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ハンガリーの化粧品市場調査レポート:製品タイプ別(フェイス化粧品(ファンデーション、フェイスパウダー、輪郭用製品、その他)、アイ化粧品(アイシャドウ、マスカラ、アイライナー、その他)、リップ化粧品(口紅、リップバーム、その他)、スキンケア、フレグランス、その他)、性別(男性、性別(男性、女性、ユニセックス)、カテゴリー別(レギュラー、オーガニック)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、エンドユーザー別(住宅/小売、商業/プロフェッショナル)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、薬局、ドラッグストア、オンライン、その他)2032年までの予測

ハンガリーの化粧品市場調査レポート:製品タイプ別(フェイス化粧品(ファンデーション、フェイスパウダー、輪郭用製品、その他)、アイ化粧品(アイシャドウ、マスカラ、アイライナー、その他)、リップ化粧品(口紅、リップバーム、その他)、スキンケア、フレグランス、その他)、性別(男性、性別(男性、女性、ユニセックス)、カテゴリー別(レギュラー、オーガニック)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、エンドユーザー別(住宅/小売、商業/プロフェッショナル)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、薬局、ドラッグストア、オンライン、その他)2032年までの予測


Hungary Cosmetics Market Research Report by Product Type [Face Cosmetics (Foundation, Face Powder, Contouring Products, Others), Eye Cosmetics (Eye Shadow, Mascara, Eyeliner, Others), Lip Cosmetics (Lipsticks, Lip Balms, Others), Skin Care, Fragrance, Others], by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy /Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarket/ Hypermarket, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032

ハンガリーの化粧品市場調査レポート:製品タイプ別(フェイス化粧品(ファンデーション、フェイスパウダー、輪郭用製品、その他)、アイ化粧品(アイシャドウ、マスカラ、アイライナー、その他)、リップ化粧品... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年9月18日 US$2,950
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サマリー

ハンガリーの化粧品市場調査レポート:製品タイプ別(フェイス化粧品(ファンデーション、フェイスパウダー、輪郭用製品、その他)、アイ化粧品(アイシャドウ、マスカラ、アイライナー、その他)、リップ化粧品(口紅、リップバーム、その他)、スキンケア、フレグランス、その他)、性別(男性、性別(男性、女性、ユニセックス)、カテゴリー別(レギュラー、オーガニック)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、エンドユーザー別(住宅/小売、商業/プロフェッショナル)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、薬局、ドラッグストア、オンライン、その他)2032年までの予測

市場概要
ハンガリーの化粧品市場は2032年までに7億3,583万米ドルに達し、2024年から2032年までのCAGRは3.53%で成長すると予測されている。化粧品は、顔や体の見た目を良くしたり、変えたりするための製品である。化粧品には、メーキャップ、スキンケア、ヘアケア、フレグランスなど、美的魅力や個人衛生の向上に役立つアイテムが含まれる。
ハンガリーの化粧品市場は、主に消費者の環境に優しく自然な美容製品への嗜好の高まりの影響を受けている。オーガニック、クルーエルティフリー、倫理的に認証された化粧品への需要は、健康意識、合成成分の使用に対する懸念、持続可能なライフスタイルの人気によって高まっている。さらに、消費者に対するソーシャルメディアの影響力の増大、政府の持続可能性への取り組み、国内外のグリーン・ビューティー・ブランドなどが、市場の成長を加速させ、消費者の嗜好に変化をもたらしている。

主要企業の発展
2024年1月、Helia-Dは、肌の再生を主な効能とするトカイ産アスズエッセンスを使用したヴィーガン・スキンケアラインを発表した。この製品の発売は、クリーンでナチュラルな処方へのブランドのコミットメントを示す完璧な例であり、これを通じ、ブランドはハンガリーだけでなく海外市場でも存在感を示す戦略を強化している。

主要プレーヤー
ハンガリー化粧品市場の主なプレーヤーは、ユニリーバPlc、L'Oreal S.A.、The Estee Lauder Companies Inc.、The Procter & Gamble Company、Beiersdorf AG、花王株式会社、Avon Products Inc.、Henkel AG & Co.KgaA、Coty Inc.、Helia-D Ltd.である。

レポート属性の詳細
- 市場規模2023年5億3,975万米ドル
- 2032年の市場規模7億3,583万米ドル
- CAGR(2024年~2032年): 3.53%
- 基準年: 2023
- 市場予測期間: 2024-2032

市場セグメント
- 製品タイプ別顔用化粧品3.92%、目元用化粧品4.52%。
- 性別男性:4.63%、女性:2.70
- カテゴリー別レギュラー - 3.9%, オーガニック - 2.30%.
- 価格帯別エコノミー/マス - 3.16%, プレミアム - 4.30%.
- エンドユーザー別:住宅/小売 - 3.80%、商業/業務用 - 2.64%。
- 流通チャネル別スーパーマーケット/ハイパーマーケット - 3.16%, 専門店 - 3.34%.



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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー ...... 18
1.
1.1.1 ハンガリーの化粧品市場:製品タイプ別 ...... 19
1.
1.
1.1.4 ハンガリー化粧品市場:価格帯別 ...... 22
1.
1.

2.
2.
2.
2.4 市場構造 .................................. 27
2.
3 調査方法 ....................... 29
3.1 概要 .......................... 29
3.2 データの流れ ........................... 31
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.7 データ予測 ...... 39
3.7.1 データ予測手法 ................................... 39
3.8 データモデリング .................................. 40
3.
3.
3.9 チームとアナリストの貢献 ................................... 42

4.
4.
4.2.1 保湿とアンチエイジングに取り組むスキンケアへの注目の高まり .....................................
4.47 2.2 ハンガリーにおける環境に優しい自然派美容製品への需要の高まり ..........................................
4.3 阻害要因 ...... 48
4.3.1 プレミアム製品の売上に影響を与える消費者の価格感度 ............................. 48
4.3.2 製品の安全性と表示に関する厳しい規制遵守要件 ...... 49
4.4 チャンス ................................ 50
4.
4.
4.5 戦略的洞察 ...... 53
4.5.1 パーソナライゼーションとAIの統合 .....................................
4.
4.
4.
4.53 5.5 化粧品製造における3Dプリンティング .........................................
4.
4.
4.
4.6 規制の最新情報 ...... 54
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.9 消費者行動分析 ................................... 58
5 市場要因分析 .................................. 59
5.1 バリューチェーン分析 .............................. 59
5.1.1 原材料 ..................................
5.
5.1.3 パッケージング ............................ 60
5.
5.
5.
5.
5.2.1.3 流通チャネル ...... 61
5.2.1.4 エンドユーザー ...... 61
5.2.2 統合レベル ................................... 61
5.
5.
5.
5.
5.3.3 代替品の脅威 ...... 64
5.
5.
5.

6.
6.
6.2.1 フェイス用化粧品 ........................................
6.2.2 フェイスパウダー ....................................
6.2.3 輪郭形成化粧品 ....................................
6.2.4 その他 .....................................
6.
6.3.1 アイシャドウ ................................
6.3.2 マスカラ ...... 74
6.73 3.3 アイライナー .....................................
6.3.4 その他....................75
6.
6.4.1 口紅 ...... 76
6.4.2 リップクリーム ...... 77
6.4.3 その他 ...... 77
6.5 スキンケア ...... 78
6.6 フレグランス......78
6.7 その他 ...... 78

7.1 はじめに...... 80
7.2 男性 ...... 81
7.3 女性 ...... 82
7.

8.1 はじめに.......................
8.
8.

9.1 はじめに...... 86
9.
9.3 プレミアム ...... 88

10.
10.
10.

11.1 はじめに ...... 92
11.2 スーパーマーケット/ハイパーマーケット ...... 93
11.3 専門店 ...... 94
11.4 薬局 ...... 94
11.5 ドラッグストア ...... 95
11.6 オンライン ...... 95
11.7 その他 ...... 95
12 競争環境 ............................. 98
12.1 競合の概要 ............................ 98
12.
12.
12.
12.
12.5.1 ユニリーバPLC ....................................... 100
12.5.2 ロレアルS.A. .................................... 100
12.5.3 ザ・エステローダー・カンパニーズ・インク.......... 100
12.5.4 プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
12.
12.6 ハンガリー化粧品市場の開発数におけるリーディング・プレーヤー
101
12.
12.7.1 製品発売/製品開発 ...................................... 101
12.

13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.1.6 主要戦略 ................................ 106
13.2 ロレアル
13.2.1 会社概要 ............................. 107
13.
13.
13.2.4 主要な開発 ..................................... 109
13.
13.2.6 主要戦略 ................................ 110
13.3 プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー .................................... 111
13.
13.
13.
13.3.4 主要な開発 ..................................... 112
13.
13.3.6 主要戦略 ...... 113
13.4 ザ・エステローダー・カンパニーズInc...... 114
13.4.1 会社概要 .............................. 114
13.4.2 財務概要 ................................... 114
13.
13.
13.
13.
13.5 バイヤスドルフAG ...... 117
13.
13.
13.
13.
13.
13.5.6 主要戦略 ................................ 119
13.6 花王株式会社 ...... 120
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.7 ヘンケルAG&Co.KGAA .................................. 123
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.8 COTY INC....... 126
13.8.1 会社概要 ................................ 126
13.8.2 財務概要 ................................... 126
13.
13.
13.
13.8.6 主要戦略 ........................... 128
13.9 エイボン・プロダクツ....... 129
13.9.1 会社概要 ..................................... 129
13.
13.
13.9.4 主要な開発 .................................... 129
13.
13.
13.10 ヘリア・ディー・リミテッド .............................. 131
13.10.1 会社概要 .............................. 131
13.
13.
13.
13.
13.

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図表リスト

表のリスト
表1 市場シェア評価のためのQFDモデリング 41
表2 ハンガリーの化粧品市場:製品タイプ別、2018~2032年(百万米ドル) 70
表3 ハンガリーの化粧品市場:男女別、2018-2032年(百万米ドル) 81
表4 ハンガリーの化粧品市場:カテゴリー別、2018-2032年(百万米ドル) 83
表5 ハンガリーの化粧品市場:価格帯別、2018-2032年(百万米ドル) 87
表 6 ハンガリーの化粧品市場:エンドユーザー別、2018-2032 (百万米ドル) 90
表7 ハンガリーの化粧品市場:流通チャネル別、2018-2032年(百万米ドル) 93
表 8 市場の破壊者と革新者という観点からの主要プレイヤー 99
表 9 ハンガリーの化粧品市場で最も活発なプレイヤー 101
表10 製品上市/製品開発 101
表11 事業拡大/買収/パートナーシップ 102
表12 ユニリーバ・ピーエルシー:提供する製品/サービス 105
表13 ユニリーバ・ピーエルシー:主な進展 105
表 14 ロレアル:提供製品 109
表15 ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー:提供製品 112
表16 エステローダーカンパニー:製品 115
表17 バイヤスドルフ:取り扱い製品 118
表18 花王株式会社:取り扱い製品 121
表19 ヘンケルAG & CO.KGAA: 提供製品/サービス 124
表20 コティ社:提供製品 127
表21 コティ社:主な進展 127
表22 AVON PRODUCTS INC.
表23 ヘリア・ディー社:提供製品 131
表24 ヘリア・ディー:主な進展 132

 

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Summary

Hungary Cosmetics Market Research Report by Product Type [Face Cosmetics (Foundation, Face Powder, Contouring Products, Others), Eye Cosmetics (Eye Shadow, Mascara, Eyeliner, Others), Lip Cosmetics (Lipsticks, Lip Balms, Others), Skin Care, Fragrance, Others], by Gender (Men, Women, Unisex), by Category (Regular, Organic), by Price Range (Economy /Mass, Premium), by End User (Residential/Retail, Commercial/ Professional), and by Distribution Channel (Supermarket/ Hypermarket, Specialty Stores, Pharmacy, Drugstore, Online, Others) Forecast till 2032

Market Overview
The Hungary cosmetics market is projected to reach USD 735.83 million by 2032, growing at a CAGR of 3.53% from 2024 to 2032. Cosmetics are products designed to enhance or alter the appearance of the face or body. They include items like makeup, skincare, haircare, and fragrances that help improve aesthetic appeal and personal hygiene.
The Hungary cosmetics market is mainly influenced by the consumers' increasing preference for eco-friendly and natural beauty products. The demand for organic, cruelty-free, and ethically-certified cosmetics is being driven by health awareness, worries over the use of synthetic ingredients, and the popularity of sustainable lifestyles. Moreover, there is a growing influence of social media on consumers, government sustainability initiatives, as well as local and international green beauty brands, that are speeding up market growth and causing a change in consumer preferences.

Key Company Development
In January 2024, Helia-D unveiled a vegan skincare line featuring Tokaj aszu essence, with the main benefit of skin regeneration. This product launch is a perfect example of the brand's commitment to clean, natural formulations and through it, the brand strengthens its strategy to broaden its presence not only in Hungary but also in foreign markets.

Major Players
Major players in the Hungary cosmetics market are Unilever Plc, L'Oreal S.A., The Estee Lauder Companies Inc., The Procter & Gamble Company, Beiersdorf AG, Kao Corporation, Avon Products Inc., Henkel AG & Co. KgaA, Coty Inc., and Helia-D Ltd.

Report Attribute Details
- Market Size 2023: USD 539.75 Million
- Market Size 2032: USD 735.83 Million
- CAGR (2024-2032): 3.53%
- Base Year: 2023
- Market Forecast Period: 2024-2032

Market Segmentations
- By Product Type: Face Cosmetics - 3.92%, Eye Cosmetics - 4.52%.
- By Gender: Men - 4.63%, Women - 2.70%.
- By Category: Regular - 3.9%, Organic - 2.30%.
- By Price Range: Economy /Mass - 3.16%, Premium - 4.30%.
- By End User: Residential/Retail - 3.80%, Commercial/ Professional - 2.64%.
- By Distribution Channel: Supermarket/ Hypermarket - 3.16%, Specialty Stores - 3.34%.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ...... 18
1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS ....... 19
1.1.1 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY PRODUCT TYPE ....... 19
1.1.2 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY GENDER ........ 20
1.1.3 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY CATEGORY ......... 21
1.1.4 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY PRICE RANGE ..... 22
1.1.5 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY END-USER ...... 23
1.1.6 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ........ 24
2 MARKET INTRODUCTION ........ 26
2.1 DEFINITION ....... 26
2.2 SCOPE OF THE STUDY ....... 26
2.3 RESEARCH OBJECTIVE ..... 27
2.4 MARKET STRUCTURE ....... 27
2.5 KEY BUYING CRITERIA ..... 28
3 RESEARCH METHODOLOGY ....... 29
3.1 OVERVIEW ......... 29
3.2 DATA FLOW ....... 31
3.2.1 DATA MINING PROCESS ......... 32
3.3 PURCHASED DATABASE: ....... 33
3.4 SECONDARY SOURCES: ..... 34
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ......... 35
3.5 PRIMARY RESEARCH: ........ 36
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ........ 37
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ...... 38
3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH ........ 38
3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH ....... 38
3.7 DATA FORECASTING..... 39
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE ...... 39
3.8 DATA MODELING ....... 40
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ........ 40
3.8.2 DATA MODELING: ......... 41
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ....... 42
4 MARKET DYNAMICS ...... 45
4.1 INTRODUCTION ..... 45
4.2 DRIVERS ......... 46
4.2.1 INCREASING FOCUS ON SKINCARE ADDRESSING HYDRATION AND ANTI-AGING ....... 46
4.2.2 RISING DEMAND FOR ECO-FRIENDLY, NATURAL BEAUTY PRODUCTS IN HUNGARY ........ 47
4.3 RESTRAINTS ..... 48
4.3.1 PRICE SENSITIVITY AMONG CONSUMERS AFFECTING PREMIUM PRODUCT SALES ........ 48
4.3.2 STRICT REGULATORY COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR PRODUCT SAFETY AND LABELING ........ 49
4.4 OPPORTUNITY ....... 50
4.4.1 GROWING POPULARITY OF E-COMMERCE AND SOCIAL MEDIA IN BEAUTY TRENDS ....... 50
4.4.2 FOCUS ON LOCALLY SOURCED INGREDIENTS AND TRADITIONAL HERBAL REMEDIES ......... 51
4.5 STRATEGIC INSIGHTS ....... 53
4.5.1 PERSONALIZATION AND AI INTEGRATION ........ 53
4.5.2 E-COMMERCE AND VIRTUAL TRY-ONS ......... 53
4.5.3 SUSTAINABLE BEAUTY INNOVATIONS ........ 53
4.5.4 ADVANCED FORMULATION TECHNOLOGIES ..... 53
4.5.5 3D PRINTING IN COSMETICS MANUFACTURING ......... 53
4.5.6 BLOCKCHAIN FOR TRANSPARENCY ....... 54
4.5.7 SMART BEAUTY DEVICES ........ 54
4.5.8 ADVANCED MANUFACTURING PROCESSES ...... 54
4.6 REGULATORY UPDATE ..... 54
4.7 MARKET TRENDS ..... 55
4.8 IMPACT ANALYSIS OF COVID - 19 ..... 56
4.8.1 IMPACT ON OVERALL CONSUMER GOODS ........ 56
4.8.2 IMPACT ON HUNGARY COSMETICS MARKET ......... 56
4.8.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF COSMETICS MARKET ...... 57
4.8.4 IMPACT ON MARKET DEMAND OF COSMETICS MARKET ....... 57
4.8.5 IMPACT ON PRICING OF COSMETICS MARKET ...... 57
4.9 CONSUMER BEHAVIOR ANALYSIS ........ 58
5 MARKET FACTOR ANALYSIS ....... 59
5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS ..... 59
5.1.1 RAW MATERIALS ..... 59
5.1.2 MANUFACTURING / PRODUCTION/ PROCESSING ........ 60
5.1.3 PACKING ....... 60
5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ........ 60
5.2.1 PARTICIPANTS (AT DIFFERENT NODES) ...... 60
5.2.1.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS ...... 60
5.2.1.2 MANUFACTURERS ..... 60
5.2.1.3 DISTRIBUTION CHANNEL ..... 61
5.2.1.4 END USER ....... 61
5.2.2 INTEGRATION LEVELS ....... 61
5.2.3 KEY ISSUES ADDRESSED (KEY SUCCESS FACTORS) ......... 62
5.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ........ 63
5.3.1 THREAT OF NEW ENTRANTS ........ 63
5.3.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ...... 64
5.3.3 THREAT OF SUBSTITUTES ...... 64
5.3.4 BARGAINING POWER OF BUYERS ...... 64
5.3.5 INTENSITY OF RIVALRY ..... 65
5.4 ANALYSIS ON MIGRATION PATTERNS ......... 65
6 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY PRODUCT TYPE ..... 68
6.1 INTRODUCTION ..... 68
6.2 FACE COSMETICS ...... 71
6.2.1 FACE COSMETICS......... 71
6.2.2 FACE POWDER ........ 72
6.2.3 CONTOURNG PRODUCTS ........ 72
6.2.4 OTHERS ........ 73
6.3 EYE COSMETICS ........ 73
6.3.1 EYE SHADOW ..... 73
6.3.2 MASCARA ..... 74
6.3.3 EYELINERS ......... 74
6.3.4 OTHERS ........ 75
6.4 LIP COSMETICS ..... 76
6.4.1 LIPSTICKS ..... 76
6.4.2 LIP BALM ...... 77
6.4.3 OTHERS ........ 77
6.5 SKIN CARE ......... 78
6.6 FRAGRANCE ...... 78
6.7 OTHERS ..... 78
7 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY GENDER ....... 80
7.1 INTRODUCTION ..... 80
7.2 MEN ....... 81
7.3 WOMEN ..... 82
7.4 UNISEX ...... 82
8 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY CATEGORY ........ 83
8.1 INTRODUCTION ..... 83
8.2 REGULAR ....... 84
8.3 ORGANIC ........ 84
9 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY PRICE RANGE ........ 86
9.1 INTRODUCTION ..... 86
9.2 ECONOMY/MASS ....... 87
9.3 PREMIUM ...... 88
10 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY END USER ......... 89
10.1 INTRODUCTION ..... 89
10.2 RESIDENTIAL/RETAIL ....... 90
10.3 COMMERCIAL/PROFESSIONAL ..... 91
11 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ..... 92
11.1 INTRODUCTION ..... 92
11.2 SUPERMARKET/HYPERMARKET ..... 93
11.3 SPECIALTY STORES ...... 94
11.4 PHARMACY ....... 94
11.5 DRUGSTORE ....... 95
11.6 ONLINE ...... 95
11.7 OTHERS ..... 95
12 COMPETITIVE LANDSCAPE ......... 98
12.1 COMPETITIVE OVERVIEWS ....... 98
12.2 MAJOR PLAYERS IN THE HUNGARY COSMETICS MARKET ......... 98
12.3 MAJOR PLAYERS IN TERMS OF MARKET DISRUPTORS & INNOVATORS ......... 99
12.4 COMPETITIVE BENCHMARKING ....... 99
12.5 STRATEGIES OF MARKET LEADERS IN THE HUNGARY COSMETICS MARKET ........ 100
12.5.1 UNILEVER PLC ......... 100
12.5.2 L'ORÉAL S.A. ...... 100
12.5.3 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC. ......... 100
12.5.4 THE PROCTER & GAMBLE COMPANY...... 100
12.5.5 BEIERSDORF AG ...... 100
12.6 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN HUNGARY COSMETICS
MARKET ..... 101
12.7 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ....... 101
12.7.1 PRODUCT LAUNCH/PRODUCT DEVELOPMENT ....... 101
12.7.2 EXPANSION/ACQUISITION/PARTNERSHIP ........ 102
13 COMPANY PROFILES ......... 103
13.1 UNILEVER PLC ...... 103
13.1.1 COMPANY OVERVIEW ........ 103
13.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 104
13.1.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED ........ 105
13.1.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 105
13.1.5 SWOT ANALYSIS ..... 106
13.1.6 KEY STRATEGIES ..... 106
13.2 L’ORÉAL S.A. ...... 107
13.2.1 COMPANY OVERVIEW ........ 107
13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 108
13.2.3 PRODUCTS OFFERED ......... 109
13.2.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 109
13.2.5 SWOT ANALYSIS ..... 110
13.2.6 KEY STRATEGIES ..... 110
13.3 THE PROCTER & GAMBLE COMPANY ........ 111
13.3.1 COMPANY OVERVIEW ........ 111
13.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 111
13.3.3 PRODUCTS OFFERED ......... 112
13.3.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 112
13.3.5 SWOT ANALYSIS ..... 113
13.3.6 KEY STRATEGIES ..... 113
13.4 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC. ..... 114
13.4.1 COMPANY OVERVIEW ........ 114
13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 114
13.4.3 PRODUCTS OFFERED ......... 115
13.4.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 115
13.4.5 SWOT ANALYSIS ..... 116
13.4.6 KEY STRATEGIES ..... 116
13.5 BEIERSDORF AG ......... 117
13.5.1 COMPANY OVERVIEW ........ 117
13.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 117
13.5.3 PRODUCTS OFFERED ......... 118
13.5.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 118
13.5.5 SWOT ANALYSIS ..... 119
13.5.6 KEY STRATEGIES ..... 119
13.6 KAO CORPORATION ....... 120
13.6.1 COMPANY OVERVIEW ........ 120
13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 120
13.6.3 PRODUCTS OFFERED ......... 121
13.6.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 121
13.6.5 SWOT ANALYSIS ..... 122
13.6.6 KEY STRATEGIES ..... 122
13.7 HENKEL AG & CO. KGAA ........ 123
13.7.1 COMPANY OVERVIEW ........ 123
13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 123
13.7.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED ........ 124
13.7.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 124
13.7.5 SWOT ANALYSIS ..... 125
13.7.6 KEY STRATEGIES ..... 125
13.8 COTY INC. ...... 126
13.8.1 COMPANY OVERVIEW ........ 126
13.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 126
13.8.3 PRODUCTS OFFERED ......... 127
13.8.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 127
13.8.5 SWOT ANALYSIS ..... 128
13.8.6 KEY STRATEGIES ..... 128
13.9 AVON PRODUCTS INC. ....... 129
13.9.1 COMPANY OVERVIEW ........ 129
13.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 129
13.9.3 PRODUCTS OFFERED ......... 129
13.9.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 129
13.9.5 SWOT ANALYSIS ..... 130
13.9.6 KEY STRATEGIES ..... 130
13.10 HELIA-D LTD ..... 131
13.10.1 COMPANY OVERVIEW ........ 131
13.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ....... 131
13.10.3 PRODUCTS OFFERED ......... 131
13.10.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 132
13.10.5 SWOT ANALYSIS ..... 132
13.10.6 KEY STRATEGIES ..... 132

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 QFD MODELING FOR MARKET SHARE ASSESSMENT 41
TABLE 2 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2018-2032 (USD MILLION) 70
TABLE 3 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY GENDER, 2018-2032 (USD MILLION) 81
TABLE 4 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY CATEGORY, 2018-2032 (USD MILLION) 83
TABLE 5 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY PRICE RANGE, 2018-2032 (USD MILLION) 87
TABLE 6 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY END USER, 2018-2032 (USD MILLION) 90
TABLE 7 HUNGARY COSMETICS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2018-2032 (USD MILLION) 93
TABLE 8 MAJOR PLAYERS IN TERMS OF MARKET DISRUPTORS & INNOVATORS 99
TABLE 9 THE MOST ACTIVE PLAYERS IN THE HUNGARY COSMETICS MARKET 101
TABLE 10 PRODUCT LAUNCH/PRODUCT DEVELOPMENT 101
TABLE 11 EXPANSION/ACQUISITION/ PARTNERSHIP 102
TABLE 12 UNILEVER PLC: PRODUCTS/SERVICES OFFERED 105
TABLE 13 UNILEVER PLC: KEY DEVELOPMENTS 105
TABLE 14 L’ORÉAL S.A.: PRODUCTS OFFERED 109
TABLE 15 THE PROCTER & GAMBLE COMPANY: PRODUCTS OFFERED 112
TABLE 16 THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC.: PRODUCTS OFFERED 115
TABLE 17 BEIERSDORF AG: PRODUCTS OFFERED 118
TABLE 18 KAO CORPORATION: PRODUCTS OFFERED 121
TABLE 19 HENKEL AG & CO. KGAA: PRODUCTS/SERVICES OFFERED 124
TABLE 20 COTY INC.: PRODUCTS OFFERED 127
TABLE 21 COTY INC.: KEY DEVELOPMENTS 127
TABLE 22 AVON PRODUCTS INC.: PRODUCTS OFFERED 129
TABLE 23 HELIA-D LTD: PRODUCTS OFFERED 131
TABLE 24 HELIA-D LTD: KEY DEVELOPMENTS 132

 

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2025/12/24 10:27

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