身体装着型カメラの市場調査レポート:動作モード別(録画タイプ、ライブストリーミング&録画)、カメラ解像度別(4K、HD)、エンドユーザー別(法執行機関、緊急サービス)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、2032年までの市場予測
Body-Worn Camera Market Research Report Information by Mode of Operation (Recording Type and Live Streaming & Recording), By Camera Resolution (4K and HD), By End User (Law Enforcement and Emergency Services) And by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of The World) Market Forecast Till 2032
身体装着型カメラの市場調査レポート:動作モード別(録画タイプ、ライブストリーミング&録画)、カメラ解像度別(4K、HD)、エンドユーザー別(法執行機関、緊急サービス)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋... もっと見る
サマリー 身体装着型カメラの市場調査レポート:動作モード別(録画タイプ、ライブストリーミング&録画)、カメラ解像度別(4K、HD)、エンドユーザー別(法執行機関、緊急サービス)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)、2032年までの市場予測
市場概要
身体装着型カメラの世界市場規模は、2022年に5億8,491万米ドルとなり、2023年から2032年にかけて年平均成長率(CAGR)17.5%で成長し、2032年には20億2,041万米ドルになると予測されている。
ウェアラブルな音声、映像、視覚記録の枠組みは、ボディカメラ、ボディカム、身体装着型ビデオ、身体装着型カメラ、ウェアラブルカメラと呼ばれる。ボディカメラの映像は、刑事訴訟において重要な証拠となる。撮影された映像は、あらゆる報告書の正確性を検証し、観察者と関係者双方の供述を確認するために使用できる、出来事の包括的な説明を提供する。警察の訓練には、ボディカメラの導入が含まれることがある。身体装着型カメラは、不正行為を防止し、共同作業中の責任ある行動を促進することで、警察と社会の両方の保護に貢献する。このようなより重大な責任は、上辺だけの権力の利用を減らし、地域の警察関係のさらなる発展につながるかもしれない。さらに、身体装着型カメラによって撮影された映像は、裁判において極めて重要な出来事の客観的記録として機能し、法的手続きにおいて実質的な証拠として採用される。さらに、根拠のない非難を受ける可能性のある個人を保護する。
市場セグメントに関する洞察
世界の身体装着型カメラ市場は2つのカテゴリーに分類される:録画タイプ」と「ライブストリーミング&録画タイプ」である。
また、カメラの解像度によってHDと4Kに分類される。
市場は最終消費者に基づいて、法執行機関と救急サービスに区分される。
地域別展望
本調査では、地域別に北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域の市場洞察を提供している。北米の身体装着型カメラ市場の成長は、超高精細(UHD)デバイスの採用増加、UHDコンテンツの拡大、NetflixやHBO Nowなどの定額制OTTプラットフォーム経由でのコンテンツ視聴を好む消費者の増加によって支配される。
欧州の身体装着型カメラ市場で第2位のシェアを占めるのは、新興国でコンテンツのデジタル化に対する消費者の意識が高まっているためである。さらに、ドイツの身体装着型カメラ市場が最も高い市場シェアを占め、英国の身体装着型カメラ市場は欧州地域で最も急成長している市場である。
アジア太平洋地域の身体装着型カメラ市場は、2023年から2032年にかけて最も急速な複合年間成長率(CAGR)が見込まれている。この地域の市場成長は、様々な地域で増加する犯罪率に対応するため、身体装着カメラなどの高度な技術の導入に対する政府の支援によって強化されると予想される。
主要プレイヤー
Axon Enterprise, Inc.、パナソニック株式会社、Motorola Solutions, Inc.、GoPro, Inc.、Transcend Information, Inc.、WatchGuard Technologies, Inc.、Reveal Media、Digital Ally Inc.、COBAN Technologies, Inc.、Pinnacle Response、ソニー株式会社、CP PLUS International、Wireless CCTV、NICE、Intrensic、VIEVU LLC、Shenzhen AEE Technology Company、Wolfcom Enterprisesなどが、身体装着カメラの主要プレイヤーである。
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6.3 ライブストリーミングと録画
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7.2 4K ............................................................................................................................................................................ 65
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11.1 アクソンエンタープライズ................................................................................................................................... 138
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11.8 ウォッチガード・テクノロジーズ............................................................................................................ 165
11.9 ゴプロ ...................................................................................................................................................................................................................................................................................
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Summary Body-Worn Camera Market Research Report Information by Mode of Operation (Recording Type and Live Streaming & Recording), By Camera Resolution (4K and HD), By End User (Law Enforcement and Emergency Services) And by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of The World) Market Forecast Till 2032 Market Overview The global body-worn camera market was valued at USD 584.91 million in 2022 and is expected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 17.5% from 2023 to 2032, with a predicted value of USD 2,802.41 million in 2032. A wearable sound, video, or visual recording framework is referred to as a body camera, bodycam, body-worn video, body-worn camera, or wearable camera. Body camera footage serves as critical evidence in criminal proceedings. The video that was captured provides a comprehensive account of the events that can be used to verify the accuracy of any report and to verify the statements of both the observer and the official. Police training may involve the implementation of body cameras. Body-worn cameras contribute to the protection of both police and society by preventing malfeasance and promoting responsible behavior during collaboration. This more significant responsibility may lead to a decrease in the utilization of over-the-top power and the further development of local area police relations. Additionally, the video captured by body-worn cameras serves as an objective record of events that can be crucial in court and is employed as substantial evidence in legal proceedings. Additionally, it safeguards individuals who may be subjected to unfounded accusations.
Market segment insights The global body-worn camera market has been categorized into two categories: Recording Type and Live Streaming & Recording, based on the mode of operation. The market has been divided into HD and 4K based on the resolution of the camera. The market has been segmented into Law Enforcement and Emergency Services based on the end consumer.
Regional Perspectives The study offers market insights into North America, Europe, Asia-Pacific, and the Rest of the World by region. The market growth in the North American body-worn camera market will be dominated by the increasing adoption of Ultra-High-Definition (UHD) devices, the expansion of UHD content, and the increasing consumer preference for viewing content via subscription-based OTT platforms, such as Netflix and HBO Now. The second-largest market share in Europe's body-worn camera market is attributed to the increasing consumer awareness of content digitization in emerging countries. Additionally, the German body-worn camera market possessed the highest market share, while the UK body-worn camera market was the fastest-growing market in the European region. The Asia-Pacific body-worn camera market is anticipated to experience the most rapid compound annual growth rate (CAGR) from 2023 to 2032. It is anticipated that the market growth in this region will be bolstered by the government's assistance in the implementation of sophisticated technologies, such as body-worn cameras, in response to the increasing crime rate in various regions. Major Players Axon Enterprise, Inc., Panasonic Corporation, Motorola Solutions, Inc., GoPro, Inc., Transcend Information, Inc., WatchGuard Technologies, Inc., Reveal Media, Digital Ally Inc, COBAN Technologies, Inc., Pinnacle Response, Sony Corporation, CP PLUS International, Wireless CCTV, NICE, Intrensic, VIEVU LLC, Shenzhen AEE Technology Company, and Wolfcom Enterprises are among the major players in the body-worn camera category.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY .............................................................................................................................................. 23 2 MARKET INTRODUCTION .......................................................................................................................................... 26 2.1 DEFINITION ........................................................................................................................................................... 26 2.2 SCOPE OF THE STUDY ........................................................................................................................................ 26 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ...................................................................................................................................... 26 2.4 MARKET STRUCTURE ........................................................................................................................................ 27 3 RESEARCH METHODOLOGY ..................................................................................................................................... 28 3.1 OVERVIEW ............................................................................................................................................................ 28 3.2 DATA FLOW .......................................................................................................................................................... 31 3.2.1 DATA MINING PROCESS ................................................................................................................................ 31 3.3 PURCHASED DATABASE: .................................................................................................................................. 32 3.4 SECONDARY SOURCES: ..................................................................................................................................... 33 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ...................................................................................................... 34 3.5 PRIMARY RESEARCH: ........................................................................................................................................ 35 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ........................................................................................................... 36 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ........................................................ 37 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE ....................................................................................... 37 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ......................................................................................... 38 3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH ............................................................................................... 38 3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH ................................................................................................................ 38 3.7 DATA FORECASTING .......................................................................................................................................... 39 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE .............................................................................................................. 39 3.8 DATA MODELING ................................................................................................................................................ 40 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: .................................................................................................... 40 3.8.2 DATA MODELING: ........................................................................................................................................... 40 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................ 42 4 MARKET DYNAMICS ................................................................................................................................................... 45 4.1 INTRODUCTION ................................................................................................................................................... 45 4.2 DRIVERS ................................................................................................................................................................ 46 4.2.1 INCREASING USE OF SMART GADGETS IN LAW ENFORCEMENT ....................................................... 46 4.2.2 ADMISSIBILITY OF VIDEO FOOTAGE AS EVIDENCE .............................................................................. 46 4.3 RESTRAINTS ......................................................................................................................................................... 47 4.3.1 RISING ADOPTION OF SMARTPHONES AND ACTION CAMERAS......................................................... 47 4.4 OPPORTUNITY ...................................................................................................................................................... 48 4.4.1 INTEGRATION OF FACIAL RECOGNITION TECHNOLOGY IN BODY-WORN CAMERAS ................. 48 4.4.2 INNOVATION AND DEVELOPMENT ............................................................................................................ 48 4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 ..................................................................................................................... 49 4.5.1 IMPACT ON THE MANUFACTURING INDUSTRY ...................................................................................... 49 4.5.2 IMPACT ON OVERALL BODY-WORN CAMERA INDUSTRY ................................................................... 50 4.5.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN .......................................................................................................................... 50 4.5.3.1 PRODUCTION SHUTDOWN ................................................................................................................... 50 4.5.3.2 CASH FLOW CONSTRAINTS ................................................................................................................. 50 5 MARKET FACTOR ANALYSIS .................................................................................................................................... 51 5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS .................................................................................................................................. 51 5.1.1 RAW MATERIAL SUPPLIER ........................................................................................................................... 52 5.1.2 COMPONENT MANUFACTURERS ................................................................................................................ 52 5.1.3 ASSEMBLERS/INTEGRATORS ....................................................................................................................... 52 5.1.4 SALES & DISTRIBUTION ................................................................................................................................ 52 5.1.5 END USER .......................................................................................................................................................... 52 5.2 PORTERS FIVE FORCES ...................................................................................................................................... 53 5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS........................................................................................................................ 53 5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ......................................................................................................... 54 5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES ............................................................................................................................ 54 5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS: ............................................................................................................. 54 5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY................................................................................................................................ 55 5.3 TRENDS .................................................................................................................................................................. 55 5.3.1 BODY-WORN CAMERAS (BWCS) ARE BECOMING COMMONPLACE IN LAW ENFORCEMENT ..... 55 5.3.2 INCREASING APPLICATION OF 5G-ENABLED TECHNOLOGY .............................................................. 55 5.3.3 CLOUD IS GAINING MORE POPULARITY ................................................................................................... 56 5.3.4 BODY WORN CAMERA AS A NEW TREND IN VIDEO SURVEILLANCE ............................................... 56 5.3.5 BODY-WORN VIDEO IN HEALTHCARE SETTINGS ................................................................................... 56 5.3.6 ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND FACE RECOGNITION FOR BODY CAMS ....................................... 57 5.3.7 LIVE STREAM BODY WORN CAMERA ....................................................................................................... 57 5.4 MARKET SWOT ANALYSIS ................................................................................................................................ 57 5.5 MARKET PESTEL ANALYSIS ............................................................................................................................. 58 5.6 REGULATIONS & STANDARDS OF BODY WORN CAMERAS ..................................................................... 58 6 GLOBAL BODY-WORN CAMERA MARKET, BY MODE OF OPERATION ........................................................... 62 6.1 INTRODUCTION ................................................................................................................................................... 62 6.2 RECORDING TYPE ............................................................................................................................................... 63 6.3 LIVE STREAMING AND RECORDING. ............................................................................................................. 63 7 GLOBAL BODY-WORN CAMERA MARKET, BY CAMERA RESOLUTION ......................................................... 64 7.1 INTRODUCTION ................................................................................................................................................... 64 7.2 4K ............................................................................................................................................................................ 65 7.3 HD............................................................................................................................................................................ 65 8 GLOBAL BODY-WORN CAMERA MARKET, BY END USER................................................................................. 66 8.1 INTRODUCTION ................................................................................................................................................... 66 8.2 LAW ENFORCEMENT .......................................................................................................................................... 68 8.2.1 POLICE ............................................................................................................................................................... 68 8.2.2 MILITARY .......................................................................................................................................................... 68 8.2.3 PRIVATE SECURITY OFFICERS .................................................................................................................... 68 8.2.4 OTHERS.............................................................................................................................................................. 69 8.3 EMERGENCY SERVICES ..................................................................................................................................... 69 8.3.1 DISASTER MANAGEMENT TEAMS .............................................................................................................. 70 8.3.2 AMBULANCE CREWS ..................................................................................................................................... 70 8.3.3 FIRE & RESCUE ................................................................................................................................................ 70 8.4 OTHERS .................................................................................................................................................................. 70 9 GLOBAL BODY-WORN CAMERA MARKET, BY REGION ..................................................................................... 71 9.1 OVERVIEW ............................................................................................................................................................ 71 9.2 NORTH AMERICA ................................................................................................................................................ 73 9.2.1 US ........................................................................................................................................................................ 79 9.2.2 CANADA ............................................................................................................................................................ 80 9.2.3 MEXICO ............................................................................................................................................................. 81 9.3 EUROPE .................................................................................................................................................................. 84 9.3.1 GERMANY ......................................................................................................................................................... 90 9.3.2 UK ....................................................................................................................................................................... 91 9.3.3 FRANCE ............................................................................................................................................................. 92 9.3.4 ITALY ................................................................................................................................................................. 94 9.3.5 SPAIN ................................................................................................................................................................. 95 9.3.6 REST OF EUROPE ............................................................................................................................................. 96 9.4 ASIA PACIFIC ........................................................................................................................................................ 98 9.4.1 CHINA ................................................................................................................................................................ 103 9.4.2 INDIA .................................................................................................................................................................. 105 9.4.3 JAPAN ................................................................................................................................................................. 106 9.4.4 SOUTH KOREA ................................................................................................................................................. 107 9.4.5 REST OF ASIA PACIFIC ................................................................................................................................... 109 9.5 MIDLLE EAST & AFRICA .................................................................................................................................... 111 9.5.1 SAUDI ARABIA ................................................................................................................................................. 116 9.5.2 UAE ..................................................................................................................................................................... 118 9.5.3 SOUTH AFRICA ................................................................................................................................................ 119 9.5.4 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA .............................................................................................................. 120 9.6 SOUTH AMERICA ................................................................................................................................................. 122 9.6.1 BRAZIL ............................................................................................................................................................... 127 9.6.2 ARGENTINA ...................................................................................................................................................... 128 9.6.3 REST OF SOUTH AMERICA ............................................................................................................................ 130 10 COMPETITIVE LANDSCAPE ....................................................................................................................................... 132 10.1 OVERVIEW ............................................................................................................................................................ 132 10.2 COMPETITIVE BENCHMARKING ..................................................................................................................... 133 10.3 MARKET SHARE ANALYSIS .............................................................................................................................. 134 10.4 KEY DEVELOPMENT IN THE GLOBAL BODY-WORN CAMERA MARKET .............................................. 134 10.4.1 PRODUCT LAUNCHES/SERVICE ................................................................................................................... 134 10.4.2 PARTNERSHIP & COLABORATION .............................................................................................................. 136 10.4.3 OTHER RECENT DEVELOPMENT ................................................................................................................. 137 11 COMPANY PROFILE ..................................................................................................................................................... 138 11.1 AXON ENTERPRISE, INC. ................................................................................................................................... 138 11.1.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 138 11.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 139 11.1.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 140 11.1.4 KEY DEVELOPMENTSS .................................................................................................................................. 140 11.1.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 141 11.1.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 141 11.2 MOTOROLA SOLUTIONS, INC ........................................................................................................................... 142 11.2.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 142 11.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 144 11.2.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 144 11.2.4 KEY DEVELOPMENTSS .................................................................................................................................. 145 11.2.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 145 11.2.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 146 11.3 TRANSCEND INFORMATION, INC .................................................................................................................... 147 11.3.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 147 11.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 148 11.3.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 149 11.3.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................................................................................................... 149 11.3.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 150 11.3.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 150 11.4 REVEAL MEDIA .................................................................................................................................................... 151 11.4.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 151 11.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 151 11.4.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 151 11.4.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................................................................................................... 152 11.4.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 153 11.4.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 153 11.5 PANASONIC CORPORATION ............................................................................................................................. 154 11.5.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 154 11.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 155 11.5.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 155 11.5.4 KEY DEVELOPMENTSS .................................................................................................................................. 156 11.5.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 156 11.5.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 156 11.6 DIGITAL ALLY INC .............................................................................................................................................. 157 11.6.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 157 11.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 158 11.6.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 158 11.6.4 MANUFACTURING & OPERATIONS/SALES LOCATIONS ........................................................................ 159 11.6.5 KEY DEVELOPMENTS .................................................................................................................................... 159 11.6.6 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 160 11.6.7 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 160 11.7 HYTERA COMMUNICATIONS CORPORATION LIMITED ............................................................................. 161 11.7.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 161 11.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 161 11.7.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 162 11.7.4 KEY DEVELOPMENTSS .................................................................................................................................. 163 11.7.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 164 11.7.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 164 11.8 WATCHGUARD TECHNOLOGIES, INC. ............................................................................................................ 165 11.9 GOPRO, INC ........................................................................................................................................................... 166 11.9.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 166 11.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 167 11.9.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 167 11.9.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................................................................................................... 168 11.9.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 168 11.9.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 168 11.10 SONY CORPORATION ......................................................................................................................................... 169 11.10.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 169 11.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 170 11.10.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 170 11.10.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................................................................................................... 171 11.10.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 171 11.10.6 KEY STRATEGIES ............................................................................................................................................ 171 11.11 HUAWEI TECHNOLOGIES CO., LTD ................................................................................................................. 172 11.11.1 COMPANY OVERVIEW ................................................................................................................................... 172 11.11.2 FINANCIAL OVERVIEW ................................................................................................................................. 173 11.11.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 173 11.11.4 KEY DEVELOPMENTS .................................................................................................................................... 174 11.11.5 SWOT ANALYSIS ............................................................................................................................................. 174 11.11.6 KEY STRATEGIES 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オーストラリアCCTVカメラ市場:カメラタイプ別(ボックスCCTV、バレットCCTV、ドームCCTV、Cマウント、PTZカメラ、その他)、技術別(アナログ、IPカメラ、その他)、エンドユーザー別(BFSI、国土安全保障、小売、住宅、物流・交通、ホスピタリティ、政府、商業スペース、その他)、地域別、市場競争、予測、機会:2019-2029F
よくあるご質問
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