欧州とトルコのメンズラウンジウェア市場調査レポート:素材別(天然、合成/混紡)、価格帯別(エコノミー/大衆、プレミアム/高級)、タイプ別(トラックスーツ&リラックスパンツ、Tシャツ、パーカー&スエット、ジョガー、その他)、消費者グループ別(アルファ世代、Z世代、ミレニアル世代、X世代、ベビーブーマー)、流通経路別(オフラインとオンライン)、2032年までの予測
Europe and Turkey Mens Loungewear Market Research Report by Material (Natural, and Synthetic/Blends), by Price Range (Economy/Mass, And Premium/Luxury), by Type (Track Suits & Relaxed Pants, T-Shirts, Hoodies & Sweats, Joggers and Others), by Consumer Group (Gen Alpha, Gen Z, Millennials, Gen X, and Baby Boomers), by Distribution Channel (Offline and Online) Forecast to 2032
ヨーロッパとトルコの男性用ルームウェア市場調査レポート:素材別(天然素材、合成素材/混紡)、価格帯別(エコノミー/大衆向け、プレミアム/高級向け)、タイプ別(トラックスーツ&リラックスパンツ、Tシャツ... もっと見る
サマリー ヨーロッパとトルコの男性用ルームウェア市場調査レポート:素材別(天然素材、合成素材/混紡)、価格帯別(エコノミー/大衆向け、プレミアム/高級向け)、タイプ別(トラックスーツ&リラックスパンツ、Tシャツ、パーカー&スウェット、ジョガー、その他)、消費者グループ別(アルファ世代、Z世代、ミレニアル世代、X世代、ベビーブーマー)、流通チャネル別(オフラインとオンライン)、2032年までの予測
市場概要
2023年の欧州とトルコにおける男性用ルームウェアの市場規模は199億1,150万米ドルであった。欧州とトルコの男性用ルームウェア市場は、調査期間中に7.6%という大幅な複合年間成長率(CAGR)を示すと予測される。
快適さとリラクゼーションのためにデザインされたカジュアルウェアは、男性用ルームウェアと呼ばれる。一般的に、余暇活動や自宅で着用される。
オンライン小売の普及、消費者の嗜好の進化、ライフスタイルの変化や在宅勤務文化により、欧州とトルコの男性用ルームウェア市場は発展途上にある。加えて、耐久性や品質に関する懸念が市場を制限している。とはいえ、同市場は新製品のイノベーションにより、今後の成長が見込まれる。
市場細分化
欧州とトルコの男性用ルームウェア市場は、素材の観点から合成/混合素材と天然素材にセグメント化されている。予測期間(2023-2032年)においては、天然素材セグメントが最も急成長しており、2023年には合成/混紡セグメントが最大の市場シェアを占めている。
価格帯に基づき、市場はエコノミー/大衆向けとプレミアム/高級向けに区分されている。プレミアム/ラグジュアリーセグメントは予測期間中に最も急成長しているセグメントであり、エコノミー/マスセグメントは2023年に最大の市場を占めた。
トラックスーツやリラックスパンツ、Tシャツ、パーカー、スウェットパンツ、ジョガーなどが欧州とトルコの男性用ルームウェア市場を構成している。
市場は5つの消費者グループに分けられる:ベビーブーマー、ミレニアル世代、X世代、Z世代、アルファ世代である。ミレニアル世代セグメントは2023年に最大の市場を占め、Z世代セグメントは予測期間中に最も急速に発展するセグメントである。
市場は、流通チャネルに基づいてオンラインとオフラインの2つに分類されている。
欧州とトルコの男性用ルームウェア市場は、国・地域に基づいて2つのセグメントに分けられた。2023年の市場シェアは欧州が最も高く、2032年には351億4,440万米ドルに達すると予測されている。しかし、現在の予測期間中、トルコの複合年間成長率(CAGR)は8.01%と最も高くなると予想されている。
主要プレイヤー
ヨーロッパとトルコの男性用ルームウェア市場は、主に以下の企業によって占められている:Adidas、PUMA SE、Next Retail Ltd.、Ralph Lauren Corporation、Marks and Spencer Group plc、H&M Hennes & Mauritz AB、Boozt Fashion AB、Zalando SE。
ページTOPに戻る
目次 目次
2.
2.
2.
2.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
5.
6.
6.2 ナチュラル ... 53
6.
7.
7.
7.
8.
8.
8.3 Tシャツ ...... 60
8.
8.
8.6 その他 .............................. 61
9.
9.
9.第3世代 ...................................... 64
9.
9.
9.
10.
10.
10.
11.
11.
11.
11.74 2.2 フランス ...................................................................
11.
11.
11.
11.
11.
11.2.8 スウェーデン ............................. 85
11.2.9 ベルギー....................87
11.2.10 ギリシャ ......................................... 89
11.2.11 デンマーク ...... 90
11.2.12 ノルウェー ....................................... 92
11.2.13 セルビア ............................................. 94
11.
11.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
12.
13.1 アディダス ...... 121
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.3 ネクスト・リテール........................................................... 128
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.6 マーク・アンド・スペンサー・グループ.............................. 136
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.8 boozt fashion ab........................................................ 144
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.15 カルバンクライン.......................................................... 170
13.
13.
13.
13.
13.
13.
ページTOPに戻る
Summary Europe and Turkey Men’s Loungewear Market Research Report by Material (Natural, and Synthetic/Blends), by Price Range (Economy/Mass, And Premium/Luxury), by Type (Track Suits & Relaxed Pants, T-Shirts, Hoodies & Sweats, Joggers and Others), by Consumer Group (Gen Alpha, Gen Z, Millennials, Gen X, and Baby Boomers), by Distribution Channel (Offline and Online) Forecast to 2032 Market Overview The market value of men's loungewear in Europe and Turkey was USD 19,911.50 million in 2023. It is anticipated that the Men's Loungewear market in Europe and Turkey will exhibit a significant compound annual growth rate (CAGR) of 7.6% during the review period. Casual apparel that is predominantly designed for comfort and relaxation is referred to as men's loungewear. It is generally donned during leisure activities or at home. Due to the proliferation of online retail, evolving consumer preferences, and the altering lifestyles and work-from-home culture, the Men's Loungewear Market in Europe and Turkey is undergoing development. Additionally, the market is restricted by concerns regarding durability and quality. Nevertheless, the market will be presented with future growth prospects because of the new product innovation. Market Segmentation The European and Turkish men's loungewear market has been segmented into synthetic/blends and natural materials from a material perspective. During the forecast period (2023-2032), the natural segment is the fastest-growing segment, while the synthetic/blends segment held the largest market share in 2023. Based on the price range, the market has been segmented into economy/mass and premium/luxury. The premium/luxury segment is the fastest-growing segment during the forecast period, while the economy/mass segment held the largest market in 2023. Tracksuits and relaxed trousers, t-shirts, hoodies, and sweatpants, as well as joggers and other items, comprise the Men's Loungewear Market in Europe and Turkey. The market has been divided into five consumer groups: Baby Boomers, Millennials, Gen X, Gen Z, and Gen Alpha. The millennials segment held the largest market in 2023, while the Gen Z segment is the quickest developing segment during the forecast period. The market has been divided into two categories based on the distribution channel: online and offline. Europe and Turkey are the two segments into which the European and Turkish men's loungewear markets have been divided based on country/region. Europe's market share was the highest in 2023, and it is anticipated to reach USD 35,144.40 million by 2032. However, Turkey is expected to experience the highest compound annual growth rate (CAGR) of 8.01% during the current forecast period. Major Players The Men's loungewear market in Europe and Turkey is primarily dominated by the following companies: Adidas, PUMA SE, Next Retail Ltd., Ralph Lauren Corporation, Marks and Spencer Group plc, H&M Hennes & Mauritz AB, Boozt Fashion AB, and Zalando SE.
ページTOPに戻る
Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ....................................... 19 2 MARKET INTRODUCTION ..................................... 21 2.1 DEFINITION....................................................................... 21 2.2 SCOPE OF THE STUDY ................................................... 21 2.3 RESEARCH OBJECTIVE .................................................. 21 2.4 MARKET STRUCTURE ..................................................... 22 3 RESEARCH METHODOLOGY ............................... 23 3.1 OVERVIEW........................................................................ 23 3.2 DATA FLOW ...................................................................... 25 3.2.1 DATA MINING PROCESS .......................................................... 25 3.3 PURCHASED DATABASE: ............................................... 26 3.4 SECONDARY SOURCES: ................................................ 27 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ...................................... 28 3.5 PRIMARY RESEARCH: .................................................... 29 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: .......................................... 30 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED .. 31 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........ 31 3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH .............................................. 31 3.7 DATA FORECASTING ...................................................... 32 3.7.1 DATA FORECASTING TYPE ....................................................... 32 3.8 DATA MODELING ............................................................. 33 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ..................................... 33 3.8.2 DATA MODELING: .................................................................... 34 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................ 36 4 MARKET DYNAMICS ............................................. 38 4.1 INTRODUCTION ............................................................... 38 4.2 DRIVERS .... 39 4.2.1 SHIFTING LIFESTYLES AND WORK-FROM-HOME CULTURE ........ 39 4.2.2 CHANGING CONSUMER PREFERENCES BOOSTS MARKET DEMAND .................................................................. 39 4.3 RESTRAINTS .................................................................... 41 4.3.1 QUALITY AND DURABILITY ISSUES ........................................... 41 4.4 OPPORTUNITY ................................................................. 42 4.4.1 NEW PRODUCT INNOVATION ................................................... 42 4.5 STRATEGIC INSIGHTS .................................................... 42 4.5.1 TECHNOLOGY UPDATE ............................................................ 42 4.5.2 REGIONAL MARKETS TO LOOKOUT FOR ................................... 43 4.6 REGULATORY UPDATE .................................................. 43 4.7 MARKET TRENDS ............................................................ 44 5 MARKET FACTOR ANALYSIS ............................... 45 5.1 PORTER'S FIVE FORCES MODEL .................................. 45 5.1.1 THREAT OF NEW ENTRANTS .................................................... 45 5.1.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ........................................ 46 5.1.3 THREAT OF SUBSTITUTES ....................................................... 46 5.1.4 BARGAINING POWER OF BUYERS ............................................. 46 5.1.5 INTENSITY OF RIVALRY ........................................................... 46 5.2 IMPACT OF COVID-19 ON THE EUROPE AND TURKEY LOUNGEWEAR MARKET .......................... 47 5.3 SOURCING AND PRODUCTION OF LOUNGEWEAR: KEY INSIGHTS ................................................ 48 6 EUROPE AND TURKEY MEN’S LOUNGEWEAR MARKET, BY MATERIAL ................................ 51 6.1 OVERVIEW........................................................................ 51 6.2 NATURAL ... 53 6.3 SYNTHETIC/BLENDS ....................................................... 53 7 EUROPE AND TURKEY MEN’S LOUNGEWEAR MARKET, BY PRICE RANGE .......................... 54 7.1 OVERVIEW........................................................................ 54 7.2 ECONOMY/MASS ............................................................. 56 7.3 PREMIUM/LUXURY .......................................................... 56 8 EUROPE AND TURKEY MEN’S LOUNGEWEAR MARKET, BY TYPE ......................................... 57 8.1 OVERVIEW........................................................................ 57 8.2 TRACK SUIT & RELAXED PANTS ................................... 59 8.3 T-SHIRTS ... 60 8.4 HOODIES & SWEATS ....................................................... 60 8.5 JOGGERS .. 60 8.6 OTHERS ..... 61 9 EUROPE AND TURKEY MEN’S LOUNGEWEAR MARKET, BY CONSUMER GROUP ................ 62 9.1 OVERVIEW........................................................................ 62 9.2 GEN ALPHA ...................................................................... 64 9.3 GEN Z ......... 64 9.4 MILLENNIALS ................................................................... 65 9.5 GEN X ......... 65 9.6 BABY BOOMERS .............................................................. 65 10 EUROPE AND TURKEY MEN’S LOUNGEWEAR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ....... 66 10.1 OVERVIEW........................................................................ 66 10.2 OFFLINE ..... 68 10.3 ONLINE ....... 68 11 EUROPE AND TURKEY MEN’S LOUNGEWEAR MARKET, BY REGION/COUNTRY ................. 69 11.1 INTRODUCTION ............................................................... 69 11.2 EUROPE ..... 70 11.2.1 GERMANY ........ 74 11.2.2 FRANCE ........... 75 11.2.3 UK ................... 77 11.2.4 ITALY ............... 79 11.2.5 SPAIN .............. 80 11.2.6 NETHERLANDS ........................................................................ 82 11.2.7 POLAND ........... 84 11.2.8 SWEDEN .......... 85 11.2.9 BELGIUM .......... 87 11.2.10 GREECE ............ 89 11.2.11 DENMARK ........ 90 11.2.12 NORWAY .......... 92 11.2.13 SERBIA ............. 94 11.2.14 REST OF EUROPE ..................................................................... 95 11.3 TURKEY ..... 98 12 COMPETITIVE LANDSCAPE ................................. 102 12.1 INTRODUCTION ............................................................... 102 12.2 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 .................................. 102 12.3 COMPETITOR DASHBOARD ........................................... 103 12.4 PUBLIC PLAYERS STOCK SUMMARY ........................... 104 12.5 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANICAL ...................................................................... 104 12.6 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ........ 105 12.6.1 PRODUCT LAUNCH .................................................................. 105 12.6.2 PARTNERSHIP .. 105 12.6.3 COLLABORATION/ NEW VENTURE/ REBRANDING ..................... 106 12.7 PRICING STRATEGY & SUSTAINABILITY FOCUS OF VITAL PLAYERS ............................................ 107 12.8 PRICING ANALYSIS OF BRAND PRODUCTS FOR ENTRY, MEDIUM, MODE, AND EXIT RECOMMENDED RETAIL PRICE (RRP) ................................... 111 12.8.1 PRICING ANALYSIS OF BRAND PRODUCTS FOR ENTRY, MEDIUM, MODE, AND EXIT RECOMMENDED RETAIL PRICE (RRP) BY HOODIES & SWEATSHIRT ....................................................... 111 12.8.2 PRICING ANALYSIS OF BRAND PRODUCTS FOR ENTRY, MEDIUM, MODE, AND EXIT RECOMMENDED RETAIL PRICE (RRP) BY TRACKSUITS & RELAXED PANTS ............................................ 113 12.8.3 PRICING ANALYSIS OF BRAND PRODUCTS FOR ENTRY, MEDIUM, MODE, AND EXIT RECOMMENDED RETAIL PRICE (RRP) BY T-SHIRTS ....... 115 12.8.4 PRICING ANALYSIS OF BRAND PRODUCTS FOR ENTRY, MEDIUM, MODE, AND EXIT RECOMMENDED RETAIL PRICE (RRP) BY JOGGERS ....... 118 13 COMPANY PROFILES ........................................... 121 13.1 ADIDAS ....... 121 13.1.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 121 13.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 122 13.1.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 123 13.1.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 123 13.1.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 124 13.1.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 124 13.2 PUMA SE .... 125 13.2.1 COMPANY OVERVIEW ............................................................. 125 13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 126 13.2.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 126 13.2.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 127 13.2.5 KEY STRATEGIES ..................................................................... 127 13.3 NEXT RETAIL LTD. ........................................................... 128 13.3.1 COMPANY OVERVIEW ............................................................. 128 13.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 129 13.3.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 129 13.3.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 130 13.3.5 KEY STRATEGIES ..................................................................... 130 13.4 JOCKEY ...... 131 13.4.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 131 13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 131 13.4.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 131 13.4.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 132 13.4.5 KEY STRATEGIES ..................................................................... 132 13.5 RALPH LAUREN CORPORATION ................................... 133 13.5.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 133 13.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 134 13.5.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 134 13.5.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 135 13.5.5 KEY STRATEGIES ..................................................................... 135 13.6 MARK AND SPENCER GROUP PLC. .............................. 136 13.6.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 136 13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 137 13.6.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 137 13.6.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 138 13.6.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 139 13.6.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 139 13.7 H&M HENNES & MAURITZ AB......................................... 140 13.7.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 140 13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 141 13.7.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 141 13.7.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 142 13.7.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 143 13.7.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 143 13.8 BOOZT FASHION AB. ....................................................... 144 13.8.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 144 13.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 145 13.8.3 PRODUCT OFFERED ................................................................. 145 13.8.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 146 13.8.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 146 13.8.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 147 13.9 ZALANDO SE .................................................................... 148 13.9.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 148 13.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 149 13.9.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 150 13.9.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 150 13.9.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 151 13.9.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 151 13.10 DEFACTO ... 152 13.10.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 152 13.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 153 13.10.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 153 13.10.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 153 13.10.5 KEY STRATEGIES ..................................................................... 154 13.11 HUGO BOSS ..................................................................... 155 13.11.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 155 13.11.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 156 13.11.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 156 13.11.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 157 13.11.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 157 13.11.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 158 13.12 GIORGIO ARMANI S.P.A. ................................................. 159 13.12.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 159 13.12.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 159 13.12.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 160 13.12.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 160 13.12.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 161 13.12.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 161 13.13 LACOSTE ... 162 13.13.1 COMPANY OVERVIEW ............................................................. 162 13.13.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 162 13.13.3 PRODUCT OFFERED ................................................................. 163 13.13.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 164 13.13.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 165 13.13.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 165 13.14 TOMMY HILFIGER LICENSING B.V. ............................... 166 13.14.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 166 13.14.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 167 13.14.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 167 13.14.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 168 13.14.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 169 13.14.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 169 13.15 CALVIN KLEIN INC. .......................................................... 170 13.15.1 COMPANY OVERVIEW .............................................................. 170 13.15.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................. 171 13.15.3 PRODUCTS OFFERED ............................................................... 172 13.15.4 KEY DEVELOPMENTS ............................................................... 172 13.15.5 SWOT ANALYSIS ..................................................................... 173 13.15.6 KEY STRATEGIES ..................................................................... 173 14 DATA CITATIONS .................................................. 174
ページTOPに戻る
- 【年間サービス】倉庫管理とフルフィルメント
- Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
- North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
- Tanzania Mobile Money Market Size, Share, Trends and Forecast by Technology, Business Model, and Transaction Type, 2025-2033
- Saudi Arabia Luxury Market Report by Distribution Channel (Mono-brand Stores, Multi-brand Stores, Online Stores, and Others), Category (Travel and Hotel, Cars, Personal Luxury Goods, Food and Drinks, and Others), Gender (Male, Female) 2025-2033
- Pan Masala Market in India Report by Type (Pan Masala with Tobacco, Plain Pan Masala, Flavored Pan Masala, and Others), Price (Premium, Non-Premium), Packaging (Pouch, Cans, and Others), and State 2025-2033
- Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
- Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
- Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
- Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
-
North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
-
Romania Cosmetics Market Research Report by Product Type (Face Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Skin Care, Fragrance, Others), by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy/ Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032
-
プレミアムスキンケア市場調査レポート:用途別(日常使用、特別な日、業務用)、人口層別(X世代、Z世代、ミレニアル世代、団塊世代)、成分タイプ別(天然/オーガニック、合成、ビーガン、ハーブ、アーユルヴェーダ、その他)、製品タイプ別(フェイスケア、ボディケア、アイケア、リップケア)、性別(女性、男性、ユニセックス)、流通チャネル別(直接・間接)、2032年までの地域別予測
-
ナチュラル・オーガニック化粧品の世界市場調査:流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)、製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、オイルケア、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、中東)レポート:2030年まで予測
-
サウジアラビア、アラブ首長国連邦、米国のヨガウェア市場調査レポート:タイプ別(トップウェア、ボトムウェア)、消費者グループ別(アルファ世代、Z世代、ミレニアル世代、X世代、ベビーブーマー)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通経路別(オフライン、オンライン)、2032年までの予測
-
米国オールイヤー・ギフト市場調査レポート:オケージョンタイプ別(誕生日、自発的ギフト、結婚式、宗教、その他)、カテゴリー別(包装食品ギフト食品バスケットと詰め合わせ、特殊食品アイテム、スナック食品、ユニークでノベルティなギフト、その他(人工植物))、タイプ別(企業ギフト、個人ギフト)、価格別(エコノミー、プレミアム)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス、キッズ)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)2032年までの予測
-
青果用クリーナー市場調査レポート:タイプ別(液体・スプレー、ワイプ、その他)、カテゴリー別(香り付き、無地)、エンドユーズ別(家庭用、業務用、施設用)、性質別(オーガニック、通常)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)、2032年までの市場予測
-
インドバケーションレンタル市場調査レポート:物件タイプ別(個人住宅、アパートメント(サービスアパートメントを含む)、コテージとリゾート、ヴィラ、ブティックホテル、その他)、タイプ別(短期、中期)、年齢層別(アルファ世代、Z世代、ミレニアル世代、X世代、ベビーブーマー)、価格設定別(エコノミー、ミッドレンジ、プレミアム)、エンドユーザー別(個人、グループ、ビジネス)、2032年までの予測
-
アジア太平洋筆記具・アクセサリー市場:製品タイプ別(ペン、ペンアクセサリー、マーカー・蛍光ペン、鉛筆、鉛筆アクセサリー、色鉛筆、その他)、素材別(プラスチック、金属、木製、高級素材)、価格帯別(エコノミー・大衆向け、プレミアム)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、エンドユーザー別(教育分野、オフィス分野、家庭向け)、国別(中国、インド、日本、ベトナム、韓国、マレーシア、タイ、インドネシア、シンガポール、カンボジア、フィリピン、その他アジア太平洋地域):2032年までの産業予測
-
欧州アイウェア市場調査レポート:タイプ別(メガネ(レンズ、フレーム)、サングラス(偏光、非偏光)、コンタクトレンズ(クリア、カラー)、その他)、カテゴリー別(処方眼鏡、レクリエーション/非処方眼鏡)、価格帯別(クラシック/マス、プレミアム)、カテゴリー別(メンズ、レディース、ユニセックス、キッズ)、流通チャネル別(店舗型(スーパーマーケット、専門店、その他)、無店舗型(Eコマース、オンライン小売店))、2032年までの世界予測
-
North America & South America Track and Field Equipment Market Research Report by Equipment Type [Pole Vault (Pole Vault Pits, Pole Vault Pit Standards, Pole Vault Pit Accessories), High Jump (High Jump Pits, High Jump Pits Standards, High Jump Pits Accessories), Hurdles Sprints, Water Jump Barrier, Steeplechase, Long Jumps Equipment, Throwing Implements, Throwing Cages, Track Curbing Gate, Others], by Material (Metal, Wood, Plastic, Composite Materials, Other Materials), by Price Range (Low-End, Mid-Range, High-End), by Distribution Channel (Online, Offline), and by End User (Schools and Universities, Track and Field Clubs, Fitness Centers, Other End-Users) Forecast till 2035
-
Indonesia Recliner Chair Market Report by Product (Wall Hugging Recliner, Push Back Recliner, Massage Recliner, Riser Recliner, and Others), Seating Arrangement (Single Seater Recliner, Multi-Seater Recliner), Material (Leather, Fabric, and Others), Distribution Channel (Furniture and Furnishing Stores, Hypermarkets, E-Retailers, and Others), End User (Residential, Commercial, and Others) 2025-2033
-
Indonesia Cigarette Lighter Market Report by Product (Flint Cigarette Lighter, Electronic Cigarette Lighter, and Others), Material (Plastic, Metal, and Others), Distribution Channel (Tobacco Shops, Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others) 2025-2033
-
Indian Textile and Apparel Market Size, Share, Trends and Forecast by Raw Material, Application, Product Type, and State, 2025-2033
-
Indian Biodegradable Sanitary Napkin Market Size, Share, Trends and Forecast by Material Type, Distributional Channel, and Region, 2025-2033
-
India Reusable Sanitary Napkin Market Report by Material Type (Cotton, Bamboo, Hemp, Synthetic, and Others), Distribution Channel (Online, Pharmacies, Supermarkets and Hypermarkets, and Others), and Region 2025-2033
-
GCCモジュラーキッチン市場レポート:製品タイプ別(フロアキャビネットタイプ、ウォールキャビネットタイプ、トール収納タイプ)、デザイン別(L字型、U字型、平行型、直線型、アイランド型、半島型)、使用材料別(ラッカーウッド、高圧ラミネート、ウッドベニヤ、メラミン、金属、その他)、流通経路別(オンライン、オフライン)、地域別 2025-2033
-
アジア太平洋筆記具・アクセサリー市場:製品タイプ別(ペン、ペンアクセサリー、マーカー・蛍光ペン、鉛筆、鉛筆アクセサリー、色鉛筆、その他)、素材別(プラスチック、金属、木製、高級素材)、価格帯別(エコノミー・大衆向け、プレミアム)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、エンドユーザー別(教育分野、オフィス分野、家庭向け)、国別(中国、インド、日本、ベトナム、韓国、マレーシア、タイ、インドネシア、シンガポール、カンボジア、フィリピン、その他アジア太平洋地域):2032年までの産業予測
-
日本ランジェリー市場レポート:製品タイプ別(ブラジャー、ニッカーズまたはショーツ、シェイプウェア、その他)、素材別(綿、シルク、サテン、ナイロン、その他)、価格帯別(エコノミー、プレミアム)、流通チャネル別(量販店、専門店、オンラインストア、その他)、地域別 2025-2033
-
日本の繊維製品市場:原材料、製品、用途、地域別の市場規模、シェア、動向と予測:2025-2033年
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|