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サウジアラビアのカフェ市場:所有者別(独立型・チェーン型)、チェーンカフェ別(海外・国内)、販売チャネル別(小売販売・オンライン)、地域別、競争、予測、機会、2028年F


Saudi Arabia Cafs Market, By Ownership (Standalone & Chained), By Chained Cafs (International & Domestic), By Sales Channel (Retail Sales, Online), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2028F

サウジアラビアのカフェ市場は予測される年月の間に急激な成長を記録すると予測されている。サウジアラビアのカフェ市場に影響を与える主な要因としては、一人当たり所得の増加、観光客の増加、西洋の影響力の拡... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年9月5日 US$3,500
シングルユーザライセンス
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88 英語

 

サマリー

サウジアラビアのカフェ市場は予測される年月の間に急激な成長を記録すると予測されている。サウジアラビアのカフェ市場に影響を与える主な要因としては、一人当たり所得の増加、観光客の増加、西洋の影響力の拡大、顧客の嗜好や好みの変化、カフェサービスの急速な拡大などが挙げられる。さらに、オンライン・カフェ・サービスの市場は、オンライン・プラットフォームの確立を容易にし、消費者の利便性を向上させる技術の大幅な進歩の結果、大きく成長した。ここ数年、サウジアラビアのカフェ事業拡大の主な要因は、若年層やミレニアル世代がオンライン・カフェ・サービスを利用するようになったことだ。
カフェは、飲み物と簡単な軽食を提供する小さな飲食店です。カフェは、多くの場合、お茶、コーヒー、軽食を提供するレストランの一種である。カフェ」という言葉はフランス語で「コーヒー」を意味する。Chili'sやTGI Friday'sのようなチェーン店が市場を独占しており、サウジアラビアのカフェ市場の大半を占めている。
サウジアラビアのカフェ市場は、同国におけるコーヒー消費の増加とサウジ産コーヒー豆の普及に向けた投資の増加によって牽引されている。例えば、サウジアラビアの政府系ファンドである公共投資基金(PIF)は、サウジアラビアのコーヒー豆を国際的に販売し、国内部門を成長させるため、コーヒー会社を設立すると表明している。サウジ・コーヒー・カンパニーは、3億2000万ドル(12億サウジアラビアリヤル)以上をこのセクターに投資することで、今後10年間で国内の年間コーヒー生産量を300トンから2500トンに倍増させたいと考えている。
革新的なデザインのカフェが市場に影響を与える
サウジアラビアのカフェ・オーナーは、スマートなテクノロジーと高水準のインテリア・デザインでカフェをデザインし、他の競合他社よりも市場で優位に立とうとしている。例えば、コバールにあるベーカリー&エスプレッソ・カフェのMOは、経験重視のビジネスを展開するRightGrainが経営している。スペインのデザイン会社Masquespacioが内装を手がけた。パンを焼いたりコーヒーを淹れたりする際に重要な役割を果たす「水」を、デザインスタジオはインテリアのコンセプトとして選んだ。水の3つの物質状態、液体、固体、気体が、400平方メートルのレストラン兼カフェの焦点となっている。部屋の中心的な役割を果たし、パンの販売やコーヒー飲料の準備が行われるカフェは、滝のような構造によって上に吊り下げられている。この構造体は垂直のチューブでできており、サンドブラスト加工によって水が流れているように見える。制御可能なRGB LED照明は、色彩をもたらし、エリアの雰囲気を変えるために使用され、家具はすべてこのプロジェクトのために特別に作られた。
市場の需要に応えるブランド・コーヒー・ショップの拡大
サウジアラビアは中東地域で最大の市場であり、18.5%拡大して3,556店舗となり、同地域の全店舗の40%を占めている。サウジアラビアは2022年をサウジコーヒーの年にすると宣言した。World Coffee PortalのProject Café Middle East 2023報告書によると、利便性が人気を博し、アプリ対応のピックアップ&デリバリーがテクノロジーに精通した新世代の富裕層のコーヒー顧客にサービスを提供している。この地域のコーヒーチェーン上位20社のうち5社がサウジアラビア発祥で、Barn'sは431店舗を展開する第3位だ。こうしたカフェの拡大により、市場は予測期間中により速いペースで成長するだろう。
女性起業家の増加が市場成長を促進
商務投資省のデータによると、サウジアラビアの商業用レストラン・カフェの約3%を女性が経営している。同省は女性のビジネス参加を促進し、権限を与えるための措置を講じている。今後数年間は、こうした女性に優しい規制によって、カフェを経営する女性の割合が増え、女性消費者の数も増加すると予想されている。
市場を活性化する政府の変革計画
リヤドをコスモポリタンな企業の新たな中心地とする政府の計画により、街の公共スペースや生活施設が脚光を浴びている。リヤドでは、都市の居住性を左右するこれらの本質的な要素が徐々に揃いつつある。王国の首都は、グルメのパラダイスのような様相を呈し始めている。2022年に17の飲食店がデビューするディリヤ門のブジャイリ・テラスは、市内にさらに15,000平方メートルのライフスタイルショップを提供する。カフェ・シーンも活況を呈しており、新規事業の40%がこのカテゴリーに属している。UWalkはリヤドのカフェシーンの中心地として浮上しており、その53%がコーヒーショップである。
市場区分
サウジアラビアのカフェ市場は、所有者別、チェーンカフェ別、販売チャネル別、地域別、企業別に分類される。所有者別では、サウジアラビアのカフェ市場はチェーン型と独立型に区分される。チェーンカフェ別では、市場は海外と国内に分けられる。販売チャネル別では、市場は小売販売とオンラインに区分される。サウジアラビアのカフェ市場は西部、中部、南部、東部、北部の主要地域で調査される。
市場プレイヤー
dr.CAFE、Tim Hortons、Café Bateel、Dunkin' Donuts、Starbucks、Costa Coffee、Mochachino、Molten Chocolate Café、THE COFFEE BEAN & TEA LEAF、Seattle's Bestなどがサウジアラビアのカフェ市場で事業を展開する主要企業である。
レポートの範囲
本レポートでは、サウジアラビアのカフェ市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- サウジアラビアのカフェ市場:所有者別
o チェーン店
o 独立型
- サウジアラビアのカフェ市場:チェーンカフェ別
o インターナショナル
国内
- サウジアラビアのカフェ市場:販売チャネル別
o 小売販売
オンライン
- サウジアラビアのカフェ市場:地域別
o 西部
中央部
o 南部
o 東部
北部
競合他社の状況
企業プロフィール:サウジアラビアのカフェ市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Respondent Demographics
4.1.1. By Gender
4.1.2. By Age
4.1.3. By Occupation
4.2. Brand Awareness
4.3. Factors Influencing Purchase Decision
4.4. Visit Frequency
4.5. Challenges Faced Post Purchase
5. Saudi Arabia Cafés Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Ownership Market Share Analysis (Standalone & Chained)
5.2.2. By Chained Cafés Market Share Analysis (International & Domestic)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Retail Sales & Online)
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.4.1. Western Region Market Analysis
5.2.4.2. Central Region Market Analysis
5.2.4.3. Southern Region Market Analysis
5.2.4.4. Eastern Region Market Analysis
5.2.4.5. Northern Region Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. Saudi Arabia Cafés Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Chained Cafés Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Saudi Arabia Cafés Chains Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis (Retail Sales & Online)
6.2.2. By Region Market Share Analysis
7. Saudi Arabia Standalone Cafés Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis (Retail Sales & Online)
7.2.2. By Region Market Share Analysis
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Rising Number of Tourists
8.1.2. Growing Western Influence
8.1.3. Increasing Consumption of Coffee
8.2. Challenges
8.2.1. Government Initiative in Promoting Healthy Lifestyles
8.2.2. Healthy & Sustainable Eating
9. Impact of COVID-19 on Saudi Arabia Cafés Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Regions Impacted
9.1.2. Key Sectors Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Changing Lifestyle and Preferences
10.2. Rising Youth Population
10.3. Women Empowerment
10.4. Societal Reforms
10.5. Rapid Urbanization
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Suppliers
11.3. Bargaining Power of Buyers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Policy & Regulatory Landscape
14. Saudi Arabia Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. dr.CAFE
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Products & Services
15.1.1.3. Financial (As per Availability)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Market positioning
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Tim Hortons
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Products & Services
15.1.2.3. Financial (As per Availability)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Market positioning
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Café Bateel
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Products & Services
15.1.3.3. Financial (As per Availability)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Market positioning
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Dunkin' Donuts
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Products & Services
15.1.4.3. Financial (As per Availability)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Market positioning
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Starbucks
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Products & Services
15.1.5.3. Financial (As per Availability)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Market positioning
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Costa Coffee
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Products & Services
15.1.6.3. Financial (As per Availability)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Market positioning
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Mochachino
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Products & Services
15.1.7.3. Financial (As per Availability)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Market positioning
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Molten Chocolate Café
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Products & Services
15.1.8.3. Financial (As per Availability)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Market positioning
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. THE COFFEE BEAN & TEA LEAF
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Products & Services
15.1.9.3. Financial (As per Availability)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Market positioning
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Seattle’s Best
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Products & Services
15.1.10.3. Financial (As per Availability)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Market positioning
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Regions
16.3. Target Type
16.4. Target Application
17. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

Saudi Arabia cafés market is projected to register exponential growth during the projected years. The main factors influencing the Saudi Arabian café market include the rising per capita income, rising tourist populations, growing western influence, shifting customer preferences and tastes, and the rapid expansion of café services. Additionally, the market for online café services has grown significantly as a result of substantial technology advancements that made it easier to establish an online platform and improved consumer convenience. Over the years, a key factor in the expansion of Saudi Arabia's café business has been the younger population and millennials' rising use of online café services.
Cafés are small eateries that offer both drinks and simple light food. A café is a type of restaurant that often offers tea, coffee, and light snacks. The word "café" is a French word that means "coffee". Chain outlets like Chili's and TGI Friday's, which dominate the market, make up the majority of the Saudi Arabia Cafés Market.
The Saudi Arabian Cafés market is driven by the increasing consumption of coffee in the country along with the rising investment to promote Saudi coffee beans. For instance, The Public Investment Fund (PIF), the sovereign wealth fund of Saudi Arabia, has stated that it is starting a coffee company to market Saudi coffee beans internationally and grow the country's domestic sector. The Saudi Coffee Company wants to double the nation's annual coffee production from 300 tons to 2,500 tons over the course of the next ten years by investing over 320 million dollars (1.2 billion Saudi riyals) in the sector.
Innovative Designs of Café is influencing the market
Café owners in Saudi Arabia are designing their cafés with smart technology and high standard interior design to cater and to have an edge in market over other competitors. For instance, MO, a bakery, and espresso café in Khobar, is owned by experience-driven business RightGrain. Masquespacio a Spanish design company created its interior. Water was chosen as the primary interior concept by the design studio because of its crucial function as the primary component in baking bread and making coffee. The three material states of water—liquid, solid, and gas are the focal points of the 400 square meter restaurant/café. The café, which serves as the focal point of the room and is where baked products are sold and coffee drinks are prepared, is suspended above by a waterfall-like structure. The structure is made of vertical tubes that were sandblasted to give the appearance of water flowing through them. Controllable RGB LED lighting was used to bring color and vary the mood of the area, and all the furniture was specially made for the project.
Expansion of Branded Coffee shops to cater the Market demand
Saudi Arabia is the largest market in the Middle East region, expanding 18.5 percent to 3,556 outlets and making up 40% of all outlets in the region. Saudi Arabia declared 2022 the year of Saudi coffee. According to the World Coffee Portal's Project Café Middle East 2023 report, convenience has gained popularity, with app-enabled pick-up and delivery serving a new generation of tech-savvy and affluent coffee customers. Five of the top 20 coffee chains in the region originated in Saudi Arabia, with Barn's being the third largest with 431 locations. Due to the expansion of these cafés the market will see growth at a faster rate during the forecast years.
Increasing Number of Women Entrepreneurs is Propelling the Market Growth
Women owned about 3% of all commercial restaurants and cafés in Saudi Arabia, according to data from the Ministry of Commerce and Investments. The ministry has taken steps to boost women's participation in business and give them more authority. During the projected years, it is anticipated that these women-friendly regulations will increase the proportion of women who operate cafés as well as the number of female consumers.
Government’s Transformation Plan to Boost the market
The government's plan to make Riyadh a new cosmopolitan corporate center for the area is putting the city's public space and lifestyle facilities in the spotlight. In Riyadh, these essential elements that determine a city's habitability are gradually coming together. The capital of the Kingdom is starting to resemble a foodie's paradise. When its 17 eateries debut in 2022, Bujairi Terrace at Diriyah Gate will provide an additional 15,000 sqm of lifestyle retail space to the city. The café scene is also thriving, with 40% of new businesses falling into this category. UWalk has emerged as the hub of Riyadh's café scene, with 53% of its businesses being coffee shops.
Market Segmentation
The Saudi Arabia café market is categorized by ownership, by chained cafés, by sales channel, by region and by company. In terms of ownership, the Saudi Arabia cafés market is segmented into Chained & Standalone. By chained cafés the market is divided into international and domestic. By Sales Channel the market is segmented into retail sales & online. Saudi Arabia Cafés market is studied in major regions namely western, central, southern, eastern, and northern.
Market Players
dr.CAFE, Tim Hortons, Café Bateel, Dunkin' Donuts, Starbucks, Costa Coffee, Mochachino, Molten Chocolate Café, THE COFFEE BEAN & TEA LEAF, Seattle’s Best, are the key market players operating in Saudi Arabia cafés market.
Report Scope:
In this report, Saudi Arabia cafés market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Saudi Arabia Cafés Market, By Ownership:
o Chained
o Standalone
• Saudi Arabia Cafés Market, By Chained Cafés:
o International
o Domestic
• Saudi Arabia Cafés Market, By Sales Channel:
o Retail Sales
o Online
• Saudi Arabia Cafés Market, By Region:
o Western
o Central
o Southern
o Eastern
o Northern
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Saudi Arabia Cafés Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Respondent Demographics
4.1.1. By Gender
4.1.2. By Age
4.1.3. By Occupation
4.2. Brand Awareness
4.3. Factors Influencing Purchase Decision
4.4. Visit Frequency
4.5. Challenges Faced Post Purchase
5. Saudi Arabia Cafés Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Ownership Market Share Analysis (Standalone & Chained)
5.2.2. By Chained Cafés Market Share Analysis (International & Domestic)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Retail Sales & Online)
5.2.4. By Region Market Share Analysis
5.2.4.1. Western Region Market Analysis
5.2.4.2. Central Region Market Analysis
5.2.4.3. Southern Region Market Analysis
5.2.4.4. Eastern Region Market Analysis
5.2.4.5. Northern Region Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. Saudi Arabia Cafés Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Ownership Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Chained Cafés Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Saudi Arabia Cafés Chains Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis (Retail Sales & Online)
6.2.2. By Region Market Share Analysis
7. Saudi Arabia Standalone Cafés Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis (Retail Sales & Online)
7.2.2. By Region Market Share Analysis
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Rising Number of Tourists
8.1.2. Growing Western Influence
8.1.3. Increasing Consumption of Coffee
8.2. Challenges
8.2.1. Government Initiative in Promoting Healthy Lifestyles
8.2.2. Healthy & Sustainable Eating
9. Impact of COVID-19 on Saudi Arabia Cafés Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Regions Impacted
9.1.2. Key Sectors Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Changing Lifestyle and Preferences
10.2. Rising Youth Population
10.3. Women Empowerment
10.4. Societal Reforms
10.5. Rapid Urbanization
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Suppliers
11.3. Bargaining Power of Buyers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Policy & Regulatory Landscape
14. Saudi Arabia Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. dr.CAFE
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Products & Services
15.1.1.3. Financial (As per Availability)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Market positioning
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Tim Hortons
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Products & Services
15.1.2.3. Financial (As per Availability)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Market positioning
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Café Bateel
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Products & Services
15.1.3.3. Financial (As per Availability)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Market positioning
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Dunkin' Donuts
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Products & Services
15.1.4.3. Financial (As per Availability)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Market positioning
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Starbucks
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Products & Services
15.1.5.3. Financial (As per Availability)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Market positioning
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Costa Coffee
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Products & Services
15.1.6.3. Financial (As per Availability)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Market positioning
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Mochachino
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Products & Services
15.1.7.3. Financial (As per Availability)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Market positioning
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Molten Chocolate Café
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Products & Services
15.1.8.3. Financial (As per Availability)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Market positioning
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. THE COFFEE BEAN & TEA LEAF
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Products & Services
15.1.9.3. Financial (As per Availability)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Market positioning
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Seattle’s Best
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Products & Services
15.1.10.3. Financial (As per Availability)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Market positioning
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Regions
16.3. Target Type
16.4. Target Application
17. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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2024/07/12 10:27

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