世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

位置情報広告市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ地域)

位置情報広告市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2032年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ地域)


Location-based Advertising Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2032 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

世界のロケーションベース広告(LBA)市場は、モバイル技術、AI、データ分析の進歩に牽引され、力強い成長軌道に乗っている。ブランドが超パーソナライズされたリアルタイムのマーケティング体験の創造に注力する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2025年5月14日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常5営業日以内 201 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界のロケーションベース広告(LBA)市場は、モバイル技術、AI、データ分析の進歩に牽引され、力強い成長軌道に乗っている。ブランドが超パーソナライズされたリアルタイムのマーケティング体験の創造に注力する中、LBAは消費者とつながるための重要な戦略となりつつある。市場は2025年の1,327億米ドルから2032年には3,250億米ドルに拡大し、予測期間中のCAGRは13.65%で推移すると予測されている。

市場インサイト

ロケーションベース広告は、地理的位置情報を利用して、パーソナライズされたタイムリーで関連性の高い広告を消費者に配信する。ブランドはこの機能を活用して、エンゲージメントを高め、足を運び、投資収益率を向上させている。モバイルデバイスの普及率が上昇し、オンライン利用時間が増加する中、LBAは非常に効果的なデジタルマーケティングツールとして台頭しつつある。

人工知能(AI)、機械学習(ML)、拡張現実(AR)の統合は、ロケーションベースキャンペーンの効果を高めている。これらのテクノロジーにより、広告主はユーザーの行動、嗜好、特定の場所への近さに基づいてメッセージを調整することができる。例えば、スターバックスはAIを利用して、顧客の位置情報と購買履歴に基づいて、リアルタイムでパーソナライズされたプロモーションを提供することに成功し、LBAの威力を見せつけている。

市場促進要因

1.技術の進歩:AIとMLがターゲティング精度を高め、予測や行動ベースの広告キャンペーンを可能にする。

2.モバイル利用の増加:世界的なスマートフォンの利用拡大により、位置情報を活用したマーケティングの機会が増えている。

3.パーソナライゼーションへの要求:消費者は、自分の好みに合わせて、適切なタイミングで配信されるコンテンツをますます期待するようになっている。

4.スマートインフラの成長:スマートシティやコネクテッドカーの発展により、LBAのリーチはモバイル画面以外にも広がっている。

ビジネスチャンス

LBAの応用は、コネクテッド・ビークルやスマート都市インフラなど、新たな分野へと拡大している。自動車メーカーやライドシェア企業は現在、ルートや停車駅に基づくリアルタイムのプロモーションを提供するため、車載位置情報ベースの広告を模索している。スマートシティ構想も、パーソナライズされた公共メッセージや都市固有のプロモーションを配信するためにLBAを活用している。

さらに、ジオフェンシング、ビーコン、ジオターゲティングのようなジオロケーションツールの技術革新により、企業は超ローカルでタイムセンシティブなキャンペーンを展開できるようになっている。GroundTruthやFoursquareのような企業は、消費者のモビリティや行動に関するより深い洞察をマーケティング担当者に提供し、LBAの効果を強化している。

地域の展望

北米は、2032年まで世界のロケーションベース広告市場における優位性を維持すると予想される。同地域は、強固なテクノロジー・エコシステム、スマートフォンの普及、高速インターネットアクセス、広告戦略へのAIとビッグデータの早期統合などの恩恵を受けている。

米国では、アマゾン、ウォルマート、グーグル、メタなどの大手企業がLBAの主要な採用企業となっている。これらの企業は、エンゲージメントとコンバージョンを高めるために、位置情報を認識したコンテンツを配信することで、マーケティング活動を継続的に強化している。NetflixやHuluのようなストリーミング・プラットフォームも、広告戦略にLBAを取り入れることで市場の成長に貢献している。

主要プレイヤー

世界のLBA市場は競争が激しく、ハイテク大手やニッチプレーヤーが業界分析を形成している。主要企業は以下の通り:

- グーグルLLC

- アップル社

- Meta Platforms, Inc.

- グラウンドトゥルース

- IBM

- ヴァーヴ・グループ

- インマーケット

- フォースクエア

- シンクニア

- HEREテクノロジー

- プレースIQ

- リベールモバイル

- イェルプ

これらの企業は、ユーザーデータ、分析、AIを活用して、パーソナライズされたコンテキスト主導のキャンペーンを行うことに注力している。ユーザー体験を向上させるため、高度なARやVR機能に投資している企業もある。

最近の動向

- 2024年10月、米国のデータ・ドリブン・マーケティング企業であるOneMagnify社は、AIを活用したプログラマティック広告の機能を強化するため、Emodo社を買収した。

- 2024年1月、グーグルは「車両広告」を開始し、自動車販売業者はリアルタイム在庫リストで自動車を検索するユーザーをターゲットにできるようになった。

こうした動きは、市場がよりインテリジェントでダイナミックな自動化された広告フォーマットへと進化していることを裏付けている。

市場の課題

市場の成長にもかかわらず、市場は導入と実装に関する課題に直面している:

- 認識不足:多くの中小企業は、ジオターゲティング、ジオフェンシング、LBAツールの効果的な活用方法についての理解が不足している。

- プライバシーに関する懸念:位置情報の利用は、規制上および倫理上の懸念を引き起こしている。企業はGDPRやCCPAなどのデータプライバシー法の遵守を徹底する必要がある。

- 技術の複雑性:地理空間技術の急速な進歩は、マーケティング担当者や企業に継続的な学習と適応性を要求している。

拡大の機会

LBAの将来は、交通機関、公共スペース、新興の技術プラットフォームとの統合にある。自動車がより接続されるようになれば、広告主はルートや給油所、ショッピングの目的地に基づいたリアルタイムのプロモーションを提供することができる。都市計画者や自治体は、LBAを活用して市民参加を強化し、地域に密着した公共情報を提供することができる。

さらに、スマートウェアラブルやIoTデバイスの成長は、ブランドがコンテキストを認識した通知や没入型AR体験を通じてユーザーと対話するための新たなタッチポイントを提供する。テクノロジーが成熟するにつれ、LBAはマーケターと消費者の双方にとってよりダイナミックなツールになるだろう。

市場セグメンテーション

タイプ別

- ジオフェンシング

- ジオターゲティング

- ビーコン

広告タイプ別

- プッシュ広告

- プル広告

バーティカル

- 小売・Eコマース

- メディア・エンターテイメント

- BFSI

- 教育

- 運輸・物流

- ヘルスケア

- 食品・飲料

- 自動車

地域別

- 北米

- 中南米

- ヨーロッパ

- アジア太平洋

- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界の位置情報広告市場のスナップショット
1.2.将来予測
1.3.主な市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2025年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.世界の位置情報広告市場の展望、2019-2032年
3.1.位置情報広告の世界市場展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.1.1.主なハイライト
3.1.1.1.プッシュ通知
3.1.1.2.ディスプレイ広告
3.1.1.3.検索結果広告
3.1.1.4.SMS/MMS
3.1.1.5.アプリ内メッセージ
3.1.1.6.ジオフェンシング
3.1.1.7.ビーコン広告
3.1.1.8.近接型広告
3.1.1.9.位置認識広告
3.2.位置情報広告の世界市場展望、技術別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
3.2.1.主要ハイライト
3.2.1.1.GPS(全地球測位システム)
3.2.1.2.Wi-Fi
3.2.1.3.Bluetooth(ビーコン)
3.2.1.4.近距離無線通信(NFC)
3.2.1.5.セルラーネットワーク
3.2.1.6.IPアドレスベースの位置情報
3.3.位置情報広告の世界市場展望、エンドユース別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
3.3.1.主なハイライト
3.3.1.1.小売
3.3.1.2.ホスピタリティ&ツーリズム
3.3.1.3.運輸・物流
3.3.1.4.ヘルスケア
3.3.1.5.エンターテインメント&メディア
3.3.1.6.金融サービス
3.3.1.7.自動車
3.3.1.8.教育
3.3.1.9.不動産
3.4.位置情報広告の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)、2019-2032年
3.4.1.主なハイライト
3.4.1.1.北米
3.4.1.2.欧州
3.4.1.3.アジア太平洋
3.4.1.4.ラテンアメリカ
3.4.1.5.中東・アフリカ
4.北米の位置情報広告市場の展望、2019年〜2032年
4.1.北米の位置情報広告市場の展望、製品タイプ別 、金額(億米ドル) 、2019-2032年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.プッシュ通知
4.1.1.2.ディスプレイ広告
4.1.1.3.検索結果広告
4.1.1.4.SMS/MMS
4.1.1.5.アプリ内メッセージ
4.1.1.6.ジオフェンシング
4.1.1.7.ビーコン広告
4.1.1.8.近接型広告
4.1.1.9.位置認識広告
4.2.北米の位置情報広告市場の展望、技術別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.GPS(全地球測位システム)
4.2.1.2.Wi-Fi
4.2.1.3.Bluetooth(ビーコン)
4.2.1.4.近距離無線通信(NFC)
4.2.1.5.セルラーネットワーク
4.2.1.6.IPアドレスベースの位置情報
4.3.北米の位置情報広告市場展望、エンドユース別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.3.1.主要ハイライト
4.3.1.1.小売
4.3.1.2.ホスピタリティ&ツーリズム
4.3.1.3.運輸・物流
4.3.1.4.ヘルスケア
4.3.1.5.エンターテインメント&メディア
4.3.1.6.金融サービス
4.3.1.7.自動車
4.3.1.8.教育
4.3.1.9.不動産
4.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
4.4.北米の位置情報広告市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.米国の位置情報広告市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
4.4.1.2.米国の位置情報広告市場:技術別、金額(億米ドル)、2019-2032年
4.4.1.3.米国の位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
4.4.1.4.カナダの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
4.4.1.5.カナダのロケーションベース広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
4.4.1.6.カナダのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.欧州のロケーションベース広告市場展望、2019-2032年
5.1.欧州位置情報広告市場の展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.1.1.主要ハイライト
5.1.1.1.プッシュ通知
5.1.1.2.ディスプレイ広告
5.1.1.3.検索結果広告
5.1.1.4.SMS/MMS
5.1.1.5.アプリ内メッセージ
5.1.1.6.ジオフェンシング
5.1.1.7.ビーコン広告
5.1.1.8.近接型広告
5.1.1.9.位置認識広告
5.2.欧州の位置情報広告市場の展望、技術別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.GPS(全地球測位システム)
5.2.1.2.Wi-Fi
5.2.1.3.Bluetooth(ビーコン)
5.2.1.4.近距離無線通信(NFC)
5.2.1.5.セルラーネットワーク
5.2.1.6.IPアドレスベースの位置情報
5.3.欧州の位置情報広告市場の展望、エンドユース別、金額(億米ドル)、2019年〜2032年
5.3.1.主なハイライト
5.3.1.1.小売
5.3.1.2.ホスピタリティ&ツーリズム
5.3.1.3.運輸・物流
5.3.1.4.ヘルスケア
5.3.1.5.エンターテインメント&メディア
5.3.1.6.金融サービス
5.3.1.7.自動車
5.3.1.8.教育
5.3.1.9.不動産
5.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.4.欧州位置情報広告市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019-2032年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.ドイツのロケーションベース広告市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.2.ドイツの位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.3.ドイツのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.4.イギリスの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.5.イギリスの位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.6.イギリスの位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.7.フランスの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.8.フランスのロケーションベース広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.9.フランスのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.10.イタリアのロケーションベース広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.11.イタリアのロケーションベース広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.12.イタリアのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.13.スペインのロケーションベース広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.14.スペインのロケーションベース広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.15.スペインのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.16.トルコの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.17.トルコの位置情報広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.18.トルコのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.19.ロシアのロケーションベース広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.20.ロシアのロケーションベース広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.21.ロシアのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.22.その他のヨーロッパの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.23.欧州のその他の地域位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.1.24.欧州の残りの地域位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.アジア太平洋地域の位置情報広告市場展望、2019-2032年
6.1.アジア太平洋地域の位置情報広告市場の展望、製品タイプ別、金額(億米ドル)、2019-2032年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.プッシュ通知
6.1.1.2.ディスプレイ広告
6.1.1.3.検索結果広告
6.1.1.4.SMS/MMS
6.1.1.5.アプリ内メッセージ
6.1.1.6.ジオフェンシング
6.1.1.7.ビーコン広告
6.1.1.8.近接型広告
6.1.1.9.位置認識広告
6.2.アジア太平洋地域の位置情報広告市場の展望、技術別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.GPS(全地球測位システム)
6.2.1.2.Wi-Fi
6.2.1.3.Bluetooth(ビーコン)
6.2.1.4.近距離無線通信(NFC)
6.2.1.5.セルラーネットワーク
6.2.1.6.IPアドレスベースの位置情報
6.3.アジア太平洋地域の位置情報広告市場の展望、エンドユース別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.3.1.主要ハイライト
6.3.1.1.小売
6.3.1.2.ホスピタリティ&ツーリズム
6.3.1.3.運輸・物流
6.3.1.4.ヘルスケア
6.3.1.5.エンターテインメント&メディア
6.3.1.6.金融サービス
6.3.1.7.自動車
6.3.1.8.教育
6.3.1.9.不動産
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.アジア太平洋地域の位置情報広告市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.中国の位置情報広告市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.4.1.2.中国の位置情報広告市場:技術別、金額(億米ドル)、2019-2032年
6.4.1.3.中国の位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.4.日本の位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.5.日本の位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn)、2019-2032年
6.4.1.6.日本の位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.7.韓国の位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.8.韓国の位置情報広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.9.韓国のロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.10.インドの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.11.インドの位置情報広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.12.インドのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.13.東南アジアの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.14.東南アジアの位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.15.東南アジアの位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.16.その他のアジア太平洋地域の位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.17.アジア太平洋地域のその他の地域位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.1.18.アジア太平洋地域のその他の地域位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.ラテンアメリカのロケーションベース広告市場展望、2019-2032年
7.1.ラテンアメリカの位置情報広告市場の展望、製品タイプ別 、金額(億米ドル) 、2019-2032年
7.1.1.主要ハイライト
7.1.1.1.プッシュ通知
7.1.1.2.ディスプレイ広告
7.1.1.3.検索結果広告
7.1.1.4.SMS/MMS
7.1.1.5.アプリ内メッセージ
7.1.1.6.ジオフェンシング
7.1.1.7.ビーコン広告
7.1.1.8.近接型広告
7.1.1.9.位置認識広告
7.2.ラテンアメリカの位置情報広告市場の展望、技術別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.2.1.1.GPS(全地球測位システム)
7.2.1.2.Wi-Fi
7.2.1.3.Bluetooth(ビーコン)
7.2.1.4.近距離無線通信(NFC)
7.2.1.5.セルラーネットワーク
7.2.1.6.IPアドレスベースの位置情報
7.3.ラテンアメリカの位置情報広告市場の展望、エンドユース別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.3.1.主要ハイライト
7.3.1.1.小売
7.3.1.2.ホスピタリティ&ツーリズム
7.3.1.3.運輸・物流
7.3.1.4.ヘルスケア
7.3.1.5.エンターテインメント&メディア
7.3.1.6.金融サービス
7.3.1.7.自動車
7.3.1.8.教育
7.3.1.9.不動産
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.ラテンアメリカの位置情報広告市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.ブラジルの位置情報広告市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.1.2.ブラジルの位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.1.3.ブラジルのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.1.4.メキシコのロケーションベース広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.1.5.メキシコのロケーションベース広告市場:技術別 、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.4.1.6.メキシコのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn)、2019-2032年
7.4.1.7.ラテンアメリカのその他の地域 位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.1.8.ラテンアメリカのその他の地域位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.1.9.ラテンアメリカのその他の地域 位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中東・アフリカの位置情報広告市場展望、2019-2032年
8.1.中東・アフリカの位置情報広告市場の展望:製品タイプ別 、金額(億米ドル) 、2019-2032年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.プッシュ通知
8.1.1.2.ディスプレイ広告
8.1.1.3.検索結果広告
8.1.1.4.SMS/MMS
8.1.1.5.アプリ内メッセージ
8.1.1.6.ジオフェンシング
8.1.1.7.ビーコン広告
8.1.1.8.近接型広告
8.1.1.9.位置認識広告
8.2.中東・アフリカの位置情報広告市場の展望、技術別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.GPS(全地球測位システム)
8.2.1.2.Wi-Fi
8.2.1.3.Bluetooth(ビーコン)
8.2.1.4.近距離無線通信(NFC)
8.2.1.5.セルラーネットワーク
8.2.1.6.IPアドレスベースの位置情報
8.3.中東・アフリカの位置情報広告市場展望、エンドユース別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.小売
8.3.1.2.ホスピタリティ&ツーリズム
8.3.1.3.運輸・物流
8.3.1.4.ヘルスケア
8.3.1.5.エンターテインメント&メディア
8.3.1.6.金融サービス
8.3.1.7.自動車
8.3.1.8.教育
8.3.1.9.不動産
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.中東・アフリカの位置情報広告市場の展望、国別、金額(億米ドル)、2019年~2032年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.GCCのロケーションベース広告市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.2.GCCの位置情報広告市場:技術別、金額(億米ドル)、2019-2032年
8.4.1.3.GCCのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.4.南アフリカの位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.5.南アフリカの位置情報広告市場:技術別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.6.南アフリカのロケーションベース広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.7.中東・アフリカのその他の地域 位置情報広告市場:製品タイプ別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.8.中東・アフリカのその他の地域 位置情報広告市場:技術別、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.1.9.中東・アフリカのその他の地域 位置情報広告市場:エンドユース別 、金額(US$ Bn) 、2019-2032年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.競争環境
9.1.製品タイプ別、技術別ヒートマップ
9.2.メーカー対技術別ヒートマップ
9.3.各社の市場シェア分析、2025年
9.4.競合ダッシュボード
9.5.企業プロフィール
9.5.1.Cidewalk Technologies Inc.
9.5.1.1.会社概要
9.5.1.2.製品ポートフォリオ
9.5.1.3.財務概要
9.5.1.4.事業戦略と展開
9.5.2.エンラディウス
9.5.3.エモド(OneMagnify)
9.5.4.メタ・プラットフォームズ
9.5.5.フォースクエア
9.5.6.グーグル合同会社(アルファベット社)
9.5.7.グラウンドトゥルース
9.5.8.IBM
9.5.9.ニアインテリジェンス
9.5.10.プレシジョン
9.5.11. テレニティ
9.5.12.イェルプ
9.5.13.キュービック・グループ
10.付録
10.1.調査方法
10.2.報告書の前提条件
10.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global location-based advertising (LBA) market is on a strong growth trajectory, driven by advances in mobile technology, AI, and data analytics. As brands focus on creating hyper-personalized, real-time marketing experiences, LBA is becoming a key strategy in connecting with consumers. The market is projected to expand from US$ 132.7 billion in 2025 to US$ 325 billion by 2032, advancing at a CAGR of 13.65% during the forecast period.

Market Insights

Location-based advertising uses geolocation data to deliver personalized, timely, and relevant advertisements to consumers. Brands are leveraging this capability to increase engagement, drive foot traffic, and improve return on investment. With rising mobile device penetration and increasing time spent online, LBA is emerging as a highly effective digital marketing tool.

Integration of artificial intelligence (AI), machine learning (ML), and augmented reality (AR) is enhancing the effectiveness of location-based campaigns. These technologies allow advertisers to tailor messaging based on user behavior, preferences, and proximity to specific locations. For instance, Starbucks has successfully used AI to offer real-time, personalized promotions to customers based on their location and purchase history, showcasing the power of LBA.

Market Drivers

1. Technological Advancements: AI and ML are enhancing targeting precision, enabling predictive and behavior-based ad campaigns.

2. Increased Mobile Usage: Growing global smartphone usage is creating more opportunities for location-aware marketing.

3. Demand for Personalization: Consumers increasingly expect content that is tailored to their preferences and delivered at the right moment.

4. Smart Infrastructure Growth: Developments in smart cities and connected vehicles are expanding the reach of LBA beyond mobile screens.

Business Opportunity

The application of LBA is expanding into emerging sectors, including connected vehicles and smart urban infrastructure. Car manufacturers and ride-sharing companies are now exploring in-vehicle location-based advertisements to offer real-time promotions based on routes and stops. Smart city initiatives are also leveraging LBA for delivering personalized public messages and city-specific promotions.

Additionally, innovations in geolocation tools like geofencing, beacons, and geotargeting are allowing businesses to launch hyper-local and time-sensitive campaigns. Companies like GroundTruth and Foursquare are equipping marketers with deeper insights into consumer mobility and behavior, strengthening LBA’s effectiveness.

Regional Outlook

North America is expected to maintain its dominance in the global location-based advertising market through 2032. The region benefits from a robust technology ecosystem, widespread smartphone adoption, high-speed internet access, and early integration of AI and big data into advertising strategies.

In the U.S., major players such as Amazon, Walmart, Google, and Meta are leading adopters of LBA. These companies are continually enhancing their marketing efforts by delivering location-aware content to boost engagement and conversion. Streaming platforms like Netflix and Hulu also contribute to market growth by incorporating LBA into their ad strategies.

Key Players

The global LBA market is highly competitive, with tech giants and niche players shaping the industry Analysis. Key companies include:

• Google LLC

• Apple Inc.

• Meta Platforms, Inc.

• GroundTruth

• IBM

• Verve Group

• InMarket

• Foursquare

• ThinkNear

• HERE Technologies

• PlaceIQ

• Reveal Mobile

• Yelp

These players focus on leveraging user data, analytics, and AI to create personalized and context-driven campaigns. Some are investing in advanced AR and VR features to enhance the user experience.

Recent Developments

• In October 2024, OneMagnify, a U.S.-based data-driven marketing firm, acquired Emodo to enhance its capabilities in AI-powered programmatic advertising.

• In January 2024, Google launched “vehicle ads,” enabling car sellers to target users searching for cars with real-time inventory listings.

These developments underscore the market's evolution towards more intelligent, dynamic, and automated advertising formats.

Market Challenges

Despite its growth, the market faces challenges related to adoption and implementation:

• Lack of Awareness: Many small businesses lack understanding of geotargeting, geofencing, and how to utilize LBA tools effectively.

• Privacy Concerns: The use of location data has raised regulatory and ethical concerns. Companies need to ensure compliance with data privacy laws such as GDPR and CCPA.

• Technological Complexity: Rapid advancements in geospatial tech demand continuous learning and adaptability from marketers and businesses.

Opportunities for Expansion

The future of LBA lies in integration with transportation, public spaces, and emerging tech platforms. As vehicles become more connected, advertisers can offer real-time promotions based on routes, fuel stops, or shopping destinations. Urban planners and municipal bodies can utilize LBA to enhance civic engagement and deliver localized public information.

Furthermore, the growth of smart wearables and IoT devices offers new touchpoints for brands to interact with users through context-aware notifications and immersive AR experiences. As technology matures, LBA will become a more dynamic tool for both marketers and consumers.

Market Segmentation

By Type

• Geofencing

• Geotargeting

• Beaconing

By Advertising Type

• Push Advertising

• Pull Advertising

By Vertical

• Retail and E-commerce

• Media and Entertainment

• BFSI

• Education

• Transportation and Logistics

• Healthcare

• Food and Beverage

• Automotive

By Region

• North America

• Latin America

• Europe

• Asia Pacific

• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Location-based Advertising Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2025
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Global Location-based Advertising Market Outlook, 2019-2032
3.1. Global Location-based Advertising Market Outlook, by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
3.1.1. Key Highlights
3.1.1.1. Push Notifications
3.1.1.2. Display Ads
3.1.1.3. Search Result Advertising
3.1.1.4. SMS/MMS
3.1.1.5. In-app Messaging
3.1.1.6. Geo-fencing
3.1.1.7. Beacon-based Advertising
3.1.1.8. Proximity-based Advertising
3.1.1.9. Location-aware Advertising
3.2. Global Location-based Advertising Market Outlook, by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
3.2.1. Key Highlights
3.2.1.1. GPS (Global Positioning System)
3.2.1.2. Wi-Fi
3.2.1.3. Bluetooth (Beacons)
3.2.1.4. Near Field Communication (NFC)
3.2.1.5. Cellular Networks
3.2.1.6. IP Address-based Location
3.3. Global Location-based Advertising Market Outlook, by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
3.3.1. Key Highlights
3.3.1.1. Retail
3.3.1.2. Hospitality & Tourism
3.3.1.3. Transportation & Logistics
3.3.1.4. Healthcare
3.3.1.5. Entertainment & Media
3.3.1.6. Financial Services
3.3.1.7. Automotive
3.3.1.8. Education
3.3.1.9. Real Estate
3.4. Global Location-based Advertising Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) , 2019-2032
3.4.1. Key Highlights
3.4.1.1. North America
3.4.1.2. Europe
3.4.1.3. Asia Pacific
3.4.1.4. Latin America
3.4.1.5. Middle East & Africa
4. North America Location-based Advertising Market Outlook, 2019-2032
4.1. North America Location-based Advertising Market Outlook, by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Push Notifications
4.1.1.2. Display Ads
4.1.1.3. Search Result Advertising
4.1.1.4. SMS/MMS
4.1.1.5. In-app Messaging
4.1.1.6. Geo-fencing
4.1.1.7. Beacon-based Advertising
4.1.1.8. Proximity-based Advertising
4.1.1.9. Location-aware Advertising
4.2. North America Location-based Advertising Market Outlook, by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. GPS (Global Positioning System)
4.2.1.2. Wi-Fi
4.2.1.3. Bluetooth (Beacons)
4.2.1.4. Near Field Communication (NFC)
4.2.1.5. Cellular Networks
4.2.1.6. IP Address-based Location
4.3. North America Location-based Advertising Market Outlook, by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Retail
4.3.1.2. Hospitality & Tourism
4.3.1.3. Transportation & Logistics
4.3.1.4. Healthcare
4.3.1.5. Entertainment & Media
4.3.1.6. Financial Services
4.3.1.7. Automotive
4.3.1.8. Education
4.3.1.9. Real Estate
4.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
4.4. North America Location-based Advertising Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. U.S. Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.1.2. U.S. Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.1.3. U.S. Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.1.4. Canada Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.1.5. Canada Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.1.6. Canada Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. Europe Location-based Advertising Market Outlook, 2019-2032
5.1. Europe Location-based Advertising Market Outlook, by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Push Notifications
5.1.1.2. Display Ads
5.1.1.3. Search Result Advertising
5.1.1.4. SMS/MMS
5.1.1.5. In-app Messaging
5.1.1.6. Geo-fencing
5.1.1.7. Beacon-based Advertising
5.1.1.8. Proximity-based Advertising
5.1.1.9. Location-aware Advertising
5.2. Europe Location-based Advertising Market Outlook, by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. GPS (Global Positioning System)
5.2.1.2. Wi-Fi
5.2.1.3. Bluetooth (Beacons)
5.2.1.4. Near Field Communication (NFC)
5.2.1.5. Cellular Networks
5.2.1.6. IP Address-based Location
5.3. Europe Location-based Advertising Market Outlook, by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Retail
5.3.1.2. Hospitality & Tourism
5.3.1.3. Transportation & Logistics
5.3.1.4. Healthcare
5.3.1.5. Entertainment & Media
5.3.1.6. Financial Services
5.3.1.7. Automotive
5.3.1.8. Education
5.3.1.9. Real Estate
5.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5.4. Europe Location-based Advertising Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. Germany Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.2. Germany Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.3. Germany Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.4. U.K. Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.5. U.K. Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.6. U.K. Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.7. France Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.8. France Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.9. France Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.10. Italy Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.11. Italy Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.12. Italy Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.13. Spain Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.14. Spain Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.15. Spain Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.16. Turkey Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.17. Turkey Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.18. Turkey Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.19. Russia Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.20. Russia Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.21. Russia Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.22. Rest of Europe Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.23. Rest of Europe Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.1.24. Rest of Europe Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Asia Pacific Location-based Advertising Market Outlook, 2019-2032
6.1. Asia Pacific Location-based Advertising Market Outlook, by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Push Notifications
6.1.1.2. Display Ads
6.1.1.3. Search Result Advertising
6.1.1.4. SMS/MMS
6.1.1.5. In-app Messaging
6.1.1.6. Geo-fencing
6.1.1.7. Beacon-based Advertising
6.1.1.8. Proximity-based Advertising
6.1.1.9. Location-aware Advertising
6.2. Asia Pacific Location-based Advertising Market Outlook, by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. GPS (Global Positioning System)
6.2.1.2. Wi-Fi
6.2.1.3. Bluetooth (Beacons)
6.2.1.4. Near Field Communication (NFC)
6.2.1.5. Cellular Networks
6.2.1.6. IP Address-based Location
6.3. Asia Pacific Location-based Advertising Market Outlook, by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Retail
6.3.1.2. Hospitality & Tourism
6.3.1.3. Transportation & Logistics
6.3.1.4. Healthcare
6.3.1.5. Entertainment & Media
6.3.1.6. Financial Services
6.3.1.7. Automotive
6.3.1.8. Education
6.3.1.9. Real Estate
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Asia Pacific Location-based Advertising Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. China Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.2. China Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.3. China Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.4. Japan Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.5. Japan Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.6. Japan Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.7. South Korea Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.8. South Korea Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.9. South Korea Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.10. India Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.11. India Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.12. India Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.13. Southeast Asia Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.14. Southeast Asia Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.15. Southeast Asia Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.16. Rest of Asia Pacific Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.17. Rest of Asia Pacific Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.1.18. Rest of Asia Pacific Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Latin America Location-based Advertising Market Outlook, 2019-2032
7.1. Latin America Location-based Advertising Market Outlook, by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Push Notifications
7.1.1.2. Display Ads
7.1.1.3. Search Result Advertising
7.1.1.4. SMS/MMS
7.1.1.5. In-app Messaging
7.1.1.6. Geo-fencing
7.1.1.7. Beacon-based Advertising
7.1.1.8. Proximity-based Advertising
7.1.1.9. Location-aware Advertising
7.2. Latin America Location-based Advertising Market Outlook, by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.2.1.1. GPS (Global Positioning System)
7.2.1.2. Wi-Fi
7.2.1.3. Bluetooth (Beacons)
7.2.1.4. Near Field Communication (NFC)
7.2.1.5. Cellular Networks
7.2.1.6. IP Address-based Location
7.3. Latin America Location-based Advertising Market Outlook, by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Retail
7.3.1.2. Hospitality & Tourism
7.3.1.3. Transportation & Logistics
7.3.1.4. Healthcare
7.3.1.5. Entertainment & Media
7.3.1.6. Financial Services
7.3.1.7. Automotive
7.3.1.8. Education
7.3.1.9. Real Estate
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Latin America Location-based Advertising Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Brazil Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.2. Brazil Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.3. Brazil Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.4. Mexico Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.5. Mexico Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.6. Mexico Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.7. Rest of Latin America Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.8. Rest of Latin America Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.1.9. Rest of Latin America Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Middle East & Africa Location-based Advertising Market Outlook, 2019-2032
8.1. Middle East & Africa Location-based Advertising Market Outlook, by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Push Notifications
8.1.1.2. Display Ads
8.1.1.3. Search Result Advertising
8.1.1.4. SMS/MMS
8.1.1.5. In-app Messaging
8.1.1.6. Geo-fencing
8.1.1.7. Beacon-based Advertising
8.1.1.8. Proximity-based Advertising
8.1.1.9. Location-aware Advertising
8.2. Middle East & Africa Location-based Advertising Market Outlook, by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. GPS (Global Positioning System)
8.2.1.2. Wi-Fi
8.2.1.3. Bluetooth (Beacons)
8.2.1.4. Near Field Communication (NFC)
8.2.1.5. Cellular Networks
8.2.1.6. IP Address-based Location
8.3. Middle East & Africa Location-based Advertising Market Outlook, by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Retail
8.3.1.2. Hospitality & Tourism
8.3.1.3. Transportation & Logistics
8.3.1.4. Healthcare
8.3.1.5. Entertainment & Media
8.3.1.6. Financial Services
8.3.1.7. Automotive
8.3.1.8. Education
8.3.1.9. Real Estate
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Middle East & Africa Location-based Advertising Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. GCC Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.2. GCC Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.3. GCC Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.4. South Africa Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.5. South Africa Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.6. South Africa Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.7. Rest of Middle East & Africa Location-based Advertising Market by Product Type , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.8. Rest of Middle East & Africa Location-based Advertising Market by Technology, Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.1.9. Rest of Middle East & Africa Location-based Advertising Market by End Use , Value (US$ Bn) , 2019-2032
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Competitive Landscape
9.1. By Product Typevs by Technology Heat map
9.2. Manufacturer vs by Technology Heat map
9.3. Company Market Share Analysis, 2025
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Company Profiles
9.5.1.Cidewalk Technologies Inc.
9.5.1.1. Company Overview
9.5.1.2. Product Portfolio
9.5.1.3. Financial Overview
9.5.1.4. Business Strategies and Development
9.5.2. Enradius
9.5.3. Emodo (OneMagnify)
9.5.4. Meta Platforms, Inc,
9.5.5. Foursquare
9.5.6. Google LLC (Alphabet Inc.)
9.5.7. GroundTruth
9.5.8. IBM
9.5.9. Near Intelligence Inc.
9.5.10. Precisely
9.5.11. telenity
9.5.12. Yelp Inc.
9.5.13. Cuebiq Group, LLC.
10. Appendix
10.1. Research Methodology
10.2. Report Assumptions
10.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Fairfield Market Research社の情報通信技術分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(advertising)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/05/20 10:26

146.32 円

164.62 円

198.09 円

ページTOPに戻る