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世界の患者体験管理市場 2021-2028

世界の患者体験管理市場 2021-2028


GLOBAL PATIENT EXPERIENCE MANAGEMENT MARKET 2021-2028

市場の見通し Triton Market Research社のレポートによると、患者体験管理の世界市場は、2021年から2028年までの予測期間中、20.67%のCAGRで成長すると予測されています。 患者体験の向上のための患者データの... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Triton Market Research
トリトンマーケットリサーチ
2021年8月16日 US$2,750
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サマリー

市場の見通し
Triton Market Research社のレポートによると、患者体験管理の世界市場は、2021年から2028年までの予測期間中、20.67%のCAGRで成長すると予測されています。
患者体験の向上のための患者データの利用、スマートヘルスアプリケーションの導入の増加、患者体験の自動化などの要因が、研究市場の成長を促進しています。さらに、ヘルスケアにおける人工知能の利用と遠隔医療によるメリットが、患者体験管理市場の成長機会を生み出すと予想されています。
しかし、熟練した医療従事者の不足や、患者データの幅広い評価を得ることが、市場全体の拡大に影響を与える主要な抑制要因となっています。
地域別展望
世界の患者体験管理市場は、アジア太平洋地域、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、中東・アフリカ地域で構成されています。
アジア太平洋地域は、予測期間中、患者体験管理市場で最も速い成長率を示すと予想されます。この地域の成長は、患者ケアサービスの開発をサポートする予算が増加していることに起因しています。この地域では、デジタル化されたネットワークやデータモニタリングシステムの増加により、ヘルスケア分野に新たな道が開かれています。診断から患者の遠隔監視まで、スマートテクノロジーは患者の予後を向上させ、コストを削減し、効率性を高める上で大きな役割を果たしています。このような要因が、患者体験管理市場の発展を促しています。
競合展望
患者体験管理市場で活躍する主な企業は、Qualtrics、Epic、Carecloud、All Covered、Accenture、Levo Health、Philips Healthcare、Change Healthcare、Q-Nomy Inc、LeadSquared、PWC、Iqvia、Aritic、Ecosoft Health、Medstatix Incなどです。
Qualtrics社は、企業向けのエクスペリエンス管理プラットフォームを提供しています。そのソフトウェアにより、企業は顧客、製品、従業員、ブランドのエクスペリエンスを管理することができます。さらに、音声分析、AI、機械学習を利用して、サプライヤー、従業員、顧客からのフィードバックを収集し、推奨されるアクションを生成することができます。同社は、米国ユタ州に本社を置き、世界各国で事業を展開しています。


 

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Summary

MARKET OUTLOOK
According to a Triton Market Research’s report, the global market for patient experience management is estimated to prosper at a CAGR of 20.67% through the projected period 2021-2028.
Factors such as the usage of patient data for enhancing experience, increasing adoption of smart health applications, and automating patient experience are driving the growth of the studied market. Additionally, the use of artificial intelligence in healthcare, coupled with the benefits offered by telemedicine, is anticipated to create growth opportunities for the patient experience management market.
However, the shortage of skilled healthcare professionals and obtaining a broad evaluation of patient data are key restraints affecting the overall market’s expansion.
REGIONAL OUTLOOK
The global patient experience management market comprises the Asia-Pacific, North America, Latin America, Europe, and the Middle East and Africa regions.
The Asia-Pacific is anticipated to witness the fastest growth rate in the patient experience management market during the forecasted period. The region’s robust growth can be attributed to the rising budgets supporting the developments in patient care services. Here, the rise in digitalized networks and data monitoring systems are opening new avenues for the healthcare sector. From diagnosis to remote patient monitoring, smart technologies play a major role in enhancing patient outcomes, lowering costs, and creating efficiencies. Hence, these factors augment the development of the patient experience management market.
COMPETITIVE OUTLOOK
The major firms thriving in the patient experience management market are Qualtrics, Epic, Carecloud, All Covered, Accenture, Levo Health, Philips Healthcare, Change Healthcare, Q-Nomy Inc, LeadSquared, PWC, Iqvia, Aritic, Ecosoft Health, and Medstatix Inc.
Qualtrics offers an experience management platform for businesses. Its software permits companies to manage customer, product, employee, and brand experience. Moreover, it uses voice analytics, AI, and machine learning to collect feedback from suppliers, employees, and customers and generate recommended actions. The companies have operations across various countries, with headquarters in Utah, the United States.



 

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