability)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. 6IXTY 8IGHT LIMITED
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product
15.1.5.3. Financials (As Per Availability)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Aimer Group
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product
15.1.6.3. Financials (As Per Availability)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Wacoal (China) Fashion Co., Ltd.
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product
15.1.7.3. Financials (As Per Availability)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Etam Group
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product
15.1.8.3. Financials (As Per Availability)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Chun Wing Intimate Factory Ltd.
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product
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15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Embry Holdings Limited
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product
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15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Type
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