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消費者向けペットフードの世界市場シェアとランキング、全体売上高と需要予測 2025-2031

消費者向けペットフードの世界市場シェアとランキング、全体売上高と需要予測 2025-2031


Direct to Consumer Pet Food- Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031

消費者向けペットフードの世界市場は、2024年には100万米ドル規模になると推定され、2031年には100万米ドルに再調整され、予測期間2025-2031年の年平均成長率は%になると予測されている。 当社のペット用品リ... もっと見る

 

 

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QYResearch
QYリサーチ
2025年5月30日 US$3,950
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サマリー

消費者向けペットフードの世界市場は、2024年には100万米ドル規模になると推定され、2031年には100万米ドルに再調整され、予測期間2025-2031年の年平均成長率は%になると予測されている。

当社のペット用品リサーチセンターによると、世界のペット産業は2022年に2610億ドルに達し、前年比11.3%増加した。米国はペット普及率が最も高く、最大のペット市場になる。アメリカペット用品協会(APPA)によると、アメリカの家庭の66%がペットを飼っており、業界全体の売上高は約1368億米ドルで、2021年より10.8%増加した。ドイツのペット用品業界団体IVHによると、2022年のドイツのペット飼育数は3,340万匹に達し、総売上高は65億ユーロ近くに達した。JDが発表した「2023年中国ペット産業動向洞察白書」によると、4大ペット現物商品の市場規模は年々増加しており、ペット用品が45%、ペット主食が35%近く、ペットスナックが12%、ペット薬と健康管理が463%を占めている。

本レポートは、直接消費者向けペットフードの世界市場を包括的に紹介することを目的としており、直接消費者向けペットフードの地域別・国別、タイプ別、用途別の分析とともに、総販売量、販売収益、価格、主要企業の市場シェアとランキングに焦点を当てています。
一般消費者向けペットフードの市場規模、推計、予測は、2024年を基準年として、2020年から2031年までの期間の履歴データと予測データとともに、販売量(キロトン)と販売収益(百万ドル)で提供されます。定量・定性分析により、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、消費者向けペットフード直販に関する情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うのに役立ちます。

市場区分
企業別
ネスレS.A.
ゼネラル・ミルズ社
マース社
ヒルズペットニュートリション社(コルゲート・パルモリーブ社的一部分)
ザ J. M.Smucker Company
Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分)
Heristo Aktiengesellschaft
Simmons Pet Food, Inc.
ウェルペット有限会社
株式会社ファーマーズドッグ
ジンクス
ジャストフード合同会社
株式会社オーリーペット
ファルミナペットフーズホールディングB.V.
ノムノムナウ社
タイプ別セグメント
ミール
おやつ
サプリメント
その他
用途別


その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
韓国
東南アジア
インド
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
英国
イタリア
オランダ
北欧諸国
その他のヨーロッパ
ラテンアメリカ
メキシコ
ブラジル
その他のラテンアメリカ
中東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他のMEA

各章の概要
第1章: レポートの対象範囲、世界の総市場規模(金額、数量、価格)を紹介します。また、市場ダイナミクス、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界メーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を提供します。
第2章:消費者直接ペットフードメーカーの競争環境、価格、売上高、市場シェア、最新の開発計画、合併・買収情報などを詳細に分析。
第3章:各種市場セグメントをタイプ別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が各市場セグメントのブルーオーシャン市場を見つけやすくします。
第4章:アプリケーション別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる川下市場のブルーオーシャン市場を見つけるのに役立ちます。
第5章:消費者向けペットフードの地域別売上高、収益。各地域の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場空間、市場規模を紹介しています。
第6章 消費者向けペットフードの国別売上高、収益。各国・地域のタイプ別、用途別のシグメイトデータを提供。
第7章:主要企業のプロファイルを提供し、製品の売上高、収益、価格、売上総利益率、製品紹介、最近の開発など、詳細な市場の主要企業の基本的な状況を紹介します。
第8章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。
第9章:結論


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目次

1 市場の概要
1.1 一般消費者向けペットフードの製品紹介
1.2 世界の消費者向けペットフードの市場規模予測
1.2.1 世界の直接消費者向けペットフード販売額(2020-2031年)
1.2.2 世界の直接消費者向けペットフード販売量(2020-2031)
1.2.3 世界の直接消費者向けペットフード販売価格(2020-2031)
1.3 直接消費者向けペットフード市場の動向と促進要因
1.3.1 直接消費者向けペットフード業界の動向
1.3.2 直接消費者向けペットフード市場の促進要因と機会
1.3.3 直接消費者向けペットフード市場の課題
1.3.4 直接消費者向けペットフード市場の抑制要因
1.4 前提条件と限界
1.5 研究目的
1.6 考慮した年
2 企業別競合分析
2.1 世界の消費者直接ペットフード参入企業収益ランキング(2024年)
2.2 世界の消費者向けペットフードの企業別売上高ランキング(2020-2025)
2.3 世界の消費者向けペットフード直販事業者売上高ランキング(2024年)
2.4 世界の直接消費者向けペットフード企業別販売量ランキング(2020-2025)
2.5 世界の消費者直接ペットフード企業別平均価格(2020-2025年)
2.6 主要メーカーの直接消費者向けペットフードの製造拠点と本社
2.7 主要メーカーが提供する消費者向け直接ペットフード製品
2.8 主要メーカーの直接消費者向けペットフードの量産開始時期
2.9 消費者直接ペットフード市場の競争分析
2.9.1 消費者向けペットフードの市場集中率(2020-2025年)
2.9.2 2024年の消費者向けペットフードの売上高による世界5大メーカーと10大メーカー
2.9.3 企業タイプ別(ティア1、ティア2、ティア3)&(2024年時点の直接消費者向けペットフードの売上高に基づく)世界上位メーカー
2.10 M&A、事業拡大
3 タイプ別セグメント
3.1 タイプ別紹介
3.1.1 食事
3.1.2 トリーツ
3.1.3 サプリメント
3.1.4 その他
3.2 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売額
3.2.1 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売額(2020年 VS 2024年 VS 2031年)
3.2.2 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売額(2020~2031年)
3.2.3 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売額 (2020-2031)
3.3 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売量
3.3.1 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売量 (2020 VS 2024 VS 2031)
3.3.2 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売量 (2020-2031)
3.3.3 世界の消費者向けペットフードのタイプ別販売量(%) (2020-2031)
3.4 世界の消費者直接ペットフードのタイプ別平均価格(2020-2031)
4 用途別セグメント
4.1 用途別の紹介
4.1.1 犬
4.1.2 猫
4.1.3 その他
4.2 世界の消費者向けペットフードの用途別販売額
4.2.1 世界の消費者向けペットフードの用途別販売額(2020年 VS 2024年 VS 2031年)
4.2.2 世界の消費者向けペットフードの用途別販売額(2020年~2031年)
4.2.3 世界の消費者向けペットフードの用途別販売額 (2020-2031)
4.3 世界の消費者直接ペットフード用途別販売量
4.3.1 世界の一般消費者向けペットフードの用途別販売量 (2020 VS 2024 VS 2031)
4.3.2 世界の消費者向けペットフードの用途別販売量 (2020-2031)
4.3.3 世界の消費者向けペットフードの用途別販売量 (%) (2020-2031)
4.4 世界の消費者向けペットフードの用途別平均価格(2020-2031年)
5 地域別セグメント
5.1 世界の消費者向けペットフードの地域別販売額
5.1.1 消費者向けペットフードの地域別販売額の世界:2020年 VS 2024年 VS 2031年
5.1.2 世界の消費者向けペットフードの地域別販売額 (2020-2025)
5.1.3 世界の消費者向けペットフードの地域別販売額 (2026-2031)
5.1.4 世界の消費者向けペットフードの地域別販売額(%)、(2020-2031)
5.2 世界の消費者直接ペットフード地域別販売量
5.2.1 世界の消費者向けペットフードの地域別販売量:2020年 VS 2024年 VS 2031年
5.2.2 消費者向けペットフードの地域別世界販売量 (2020-2025)
5.2.3 世界の消費者向けペットフードの地域別販売量(2026-2031)
5.2.4 世界の消費者向けペットフードの地域別販売量(%)、(2020-2031)
5.3 世界の消費者向けペットフードの地域別平均価格(2020-2031)
5.4 北米
5.4.1 北米の直接消費者向けペットフード販売額(2020-2031
5.4.2 北米における消費者向けペットフードの国別販売額(%)、2024 VS 2031
5.5 欧州
5.5.1 欧州 一般消費者向けペットフードの販売額、2020-2031年
5.5.2 欧州の消費者向けペットフードの国別売上金額(%)、2024 VS 2031
5.6 アジア太平洋
5.6.1 アジア太平洋地域の直接消費者向けペットフード販売額、2020~2031年
5.6.2 アジア太平洋地域の消費者向けペットフードの地域別売上金額(%)、2024 VS 2031
5.7 南米
5.7.1 南米の直接消費者向けペットフード販売額、2020~2031年
5.7.2 南米の消費者向けペットフードの国別直接販売額(%)、2024 VS 2031
5.8 中東・アフリカ
5.8.1 中東・アフリカ 一般消費者向けペットフードの販売額、2020~2031年
5.8.2 中東・アフリカの消費者向けペットフードの国別売上構成比(%)、2024年~2031年
6 主要国/地域別の区分
6.1 主要国・地域別消費者向けペットフード販売額成長動向(2020年VS2024年VS2031年
6.2 主要国・地域の消費者直接ペットフード販売額
6.2.1 主要国・地域の消費者向けペットフード販売額(2020~2031年
6.2.2 主要国・地域の消費者直接ペットフード販売量、2020-2031年
6.3 米国
6.3.1 米国の直接消費者向けペットフード販売額、2020-2031年
6.3.2 米国の一般消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.3.3 米国の一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
6.4 欧州
6.4.1 欧州一般消費者向けペットフードの販売金額、2020-2031年
6.4.2 欧州一般消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.4.3 欧州一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
6.5 中国
6.5.1 中国の直接消費者向けペットフード販売額、2020-2031年
6.5.2 中国の消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.5.3 中国の一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
6.6 日本
6.6.1 日本の一般消費者向けペットフードの販売額、2020-2031年
6.6.2 日本の一般消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.6.3 日本の一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
6.7 韓国
6.7.1 韓国の一般消費者向けペットフードの販売額、2020-2031年
6.7.2 韓国の一般消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.7.3 韓国の一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
6.8 東南アジア
6.8.1 東南アジアの一般消費者向けペットフードの販売額(2020~2031年
6.8.2 東南アジアの一般消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.8.3 東南アジアの一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
6.9 インド
6.9.1 インド 一般消費者向けペットフードの販売額、2020~2031年
6.9.2 インド 一般消費者向けペットフードのタイプ別販売額(%)、2024 VS 2031
6.9.3 インド 一般消費者向けペットフードの用途別販売額、2024 VS 2031
7 会社プロファイル
7.1 ネスレ
7.1.1 Nestle S.A. 会社情報
7.1.2 ネスレの紹介と事業概要
7.1.3 ネスレS.A. 一般消費者向けペットフードの売上、収益、価格、売上総利益率 (2020-2025)
7.1.4 ネスレS.A. 直接消費者向けペットフード製品の提供
7.1.5 ネスレS.A.の最近の動向
7.2 ゼネラル・ミルズ社
7.2.1 ゼネラル・ミルズ社会社情報
7.2.2 General Mills, Inc.事業紹介と事業概要
7.2.3 ゼネラル・ミルズ社ダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025)
7.2.4 ゼネラル・ミルズ社一般消費者向けペットフード製品
7.2.5 ゼネラルミルズ社最近の開発
7.3 マース・インコーポレイテッド
7.3.1 マース・インコーポレイテッド会社情報
7.3.2 マース・インコーポレイテッドの紹介と事業概要
7.3.3 直接消費者向けペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025年)
7.3.4 マース、インコーポレイテッドが提供する直接消費者向けペットフード製品
7.3.5 マース・インコーポレイテッドの最近の動向
7.4 ヒルズ・ペット・ニュートリション社(コルゲート・パルモリーブ・カンパニー的一部分)
7.4.1 ヒルズペットニュートリション(コルゲート・パルモリーブ・カンパニー的一部分)会社情報
7.4.2 ヒルズ ペット ニュートリション社(コルゲート・パルモリーブ・カンパニー的一部分)の紹介と事業概要
7.4.3 ヒルズ・ペット・ニュートリション社(コルゲート・パルモリーブ・カンパニー的一部分)の消費者向けペットフードの売上、収益、価格、粗利率 (2020-2025)
7.4.4 ヒルズ・ペット・ニュートリション社(コルゲート・パルモリーブ・カンパニー的一部分)の消費者向けペットフードの直接販売製品
7.4.5 ヒルズ・ペット・ニュートリション社(コルゲート・パルモリーブ・カンパニー的一部分)の最近の動向
7.5 J.M.スマッカー・カンパニー
7.5.1 J.M.スマッカー・カンパニーの会社情報
7.5.2 J.M.スマッカー社の紹介と事業概要
7.5.3 J. M. Smucker Companyの消費者向けペットフードの売上、収益、価格、粗利率 (2020-2025)
7.5.4 J. M. Smucker Companyが提供する消費者向けペットフード製品
7.5.5 J. M.Smucker Company Recent Development
7.6 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分)
7.6.1 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Company Information
7.6.2 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Introduction and Business Overview
7.6.3 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.6.4 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.6.5 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Recent Development
7.7 Heristo Aktiengesellschaft
7.7.1 Heristo Aktiengesellschaft Company Information
7.7.2 Heristo Aktiengesellschaft Introduction and Business Overview
7.7.3 Heristo Aktiengesellschaft Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.7.4 Heristo Aktiengesellschaft Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.7.5 Heristo Aktiengesellschaft Recent Development
7.8 Simmons Pet Food, Inc.
7.8.1 Simmons Pet Food, Inc.会社情報
7.8.2 Simmons Pet Food, Inc.事業概要
7.8.3 シモンズ・ペットフード社ダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025)
7.8.4 シモンズペットフード社直接消費者向けペットフード製品の提供
7.8.5 シモンズペットフード社最近の開発
7.9 ウェルペットLLC.
7.9.1 ウェルペットLLC.会社情報
7.9.2 Wellpet LLC.会社紹介と事業概要
7.9.3 ウェルペットLLC.ダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上高、収益、価格、粗利率(2020-2025 年)
7.9.4 Wellpet LLC.直接消費者向けペットフード製品の提供
7.9.5 Wellpet LLC.最近の動向
7.10 ザ・ファーマーズ・ドッグ社
7.10.1 ザ・ファーマーズ・ドッグ社会社情報
7.10.2 The Farmer's Dog, Inc.事業概要
7.10.3 ザ・ファーマーズ・ドッグ社ダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025)
7.10.4 ザ・ファーマーズ・ドッグ社直接消費者向けペットフード製品の提供
7.10.5 ザ・ファーマーズ・ドッグ社最近の展開
7.11 ジンクス
7.11.1 ジンクス会社情報
7.11.2 株式会社ジンクス事業概要
7.11.3 ジンクスダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025)
7.11.4 ジンクスペットフード製品の提供
7.11.5 ジンクス最近の動向
7.12 JustFoodForDogs LLC
7.12.1 JustFoodForDogs LLCの会社情報
7.12.2 JustFoodForDogs LLCの紹介と事業概要
7.12.3 JustFoodForDogs LLCの消費者向けペットフードの売上、収益、価格、粗利率 (2020-2025)
7.12.4 JustFoodForDogs LLCが提供する消費者向けペットフード製品
7.12.5 JustFoodForDogs LLCの最近の動向
7.13 Ollie Pets, Inc.
7.13.1 Ollie Pets, Inc.会社情報
7.13.2 Ollie Pets, Inc.の紹介と事業概要
7.13.3 Ollie Pets, Inc.ダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上高、収益、価格、粗利率(2020-2025年)
7.13.4 Ollie Pets, Inc.直接消費者向けペットフード製品の提供
7.13.5 Ollie Pets, Inc.最近の動向
7.14 ファルミナペットフーズホールディングB.V.
7.14.1 Farmina Pet Foods Holding B.V.会社情報
7.14.2 Farmina Pet Foods Holding B.V. 会社紹介と事業概要
7.14.3 Farmina Pet Foods Holding B.V.ダイレクト・トゥ・コンシューマー・ペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025)
7.14.4 Farmina Pet Foods Holding B.V.直接消費者向けペットフード製品の提供
7.14.5 Farmina Pet Foods Holding B.V.最近の動向
7.15 NomNomNow, Inc.
7.15.1 NomNomNow, Inc.会社情報
7.15.2 NomNomNow, Inc.の紹介と事業概要
7.15.3 NomNomNow, Inc.ダイレクト・ツー・コンシューマー・ペットフードの売上、収益、価格、粗利率(2020-2025)
7.15.4 NomNomNow, Inc.消費者向けペットフード製品の提供
7.15.5 NomNomNow, Inc.最近の開発
8 産業チェーン分析
8.1 一般消費者向けペットフードの産業チェーン
8.2 ペットフードの上流分析
8.2.1 主要原材料
8.2.2 主要原材料サプライヤー
8.2.3 製造コスト構造
8.3 中流の分析
8.4 ダウンストリーム分析(顧客分析)
8.5 販売モデルと販売チャネル
8.5.1 直接消費者へのペットフード販売モデル
8.5.2 販売チャネル
8.5.3 直接消費者向けペットフードの販売業者
9 調査結果と結論
10 付録
10.1 調査方法
10.1.1 方法論/調査アプローチ
10.1.1.1 調査プログラム/設計
10.1.1.2 市場規模の推定
10.1.1.3 市場分解とデータ三角測量
10.1.2 データソース
10.1.2.1 二次情報源
10.1.2.2 一次情報源
10.2 著者詳細
10.3 免責事項

 

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Summary

The global market for Direct to Consumer Pet Food was estimated to be worth US$ million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ million by 2031 with a CAGR of %during the forecast period 2025-2031.

According to Our PET Supplies Research Center, the global pet industry reached $ 261 billion in 2022, a year-on-year increase of 11.3%. The United States gains the highest pet penetration rate and becomes the largest pet market. According to the American Pet Products Association (APPA), 66% of American households keep pets, and the total industry sales was about US$136.8 billion, an increase of 10.8% over 2021. According to IVH, the German pet products industry association, the number of pets in Germany reached 33.4 million in 2022, with a total turnover of nearly €6.5 billion. The 2023 China Pet Industry Trend Insight White Paper released by JD shows that the market size of the four major pet physical commodities is increasing year by year: pet supplies account for 45%, pet staple food accounts for nearly 35%, pet snacks account for 12%, and pet medicine and health care account for 463%.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Direct to Consumer Pet Food, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Direct to Consumer Pet Food by region & country, by Type, and by Application.
The Direct to Consumer Pet Food market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (Kiloton) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Direct to Consumer Pet Food.

Market Segmentation
By Company
Nestle S.A.
General Mills, Inc.
Mars, Incorporated
Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分)
The J. M. Smucker Company
Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分)
Heristo Aktiengesellschaft
Simmons Pet Food, Inc.
Wellpet LLC.
The Farmer's Dog, Inc.
Jinx, Inc.
JustFoodForDogs LLC
Ollie Pets, Inc.
Farmina Pet Foods Holding B.V.
NomNomNow, Inc.
Segment by Type
Meal
Treats
Supplements
Others
Segment by Application
Dogs
Cats
Others
By Region
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia-Pacific
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Netherlands
Nordic Countries
Rest of Europe
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Rest of MEA

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of Direct to Consumer Pet Food manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Sales, revenue of Direct to Consumer Pet Food in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Sales, revenue of Direct to Consumer Pet Food in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 9: Conclusion.



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Table of Contents

1 Market Overview
1.1 Direct to Consumer Pet Food Product Introduction
1.2 Global Direct to Consumer Pet Food Market Size Forecast
1.2.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value (2020-2031)
1.2.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume (2020-2031)
1.2.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Price (2020-2031)
1.3 Direct to Consumer Pet Food Market Trends & Drivers
1.3.1 Direct to Consumer Pet Food Industry Trends
1.3.2 Direct to Consumer Pet Food Market Drivers & Opportunity
1.3.3 Direct to Consumer Pet Food Market Challenges
1.3.4 Direct to Consumer Pet Food Market Restraints
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Objectives
1.6 Years Considered
2 Competitive Analysis by Company
2.1 Global Direct to Consumer Pet Food Players Revenue Ranking (2024)
2.2 Global Direct to Consumer Pet Food Revenue by Company (2020-2025)
2.3 Global Direct to Consumer Pet Food Players Sales Volume Ranking (2024)
2.4 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Company Players (2020-2025)
2.5 Global Direct to Consumer Pet Food Average Price by Company (2020-2025)
2.6 Key Manufacturers Direct to Consumer Pet Food Manufacturing Base and Headquarters
2.7 Key Manufacturers Direct to Consumer Pet Food Product Offered
2.8 Key Manufacturers Time to Begin Mass Production of Direct to Consumer Pet Food
2.9 Direct to Consumer Pet Food Market Competitive Analysis
2.9.1 Direct to Consumer Pet Food Market Concentration Rate (2020-2025)
2.9.2 Global 5 and 10 Largest Manufacturers by Direct to Consumer Pet Food Revenue in 2024
2.9.3 Global Top Manufacturers by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) & (based on the Revenue in Direct to Consumer Pet Food as of 2024)
2.10 Mergers & Acquisitions, Expansion
3 Segmentation by Type
3.1 Introduction by Type
3.1.1 Meal
3.1.2 Treats
3.1.3 Supplements
3.1.4 Others
3.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type
3.2.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (2020 VS 2024 VS 2031)
3.2.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value, by Type (2020-2031)
3.2.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value, by Type (%) (2020-2031)
3.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Type
3.3.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Type (2020 VS 2024 VS 2031)
3.3.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume, by Type (2020-2031)
3.3.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume, by Type (%) (2020-2031)
3.4 Global Direct to Consumer Pet Food Average Price by Type (2020-2031)
4 Segmentation by Application
4.1 Introduction by Application
4.1.1 Dogs
4.1.2 Cats
4.1.3 Others
4.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application
4.2.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application (2020 VS 2024 VS 2031)
4.2.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value, by Application (2020-2031)
4.2.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value, by Application (%) (2020-2031)
4.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Application
4.3.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Application (2020 VS 2024 VS 2031)
4.3.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume, by Application (2020-2031)
4.3.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume, by Application (%) (2020-2031)
4.4 Global Direct to Consumer Pet Food Average Price by Application (2020-2031)
5 Segmentation by Region
5.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Region
5.1.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
5.1.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Region (2020-2025)
5.1.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Region (2026-2031)
5.1.4 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Region (%), (2020-2031)
5.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Region
5.2.1 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
5.2.2 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Region (2020-2025)
5.2.3 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Region (2026-2031)
5.2.4 Global Direct to Consumer Pet Food Sales Volume by Region (%), (2020-2031)
5.3 Global Direct to Consumer Pet Food Average Price by Region (2020-2031)
5.4 North America
5.4.1 North America Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
5.4.2 North America Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Country (%), 2024 VS 2031
5.5 Europe
5.5.1 Europe Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
5.5.2 Europe Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Country (%), 2024 VS 2031
5.6 Asia Pacific
5.6.1 Asia Pacific Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
5.6.2 Asia Pacific Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Region (%), 2024 VS 2031
5.7 South America
5.7.1 South America Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
5.7.2 South America Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Country (%), 2024 VS 2031
5.8 Middle East & Africa
5.8.1 Middle East & Africa Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
5.8.2 Middle East & Africa Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Country (%), 2024 VS 2031
6 Segmentation by Key Countries/Regions
6.1 Key Countries/Regions Direct to Consumer Pet Food Sales Value Growth Trends, 2020 VS 2024 VS 2031
6.2 Key Countries/Regions Direct to Consumer Pet Food Sales Value
6.2.1 Key Countries/Regions Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.2.2 Key Countries/Regions Direct to Consumer Pet Food Sales Volume, 2020-2031
6.3 United States
6.3.1 United States Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.3.2 United States Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.3.3 United States Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
6.4 Europe
6.4.1 Europe Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.4.2 Europe Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.4.3 Europe Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
6.5 China
6.5.1 China Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.5.2 China Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.5.3 China Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
6.6 Japan
6.6.1 Japan Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.6.2 Japan Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.6.3 Japan Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
6.7 South Korea
6.7.1 South Korea Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.7.2 South Korea Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.7.3 South Korea Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
6.8 Southeast Asia
6.8.1 Southeast Asia Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.8.2 Southeast Asia Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.8.3 Southeast Asia Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
6.9 India
6.9.1 India Direct to Consumer Pet Food Sales Value, 2020-2031
6.9.2 India Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Type (%), 2024 VS 2031
6.9.3 India Direct to Consumer Pet Food Sales Value by Application, 2024 VS 2031
7 Company Profiles
7.1 Nestle S.A.
7.1.1 Nestle S.A. Company Information
7.1.2 Nestle S.A. Introduction and Business Overview
7.1.3 Nestle S.A. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.1.4 Nestle S.A. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.1.5 Nestle S.A. Recent Development
7.2 General Mills, Inc.
7.2.1 General Mills, Inc. Company Information
7.2.2 General Mills, Inc. Introduction and Business Overview
7.2.3 General Mills, Inc. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.2.4 General Mills, Inc. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.2.5 General Mills, Inc. Recent Development
7.3 Mars, Incorporated
7.3.1 Mars, Incorporated Company Information
7.3.2 Mars, Incorporated Introduction and Business Overview
7.3.3 Mars, Incorporated Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.3.4 Mars, Incorporated Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.3.5 Mars, Incorporated Recent Development
7.4 Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分)
7.4.1 Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分) Company Information
7.4.2 Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分) Introduction and Business Overview
7.4.3 Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分) Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.4.4 Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分) Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.4.5 Hill's Pet Nutrition, Inc.(Colgate-Palmolive Company的一部分) Recent Development
7.5 The J. M. Smucker Company
7.5.1 The J. M. Smucker Company Company Information
7.5.2 The J. M. Smucker Company Introduction and Business Overview
7.5.3 The J. M. Smucker Company Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.5.4 The J. M. Smucker Company Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.5.5 The J. M. Smucker Company Recent Development
7.6 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分)
7.6.1 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Company Information
7.6.2 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Introduction and Business Overview
7.6.3 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.6.4 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.6.5 Diamond Pet Food, Inc.(Schell&Kampeter、Inc.的一部分) Recent Development
7.7 Heristo Aktiengesellschaft
7.7.1 Heristo Aktiengesellschaft Company Information
7.7.2 Heristo Aktiengesellschaft Introduction and Business Overview
7.7.3 Heristo Aktiengesellschaft Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.7.4 Heristo Aktiengesellschaft Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.7.5 Heristo Aktiengesellschaft Recent Development
7.8 Simmons Pet Food, Inc.
7.8.1 Simmons Pet Food, Inc. Company Information
7.8.2 Simmons Pet Food, Inc. Introduction and Business Overview
7.8.3 Simmons Pet Food, Inc. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.8.4 Simmons Pet Food, Inc. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.8.5 Simmons Pet Food, Inc. Recent Development
7.9 Wellpet LLC.
7.9.1 Wellpet LLC. Company Information
7.9.2 Wellpet LLC. Introduction and Business Overview
7.9.3 Wellpet LLC. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.9.4 Wellpet LLC. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.9.5 Wellpet LLC. Recent Development
7.10 The Farmer's Dog, Inc.
7.10.1 The Farmer's Dog, Inc. Company Information
7.10.2 The Farmer's Dog, Inc. Introduction and Business Overview
7.10.3 The Farmer's Dog, Inc. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.10.4 The Farmer's Dog, Inc. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.10.5 The Farmer's Dog, Inc. Recent Development
7.11 Jinx, Inc.
7.11.1 Jinx, Inc. Company Information
7.11.2 Jinx, Inc. Introduction and Business Overview
7.11.3 Jinx, Inc. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.11.4 Jinx, Inc. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.11.5 Jinx, Inc. Recent Development
7.12 JustFoodForDogs LLC
7.12.1 JustFoodForDogs LLC Company Information
7.12.2 JustFoodForDogs LLC Introduction and Business Overview
7.12.3 JustFoodForDogs LLC Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.12.4 JustFoodForDogs LLC Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.12.5 JustFoodForDogs LLC Recent Development
7.13 Ollie Pets, Inc.
7.13.1 Ollie Pets, Inc. Company Information
7.13.2 Ollie Pets, Inc. Introduction and Business Overview
7.13.3 Ollie Pets, Inc. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.13.4 Ollie Pets, Inc. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.13.5 Ollie Pets, Inc. Recent Development
7.14 Farmina Pet Foods Holding B.V.
7.14.1 Farmina Pet Foods Holding B.V. Company Information
7.14.2 Farmina Pet Foods Holding B.V. Introduction and Business Overview
7.14.3 Farmina Pet Foods Holding B.V. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.14.4 Farmina Pet Foods Holding B.V. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.14.5 Farmina Pet Foods Holding B.V. Recent Development
7.15 NomNomNow, Inc.
7.15.1 NomNomNow, Inc. Company Information
7.15.2 NomNomNow, Inc. Introduction and Business Overview
7.15.3 NomNomNow, Inc. Direct to Consumer Pet Food Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2020-2025)
7.15.4 NomNomNow, Inc. Direct to Consumer Pet Food Product Offerings
7.15.5 NomNomNow, Inc. Recent Development
8 Industry Chain Analysis
8.1 Direct to Consumer Pet Food Industrial Chain
8.2 Direct to Consumer Pet Food Upstream Analysis
8.2.1 Key Raw Materials
8.2.2 Raw Materials Key Suppliers
8.2.3 Manufacturing Cost Structure
8.3 Midstream Analysis
8.4 Downstream Analysis (Customers Analysis)
8.5 Sales Model and Sales Channels
8.5.1 Direct to Consumer Pet Food Sales Model
8.5.2 Sales Channel
8.5.3 Direct to Consumer Pet Food Distributors
9 Research Findings and Conclusion
10 Appendix
10.1 Research Methodology
10.1.1 Methodology/Research Approach
10.1.1.1 Research Programs/Design
10.1.1.2 Market Size Estimation
10.1.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation
10.1.2 Data Source
10.1.2.1 Secondary Sources
10.1.2.2 Primary Sources
10.2 Author Details
10.3 Disclaimer

 

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