世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国の女性用グルーミング市場:製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他)、価格帯別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、多ブランド店、オンライン、その他)、地域別、競争、予測、機会:2018-2028F


United States Women Grooming Market By Product Type (Skin Care, Hair Care, Fragrances, and Others), By Price Range (Mass, Premium), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Multi-Branded Stores, Online, and Others), By Region, Competition, Forecast, and Opportunities, 2018-2028F

米国の女性用グルーミング市場は、国内外企業による新製品導入や、ニキビ、シワ、クマ、乾燥、肌の老化など、肌に関連する問題の増加などの要因により、予測期間中に成長が見込まれている。 米国女性グルーミン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年10月3日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
83 英語

 

サマリー

米国の女性用グルーミング市場は、国内外企業による新製品導入や、ニキビ、シワ、クマ、乾燥、肌の老化など、肌に関連する問題の増加などの要因により、予測期間中に成長が見込まれている。
米国女性グルーミング市場スコープ
パーソナル・グルーミングとは、自分の身体や外見を自分好みに整えることである。身だしなみの習慣には、入浴、着替え、化粧、脱毛、歯、スキンケアなどが含まれ、人の自尊心に影響を与えることもある。
身だしなみの概念は、厚化粧や高価な衣服の着用に限定されるものではない。身だしなみとは、化粧を濃くしたり、高価な衣服を身につけたりすることではなく、美的感覚を養うために身体の各部を清潔に保つことである。身だしなみを整えず、適切な衛生状態や身だしなみを維持できない人とは、誰も関わりたくないものである。
米国の女性グルーミング市場の概要
米国の女性グルーミング市場は最も急成長している市場の一つであり、女性の身だしなみや美容に関する個々のニーズを満たすようにデザインされた幅広いサービスと製品を提供している。スキンケア製品は、米国の女性グルーミング市場のかなりの割合を占めている。クレンジング、モイスチャライザー、美容液、化粧水、フェイスマスクなど、その種類は多岐にわたる。近年は、天然素材やオーガニックのスキンケア製品が急増している。ヘアケア部門もまた、米国の女性グルーミング市場の重要な構成要素である。シャンプー&コンディショナー、ヘアマスク、ヘアオイル、スタイリング剤、ヘアカラーなど、さまざまな製品が含まれる。ナチュラルで硫酸塩フリーのヘアケア製品への需要が急増している。米国における女性用グルーミング市場の成長は、eコマース・プラットフォームの活用によるところが大きい。
美の規範の多様性を認め、祝福することは、米国の女性グルーミング市場の発展に大きな影響を与えている。その結果、市場はより多様な製品とサービスを採用し、より多くの肌の色、体型、髪質に対応するようになった。このため、さまざまな背景を持つ女性が、個人的な要件に合ったグルーミング・ソリューションを求めるようになっている。
米国の女性グルーミング市場の促進要因
スキンケアやヘアケアなどの女性用グルーミング製品は、天然素材やオーガニック製品に対する消費者の需要の大幅な増加により、米国で急成長を遂げている。この背景には、スキンケアやグルーミングに対する意識の高まりや、外見への注目の高まりなどがある。さらに、社会的・環境的な懸念が消費者のスキンケアへの関心をさらに高め、ナチュラル・オーガニックスキンケア製品への嗜好の高まりにつながっている。こうした要因により、製品のイノベーションが急増し、化学物質を含まない製品への需要が高まり、こうした製品の広告や宣伝が増加している。
米国の女性用グルーミング市場は、同国のミレニアル世代人口の大部分によって牽引されている。この若い世代は、国内の雇用人口の大半を占めている。身だしなみは日常生活における重要な要素であるため、デオドラント、香水、化粧品などのパーソナルケア製品の使用はますます不可欠になっている。市場の大手企業は、特定の年齢層の消費者をターゲットとし、市場に新製品を投入している。さらに、米国人はジムやフィットネスセンターでエクササイズをするなど、身体的な活動を行うようになっており、これも同国のパーソナルケア製品需要の増加に寄与している。
米国の女性用グルーミング市場の動向
顧客はクルーエルティフリー製品を求めるようになっている。大半の消費者は用心深くなり、動物虐待に関連する製品、動物由来の製品、環境に有害な製品の購入を控えるようになっている。さらに、マイクロ・プラスチックの汚染や悪影響に対する意識の高まりが、合成製品の利用を控えさせている。その結果、顧客はリサイクル可能な素材から作られた製品を選ぶ傾向にある。このことは、予測期間中に技術革新を刺激し、新規市場参入を可能にすると予想される。
近年のストレスの蔓延とセルフケアの重要性の高まりにより、消費者は自宅でくつろぎながら洗練されたスキンケアを行うことでリラックス感を積極的に養っている。このため、日焼け止め、洗顔料、保湿剤、ローション、角質除去やフェイシャルなどのヒーリング・トリートメント、フェイス・クリーム、パウダー、スクラブなどのスキンケア製品の需要が増加している。
アメリカのグルーミング業界は、ミレニアル世代が自分の外見についてより意識するようになったため、近年大きな変化を遂げている。その結果、肌の健康を高めることが知られている成分で作られたスキンケア製品に投資する傾向が強くなっている。多くのスキンケアブランドが、日焼け止めやアンチエイジングクリームから、美容液、フェイシャルマスクなど、若い世代向けの製品を幅広く揃えている。例えば、Olayは若い女性のニーズを満たす目的で、レチノール配合のスキンケア製品ラインを発売した。
米国女性グルーミング市場の課題
米国では、女性用グルーミング市場は競争が激しいのが特徴で、多くの既存ブランドと新興ブランドが市場シェアを争っている。このような競争の激化は、既存ブランドにとって、製品の差別化、技術革新、顧客ロイヤリティの維持といったプレッシャーとなっている。したがって、企業間競争の激化は、米国の女性用グルーミング市場の拡大を妨げる。
消費者の価格意識が高まるにつれ、企業は製品の品質を犠牲にすることなく競争力のある価格を提供するという課題に直面する。これは、中小企業にとっては特に難しいことである。なぜなら、中小企業は大規模な競合企業ほど規模の経済を持っていない可能性があるからだ。したがって、メーカーに対する価格競争圧力も、米国の女性用グルーミング市場の成長を阻害している。
米国の女性用グルーミング市場では、ブランド・アイデンティティと信頼の確立と維持が不可欠である。消費者の目はますます肥えてきており、成分調達、生産方法、企業の社会的責任など、ブランドに対して透明性を求めるようになっている。ブランド価値を確立し、効果的に伝えるためには、企業は顧客との信頼関係を築かなければならない。そのため、ブランドの信頼性と消費者の信用を維持することがメーカーにとって課題となり、ひいては予測期間中の米国女性グルーミング市場の拡大を阻害する可能性がある。
米国の女性用グルーミング市場の機会
米国のスキンケア産業は、消費者のスキンケア製品の利点に対する意識が高まるにつれて、ここ数年で急成長を遂げている。企業には、ニキビ、クマ、アンチエイジング、オーガニック&ナチュラルスキンケアなど、さまざまな肌問題に対応するスキンケア製品を開発・販売する可能性がある。
米国のメーキャップ産業は、化粧品メーカーが最先端の製品を投入するためのプラットフォームを提供する、収益性の高いセクターであり続けている。クリーン・ビューティー」、「包括性」、「パーソナライズド」メイクアップ製品(「カスタム・ファンデーションの色合い」など)といった人気のトレンドが消費者の間で支持を集めており、メーカーに差別化と拡大の機会を提供している。
米国の女性用グルーミング市場は、心身の健康への関心の高まりにより、予測期間中に大きな成長を遂げている。メーカーは、女性のセルフケア要件を満たすために、バス&ボディ製品やアロマセラピー製品を含むホリスティック製品を提供する潜在的な機会がある。
市場区分
米国の女性用グルーミング市場は、製品タイプ、価格帯、流通チャネル、地域によって区分される。製品タイプ別では、米国の女性グルーミング市場はスキンケア、ヘアケア、フレグランス、その他に区分される。価格帯別では、米国の女性グルーミング市場は大衆向けとプレミアム向けに区分される。流通チャネル別では、米国の女性グルーミング市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、マルチブランドストア、オンライン、その他に区分される。地域別では、米国の女性グルーミング市場は南部、西部、中西部、北東部に区分される。
企業プロフィール
The Procter & Gamble Company、Unilever United States, Inc.、Beiersdorf, Inc.、L'Oréal USA, Inc.、Estée Lauder Inc.、Shiseido Americas Corporation、Edgewell Personal Care Company、Coty Inc.、Johnson & Johnson Consumer Inc.、Galderma Laboratories, L.P.(Cetaphil)などが、米国の女性用グルーミング市場における主要市場プレイヤーである。
レポートの範囲
本レポートでは、米国の女性用グルーミング市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています:
- 米国の女性グルーミング市場:製品タイプ別
o スキンケア
o ヘアケア
o フレグランス
o その他
- 米国の女性用グルーミング市場:価格帯別
大衆
o プレミアム
- 米国の女性用グルーミング市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o 専門店
o マルチブランド店
o オンライン
o その他
- 米国の女性用グルーミング市場、地域別
o 南部
o 中西部
o 西部
o 北東部
競合状況
企業プロフィール:米国の女性用グルーミング市場に参入している主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing the Purchase Decision
4.3. Challenges Faced After Purchase
5. United States Women Grooming Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Skin Care, Hair Care, Fragrances, and Others),
5.2.2. By Price Range Market Share Analysis (Mass, Premium)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Multi-Branded Stores, Online, and Others)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. South Market Share Analysis
5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis
5.2.4.3. West Market Share Analysis
5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. United States Women Grooming Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Price Range Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. United States Women Skin Care Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Face Creams & Moisturizers, Cleansers & Face Washes, Sunscreens, and Others)
6.2.2. By Price Range Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Region Market Share Analysis
7. United States Women Hair Care Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Hair Oils, Shampoos, Conditioners, and Others)
7.2.2. By Price Range Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Region Market Share Analysis
8. United States Women Fragrances Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Price Range Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3. By Region Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Proliferation of mobile devices
9.1.2. Increasing internet penetration
9.1.3. Rising consumer awareness regarding physical awareness
9.2. Challenges
9.2.1. Increasing competition
9.2.2. Competitive pricing pressure
10. Impact of COVID-19 on United States Women Grooming Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Rising popularity of social media platforms
11.2. Increasing demand for makeup products
11.3. Growth of e-commerce sector
11.4. Rise of influencer marketing and social media
11.5. Personalization and customization
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threat
14. United States Economic Profile
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. The Procter & Gamble Company
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products & Services
16.1.1.3. Financial (As per availability)
16.1.1.4. Key Market Focus
16.1.1.5. Recent Development
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Unilever United States, Inc.
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products & Services
16.1.2.3. Financial (As per availability)
16.1.2.4. Key Market Focus
16.1.2.5. Recent Development
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Beiersdorf, Inc.
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products & Services
16.1.3.3. Financial (As per availability)
16.1.3.4. Key Market Focus
16.1.3.5. Recent Development
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. L’Oréal USA, Inc.
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Products & Services
16.1.4.3. Financial (As per availability)
16.1.4.4. Key Market Focus
16.1.4.5. Recent Development
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Estée Lauder Inc.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Financial (As per availability)
16.1.5.3. Key Market Focus
16.1.5.4. Recent Development
16.1.5.5. Key Management Personnel
16.1.6. Shiseido Americas Corporation
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products & Services
16.1.6.3. Company Details
16.1.6.4. Products & Services
16.1.6.5. Financial (As per availability)
16.1.6.6. Key Market Focus
16.1.6.7. Recent Development
16.1.6.8. Key Management Personnel
16.1.7. Edgewell Personal Care Company
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products & Services
16.1.7.3. Financial (As per availability)
16.1.7.4. Key Market Focus
16.1.7.5. Recent Development
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Coty Inc.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products & Services
16.1.8.3. Financial (As per availability)
16.1.8.4. Key Market Focus
16.1.8.5. Recent Development
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Johnson & Johnson Consumer Inc.
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products & Services
16.1.9.3. Financial (As per availability)
16.1.9.4. Key Market Focus
16.1.9.5. Recent Development
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Galderma Laboratories, L.P. (Cetaphil)
16.1.10.1. Products & Services
16.1.10.2. Financial (As per availability)
16.1.10.3. Key Market Focus
16.1.10.4. Recent Development
16.1.10.5. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Product Type
17.3. Target Distribution Channel
18. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United States women grooming market’s growth is expected to grow during the forecast period due to factors such as introduction of new products in the country by domestic & international companies and rising number of skin-related issues, including acne, wrinkles, dark circles, dryness, and the aging of the skin.
United States Women Grooming Market Scope
The concept of personal grooming is the practice of personalizing one's body and appearance. Personal grooming practices encompass bathing, dressing, makeup application, hair removal, teeth, and skin care, and may influence a person's self-esteem.
The concept of personal grooming is not limited to the application of heavy makeup and the wearing of costly garments. Rather, it encompasses the cleaning and upkeep of each aspect of the body for the purpose of creating an aesthetically pleasing appearance. Nobody wants to interact with a person who is unkempt and fails to maintain proper personal hygiene and personal grooming.
United States Women Grooming Market Overview
The United States women grooming market is one of the fastest growing market, offering a broad array of services and products designed to meet the individual needs of women in terms of personal grooming and beauty. Skincare products make up a substantial proportion of the United States women grooming market. These products range from cleansers & moisturizers to serums & toners, as well as face masks and more. In recent years, there has been a surge in the use of natural and organic skin care products. The haircare sector is also a substantial component of the United States women grooming market. It encompasses a variety of products, which includes shampoos & conditioners, hair masks, hair oils, styling products, and hair colors. There has been a surge in the demand for haircare products that are both natural and sulfate free. The growth of the women's grooming market in the United States can be largely attributed to the utilization of e-commerce platforms, as many customers prefer to buy their items online, and numerous companies have established themselves on these platforms.
Acknowledging and celebrating the diversity of beauty norms have a significant impact on the development of the United States women grooming market. As a result, the market has adopted a more diverse range of products and services, catering to a larger number of skin colors, body shapes, and hair types. This has encouraged women from a variety of backgrounds to seek out grooming solutions that meet their personal requirements.
United States Women Grooming Market Drivers
Women grooming products, such as skin care and hair care, are experiencing a surge in the United States due to significant increase in consumer demand for natural and organic products. This is due to factors such as a heightened awareness of skincare and grooming, as well as a heightened focus on physical appearance. Additionally, social and environmental concerns have further heightened consumer interest in skincare, leading to an increased preference for natural and organic skincare products. These factors have led to a surge in product innovations, an increase in chemical-free product demand, and increased advertising and promotion of these products.
The United States women grooming market is driven by a larger portion of the country's millennial population. The younger generation is responsible for the majority of the employed population in the nation. As physical appearance is a key factor in daily life, the use of personal care products such as deodorant, perfume, and cosmetics has become increasingly essential. Leading market players are targeting consumers of particular age group and introducing new products in the market. Furthermore, Americans are engaging in physical activities such as exercising at gyms & fitness centers, which has also contributed to the increase in the demand for personal care products in the nation.
United States Women Grooming Market Trends
Customers are increasingly seeking out cruelty-free products. Most consumers have become cautious and refrain from buying products that are associated with animal cruelty or those that are derived from animal origin or are detrimental to the environment. Additionally, increased awareness of the pollution and adverse effects of micro plastics is discouraging people from utilizing synthetic products. As a result, customers tend to opt for products made from recyclable materials. This is expected to stimulate innovation and enable new market entrants during the forecast period.
Due to the increasing prevalence of stress and the heightened importance of self-care in recent years, consumers have been actively cultivating a sense of relaxation through sophisticated skincare routine in the comfort of their own homes. This has led to an increase in the demand for skincare products, including sunscreens, face washes, moisturizers, lotions, and healing treatments such as exfoliation and facials, as well as face creams, powders, and scrubs.
The grooming industry in the United States has seen significant shift in recent years, as the millennial generation has become more conscious about their physical appearance. As a result, they are more likely to invest in skincare products that are produced with ingredients which are known to enhance skin health. Many skincare brands are providing a wide selection of products, ranging from sunscreens & anti-aging creams to evening serums, facial masks, and more for the younger generation. For instance, Olay launched a line of retinol-infused skincare products, with the aim of meeting the needs of young women.
United States Women Grooming Market Challenges
In the United States, the women grooming market is characterized by a high level of competition, with a number of established and emerging brands vying for a share of the market. This heightened competition places pressure on existing brands to differentiate their offerings, innovate and retain customer loyalty. Therefore, increasing competition among companies hinders the expansion of the United States women grooming market.
As consumers become more price-conscious, companies face the challenge of providing competitive pricing without sacrificing the quality of their product. This is especially difficult for SMEs, as they may not have the same economies of scale as larger competitors. Therefore, competitive pricing pressure on manufacturers also impedes the growth of the United States women grooming market.
In the United States women grooming market, establishing and sustaining brand identity and trust are essential. Consumers are increasingly discerning and expect transparency from brands, such as ingredient sourcing, production methods, and corporate social responsibility. To establish and effectively communicate brand values, companies must build trust with their customers. Therefore, maintaining brand authenticity and trust of consumers poses a challenge for manufacturers, which, in turn, may impede the expansion of the United States women grooming market during the forecast period.
United States Women Grooming Market Opportunities
The skincare industry in the United States is experiencing a rapid growth in past years as consumers become increasingly aware regarding the advantages of skincare products. Companies are presented with the potential to develop and market skincare products that address a range of skin issues, which includes acne, dark circles, anti-aging, and organic & natural skincare.
The makeup industry in the United States continues to be a profitable sector, providing a platform for cosmetics manufacturers to introduce cutting-edge products. Popular trends such as 'clean beauty', 'inclusivity', and 'personalized' makeup products (such as 'custom foundation shades') are gaining traction among consumers, providing opportunities for differentiation and expansion to the manufacturers.
The women grooming market in the United States has experienced significant growth during the forecast period owing to increasing focus on mental and physical wellbeing. There are potential opportunities for the manufacturers to provide holistic products, including bath & body preparations and aromatherapy products to meet the self-care requirements of women.
Market Segmentation
The United States women grooming market is segmented based on product type, price range, distribution channel, and region. Based on product type, the United States women grooming market is segmented into skin care, hair care, fragrances, and others. Based on price range, the United States women grooming market is segmented into mass and premium. Based on distribution channel, the United States women grooming market is segmented into supermarkets/hypermarkets, specialty stores, multi-branded stores, online, and others. Based on region, the United States women grooming market is segmented into South, West, Midwest, and Northeast.
Company Profiles
The Procter & Gamble Company, Unilever United States, Inc., Beiersdorf, Inc., L’Oréal USA, Inc., Estée Lauder Inc., Shiseido Americas Corporation, Edgewell Personal Care Company, Coty Inc., Johnson & Johnson Consumer Inc., and Galderma Laboratories, L.P. (Cetaphil), etc. are among the major market players in the United States women grooming market.
Report Scope:
In this report, the United States women grooming market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Women Grooming Market, By Product Type:
o Skin Care
o Hair Care
o Fragrances
o Others
• United States Women Grooming Market, By Price Range:
o Mass
o Premium
• United States Women Grooming Market, By Distribution Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Specialty Stores
o Multi-Branded Stores
o Online
o Others
• United States Women Grooming Market, By Region:
o South
o Midwest
o West
o Northeast
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States women grooming market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing the Purchase Decision
4.3. Challenges Faced After Purchase
5. United States Women Grooming Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Skin Care, Hair Care, Fragrances, and Others),
5.2.2. By Price Range Market Share Analysis (Mass, Premium)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Multi-Branded Stores, Online, and Others)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. South Market Share Analysis
5.2.4.2. Midwest Market Share Analysis
5.2.4.3. West Market Share Analysis
5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. United States Women Grooming Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Price Range Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. United States Women Skin Care Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Face Creams & Moisturizers, Cleansers & Face Washes, Sunscreens, and Others)
6.2.2. By Price Range Market Share Analysis
6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.4. By Region Market Share Analysis
7. United States Women Hair Care Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Hair Oils, Shampoos, Conditioners, and Others)
7.2.2. By Price Range Market Share Analysis
7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.4. By Region Market Share Analysis
8. United States Women Fragrances Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Price Range Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3. By Region Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Proliferation of mobile devices
9.1.2. Increasing internet penetration
9.1.3. Rising consumer awareness regarding physical awareness
9.2. Challenges
9.2.1. Increasing competition
9.2.2. Competitive pricing pressure
10. Impact of COVID-19 on United States Women Grooming Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Rising popularity of social media platforms
11.2. Increasing demand for makeup products
11.3. Growth of e-commerce sector
11.4. Rise of influencer marketing and social media
11.5. Personalization and customization
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threat
14. United States Economic Profile
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. The Procter & Gamble Company
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products & Services
16.1.1.3. Financial (As per availability)
16.1.1.4. Key Market Focus
16.1.1.5. Recent Development
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Unilever United States, Inc.
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products & Services
16.1.2.3. Financial (As per availability)
16.1.2.4. Key Market Focus
16.1.2.5. Recent Development
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Beiersdorf, Inc.
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products & Services
16.1.3.3. Financial (As per availability)
16.1.3.4. Key Market Focus
16.1.3.5. Recent Development
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. L’Oréal USA, Inc.
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Products & Services
16.1.4.3. Financial (As per availability)
16.1.4.4. Key Market Focus
16.1.4.5. Recent Development
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Estée Lauder Inc.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Financial (As per availability)
16.1.5.3. Key Market Focus
16.1.5.4. Recent Development
16.1.5.5. Key Management Personnel
16.1.6. Shiseido Americas Corporation
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products & Services
16.1.6.3. Company Details
16.1.6.4. Products & Services
16.1.6.5. Financial (As per availability)
16.1.6.6. Key Market Focus
16.1.6.7. Recent Development
16.1.6.8. Key Management Personnel
16.1.7. Edgewell Personal Care Company
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products & Services
16.1.7.3. Financial (As per availability)
16.1.7.4. Key Market Focus
16.1.7.5. Recent Development
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Coty Inc.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products & Services
16.1.8.3. Financial (As per availability)
16.1.8.4. Key Market Focus
16.1.8.5. Recent Development
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Johnson & Johnson Consumer Inc.
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products & Services
16.1.9.3. Financial (As per availability)
16.1.9.4. Key Market Focus
16.1.9.5. Recent Development
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Galderma Laboratories, L.P. (Cetaphil)
16.1.10.1. Products & Services
16.1.10.2. Financial (As per availability)
16.1.10.3. Key Market Focus
16.1.10.4. Recent Development
16.1.10.5. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Product Type
17.3. Target Distribution Channel
18. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/12 10:27

160.11 円

174.44 円

209.47 円

ページTOPに戻る