世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ピックルボール用品の世界市場 産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品別(パドル、ボール、その他)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別、競合別セグメント、2018-2028年


Pickleball Equipment Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Product (Paddles, Balls, Others), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, By Competition, 2018-2028

ピックルボール用具の世界市場は2022年に5億1,654万米ドルと評価され、2028年までの年平均成長率は9.5%で、予測期間中に力強い成長が予測されている。ピックルボール用具の世界市場は、世界的なスポーツ人気の高... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年11月7日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
178 英語

 

サマリー

ピックルボール用具の世界市場は2022年に5億1,654万米ドルと評価され、2028年までの年平均成長率は9.5%で、予測期間中に力強い成長が予測されている。ピックルボール用具の世界市場は、世界的なスポーツ人気の高まりを背景に、近年著しい成長を遂げている。テニス、バドミントン、ピンポンの要素を組み合わせたパドルスポーツであるピックルボールは熱狂的な支持を集め、その結果用具の需要が急増している。この急成長市場において、主要プレーヤーはいち早くトレンドに乗り、パドル、ボール、ネット、アパレルなど幅広いピックルボール用具を提供している。
市場の成長にはいくつかの要因がある。第一に、ピックルボールは負担の少ないアクティビティを求めるシニア層から、社交的かつ競技的な場を求める若年層まで、幅広い層にアピールするスポーツである。第二に、このスポーツは比較的簡単に始められるため、初心者にも親しみやすく、それが参加率を押し上げている。さらに、レクリエーション施設やコミュニティにおけるピックルボール専用コートの増加は、プレーヤーが質の高い用具に投資しようとするため、用具の需要にさらに拍車をかけている。
世界のピックルボール用具市場は拡大を続けており、素材、デザイン、技術の革新が進むと予想される。さらに、大手スポーツ用品メーカーからの関心も高まっており、投資や製品開発の増加につながる可能性がある。このスポーツの世界的な魅力により、ピックルボール用具市場の将来は有望であり、投資家にとっても愛好家にとってもエキサイティングな市場となっている。
主な市場牽引要因
ピックルボール人気の高まり
世界のピックルボール用具市場成長の主な原動力は、ピックルボールの人気急上昇である。ピックルボールは、テニス、バドミントン、卓球のハイブリッドと表現されることが多いが、近年広く認知されるようになってきた。この人気急上昇の理由は、そのアクセスのしやすさと包括性にある。ピックルボールは、あらゆる年齢層や技術レベルの人が楽しめるスポーツです。低負荷のエクササイズを求める高齢者でも、楽しく競争的なゲームを求める若い人でも、ピックルボールは誰にでも楽しめる。この幅広い層へのアピールが、プレイヤー層の拡大に大きく貢献している。
また、ピックルボールのシンプルさもその要因のひとつだ。ピックルボールは、初心者でも簡単に始めることができる。このスポーツを知る人が増えるにつれ、パドル、ボール、ネット、ウェアなどのピックルボール用品の需要も増え続けている。また、レクリエーション施設や学校、コミュニティセンターなどにピックルボールコートを設置する動きが活発化していることも、この需要をさらに押し上げている。このスポーツへの関心の高まりは、メーカーが様々な革新的な用具で市場のニーズに応えようとする原動力となっている。
スポーツ用品メーカーによる投資の増加
ピックルボールの人気が急上昇するにつれ、大手スポーツ用品メーカーも注目している。従来はテニス、ラケットボール、バドミントンなどのスポーツ用品の製造に重点を置いていた企業も、ピックルボール用品の製造に製品ラインを多様化し始めている。老舗ブランドのピックルボール市場への参入は、信頼感と品質保証をもたらし、スポーツ用品に信頼できる名前を求めるプレーヤーを惹きつけている。
著名なスポーツ用品メーカーによる投資の増加は、ピックルボール用品の進歩につながる。メーカーは、パドルの性能、ボールの耐久性、ネットのデザインを向上させるため、常に新しい素材やデザインを研究開発している。また、ピックルボールプレーヤーのニーズに合わせた専門的なアパレルやアクセサリーの提供も拡大している。これらの開発は、経験豊富なプレーヤーに対応するだけでなく、優れたギアで新規参入者を魅了し、市場成長をさらに後押ししている。
トーナメントと競技プレーの拡大
ピックルボールはカジュアルな裏庭での遊びから、トーナメントが盛んな競技スポーツへと発展してきた。プロやアマチュアのピックルボールトーナメントが世界各地で開催され、熟練プレーヤーを魅了し、競争意識を育んでいる。このような競争環境が、コート上でプレーヤーを優位に立たせることのできる、高品質で特殊な用具の需要に拍車をかけている。
プレーヤーの技術レベルが上がり、競争的なプレーをするようになると、プレーヤーのパフォーマンスを向上させる用具を求めるようになる。パドルのデザインや素材は、ボールコントロールやスピンなどの要素と同様に、非常に重要になってくる。カスタマイズされ、トーナメントで承認されたパドルへの要望は、競技プレーヤーに特化したピックルボール用品の専門ブランドを生み出した。これらの要因がピックルボール用具市場の成長に寄与しており、プレーヤーは真剣なプレーの要求に応えるために用具を絶えずアップグレードしている。
ピックルボールクラブとコミュニティの増加
ピックルボールクラブやコミュニティの成長は、ピックルボール用品の需要に大きく貢献している。現在、多くの地域でレクリエーション施設、コミュニティセンター、プライベートクラブ内にピックルボール専用コートが設置されている。これらの施設はピックルボール愛好家の社交の拠点となり、コミュニティと仲間意識を育んでいる。
このようなピックルボール・コミュニティーの中で、プレーヤーはしばしば用具を共有したり、お気に入りのブランドを他のプレーヤーに薦めたりする。このような口コミマーケティングは購入の意思決定に大きな影響を与える。さらに、クラブやコミュニティの主催者は、会員に最高のプレー体験を提供するために高品質の用具に投資することが多く、これが需要をさらに刺激している。
こうした地域社会で組織化されたリーグや社交行事が増加するにつれて、用具に対する継続的なニーズが高まり、プレーヤーの用具のメンテナンスや新しい用具への投資が促される。さらに、地域社会でピックルボールをプレーする積極的な社会的側面が、より多くの人々にこのスポーツを奨励し、市場の拡大を後押ししている。
支援インフラと利用しやすい施設
ピックルボール専用インフラの整備は、このスポーツの成長、ひいてはピックルボール用具市場の成長の重要な原動力である。地域や施設がピックルボール専用コートの建設に投資することで、スポーツへのアクセシビリティが高まる。これらの整備されたコートは、プロフェッショナルで楽しいプレー体験を提供し、あらゆる年齢層のプレーヤーを魅了する。
さらに、既存のテニスコートやバドミントンコートを簡単にピックルボールコートに転用できるため、施設にとっては費用対効果の高い選択肢となる。このようなインフラ投資の増加は、スポーツの永続性を生み出し、ピックルボールへのコミットメントが価値あるものであることをプレーヤーに確信させる。
まとめると、世界のピックルボール用具市場は、スポーツの人気上昇、スポーツ用品メーカーによる投資、競技プレー、ピックルボールクラブやコミュニティの台頭、支援インフラの整備などにより、著しい成長を遂げている。これらの要因が相まって、市場の展望が形成され、高品質なピックルボール用具への需要が促進され、この業界が今後も安定した成長路線を維持することを確実にしている。
主な市場課題
飽和状態の市場競争
ピックルボールの人気が高まるにつれ、より多くの企業が市場に参入し、競争が激化している。競争の激化は消費者にとっては製品の多様性や価格面でメリットがある一方、メーカーや流通業者にとっては課題となる。新規参入企業は足場を固めるのに苦労するかもしれないし、既存ブランドは市場シェアを維持するために絶えず革新を続けなければならない。市場の競争力は価格競争につながり、企業の利益率を低下させる可能性がある。
メーカーは、混戦の中で際立つために、製品の差別化、品質、ブランディングに注力する必要がある。競争力を維持するためには、パドル技術やデザインなどのイノベーションを通じて独自のセールスポイントを作り出すことが不可欠である。
サプライチェーンの混乱
ピックルボール用品市場は、他の多くの産業と同様、サプライチェーンの混乱に影響を受けている。COVID-19の大流行は、世界的なサプライチェーンの脆弱性を露呈させ、製造の遅れ、主要部品の不足、物流の困難を招いた。このような混乱により、メーカーはピックルボール用具の急増する需要に対応することが困難になった。
天候、地政学的緊張、貿易紛争もサプライチェーンを混乱させ、原材料の入手可能性やコストに影響を与える。メーカーは、これらの課題を軽減するために、弾力性のあるサプライチェーン戦略を導入し、調達オプションを多様化し、緊急時対応策を確立しなければならない。
規制環境の変化
ピックルボール用品の規制環境は進化している。国や地域によって、パドルやボールを含むスポーツ用品の基準や認証要件は様々である。これらの基準を満たすことは、メーカー、特に国際市場への進出を目指すメーカーにとって複雑でコストのかかるプロセスです。
規制や安全基準を遵守することは、消費者の信頼を維持し、法的問題を回避するために極めて重要です。世界のピックルボール用具市場で事業を展開する企業は、様々な地域で進化する規制を常に把握し、自社製品が必要な安全基準と性能基準を満たすよう研究開発に投資しなければなりません。
革新的技術と研究開発
ピックルボール用具市場の成長は、継続的な革新と研究開発(R&D)の努力にかかっている。パドルのデザイン、素材、性能特性は革新の主要分野である。しかし、技術と製品開発の最前線に立ち続けるには、研究開発への多額の投資が必要である。
研究開発にはコストと時間がかかるため、技術面で競争力を維持することは難しい。企業は、技術革新の必要性と、継続的な研究や製品開発に伴うコストとのバランスを取る必要がある。さらに、競合他社が成功したイノベーションを模倣しようとする可能性があるため、知的財産の保護にも用心しなければならない。
環境と持続可能性への懸念
消費者の環境に対する意識はますます高まっており、ピックルボール用具市場を含むスポーツ用品業界では持続可能性への関心が高まっている。ピックルボール用具の部品の多くは、パドルコアのプラスチックやコートサーフェスの合成素材など、環境に影響を与える素材から作られている。
ピックルボール用具市場の企業は、持続可能な素材や製造工程を模索することで、こうした懸念に対処しなければならない。この持続可能性へのシフトには、製造方法、環境に優しい素材の調達、パッケージングの変更が必要になるかもしれない。より環境に配慮した製品を求める消費者の需要に応えることは、倫理的な配慮であるだけでなく、長期的には競争上の優位性にもなり得る。
結論として、世界のピックルボール用具市場は、市場の飽和、サプライチェーンの混乱、規制環境の変化、継続的な技術革新と研究開発の必要性、持続可能性への関心の高まりといった課題に直面している。これらの課題は重要である一方、企業が差別化を図り、より強靭になり、消費者の進化するニーズと期待に応えるチャンスでもある。ピックルボール用具市場が継続的に成長し、持続可能であるためには、これらの課題をうまく乗り切ることが重要である。
主な市場動向
人口層の拡大
ピックルボール用具市場における最近の顕著なトレンドの一つは、その人口層の拡大である。ピックルボールは衝撃が少ないため、従来は高齢者に人気があったが、より幅広い年齢層に支持されるようになった。若い世代は、このスポーツの社交的で競技的な側面を高く評価し、ますますこのスポーツを始めている。この傾向は、子どもからシニアまで多様なプレーヤー層を生み出し、用具に対する幅広い需要に寄与している。
メーカー各社はこの傾向に対応し、さまざまな年齢層やスキルレベルに対応できるよう製品ラインを多様化している。パドルの重さやサイズ、ボールの特性も多様化している。スポーツがより幅広い層を魅了し続けるにつれて、市場では用具のデザインやカスタマイズ・オプションにさらなる革新が見られるようになるだろう。
技術の進歩
近年、ピックルボール用具、特にパドルのデザインや素材に大きな技術的進歩が見られる。メーカーはパドルの性能を高めるために最先端の技術を取り入れている。これには、パドルのコア、表面の質感、グリップ素材の革新が含まれ、その結果、コントロール性、パワー、耐久性が向上している。
パドルのカスタマイズもより身近になり、パドルのデザイン、グリップのサイズ、重さなどをカスタマイズできる会社もある。さらに、プレーやパフォーマンスに関するフィードバックを提供するセンサーなど、スマートテクノロジーの統合も進んでいる。これらの進歩は、コート上で優位に立ちたいプレーヤーに対応し、市場全体の成長に寄与している。
ピックルボール・コミュニティと施設の成長
ピックルボール専用のコミュニティや施設の設立は、このスポーツとその用具市場の最近の成長に重要な役割を果たしている。多くの都市やコミュニティがピックルボールの需要を認識し、専用コートや施設の建設に投資している。これらの開発により、プレーヤーはより体系化されたプロフェッショナルな環境でスポーツを楽しむ機会を得ている。
このような専用施設で開催される組織化されたリーグ、社交クラブ、トーナメントの増加は、高品質な用具の需要を高めている。初心者から上級者まで、プレーヤーはプレー体験を高め、パフォーマンスを向上させる用具への投資を求めている。この傾向は、メーカーに、組織化された環境におけるプレーヤーの特定のニーズを満たすことができる用具を作るよう促している。
Eコマースとオンライン・リテール
Eコマースとオンライン小売の台頭は、ピックルボール用具市場に大きな影響を与えた。オンラインショッピングの利便性により、消費者は場所を問わず、幅広いピックルボール用具に簡単にアクセスできるようになった。このトレンドは市場範囲を広げただけでなく、消費者により多くの選択肢と競争力のある価格を提供した。
さらに、オンラインプラットフォームは、製品レビュー、プレーヤーフォーラム、指導コンテンツのハブとなっており、プレーヤーは十分な情報を得た上で用具の購入を決定できるようになっている。メーカー各社は、この急速に進化する状況の中で競争力を維持するために、オンラインプレゼンスと流通チャネルに投資している。
持続可能性と環境にやさしい製品
環境に対する意識が高まり続ける中、ピックルボール用具市場は持続可能性と環境に優しい製品を求める最近の傾向を目の当たりにしている。この傾向は、スポーツ用品の製造が環境に与える影響に対する消費者の関心の高まりが原動力となっている。パドル、ボール、コートサーフェスなどは、プラスチックや合成化合物などの素材から作られることが多く、環境に悪影響を及ぼす可能性がある。
ピックルボール用具市場の一部の企業は、代替素材や持続可能な製造プロセスを模索することで対応している。例えば、竹やリサイクル素材のような環境に優しい素材で作られたパドルへの関心が高まっている。さらに、包装廃棄物を最小限に抑え、生産と流通における二酸化炭素排出量を削減する取り組みも行われている。
まとめると、世界のピックルボール用具市場の最近の傾向としては、このスポーツの人口動態の拡大、用具設計の技術的進歩、ピックルボール・コミュニティや施設の成長、電子商取引やオンライン小売の隆盛、持続可能性や環境に優しい製品へのシフトなどが挙げられる。これらのトレンドは、プレーヤーや消費者の嗜好やニーズの進化を反映したものであり、今後数年間で業界の軌道を形成していくものと思われる。これらのトレンドに適応し、革新を続けるメーカーや小売業者は、成長するピックルボール用具市場で成功を収めることができるだろう。
セグメント別インサイト
製品別洞察
世界のピックルボール用具市場では、パドルの需要が大幅に増加しており、市場成長の中心的な原動力となっている。パドルはピックルボールにおける基本的な用具の一つであり、その重要性はいくら強調してもしすぎることはない。このスポーツの人気が急上昇するにつれ、あらゆる年齢層や技術レベルのプレーヤーが、それぞれのプレースタイルや好みに合った高品質のパドルを求めるようになっている。
パドルの需要が高まっている背景には、いくつかの要因がある。まず、ピックルボールがより多様な層を惹きつけるようになったため、メーカーは幅広いパドルオプションを提供することで対応している。この多様性は、様々なスキルレベルやプレースタイルに対応し、プレーヤーが自分のニーズに合った完璧なパドルを見つけられることを保証している。さらに、パドルの設計や素材における技術革新がその性能を向上させ、初心者から経験者までが、コントロール性、パワー、耐久性を向上させたパドルに投資するようになった。ゲームにおけるパドルの重要性が増し、プレーヤーの経験を形成する役割を担うことから、高品質なピックルボール用パドルの需要は世界市場で上昇基調を続けると予想される。
流通チャネルの洞察
世界のピックルボール用具市場は、小売業界における広範な傾向を反映し、オンライン販売チャネルを通じた需要が大幅に急増している。eコマースの人気とアクセシビリティが高まり続ける中、プレーヤーや愛好家はピックルボール用具を購入するためにますますオンラインプラットフォームを利用するようになっている。このような消費者行動の変化は、オンライン小売業者が提供する利便性、多様性、競争力のある価格設定に起因している。
オンライン販売の需要増加の主な要因の一つは、その利便性の高さである。買い物客は、自宅にいながらにして幅広い種類のピックルボール用品を閲覧できるため、実店舗に足を運ぶ必要がなくなる。オンライン・プラットフォームには膨大な品揃えがあり、顧客はさまざまなブランド、スタイル、価格帯を簡単に比較することができる。そのため、あらゆるレベルのプレーヤーが、自分のスキルやスタイルの好みに合った用具を簡単に見つけることができる。さらに、商品のレビューを読んだり、フォーラムでプレーヤー仲間と交流したりすることで、消費者は十分な情報を得た上で購入の決断をすることができる。このデジタル主導の時代において、オンライン販売チャネルを通じた需要の増加傾向は、世界のピックルボール用具市場を形成し続け、このダイナミックな業界において消費者とメーカーの双方に新たな機会を提供すると予想される。
地域別洞察
北米は世界のピックルボール用具市場の牙城として台頭し、近年ピックルボール用具の需要が大幅に増加している。この人気急上昇は主にこの地域でのスポーツの急激な成長によるもので、北米はメーカーと小売業者にとって同様に焦点となっている。
北米での需要増加にはいくつかの要因がある。第一に、ピックルボールはそのアクセシビリティと包括性から、アクティブな娯楽を求める若いプレーヤーから低負荷のアクティビティを求めるシニアまで、幅広い層にアピールするスポーツである。さまざまな年齢層や技術レベルに適応できるスポーツであることが、大きな関心を呼び、この熱意がパドル、ボール、コートアクセサリーなどの用具需要の高まりにつながった。第二に、ピックルボール専用コートの大陸各地への普及が、このスポーツの成長を促進するのに役立っている。地域社会、学校、レクリエーション施設はこれらのコート建設に投資し、プレーヤーがアクセスしやすく、整備されたスペースでゲームを楽しめるようにしている。このようなインフラ整備は、高品質なピックルボール用具の需要をさらに高めている。北米ではピックルボールの流行が続いており、用具の需要も増加基調を維持すると予想され、世界のピックルボール用具市場において極めて重要な地域となっている。
主要市場プレイヤー
フランクリン・スポーツ
ガンマスポーツ
HEAD N.V
マンタワールドスポーツ
オニックス・スポーツ(エスカレード・スポーツ)
PAC ピックルボールパドル
パドルテック
ピックルボール社
プロライト・スポーツ
セルカーク・スポーツ
レポートの範囲
本レポートでは、ピックルボール用具の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- ピックルボール用品市場、製品別
o パドル
o ボール
o その他
- ピックルボール用具市場:流通経路別
o オフライン
オンライン
- ピックルボール用具市場:地域別
o 北米
 米国
 カナダ
 メキシコ
o ヨーロッパ
 フランス
 ドイツ
 スペイン
 イタリア
 イギリス
o アジア太平洋
 中国
 日本
 インド
 ベトナム
 韓国
中東・アフリカ
 南アフリカ
 サウジアラビア
 UAE
 トルコ
 クウェート
 エジプト
o 南米
 ブラジル
 アルゼンチン
 コロンビア
競争状況
企業プロフィール:世界のピックルボール用具市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ
Tech Sci Research社は、与えられた市場データをもとに、ピックルボール用具の世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに合わせたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.研究の目的
2.2.ベースラインの方法
2.3.主要産業パートナー
2.4.主な協会と二次情報源
2.5.予測方法
2.6.データの三角測量と検証
2.7.仮定と限界
3.要旨
3.1.市場概要
3.2.市場予測
3.3.主要地域
3.4.主要セグメント
4.お客様の声
4.1.購買決定要因
4.2.情報源
5.ピックルボール用具の世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品別市場シェア分析(パドル、ボール、その他)
5.2.2.流通チャネル別市場シェア分析(オフライン、オンライン)
5.2.3.地域別市場シェア分析
5.2.3.1.北米市場シェア分析
5.2.3.2.ヨーロッパ市場シェア分析
5.2.3.3.アジア太平洋市場シェア分析
5.2.3.4.中東・アフリカ市場シェア分析
5.2.3.5.南米市場シェア分析
5.2.4.上位5社別市場シェア分析、その他(2022年)
5.3.ピックルボール用具の世界市場マッピングと機会評価
5.3.1.製品別市場マッピングと機会評価
5.3.2.流通チャネル別市場マッピングと機会評価
5.3.3.地域別市場マッピングと機会評価
6.北米ピックルボール用具市場展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.3.国別市場シェア分析
6.2.3.1.米国ピックルボール用品の市場展望
6.2.3.1.1.市場規模・予測
6.2.3.1.1.1.金額ベース
6.2.3.1.2.市場シェアと予測
6.2.3.1.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.3.1.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.3.2.カナダピックルボール用品の市場展望
6.2.3.2.1.市場規模・予測
6.2.3.2.1.1.金額ベース
6.2.3.2.2.市場シェアと予測
6.2.3.2.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.3.2.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
6.2.3.3.メキシコピックルボール用品の市場展望
6.2.3.3.1.市場規模・予測
6.2.3.3.1.1.金額ベース
6.2.3.3.2.市場シェアと予測
6.2.3.3.2.1.製品別市場シェア分析
6.2.3.3.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
7.欧州ピックルボール用品市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.3.国別市場シェア分析
7.2.3.1.フランスピックルボール用品の市場展望
7.2.3.1.1.市場規模・予測
7.2.3.1.1.1.金額ベース
7.2.3.1.2.市場シェアと予測
7.2.3.1.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.3.1.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.3.2.ドイツピックルボール用品の市場展望
7.2.3.2.1.市場規模・予測
7.2.3.2.1.1.金額ベース
7.2.3.2.2.市場シェアと予測
7.2.3.2.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.3.2.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.3.3.スペインピックルボール用品の市場展望
7.2.3.3.1.市場規模・予測
7.2.3.3.1.1.金額ベース
7.2.3.3.2.市場シェアと予測
7.2.3.3.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.3.3.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.3.4.イタリアピックルボール用品の市場展望
7.2.3.4.1.市場規模・予測
7.2.3.4.1.1.金額ベース
7.2.3.4.2.市場シェアと予測
7.2.3.4.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.3.4.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
7.2.3.5.イギリスピックルボール用品の市場展望
7.2.3.5.1.市場規模・予測
7.2.3.5.1.1.金額ベース
7.2.3.5.2.市場シェアと予測
7.2.3.5.2.1.製品別市場シェア分析
7.2.3.5.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
8.アジア太平洋地域のピックルボール用品の市場展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.3.国別市場シェア分析
8.2.3.1.中国ピックルボール用品の市場展望
8.2.3.1.1.市場規模・予測
8.2.3.1.1.1.金額ベース
8.2.3.1.2.市場シェアと予測
8.2.3.1.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.3.1.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.3.2.日本ピックルボール用品の市場展望
8.2.3.2.1.市場規模・予測
8.2.3.2.1.1.金額ベース
8.2.3.2.2.市場シェアと予測
8.2.3.2.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.3.2.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.3.3.インドピックルボール用品の市場展望
8.2.3.3.1.市場規模・予測
8.2.3.3.1.1.金額ベース
8.2.3.3.2.市場シェアと予測
8.2.3.3.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.3.3.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.3.4.ベトナムピックルボール用品の市場展望
8.2.3.4.1.市場規模・予測
8.2.3.4.1.1.金額ベース
8.2.3.4.2.市場シェアと予測
8.2.3.4.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.3.4.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
8.2.3.5.韓国ピックルボール用品の市場展望
8.2.3.5.1.市場規模と予測
8.2.3.5.1.1.金額ベース
8.2.3.5.2.市場シェアと予測
8.2.3.5.2.1.製品別市場シェア分析
8.2.3.5.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.中東・アフリカのピックルボール用品の市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.3.国別市場シェア分析
9.2.3.1.南アフリカのピックルボール用品の市場展望
9.2.3.1.1.市場規模・予測
9.2.3.1.1.1.金額ベース
9.2.3.1.2.市場シェアと予測
9.2.3.1.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.3.1.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.3.2.サウジアラビアのピックルボール用品の市場展望
9.2.3.2.1.市場規模・予測
9.2.3.2.1.1.金額ベース
9.2.3.2.2.市場シェアと予測
9.2.3.2.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.3.2.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.3.3.UAEピックルボール用品の市場展望
9.2.3.3.1.市場規模・予測
9.2.3.3.1.1.金額ベース
9.2.3.3.2.市場シェアと予測
9.2.3.3.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.3.3.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.3.4.トルコのピックルボール用品の市場展望
9.2.3.4.1.市場規模・予測
9.2.3.4.1.1.金額ベース
9.2.3.4.2.市場シェアと予測
9.2.3.4.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.3.4.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.3.5.クウェート用ピックルボール用品の市場展望
9.2.3.5.1.市場規模・予測
9.2.3.5.1.1.金額ベース
9.2.3.5.2.市場シェアと予測
9.2.3.5.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.3.5.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
9.2.3.6.エジプトピックルボール用品の市場展望
9.2.3.6.1.市場規模・予測
9.2.3.6.1.1.金額ベース
9.2.3.6.2.市場シェアと予測
9.2.3.6.2.1.製品別市場シェア分析
9.2.3.6.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
10.南米ピックルボール用品の市場展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.3.国別市場シェア分析
10.2.3.1.ブラジルピックルボール用品の市場展望
10.2.3.1.1.市場規模・予測
10.2.3.1.1.1.金額ベース
10.2.3.1.2.市場シェアと予測
10.2.3.1.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.3.1.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.3.2.アルゼンチンピックルボール用品の市場展望
10.2.3.2.1.市場規模・予測
10.2.3.2.1.1.金額ベース
10.2.3.2.2.市場シェアと予測
10.2.3.2.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.3.2.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
10.2.3.3.コロンビアピックルボール用品の市場展望
10.2.3.3.1.市場規模&予測
10.2.3.3.1.1.金額ベース
10.2.3.3.2.市場シェアと予測
10.2.3.3.2.1.製品別市場シェア分析
10.2.3.3.2.2.流通チャネル別市場シェア分析
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.COVID-19が世界のピックルボール用具市場に与える影響
12.1.影響評価モデル
12.1.1.影響を受ける主要セグメント
12.1.2.影響を受ける主要地域
12.1.3.影響を受ける主要国
13.市場動向
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.フランクリン・スポーツ
14.1.1.1.会社概要
14.1.1.2.製品
14.1.1.3.財務(入手可能な限り)
14.1.1.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.5.最近の動向
14.1.1.6.主要経営陣
14.1.2.ガンマスポーツ
14.1.2.1.会社概要
14.1.2.2.製品
14.1.2.3.財務(入手可能な限り)
14.1.2.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.2.5.最近の動向
14.1.2.6.主要経営陣
14.1.3.ヘッド社
14.1.3.1.会社概要
14.1.3.2.製品
14.1.3.3.財務(入手可能な限り)
14.1.3.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.3.5.最近の動向
14.1.3.6.主要経営陣
14.1.4.マンタワールドスポーツ
14.1.4.1.会社概要
14.1.4.2.製品
14.1.4.3.財務(入手可能な限り)
14.1.4.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.4.5.最近の動向
14.1.4.6.主要経営陣
14.1.5.オニックススポーツ(エスカレードスポーツ)
14.1.5.1.会社概要
14.1.5.2.取扱商品
14.1.5.3.財務(入手可能な限り)
14.1.5.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.5.5.最近の動向
14.1.5.6.主要経営陣
14.1.6.PACピックルボールパドル
14.1.6.1.会社概要
14.1.6.2.製品
14.1.6.3.財務(入手可能な限り)
14.1.6.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.6.5.最近の動向
14.1.6.6.主要経営陣
14.1.7.パドルテック
14.1.7.1.会社の詳細
14.1.7.2.製品
14.1.7.3.財務(入手可能な限り)
14.1.7.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.7.5.最近の動向
14.1.7.6.主要経営陣
14.1.8.ピックルボール社
14.1.8.1.会社概要
14.1.8.2.製品
14.1.8.3.財務(入手可能な限り)
14.1.8.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.8.5.最近の動向
14.1.8.6.主要経営陣
14.1.9.プロライト・スポーツ
14.1.9.1.会社概要
14.1.9.2.製品
14.1.9.3.財務(入手可能な限り)
14.1.9.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.9.5.最近の動向
14.1.9.6.主要経営陣
14.1.10.セルカーク・スポーツ
14.1.10.1.会社概要
14.1.10.2.製品
14.1.10.3.財務(入手可能な限り)
14.1.10.4.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.10.5.最近の動向
14.1.10.6.主要経営陣
15.戦略的提言/行動計画
15.1.重点分野
15.2.ターゲット製品
15.3.ターゲット流通チャネル
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global Pickleball Equipment Market has valued at USD 516.54 Million in 2022 and is anticipated to project robust growth in the forecast period with a CAGR of 9.5% through 2028. The global pickleball equipment market has witnessed remarkable growth in recent years, driven by the increasing popularity of the sport across the world. Pickleball, a paddle sport that combines elements of tennis, badminton, and ping pong, has gained a devoted following, resulting in a surge in demand for equipment. In this burgeoning market, key players have been quick to capitalize on the trend, offering a wide range of pickleball equipment, including paddles, balls, nets, and apparel.
The market's growth can be attributed to several factors. Firstly, pickleball is a sport that appeals to a wide demographic, from seniors looking for a low-impact activity to younger individuals seeking a social and competitive outlet. Secondly, the sport is relatively easy to pick up, making it accessible to beginners, which has driven participation rates. Additionally, the rise of dedicated pickleball courts in recreational facilities and communities has further spurred demand for equipment, as players look to invest in quality gear.
As the global pickleball equipment market continues to expand, it is expected to witness innovations in materials, design, and technology. Moreover, there is growing interest from major sporting goods manufacturers, which may lead to increased investment and product development. With the sport's global appeal, the future of the pickleball equipment market looks promising, making it an exciting space for both investors and enthusiasts alike.
Key Market Drivers
Increasing Popularity of Pickleball
The primary driver of the global pickleball equipment market's growth is the sport's surging popularity. Pickleball, often described as a hybrid of tennis, badminton, and ping pong, has been gaining widespread recognition in recent years. This popularity surge can be attributed to its accessibility and inclusivity. Pickleball is a sport that can be enjoyed by people of all ages and skill levels. Whether you're a senior looking for a low-impact exercise or a younger individual seeking a fun and competitive game, pickleball offers something for everyone. This wide demographic appeal has contributed significantly to the growing player base.
Pickleball's simplicity is also a driving factor. It doesn't require an extensive learning curve, making it easy for beginners to get started. As more people discover the sport, the demand for pickleball equipment such as paddles, balls, nets, and apparel continue to rise. The rising trend of incorporating pickleball courts into recreational facilities, schools, and community centers is further propelling this demand. This growing interest in the sport is driving manufacturers to meet the market's needs with a variety of innovative equipment.
Increased Investment by Sporting Goods Manufacturers
As pickleball's popularity soars, major sporting goods manufacturers have taken notice. Companies that traditionally focused on producing equipment for sports like tennis, racquetball, and badminton have started to diversify their product lines to include pickleball equipment. The influx of well-established brands into the pickleball market brings a sense of credibility and quality assurance, attracting players who want trusted names in sports equipment.
This increased investment by prominent sporting goods manufacturers leads to advancements in pickleball equipment. Manufacturers are constantly researching and developing new materials and designs to enhance paddle performance, ball durability, and net design. They are also expanding their offerings to include specialized apparel and accessories tailored to pickleball players' needs. These developments not only cater to the experienced players but also entice newcomers with superior gear, further driving market growth.
Growing Tournament and Competitive Play
Pickleball has evolved from a casual backyard game into a competitive sport with a robust tournament circuit. Professional and amateur pickleball tournaments are being held worldwide, attracting seasoned players and fostering a sense of competitiveness. This competitive environment is fueling the demand for high-quality, specialized equipment that can give players an edge on the court.
As players progress in their skill levels and enter competitive play, they seek equipment that enhances their performance. Paddle design and materials become critical, as well as factors like ball control and spin. The desire for customized and tournament-approved paddles has given rise to specialized pickleball equipment brands that cater specifically to competitive players. These factors contribute to the growth of the pickleball equipment market, as players continually upgrade their gear to meet the demands of serious play.
Rise in Pickleball Clubs and Communities
The growth of pickleball clubs and communities has significantly contributed to the demand for pickleball equipment. Many regions now have dedicated pickleball courts within recreational facilities, community centers, and private clubs. These facilities have become social hubs for pickleball enthusiasts, fostering a sense of community and camaraderie.
Within these pickleball communities, players often share equipment or recommend their favorite brands to others. This word-of-mouth marketing has a substantial influence on purchasing decisions. Additionally, club and community organizers often invest in high-quality equipment to provide the best playing experience for their members, which further stimulates demand.
The rise of organized leagues and social events within these communities fuels a continuous need for equipment, encouraging players to maintain their gear and invest in new equipment. Moreover, the positive social aspects of playing pickleball in a community setting encourage more people to take up the sport, driving the market's expansion.
Supportive Infrastructure and Accessible Facilities
The development of dedicated pickleball infrastructure is a crucial driver of the sport's growth and, consequently, the pickleball equipment market. As communities and facilities invest in building dedicated pickleball courts, accessibility to the sport increases. These well-maintained courts provide a professional and enjoyable playing experience, attracting players of all ages.
Furthermore, the easy adaptability of existing tennis or badminton courts into pickleball courts makes it a cost-effective option for facilities. The growth in these infrastructure investments creates a sense of permanence for the sport, assuring players that their commitment to pickleball is worthwhile.
In summary, the global pickleball equipment market is experiencing remarkable growth due to the increasing popularity of the sport, investment by sporting goods manufacturers, competitive play, the rise of pickleball clubs and communities, and the development of supportive infrastructure. These drivers are collectively shaping the market's landscape and driving demand for high-quality pickleball equipment, ensuring that the industry remains on a path of steady growth in the years to come.
Key Market Challenges
Saturated Market Competition
As the popularity of pickleball continues to grow, more companies are entering the market, resulting in a highly competitive landscape. While increased competition can be beneficial for consumers in terms of product variety and pricing, it presents challenges to manufacturers and distributors. New entrants may struggle to gain a foothold, and established brands must continually innovate to maintain their market share. The market's competitiveness can lead to price wars, which may erode profit margins for companies.
Manufacturers need to focus on product differentiation, quality, and branding to stand out in a crowded field. Creating unique selling points through innovation, such as paddle technology and design, is essential to maintaining a competitive edge.
Supply Chain Disruptions
The pickleball equipment market, like many other industries, has been affected by supply chain disruptions. The COVID-19 pandemic exposed vulnerabilities in global supply chains, leading to delays in manufacturing, shortages of key components, and logistical challenges. These disruptions have made it difficult for manufacturers to meet the surging demand for pickleball equipment.
Weather-related events, geopolitical tensions, and trade disputes can also disrupt the supply chain, affecting the availability and cost of raw materials. Manufacturers must implement resilient supply chain strategies, diversify sourcing options, and establish contingency plans to mitigate these challenges.
Changing Regulatory Environment
The regulatory landscape for pickleball equipment is evolving. Different countries and regions have varying standards and certification requirements for sporting goods, including paddles and balls. Meeting these standards can be a complex and costly process for manufacturers, particularly those looking to expand into international markets.
Adherence to regulations and safety standards is crucial to maintaining consumer trust and avoiding legal issues. Companies operating in the global pickleball equipment market must stay abreast of evolving regulations in various regions and invest in research and development to ensure their products meet the necessary safety and performance standards.
Innovative Technology and R&D
The pickleball equipment market's growth depends on continuous innovation and research and development (R&D) efforts. Paddle design, materials, and performance characteristics are key areas of innovation. However, staying at the forefront of technology and product development requires significant investment in R&D.
Maintaining a competitive edge in terms of technology can be challenging, as R&D efforts can be costly and time-consuming. Companies need to balance the need for innovation with the costs associated with ongoing research and product development. Additionally, they must be vigilant about protecting their intellectual property, as competitors may seek to emulate successful innovations.
Environmental and Sustainability Concerns
Increasingly, consumers are becoming more environmentally conscious, and sustainability is a growing concern in the sporting goods industry, including the pickleball equipment market. Many pickleball equipment components are made from materials that have environmental impacts, such as plastics in paddle cores and synthetic materials in court surfaces.
Companies in the pickleball equipment market must address these concerns by exploring sustainable materials and manufacturing processes. This shift towards sustainability may require changes in manufacturing practices, sourcing of eco-friendly materials, and packaging. Meeting consumer demand for more environmentally responsible products is not only an ethical consideration but can also be a competitive advantage in the long run.
In conclusion, the global pickleball equipment market faces challenges related to market saturation, supply chain disruptions, changing regulatory environments, the need for ongoing innovation and research and development, and the growing concern for sustainability. While these challenges are significant, they also present opportunities for companies to differentiate themselves, become more resilient, and meet the evolving needs and expectations of consumers. Successful navigation of these challenges will be crucial for the continued growth and sustainability of the pickleball equipment market.
Key Market Trends
Expanding Demographic Reach
One of the most notable recent trends in the pickleball equipment market is the expansion of its demographic reach. While pickleball has traditionally been popular among older adults due to its low-impact nature, it has gained traction among a wider age range. Younger generations are increasingly taking up the sport, appreciating its social and competitive aspects. This trend has resulted in a diverse player base, from children to seniors, contributing to a broader demand for equipment.
Manufacturers are responding to this trend by diversifying their product lines to cater to different age groups and skill levels. They are producing paddles of varying weights and sizes, and balls with different characteristics to accommodate the diverse player base. As the sport continues to attract a wider demographic, the market is likely to see further innovation in equipment design and customization options.
Technological Advancements
Recent years have witnessed significant technological advancements in pickleball equipment, particularly in paddle design and materials. Manufacturers are incorporating cutting-edge technologies to enhance paddle performance. This includes innovations in paddle cores, surface textures, and grip materials, resulting in improved control, power, and durability.
Paddle customization has also become more accessible, with some companies offering options to personalize paddle designs, grip sizes, and weights. Additionally, smart technology integration, such as sensors that provide feedback on play and performance, is gaining ground. These advancements cater to players looking for an edge on the court and contribute to the overall growth of the market.
Growth in Pickleball Communities and Facilities
The establishment of dedicated pickleball communities and facilities has played a significant role in the recent growth of the sport and its equipment market. Many cities and communities have recognized the demand for pickleball and have invested in building dedicated courts and facilities. These developments create opportunities for players to enjoy the sport in a more structured and professional environment.
The growth in organized leagues, social clubs, and tournaments held at these dedicated facilities has driven up the demand for high-quality equipment. Players, from beginners to advanced levels, are looking to invest in gear that enhances their playing experience and improves their performance. This trend is pushing manufacturers to create equipment that can meet the specific needs of players in organized settings.
E-commerce and Online Retail
The rise of e-commerce and online retail has had a significant impact on the pickleball equipment market. With the convenience of online shopping, consumers have easy access to a wide range of pickleball equipment, regardless of their location. This trend has not only expanded the market's reach but has also provided consumers with more options and competitive pricing.
Moreover, online platforms have become hubs for product reviews, player forums, and instructional content, allowing players to make informed decisions about their equipment purchases. Manufacturers are investing in their online presence and distribution channels to remain competitive in this rapidly evolving landscape.
Sustainability and Eco-friendly Products
As environmental awareness continues to grow, the pickleball equipment market has seen a recent trend towards sustainability and eco-friendly products. This trend is driven by consumers' increasing concern for the environmental impact of sports equipment manufacturing. Paddles, balls, and court surfaces are often made from materials like plastics and synthetic compounds, which can have negative environmental consequences.
Some companies in the pickleball equipment market are responding by exploring alternative materials and sustainable manufacturing processes. For example, there is a growing interest in paddles made from eco-friendly materials like bamboo or recycled materials. Additionally, efforts are being made to minimize packaging waste and reduce the carbon footprint of production and distribution.
In summary, recent trends in the global pickleball equipment market include the sport's expanding demographic reach, technological advancements in equipment design, the growth of pickleball communities and facilities, the increasing prominence of e-commerce and online retail, and a shift towards sustainability and eco-friendly products. These trends reflect the evolving preferences and needs of players and consumers, and they are likely to shape the industry's trajectory in the coming years. Manufacturers and retailers who adapt to these trends and continue to innovate will be well-positioned to thrive in the growing pickleball equipment market.
Segmental Insights
Product Insights
The global pickleball equipment market has witnessed a significant upsurge in the demand for paddles, making them a central driver of market growth. Paddles are one of the fundamental pieces of equipment in pickleball, and their importance to the game cannot be overstated. As the sport's popularity continues to soar, players of all ages and skill levels are seeking high-quality paddles that cater to their individual playing styles and preferences.
The rising demand for paddles can be attributed to several factors. Firstly, as pickleball attracts a more diverse demographic, manufacturers have responded by offering a wide range of paddle options. This variety accommodates different skill levels and playing styles, ensuring that players can find the perfect paddle to suit their needs. Additionally, technological innovations in paddle design and materials have enhanced their performance, prompting both beginners and experienced players to invest in paddles that offer improved control, power, and durability. With the increasing importance of paddles in the game and their role in shaping players' experiences, the demand for high-quality pickleball paddles is expected to continue its upward trajectory in the global market.
Distribution Channel Insights
The global pickleball equipment market has experienced a significant surge in demand through online sales channels, reflecting a broader trend in the retail industry. As e-commerce continues to grow in popularity and accessibility, players and enthusiasts are increasingly turning to online platforms to purchase their pickleball gear. This shift in consumer behaviour can be attributed to the convenience, variety, and competitive pricing that online retailers offer.
One of the key drivers of rising demand through online sales channels is the sheer convenience they provide. Shoppers can browse a wide array of pickleball equipment from the comfort of their homes, eliminating the need to visit physical stores. Online platforms offer a vast selection of products, enabling customers to compare different brands, styles, and price points easily. This makes it easier for players of all levels to find equipment that matches their skill and style preferences. Additionally, the ability to read product reviews and engage with fellow players on forums further empowers consumers to make informed decisions about their purchases. In this digitally driven era, the trend of rising demand through online sales channels is expected to continue shaping the global pickleball equipment market, offering both consumers and manufacturers new opportunities in this dynamic industry.
Regional Insights
North America has emerged as a stronghold for the global pickleball equipment market, witnessing a substantial increase in demand for pickleball gear in recent years. This surge in popularity is primarily driven by the sport's exponential growth in the region, making North America a focal point for manufacturers and retailers alike.
Several factors contribute to the rising demand in North America. First, pickleball's accessibility and inclusivity make it a sport that appeals to a broad spectrum of individuals, from young players seeking an active pastime to seniors looking for a low-impact activity. The sport's adaptability to various age groups and skill levels has spurred significant interest, and this enthusiasm has translated into heightened demand for equipment such as paddles, balls, and court accessories. Secondly, the proliferation of dedicated pickleball courts across the continent has been instrumental in facilitating the sport's growth. Communities, schools, and recreational facilities have invested in constructing these courts, ensuring that players have accessible and well-maintained spaces to enjoy the game. This infrastructure development has further boosted the demand for high-quality pickleball equipment. As the trend of pickleball continues to sweep across North America, the demand for equipment is expected to maintain its upward trajectory, making it a pivotal region in the global pickleball equipment market.
Key Market Players
Franklin Sports
Gamma Sports
HEAD N.V
Manta World Sports
Onix Sports (Escalade Sports)
PAC Pickleball Paddles
Paddletek
Pickle-Ball Inc
Pro-Lite Sports
Selkirk Sport
Report Scope:
In this report, the Global Pickleball Equipment Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Pickleball Equipment Market, By Product:
o Paddles
o Balls
o Others
• Pickleball Equipment Market, By Distribution Channel:
o Offline
o Online
• Pickleball Equipment Market, By Region:
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Europe
 France
 Germany
 Spain
 Italy
 United Kingdom
o Asia-Pacific
 China
 Japan
 India
 Vietnam
 South Korea
o Middle East & Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE
 Turkey
 Kuwait
 Egypt
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Global Pickleball Equipment Market.
Available Customizations:
Global Pickleball Equipment Market report with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer
4.1. Factors Influencing Purchase Decision
4.2. Sources of Information
5. Global Pickleball Equipment Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Market Share Analysis (Paddles, Balls, Others)
5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Offline, Online)
5.2.3. By Regional Market Share Analysis
5.2.3.1. North America Market Share Analysis
5.2.3.2. Europe Market Share Analysis
5.2.3.3. Asia-Pacific Market Share Analysis
5.2.3.4. Middle East & Africa Market Share Analysis
5.2.3.5. South America Market Share Analysis
5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. Global Pickleball Equipment Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North America Pickleball Equipment Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.3. By Country Market Share Analysis
6.2.3.1. United States Pickleball Equipment Market Outlook
6.2.3.1.1. Market Size & Forecast
6.2.3.1.1.1. By Value
6.2.3.1.2. Market Share & Forecast
6.2.3.1.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.3.2. Canada Pickleball Equipment Market Outlook
6.2.3.2.1. Market Size & Forecast
6.2.3.2.1.1. By Value
6.2.3.2.2. Market Share & Forecast
6.2.3.2.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
6.2.3.3. Mexico Pickleball Equipment Market Outlook
6.2.3.3.1. Market Size & Forecast
6.2.3.3.1.1. By Value
6.2.3.3.2. Market Share & Forecast
6.2.3.3.2.1. By Product Market Share Analysis
6.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. Europe Pickleball Equipment Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.3. By Country Market Share Analysis
7.2.3.1. France Pickleball Equipment Market Outlook
7.2.3.1.1. Market Size & Forecast
7.2.3.1.1.1. By Value
7.2.3.1.2. Market Share & Forecast
7.2.3.1.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.3.2. Germany Pickleball Equipment Market Outlook
7.2.3.2.1. Market Size & Forecast
7.2.3.2.1.1. By Value
7.2.3.2.2. Market Share & Forecast
7.2.3.2.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.3.3. Spain Pickleball Equipment Market Outlook
7.2.3.3.1. Market Size & Forecast
7.2.3.3.1.1. By Value
7.2.3.3.2. Market Share & Forecast
7.2.3.3.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.3.4. Italy Pickleball Equipment Market Outlook
7.2.3.4.1. Market Size & Forecast
7.2.3.4.1.1. By Value
7.2.3.4.2. Market Share & Forecast
7.2.3.4.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7.2.3.5. United Kingdom Pickleball Equipment Market Outlook
7.2.3.5.1. Market Size & Forecast
7.2.3.5.1.1. By Value
7.2.3.5.2. Market Share & Forecast
7.2.3.5.2.1. By Product Market Share Analysis
7.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. Asia-Pacific Pickleball Equipment Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3. By Country Market Share Analysis
8.2.3.1. China Pickleball Equipment Market Outlook
8.2.3.1.1. Market Size & Forecast
8.2.3.1.1.1. By Value
8.2.3.1.2. Market Share & Forecast
8.2.3.1.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3.2. Japan Pickleball Equipment Market Outlook
8.2.3.2.1. Market Size & Forecast
8.2.3.2.1.1. By Value
8.2.3.2.2. Market Share & Forecast
8.2.3.2.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3.3. India Pickleball Equipment Market Outlook
8.2.3.3.1. Market Size & Forecast
8.2.3.3.1.1. By Value
8.2.3.3.2. Market Share & Forecast
8.2.3.3.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3.4. Vietnam Pickleball Equipment Market Outlook
8.2.3.4.1. Market Size & Forecast
8.2.3.4.1.1. By Value
8.2.3.4.2. Market Share & Forecast
8.2.3.4.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8.2.3.5. South Korea Pickleball Equipment Market Outlook
8.2.3.5.1. Market Size & Forecast
8.2.3.5.1.1. By Value
8.2.3.5.2. Market Share & Forecast
8.2.3.5.2.1. By Product Market Share Analysis
8.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Middle East & Africa Pickleball Equipment Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.3. By Country Market Share Analysis
9.2.3.1. South Africa Pickleball Equipment Market Outlook
9.2.3.1.1. Market Size & Forecast
9.2.3.1.1.1. By Value
9.2.3.1.2. Market Share & Forecast
9.2.3.1.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.3.2. Saudi Arabia Pickleball Equipment Market Outlook
9.2.3.2.1. Market Size & Forecast
9.2.3.2.1.1. By Value
9.2.3.2.2. Market Share & Forecast
9.2.3.2.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.3.3. UAE Pickleball Equipment Market Outlook
9.2.3.3.1. Market Size & Forecast
9.2.3.3.1.1. By Value
9.2.3.3.2. Market Share & Forecast
9.2.3.3.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.3.4. Turkey Pickleball Equipment Market Outlook
9.2.3.4.1. Market Size & Forecast
9.2.3.4.1.1. By Value
9.2.3.4.2. Market Share & Forecast
9.2.3.4.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.3.5. Kuwait Pickleball Equipment Market Outlook
9.2.3.5.1. Market Size & Forecast
9.2.3.5.1.1. By Value
9.2.3.5.2. Market Share & Forecast
9.2.3.5.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9.2.3.6. Egypt Pickleball Equipment Market Outlook
9.2.3.6.1. Market Size & Forecast
9.2.3.6.1.1. By Value
9.2.3.6.2. Market Share & Forecast
9.2.3.6.2.1. By Product Market Share Analysis
9.2.3.6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
10. South America Pickleball Equipment Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.3. By Country Market Share Analysis
10.2.3.1. Brazil Pickleball Equipment Market Outlook
10.2.3.1.1. Market Size & Forecast
10.2.3.1.1.1. By Value
10.2.3.1.2. Market Share & Forecast
10.2.3.1.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.3.2. Argentina Pickleball Equipment Market Outlook
10.2.3.2.1. Market Size & Forecast
10.2.3.2.1.1. By Value
10.2.3.2.2. Market Share & Forecast
10.2.3.2.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
10.2.3.3. Colombia Pickleball Equipment Market Outlook
10.2.3.3.1. Market Size & Forecast
10.2.3.3.1.1. By Value
10.2.3.3.2. Market Share & Forecast
10.2.3.3.2.1. By Product Market Share Analysis
10.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Impact of COVID-19 on Global Pickleball Equipment Market
12.1. Impact Assessment Model
12.1.1. Key Segments Impacted
12.1.2. Key Regions Impacted
12.1.3. Key Countries Impacted
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Franklin Sports
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products
14.1.1.3. Financials (As Per Availability)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Developments
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. Gamma Sports
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products
14.1.2.3. Financials (As Per Availability)
14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.2.5. Recent Developments
14.1.2.6. Key Management Personnel
14.1.3. HEAD N.V
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products
14.1.3.3. Financials (As Per Availability)
14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.3.5. Recent Developments
14.1.3.6. Key Management Personnel
14.1.4. Manta World Sports
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products
14.1.4.3. Financials (As Per Availability)
14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.4.5. Recent Developments
14.1.4.6. Key Management Personnel
14.1.5. Onix Sports (Escalade Sports)
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products
14.1.5.3. Financials (As Per Availability)
14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.5.5. Recent Developments
14.1.5.6. Key Management Personnel
14.1.6. PAC Pickleball Paddles
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products
14.1.6.3. Financials (As Per Availability)
14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.6.5. Recent Developments
14.1.6.6. Key Management Personnel
14.1.7. Paddletek
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products
14.1.7.3. Financials (As Per Availability)
14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.7.5. Recent Developments
14.1.7.6. Key Management Personnel
14.1.8. Pickle-Ball Inc
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products
14.1.8.3. Financials (As Per Availability)
14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.8.5. Recent Developments
14.1.8.6. Key Management Personnel
14.1.9. Pro-Lite Sports
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products
14.1.9.3. Financials (As Per Availability)
14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.9.5. Recent Developments
14.1.9.6. Key Management Personnel
14.1.10. Selkirk Sport
14.1.10.1. Company Details
14.1.10.2. Products
14.1.10.3. Financials (As Per Availability)
14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.10.5. Recent Developments
14.1.10.6. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations/Action Plan
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Product
15.3. Target Distribution Channel
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

TechSci Research 社の最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/23 10:28

157.74 円

172.13 円

206.60 円

ページTOPに戻る