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空気品質センサー市場:タイプ別(粒子センサー、ガスセンサー、温度センサー)、産業分野別(住宅、商業、政府、その他)、展開別(室内空気品質、屋外空気品質):世界の機会分析と産業予測、2025-2034年

空気品質センサー市場:タイプ別(粒子センサー、ガスセンサー、温度センサー)、産業分野別(住宅、商業、政府、その他)、展開別(室内空気品質、屋外空気品質):世界の機会分析と産業予測、2025-2034年


Air Quality Sensor Market By Type (Particle Sensor, Gas Sensor, Temperature Sensor), By Industry Vertical (Residential, Commercial, Government, Others), By Deployment (Indoor Air Quality, Outdoor Air Quality): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2025-2034

大気質センサー市場は、2024年には57億540万ドルと評価され、2034年には124億4480万ドルに達すると推定され、2025年から2034年までの年平均成長率は8.3%を示す。 大気中の汚染物質を検出・測定するための装置は... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
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2025年4月30日 US$4,155
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サマリー

大気質センサー市場は、2024年には57億540万ドルと評価され、2034年には124億4480万ドルに達すると推定され、2025年から2034年までの年平均成長率は8.3%を示す。
大気中の汚染物質を検出・測定するための装置は、大気質センサーと呼ばれる。揮発性有機化合物(VOC)、粒子状物質(PM2.5、PM10)、二酸化炭素(CO2)、その他の有害ガスの測定に役立つ。空気品質センサーは、屋内と屋外の空気品質を監視し、安全で健康的な環境を確保するのに役立ちます。
大気汚染が健康に与える影響に対する意識が高まっており、それが市場における大気質センサーの需要を促進している。また、急速な都市化と工業化が大気汚染の増加につながり、住宅、商業、工業、自動車分野での空気品質センサーの使用が必要となっている。
しかし、大気質監視システムの設置に伴う高い初期費用が、中小企業における大気質センサーの採用を制限している。また、技術的な制約や環境条件の変動が市場成長の課題となっている。さらに、地域によって異なる環境規制が、画一的な市場成長を阻害している。このように、これらすべての要因が空気品質センサー市場の成長を制限している。
とはいえ、技術の進歩や、IoTやAIを空気品質センサーに組み込むことで、さまざまな分野での採用が増加すると予測され、予測期間中の空気品質センサー市場の成長を促進する。また、予算に優しいポータブル空気品質センサーの開発は、今後数年間の空気品質センサー市場の成長を後押しすると予測されている。
世界の空気品質センサー市場は、タイプ、展開、産業分野に区分される。タイプ別では、空気品質センサ市場シェアは、粒子センサ、ガスセンサ、温度センサで分析される。展開別では、空気品質センサー市場は屋内と屋外に区分される。産業別では、空気品質センサー市場は住宅、商業、政府、その他に区分される。地域別では、空気品質センサー市場は北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)に区分される。
地域別では、アジア太平洋地域の中国が2024年の市場を支配しており、これは都市化、急速な工業化、大気汚染を管理・監視するための政府イニシアチブの増加に起因している。さらに、インドや日本のような国もアジア太平洋地域の市場成長に大きく貢献している。インドは、都市部における汚染レベルの上昇と、大気質監視インフラを改善するための政府の取り組みにより、大気質センサーの採用が急増している。日本もまた、高度な技術力と厳格な環境政策により、この地域市場の主要プレーヤーとなっている。このように、大気質問題に対する意識の高まりと厳しい環境規制の実施は、アジア太平洋地域における大気質センサーの需要を促進している。
本レポートでは、大気質センサー市場の競合分析と主要企業のプロフィールを掲載しています。本レポートに掲載されている主要企業は、Honeywell Analytics, LLC、Siemens A.G.、Figaro Engineering Inc、Airthings AS、Sensirion AG、eLichens、TSI Incorporated、Infineon Technologies AG、Texas Instruments Incorporatedなどである。

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サプライチェーン分析とベンダー利益率
新製品開発/主要プレイヤーの製品マトリックス
国、地域、グローバルレベルでの患者/疫学データ
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなど、エクセル形式)
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
粒子センサー
ガスセンサー
温度センサー
産業分野別
住宅用
商業用
官公庁
その他
展開別
室内空気品質
屋外空気品質
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
シーメンス A.G.
フィガロエンジニアリング
Airthings AS
イーライセンス
センシリオンAG
インフィニオンテクノロジーズAG
テキサス・インスツルメンツ・インコーポレーテッド
ハネウェル・アナリティクス LLC
TSI Incorporated

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中~高
3.3.5.買い手の交渉力は中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.健康への影響に対する意識の高まり
3.4.1.2.政府の取り組みと規制
3.4.1.3.大気監視システムの技術進歩
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.高い初期コストとメンテナンス
3.4.3.機会
3.4.3.1.スマートシティのインフラとの統合
第4章: 空気品質センサー市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.粒子センサー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ガスセンサー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.温度センサー
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章 空気品質センサー市場:産業別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.住宅
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.商業
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.政府
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.その他
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 空気品質センサー市場:展開別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.室内空気の質
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.外気品質
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 空気品質センサー市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:産業バーティカル別
7.2.4.市場規模・予測:デプロイメント別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:産業別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:産業別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:産業別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:産業バーティカル別
7.3.4.市場規模・予測:デプロイメント別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:産業別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:産業別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:産業別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:産業別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:展開別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:産業別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:展開別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:産業バーティカル別
7.4.4.市場規模・予測:デプロイメント別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:産業バーティカル別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:展開別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:産業バーティカル別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:デプロイメント別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:産業別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:展開別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:産業別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:展開別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:産業別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:展開別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:産業バーティカル別
7.5.4.市場規模・予測:デプロイメント別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:産業別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:展開別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:産業別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:展開別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:産業別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:デプロイメント別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2024年
第9章 企業プロフィール
9.1.エアシングスAS
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ハネウェルアナリティクスLLC
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.シーメンスA.G.
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.フィガロエンジニアリング
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.主な戦略的動きと展開
9.5.センシリオンAG
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6. イーライセンス
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.主な戦略的動きと展開
9.7.TSIインコーポレイテッド
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.主な戦略的動きと展開
9.8.インフィニオンテクノロジーズAG
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.テキサス・インスツルメンツ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績

 

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Summary

The air quality sensor market was valued at $5,705.4 million in 2024 and is estimated to reach $12,444.8 million by 2034, exhibiting a CAGR of 8.3% from 2025 to 2034.
A device designed to detect and measure pollutants in the air is referred to air quality sensor. These help measure volatile organic compounds (VOCs), particulate matter (PM2.5, PM10), carbon dioxide (CO2), and other harmful gases. An air quality sensor helps monitor indoor and outdoor air quality to ensure safe and healthy environment.
There is a rise in awareness about health impacts of air pollution, which fosters the requirement of air quality sensor in the market. Also, rapid urbanization and industrialization lead to increase in air pollution, which necessitates the usage of air quality sensor in the residential, commercial, industrial and automotive sectors.
However, high initial cost associated with installation of air quality monitoring systems limit the adoption of air quality sensors in the small and medium-sized enterprises. In addition, limitations associated with technology and fluctuations of environmental conditions are challenging for the market growth. Furthermore, environmental regulations across different regions impede uniform market growth. Thus, all these factors limit the growth of the air quality sensor market.
Nevertheless, advancements in technology and inclusion of IoT and AI in air quality sensor is projected to increase its adoption in different sectors, which fosters the growth of the air quality sensor market during the forecast period. Also, development of portable air quality sensors which are budget friendly is projected to boost the growth of the air quality sensor market in the upcoming years.
The global air quality sensors market is segmented into type, deployment, and industry vertical. By type, the air quality sensors market share is analyzed across particle sensor, gas sensor, and temperature sensor. By deployment, the air quality sensor market is segmented into indoor and outdoor. By industry vertical, the air quality sensors market is segmented into residential, commercial, government, and others. Region-wise, the air quality sensor market is segmented into North America (U.S., Canada, and Mexico), Europe (UK, Germany, France, Italy, and Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, and Rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Latin America, Middle East, and Africa).
By region, China, in the Asia-Pacific region, dominated the market in 2024, attributed to urbanization, rapid industrialization, and increase in government initiatives to control and monitor air pollution. Further, countries like India and Japan are also contributing significantly to the market growth in Asia-Pacific. India is witnessing surge in adoption of air quality sensors owing to rise in pollution levels in urban areas and government efforts to improve air quality monitoring infrastructure. Japan is also a key player in the regional market, owing to its advanced technological capabilities and stringent environmental policies. Thus, surge in awareness of air quality issues and the implementation of stringent environmental regulations propel the demand for air quality sensors in the Asia-Pacific region.
The report provides a competitive analysis and profiles of the leading players in the air quality sensor market. The key players profiled in the report include Honeywell Analytics, LLC, Siemens A.G., Figaro Engineering Inc, Airthings AS, Sensirion AG, eLichens, TSI Incorporated, Infineon Technologies AG, and Texas Instruments Incorporated.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Patient/epidemiology data at country, region, global level
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Particle Sensor
● Gas Sensor
● Temperature Sensor
By Industry Vertical
● Residential
● Commercial
● Government
● Others
By Deployment
● Indoor Air Quality
● Outdoor Air Quality
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Siemens A.G.
○ Figaro Engineering Inc.
○ Airthings AS
○ eLichens
○ Sensirion AG
○ Infineon Technologies AG
○ Texas Instruments Incorporated
○ Honeywell Analytics, LLC
○ TSI Incorporated



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate to high threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry
3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increasing Awareness of Health Impacts
3.4.1.2. Government Initiatives and Regulations
3.4.1.3. Technological Advancements in the Air Monitoring System
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High Initial Costs and Maintenance
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Integration with Smart City Infrastructure
CHAPTER 4: AIR QUALITY SENSOR MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Particle Sensor
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Gas Sensor
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Temperature Sensor
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: AIR QUALITY SENSOR MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Residential
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Commercial
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Government
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: AIR QUALITY SENSOR MARKET, BY DEPLOYMENT
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Indoor Air Quality
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Outdoor Air Quality
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: AIR QUALITY SENSOR MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.4. Market size and forecast, by Deployment
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Deployment
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Deployment
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Deployment
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.4. Market size and forecast, by Deployment
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Deployment
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Deployment
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Deployment
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Deployment
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Deployment
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.4. Market size and forecast, by Deployment
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Deployment
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Deployment
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Deployment
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Deployment
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Deployment
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.4. Market size and forecast, by Deployment
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Deployment
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Deployment
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Industry Vertical
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Deployment
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2024
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Airthings AS
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Honeywell Analytics, LLC
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Siemens A.G.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Figaro Engineering Inc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Key strategic moves and developments
9.5. Sensirion AG
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. eLichens
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Key strategic moves and developments
9.7. TSI Incorporated
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Infineon Technologies AG
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Texas Instruments Incorporated
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance

 

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