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日本カーペット市場レポート:素材別(ナイロン、オレフィン、ポリエステル、その他)、価格帯別(エコノミー、高級)、販売チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンラインストア)、エンドユーザー別(住宅、商業施設)、地域別 2025-2033

日本カーペット市場レポート:素材別(ナイロン、オレフィン、ポリエステル、その他)、価格帯別(エコノミー、高級)、販売チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンラインストア)、エンドユーザー別(住宅、商業施設)、地域別 2025-2033


Japan Carpet Market Report by Material (Nylon, Olefin, Polyester, and Others), Price Point (Economy, Luxury), Sales Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Stores), End User (Residential, Commercial), and Region 2025-2033

日本のカーペット市場規模は2024年に3,844百万米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、2025年から2033年にかけて4.2%の成長率(CAGR)を示し、2033年には5,578百万米ドルに達すると予測している。家庭用装飾ソリュ... もっと見る

 

 

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2025年5月1日 US$2,999
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サマリー

日本のカーペット市場規模は2024年に3,844百万米ドルに達した。今後、IMARC Groupは、2025年から2033年にかけて4.2%の成長率(CAGR)を示し、2033年には5,578百万米ドルに達すると予測している。家庭用装飾ソリューションに対する需要の高まり、商業施設での製品利用の広がり、環境持続可能性に対する意識の高まり、急速な技術の進歩、カスタマイズや衛生上の懸念の高まり、政府の取り組みなどが、市場を牽引する主な要因となっている。

カーペットは、屋内空間に快適さと美的魅力を加える床材として広く使われている。ウール、ナイロン、ポリエステル、ポリプロピレンなど様々な素材から作られる織物の床材である。カーペットにはさまざまなスタイル、色、柄があり、多様なインテリアデザインの好みに対応できる。カーペットは断熱材の役割を果たし、室内の温度を保ち、エネルギー消費を抑える。カーペットは吸音性があり、騒音レベルを下げ、より穏やかな環境を作り出します。住宅、オフィス、ホテル、店舗など、さまざまな用途で使用され、快適性を高め、騒音レベルを下げ、インテリアにエレガントなタッチを加えます。カーペットのクッション効果により、お子様やご年配の方がよく利用するスペースに最適で、安全性が高まり、滑落事故のリスクを軽減します。

日本のカーペット市場の動向:
消費者の嗜好の変化に対応したインテリアデザインや住宅装飾ソリューションに対する需要の高まりは、市場成長の主な要因のひとつである。さらに、カーペットは居住空間に温かみと個性を与えることから、住宅所有者や企業が高品質のカーペットに投資するようになり、カーペットの利用が増加していることも市場の成長を強めている。さらに、オフィスやホテルなどの商業空間において、見た目が魅力的で足元が快適な、快適で居心地の良い環境を作り出すための製品人気が高まっていることも、市場成長にプラスの影響を与えている。これに加えて、消費者が環境に優しい選択肢を求めるようになり、環境の持続可能性に対する意識が高まり、リサイクル素材や天然繊維から作られたカーペットの採用が急増していることも、市場の成長を後押ししている。さらに、織物技術、染色方法、パターン作成の革新など、カーペット製造工程における急速な技術進歩が、複雑なデザインと優れた耐久性を持つ多様なカーペットを生み出し、市場の成長を後押ししている。このほか、医療、ホスピタリティ、公共スペースなどさまざまな分野で、抗菌加工を施した衛生的なカーペットへの注目が高まっていることも、市場の成長を後押ししている。これに関連して、日本の消費者のライフスタイルの嗜好が進化し、個人の嗜好や文化的感性を反映したカスタマイズカーペットやユニークなデザインへの需要が急増していることも、市場成長にプラスの影響を与えている。これとは別に、持続可能で環境に優しい実践を促進するための政府の取り組みが増加し、メーカーが環境に配慮した生産技術を採用するよう奨励していることも、市場に有益な成長機会をもたらしている。

日本のカーペット市場のセグメンテーション
IMARC Groupは、日本のカーペット市場レポートにおいて、2025年から2033年までの国別予測とともに、各セグメントにおける主要動向の分析を提供しています。当レポートでは、素材、価格帯、販売チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

素材の洞察
- ナイロン
- オレフィン
- ポリエステル
- その他

本レポートでは、素材別に市場を詳細に分類・分析している。これにはナイロン、オレフィン、ポリエステル、その他が含まれる。

価格帯の洞察
- エコノミー
- ラグジュアリー

本レポートでは、価格帯に基づく市場の詳細な分類と分析も行っている。これにはエコノミーとラグジュアリーが含まれる。

販売チャネルの洞察:
- スーパーマーケットとハイパーマーケット
- 専門店
- オンラインストア

本レポートでは、販売チャネルに基づく市場の詳細な分類と分析も行っている。これにはスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンラインストアが含まれる。

エンドユーザーの洞察
- 住宅用
- 商業

本レポートでは、エンドユーザーに基づく市場の詳細な分類と分析も行っている。これには住宅用と商業用が含まれる。

地域別インサイト
- 関東地方
- 近畿地方
- 中部地方
- 九州・沖縄地方
- 東北地方
- 中国地方
- 北海道地方
- 四国地方

また、関東地方、近畿地方、中部・沖縄地方、九州・沖縄地方、東北地方、中国地方、北海道地方、四国地方といった主要な地域市場についても包括的に分析している。

競争環境:
本レポートでは、市場の競争環境についても包括的に分析しています。市場構造、主要プレイヤーのポジショニング、トップ勝ち抜き戦略、競合ダッシュボード、企業評価象限などの競合分析が網羅されています。また、主要企業の詳細なプロフィールも掲載しています。

本レポートで扱う主な質問
- 日本のカーペット市場はこれまでどのように推移してきたか?
- COVID-19が日本のカーペット市場に与えた影響は?
- 日本のカーペット市場の素材別内訳は?
- 日本のカーペット市場の価格帯別内訳は?
- 日本のカーペット市場の販売チャネル別の内訳は?
- 日本のカーペット市場のエンドユーザー別の内訳は?
- 日本のカーペット市場のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
- 日本のカーペット市場における主要な推進要因と課題は何か?
- 日本のカーペット市場の構造と主要プレーヤーは?
- 日本のカーペット市場における競争の程度は?


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目次

1 序文
2 調査範囲と方法論
2.1 調査の目的
2.2 利害関係者
2.3 データソース
2.3.1 一次情報源
2.3.2 二次情報源
2.4 市場推定
2.4.1 ボトムアップアプローチ
2.4.2 トップダウンアプローチ
2.5 予測方法
3 エグゼクティブサマリー
4 日本のカーペット市場 - はじめに
4.1 概要
4.2 市場ダイナミクス
4.3 業界動向
4.4 コンペティティブインテリジェンス
5 日本カーペット市場の展望
5.1 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
5.2 市場予測(2025年~2033年)
6 日本カーペット市場:素材別構成比
6.1 ナイロン
6.1.1 概要
6.1.2 歴史的・現在の市場動向(2019-2024)
6.1.3 市場予測(2025-2033)
6.2 オレフィン
6.2.1 概要
6.2.2 歴史的・現在の市場動向(2019年~2024年)
6.2.3 市場予測(2025-2033年)
6.3 ポリエステル
6.3.1 概要
6.3.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
6.3.3 市場予測(2025-2033年)
6.4 その他
6.4.1 過去と現在の市場動向(2019-2024)
6.4.2 市場予測(2025年~2033年)
7 日本カーペット市場:価格帯別構成比
7.1 経済
7.1.1 概要
7.1.2 過去と現在の市場動向(2019-2024)
7.1.3 市場予測(2025-2033年)
7.2 ラグジュアリー
7.2.1 概要
7.2.2 歴史的・現在の市場動向(2019-2024年)
7.2.3 市場予測(2025年~2033年)
8 日本カーペット市場:販売チャネル別構成比
8.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
8.1.1 概要
8.1.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
8.1.3 市場予測(2025年~2033年)
8.2 専門店
8.2.1 概要
8.2.2 歴史的・現在の市場動向(2019年~2024年)
8.2.3 市場予測(2025-2033年)
8.3 オンラインストア
8.3.1 概要
8.3.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
8.3.3 市場予測(2025年~2033年)
9 日本カーペット市場:エンドユーザー別構成比
9.1 住宅用
9.1.1 概要
9.1.2 歴史的・現在の市場動向(2019年~2024年)
9.1.3 市場予測(2025年~2033年)
9.2 業務用
9.2.1 概要
9.2.2 過去と現在の市場動向(2019-2024年)
9.2.3 市場予測(2025年~2033年)
10 日本カーペット市場-地域別構成比
10.1 関東地方
10.1.1 概要
10.1.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.1.3 素材別市場構成比
10.1.4 価格帯別市場構成比
10.1.5 販売チャネル別市場構成比
10.1.6 エンドユーザー別市場構成比
10.1.7 主要プレイヤー
10.1.8 市場予測(2025年~2033年)
10.2 近畿地域
10.2.1 概要
10.2.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.2.3 素材別市場構成比
10.2.4 価格帯別市場構成比
10.2.5 販売チャネル別市場構成比
10.2.6 エンドユーザー別市場ブレークアップ
10.2.7 主要プレイヤー
10.2.8 市場予測(2025年~2033年)
10.3 中部地域
10.3.1 概要
10.3.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.3.3 素材別市場構成比
10.3.4 価格帯別市場構成比
10.3.5 販売チャネル別市場構成比
10.3.6 エンドユーザー別市場ブレークアップ
10.3.7 主要プレイヤー
10.3.8 市場予測(2025年~2033年)
10.4 九州・沖縄地域
10.4.1 概要
10.4.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.4.3 素材別市場構成比
10.4.4 価格帯別市場構成比
10.4.5 販売チャネル別市場構成比
10.4.6 エンドユーザー別市場構成比
10.4.7 主要プレイヤー
10.4.8 市場予測(2025年~2033年)
10.5 東北地域
10.5.1 概要
10.5.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.5.3 素材別市場構成比
10.5.4 価格帯別市場構成比
10.5.5 販売チャネル別市場構成比
10.5.6 エンドユーザー別市場ブレークアップ
10.5.7 主要プレイヤー
10.5.8 市場予測(2025年~2033年)
10.6 中国地域
10.6.1 概要
10.6.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.6.3 素材別市場構成比
10.6.4 価格帯別市場構成比
10.6.5 販売チャネル別市場構成比
10.6.6 エンドユーザー別市場ブレークアップ
10.6.7 主要プレイヤー
10.6.8 市場予測(2025年~2033年)
10.7 北海道地域
10.7.1 概要
10.7.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.7.3 素材別市場構成比
10.7.4 価格帯別市場構成比
10.7.5 販売チャネル別市場構成比
10.7.6 エンドユーザー別市場ブレークアップ
10.7.7 主要プレイヤー
10.7.8 市場予測(2025年~2033年)
10.8 四国地域
10.8.1 概要
10.8.2 過去と現在の市場動向(2019年~2024年)
10.8.3 素材別市場構成比
10.8.4 価格帯別市場構成比
10.8.5 販売チャネル別市場構成比
10.8.6 エンドユーザー別市場ブレークアップ
10.8.7 主要プレイヤー
10.8.8 市場予測(2025年~2033年)
11 日本カーペット市場 - 競争環境
11.1 概要
11.2 市場構造
11.3 市場プレーヤーのポジショニング
11.4 勝つための戦略
11.5 競争ダッシュボード
11.6 企業評価象限
12 主要プレーヤーのプロフィール
12.1 A社
12.1.1 事業概要
12.1.2 提供サービス
12.1.3 事業戦略
12.1.4 SWOT分析
12.1.5 主要ニュースとイベント
12.2 B社
12.2.1 事業概要
12.2.2 提供サービス
12.2.3 事業戦略
12.2.4 SWOT分析
12.2.5 主要ニュースとイベント
12.3 C社
12.3.1 事業概要
12.3.2 提供サービス
12.3.3 事業戦略
12.3.4 SWOT分析
12.3.5 主要ニュースとイベント
12.4 D社
12.4.1 事業概要
12.4.2 提供サービス
12.4.3 事業戦略
12.4.4 SWOT分析
12.4.5 主要ニュースとイベント
12.5 E社
12.5.1 事業概要
12.5.2 提供サービス
12.5.3 事業戦略
12.5.4 SWOT分析
12.5.5 主要ニュースとイベント
13 日本のカーペット市場 - 産業分析
13.1 推進要因
阻害要因
および機会
13.1.1 概要
13.1.2 推進要因
13.1.3 制止要因
13.1.4 機会
13.2 ポーターズファイブフォース分析
13.2.1 概要
13.2.2 買い手の交渉力
13.2.3 供給者の交渉力
13.2.4 競争の程度
13.2.5 新規参入の脅威
13.2.6 代替品の脅威
13.3 バリューチェーン分析
14 付録

 

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Summary

The Japan carpet market size reached USD 3,844 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 5,578 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.2% during 2025-2033. The rising demand for home decor solutions, widespread product utilization in commercial setups, growing awareness about environmental sustainability, rapid technological advancements, increasing customization and hygiene concerns and government initiatives represent some of the key factors driving the market.

Carpet is a widely used flooring material that adds comfort and aesthetic appeal to indoor spaces. It is a textile floor covering made from various materials, such as wool, nylon, polyester, or polypropylene. Carpets are available in a range of styles, colors, and patterns, making them suitable for diverse interior design preferences. They act as insulators, that help to maintain indoor temperatures and reduce energy consumption. Carpets offer sound absorption properties, reducing noise levels and creating a more peaceful environment. They are employed in various applications, such as homes, offices, hotels, and retail spaces, where they serve to improve comfort, reduce noise levels, and add a touch of elegance to the décor. The cushioning effect of carpets makes them ideal for spaces frequented by children and elderly individuals, providing added safety and reducing the risk of slip and fall accidents.

Japan Carpet Market Trends:
The rising demand for interior design and home decor solutions that cater to consumers' evolving preferences is one of the major factors contributing to the market growth. Additionally, the increasing utilization of carpets, due to their ability to imbue warmth and character into living spaces, prompting homeowners and businesses to invest in quality carpets, is strengthening the market growth. Moreover, the growing product popularity to create comfortable and cozy environments in commercial spaces, such as offices and hotels, that look appealing and offer comfort underfoot is positively impacting the market growth. In addition to this, the increasing awareness of environmental sustainability as consumers seek eco-friendly options, leading to a surge in the adoption of carpets made from recycled materials and natural fibers, is propelling the market growth. Furthermore, rapid technological advancements in carpet manufacturing processes, such as innovations in weaving techniques, dyeing methods, and pattern creation resulting in diverse carpets with intricate designs and superior durability, are favoring the market growth. Besides this, the growing focus on carpets with enhanced hygiene features, treated with antimicrobial properties, in various sectors, including healthcare, hospitality, and public spaces, is providing a considerable boost to the market growth. In confluence with this, the evolving lifestyle preferences of Japanese consumers resulting in a surge in demand for customized carpets and unique designs reflecting individual tastes and cultural sensibilities are positively impacting the market growth. Apart from this, the increasing government's initiatives to promote sustainable and environmentally friendly practices encouraging manufacturers to employ eco-conscious production techniques are providing remunerative growth opportunities for the market.

Japan Carpet Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each segment of the Japan carpet market report, along with forecasts at the country level for 2025-2033. Our report has categorized the market based on material, price point, sales channel, and end user.

Material Insights:
• Nylon
• Olefin
• Polyester
• Others

The report has provided a detailed breakup and analysis of the market based on the material. This includes nylon, olefin, polyester, and others.

Price Point Insights:
• Economy
• Luxury

A detailed breakup and analysis of the market based on the price point has also been provided in the report. This includes economy and luxury.

Sales Channel Insights:
• Supermarkets and Hypermarkets
• Specialty Stores
• Online Stores

A detailed breakup and analysis of the market based on the sales channel has also been provided in the report. This includes supermarkets and hypermarkets, specialty stores, and online stores.

End User Insights:
• Residential
• Commercial

A detailed breakup and analysis of the market based on the end user has also been provided in the report. This includes residential and commercial.

Regional Insights:
• Kanto Region
• Kinki Region
• Central/Chubu Region
• Kyushu-Okinawa Region
• Tohoku Region
• Chugoku Region
• Hokkaido Region
• Shikoku Region

The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets, which include Kanto Region, Kinki Region, Central/Chubu Region, Kyushu-Okinawa Region, Tohoku Region, Chugoku Region, Hokkaido Region, and Shikoku Region.

Competitive Landscape:
The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the market. Competitive analysis such as market structure, key player positioning, top winning strategies, competitive dashboard, and company evaluation quadrant has been covered in the report. Also, detailed profiles of all major companies have been provided.

Key Questions Answered in This Report:
• How has the Japan carpet market performed so far and how will it perform in the coming years?
• What has been the impact of COVID-19 on the Japan carpet market?
• What is the breakup of the Japan carpet market on the basis of material?
• What is the breakup of the Japan carpet market on the basis of price point?
• What is the breakup of the Japan carpet market on the basis of sales channel?
• What is the breakup of the Japan carpet market on the basis of end user?
• What are the various stages in the value chain of the Japan carpet market?
• What are the key driving factors and challenges in the Japan carpet?
• What is the structure of the Japan carpet market and who are the key players?
• What is the degree of competition in the Japan carpet market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Japan Carpet Market - Introduction
4.1 Overview
4.2 Market Dynamics
4.3 Industry Trends
4.4 Competitive Intelligence
5 Japan Carpet Market Landscape
5.1 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
5.2 Market Forecast (2025-2033)
6 Japan Carpet Market - Breakup by Material
6.1 Nylon
6.1.1 Overview
6.1.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
6.1.3 Market Forecast (2025-2033)
6.2 Olefin
6.2.1 Overview
6.2.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
6.2.3 Market Forecast (2025-2033)
6.3 Polyester
6.3.1 Overview
6.3.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
6.3.3 Market Forecast (2025-2033)
6.4 Others
6.4.1 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
6.4.2 Market Forecast (2025-2033)
7 Japan Carpet Market - Breakup by Price Point
7.1 Economy
7.1.1 Overview
7.1.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
7.1.3 Market Forecast (2025-2033)
7.2 Luxury
7.2.1 Overview
7.2.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
7.2.3 Market Forecast (2025-2033)
8 Japan Carpet Market - Breakup by Sales Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Overview
8.1.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
8.1.3 Market Forecast (2025-2033)
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Overview
8.2.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
8.2.3 Market Forecast (2025-2033)
8.3 Online Stores
8.3.1 Overview
8.3.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
8.3.3 Market Forecast (2025-2033)
9 Japan Carpet Market - Breakup by End User
9.1 Residential
9.1.1 Overview
9.1.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
9.1.3 Market Forecast (2025-2033)
9.2 Commercial
9.2.1 Overview
9.2.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
9.2.3 Market Forecast (2025-2033)
10 Japan Carpet Market – Breakup by Region
10.1 Kanto Region
10.1.1 Overview
10.1.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.1.3 Market Breakup by Material
10.1.4 Market Breakup by Price Point
10.1.5 Market Breakup by Sales Channel
10.1.6 Market Breakup by End User
10.1.7 Key Players
10.1.8 Market Forecast (2025-2033)
10.2 Kinki Region
10.2.1 Overview
10.2.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.2.3 Market Breakup by Material
10.2.4 Market Breakup by Price Point
10.2.5 Market Breakup by Sales Channel
10.2.6 Market Breakup by End User
10.2.7 Key Players
10.2.8 Market Forecast (2025-2033)
10.3 Central/ Chubu Region
10.3.1 Overview
10.3.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.3.3 Market Breakup by Material
10.3.4 Market Breakup by Price Point
10.3.5 Market Breakup by Sales Channel
10.3.6 Market Breakup by End User
10.3.7 Key Players
10.3.8 Market Forecast (2025-2033)
10.4 Kyushu-Okinawa Region
10.4.1 Overview
10.4.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.4.3 Market Breakup by Material
10.4.4 Market Breakup by Price Point
10.4.5 Market Breakup by Sales Channel
10.4.6 Market Breakup by End User
10.4.7 Key Players
10.4.8 Market Forecast (2025-2033)
10.5 Tohoku Region
10.5.1 Overview
10.5.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.5.3 Market Breakup by Material
10.5.4 Market Breakup by Price Point
10.5.5 Market Breakup by Sales Channel
10.5.6 Market Breakup by End User
10.5.7 Key Players
10.5.8 Market Forecast (2025-2033)
10.6 Chugoku Region
10.6.1 Overview
10.6.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.6.3 Market Breakup by Material
10.6.4 Market Breakup by Price Point
10.6.5 Market Breakup by Sales Channel
10.6.6 Market Breakup by End User
10.6.7 Key Players
10.6.8 Market Forecast (2025-2033)
10.7 Hokkaido Region
10.7.1 Overview
10.7.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.7.3 Market Breakup by Material
10.7.4 Market Breakup by Price Point
10.7.5 Market Breakup by Sales Channel
10.7.6 Market Breakup by End User
10.7.7 Key Players
10.7.8 Market Forecast (2025-2033)
10.8 Shikoku Region
10.8.1 Overview
10.8.2 Historical and Current Market Trends (2019-2024)
10.8.3 Market Breakup by Material
10.8.4 Market Breakup by Price Point
10.8.5 Market Breakup by Sales Channel
10.8.6 Market Breakup by End User
10.8.7 Key Players
10.8.8 Market Forecast (2025-2033)
11 Japan Carpet Market – Competitive Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Structure
11.3 Market Player Positioning
11.4 Top Winning Strategies
11.5 Competitive Dashboard
11.6 Company Evaluation Quadrant
12 Profiles of Key Players
12.1 Company A
12.1.1 Business Overview
12.1.2 Services Offered
12.1.3 Business Strategies
12.1.4 SWOT Analysis
12.1.5 Major News and Events
12.2 Company B
12.2.1 Business Overview
12.2.2 Services Offered
12.2.3 Business Strategies
12.2.4 SWOT Analysis
12.2.5 Major News and Events
12.3 Company C
12.3.1 Business Overview
12.3.2 Services Offered
12.3.3 Business Strategies
12.3.4 SWOT Analysis
12.3.5 Major News and Events
12.4 Company D
12.4.1 Business Overview
12.4.2 Services Offered
12.4.3 Business Strategies
12.4.4 SWOT Analysis
12.4.5 Major News and Events
12.5 Company E
12.5.1 Business Overview
12.5.2 Services Offered
12.5.3 Business Strategies
12.5.4 SWOT Analysis
12.5.5 Major News and Events
13 Japan Carpet Market - Industry Analysis
13.1 Drivers
Restraints
and Opportunities
13.1.1 Overview
13.1.2 Drivers
13.1.3 Restraints
13.1.4 Opportunities
13.2 Porters Five Forces Analysis
13.2.1 Overview
13.2.2 Bargaining Power of Buyers
13.2.3 Bargaining Power of Suppliers
13.2.4 Degree of Competition
13.2.5 Threat of New Entrants
13.2.6 Threat of Substitutes
13.3 Value Chain Analysis
14 Appendix

 

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2025/06/13 10:27

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