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タイにおける表面処理

タイにおける表面処理


Surface Care in Thailand

2021年のサーフェスケアは、バスルームクリーナーやフロアクリーナー、キッチンクリーナー、ホームケア用消毒剤などのカテゴリーの伸びに支えられ、前年を上回る小売電流値の伸びを示しました。2021年には、バク... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月3日 US$650
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サマリー

2021年のサーフェスケアは、バスルームクリーナーやフロアクリーナー、キッチンクリーナー、ホームケア用消毒剤などのカテゴリーの伸びに支えられ、前年を上回る小売電流値の伸びを示しました。2021年には、バクテリアや細菌を除去する特性を持つサーフェスケア製品がブランドによって宣伝された。しかし、価格に敏感な消費者の反応はあまり良くなく、アルコールスプレーなど、より手頃な価格の代替品を選ぶ傾向にあった。一方、香りは...

この調査レポートはタイのサーフェスケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、精練剤、窓/ガラス用クリーナー。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Surface Care in Thailand
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SURFACE CARE IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growth is maintained, but consumers remain price-sensitive
Bathroom cleaners dictates the performance of overall surface care
Consumers turn to home care disinfectants for more of their cleaning needs
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Dynamic growth expected as consumers pay more attention to hygiene
Rising popularity of kitchen cleaners, although bathroom cleaners will dominate
Higher price points likely to limit the growth of eco-friendly products
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Surface care saw higher retail current value growth in 2021 than in the previous year, supported by growth in categories ranging from bathroom cleaners and floor cleaners to kitchen cleaners and home care disinfectants. In 2021, surface care products with bacteria- and germ-eliminating attributes were promoted by brands. However, the response from price-sensitive consumers was not too positive, as they tended to opt for more affordable alternatives, such as alcohol sprays. Scent, on the other ha...

Euromonitor International's Surface Care in Thailand market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Bathroom Cleaners, Descalers, Drain Openers, Floor Cleaners, Home Care Disinfectants, Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems, Kitchen Cleaners, Multi-Purpose Cleaners, Oven Cleaners, Scouring Agents, Window/Glass Cleaners.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Surface Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Surface Care in Thailand
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

SURFACE CARE IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Growth is maintained, but consumers remain price-sensitive
Bathroom cleaners dictates the performance of overall surface care
Consumers turn to home care disinfectants for more of their cleaning needs
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Dynamic growth expected as consumers pay more attention to hygiene
Rising popularity of kitchen cleaners, although bathroom cleaners will dominate
Higher price points likely to limit the growth of eco-friendly products
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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