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美容サプリメント市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

美容サプリメント市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


Beauty Supplement Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の美容サプリメント市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新興動向、機会、課題など、主要な市場原動力の詳細な分析を提供しました。本レポートは、市場... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年1月23日 US$4,995
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の美容サプリメント市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新興動向、機会、課題など、主要な市場原動力の詳細な分析を提供しました。本レポートは、市場展望の詳細な理解を提供し、関係者が十分な情報を得た上で意思決定できるよう支援します。

主な洞察

- 美容サプリメントの市場規模(2025E):38億米ドル
- 予測市場価値(2032F):US$3.8 Bn:98億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025 to 2032): 14.5%

美容サプリメント市場 - レポートスコープ

健康とウェルネスへのホリスティックなアプローチに注目する消費者が増えるにつれ、世界の美容サプリメント市場は急速に拡大している。内側から美しさを高めることを目的とするこれらの製品は、天然成分を含むことが多く、クリーンな美容ソリューションに対する消費者の需要の高まりに対応している。特に、栄養とライフスタイルが皮膚の健康、髪の強さ、全体的な外見に与える影響に対する意識が高まるにつれて、予防医療の採用が増加しているため、市場は成長する見込みである。

市場の推進要因

美容サプリメント市場は、予防医療への関心の高まりが中心的な役割を果たすなど、いくつかの要因によって牽引されている。消費者が、身体的な健康とともに精神的・感情的な健康も含めた、より全体的な健康観へとシフトするにつれて、皮膚の健康、毛髪の強さ、総合的な健康を促進する美容サプリメントが脚光を浴びている。ビタミン、ミネラル、抗酸化物質を豊富に含む製品は、健康問題につながる前に栄養不足に対処するもので、高い人気を博している。このような予防的アプローチは、短期的な解決策ではなく、長期的な健康効果を求める消費者の欲求に合致している。さらに、世界人口の高齢化に伴い、加齢の影響、特に肌の老化に対抗する製品へのニーズが高まっていることも、需要を後押ししている。美容サプリメントは、若々しい肌を維持し、早期老化と闘うために不可欠なツールとして、ますます位置づけられるようになっている。市場成長のもう一つの要因は、ストレスや、汚染や紫外線などの環境要因が皮膚に与える悪影響に対する認識が高まっていることで、ストレスを緩和し、抗酸化物質を豊富に含む美容サプリメントが非常に求められている。

市場の阻害要因

有望な見通しにもかかわらず、美容サプリメント市場は課題に直面している。サプリメントの安全性に関する消費者の懸念、特にアレルギー反応や副作用の可能性が成長の妨げになる可能性がある。副作用に起因するネガティブな宣伝は信頼の失墜につながり、ブランドの評判や顧客ロイヤルティに大きな影響を与える可能性がある。さらに、多くの美容サプリメントの有効性を裏付ける包括的な科学的研究の欠如は、消費者の信頼を損なう可能性がある。有効性に関する信頼できる証拠がなければ、多くの美容サプリメントは信頼できないものと認識される。肌の弾力や髪の太さなど、美容関連の成果に関する標準化された臨床試験や測定ツールがないため、これらの製品を有意義な方法で検証するプロセスが複雑になっている。特に、結果が主観的でプラセボ効果に左右される場合、これはブランドの信頼性にも影響する。

市場機会:

特に、消費者がクリーンでナチュラルな美容製品を求めるようになっていることから、この市場には大きな成長機会がある。植物由来成分やホリスティック・ウェルネスへのシフトが進む中、透明性や配合物の品質を重視する美容サプリメントブランドは競争上の優位性を持つ。また、摂取しやすいカプセルやパウダーなど、美容サプリメントの摂取方法における革新も成長の道を示している。さらに、スキンケアだけでなく、髪や爪の健康もサポートする製品ラインナップを拡充し、美容に対するより包括的なアプローチと合わせることで、より幅広い層を取り込むことができる。新興市場、特に発展途上地域は、美容サプリメントの認知度が高まるにつれ、大きな成長機会となる。ウェルネス・ブランドやスキンケア・ブランドとのコラボレーションは、イノベーションと市場拡大のための新たな道をさらに切り開くことができる。

本レポートで扱う主な質問

- 美容サプリメント市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- 最も需要の高い美容サプリメントはどのタイプか?
- 成分調達と製品処方の進歩は美容サプリメント市場の競争環境をどのように形成しているか?
- 美容サプリメント市場の主要プレイヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略を取っているのか?
- 世界の美容サプリメント市場の新たなトレンドと将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Herbalife Nutrition Ltd.、Amway Corporation、Swisse Wellnessなどの大手企業を含む世界の美容サプリメント市場の大手企業は、継続的なイノベーション、原料調達、製品の多様化に注力している。これらの企業は、効果的でクリーンな美容サプリメントに対する需要の高まりに対応するため、研究開発に多額の投資を行っている。美容・ウェルネス・ブランドとの戦略的提携や協力関係も、市場へのリーチを拡大する上で重要な焦点となっている。各社は、クリーン・ビューティーのムーブメントに沿った製品を提供し、健康志向の消費者にアピールする植物由来の天然成分に注力している。持続可能性への取り組みが人気を集めており、多くのブランドが環境に優しいパッケージングや調達を強調し、責任ある倫理的な製品を求める消費者の嗜好に応えている。

主な企業

- ネイチャーズバウンティ(株
- ネイチャーメイド
- 株式会社オリィ
- ブリオージオ
- 株式会社リチュアル
- ペルソナニュートリション
- ガーデンオブライフ
- 株式会社ニュートラフォール
- 株式会社HUMニュートリション
- 株式会社ネオセル
- スウォルベリン
- 株式会社トメ

美容サプリメント市場のセグメンテーション:

フォームタイプ別:

- 錠剤
- カプセル
- 液体
- 粉末プレミックス
- グミまたはチュアブル
- ロゼンジ
- その他の形状

主要成分別

- コラーゲン
- ビオチン
- ビタミン
- ミネラル
- ヒアルロン酸
- オメガ3脂肪酸
- 抗酸化物質
- アミノ酸
- ハーブエキス
- プロバイオティクス
- その他の成分

機能性別

- スキンケアサポート
- ネイルケアサポート
- ヘアケアサポート
- アイケアサポート
- その他の機能

販売チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- ドラッグストア・薬局
- コンビニエンスストア
- オンライン小売チャネル
- その他の販売チャネル

地域別

- 北米
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.美容サプリメントの世界市場スナップショット、2025年~2032年
1.2.市場機会評価、2025年~2032年、10億米ドル
1.3.主要市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.フォームタイプのライフサイクル分析
2.4.美容サプリメント市場バリューチェーン
2.4.1.原料サプライヤー一覧
2.4.2.メーカー一覧
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.用途一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.ポーターファイブフォース分析
2.6.地政学的緊張市場への影響
2.7.マクロ経済要因
2.7.1.世界各セクターの見通し
2.7.2.世界のGDP成長率見通し
2.7.3.世界の親会社市場の概要
2.8.予測要因-関連性と影響
2.9.規制・技術情勢
3.世界の美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
3.1.主なハイライト
3.1.1.市場規模(単位)予測
3.1.2.市場規模と前年比成長率
3.1.3.絶対額ビジネスチャンス
3.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測
3.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
3.2.2.現在の市場規模予測、2025年~2032年
3.3.美容サプリメントの世界市場展望フォームタイプ
3.3.1.序論/主な調査結果
3.3.2.フォームタイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.3.3.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2025年~2032年
3.3.3.1.錠剤
3.3.3.2.カプセル
3.3.3.3.液体
3.3.3.4.粉末プレミックス
3.3.3.5.グミまたはチュアブル
3.3.3.6.ロゼンジ
3.3.3.7.その他の形状
3.4.市場の魅力度分析フォームタイプ
3.5.美容サプリメントの世界市場展望:主要成分
3.5.1.はじめに/主な調査結果
3.5.2.主要成分別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.5.3.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
3.5.3.1.コラーゲン
3.5.3.2.ビオチン
3.5.3.3.ビタミン
3.5.3.4.ミネラル
3.5.3.5.ヒアルロン酸
3.5.3.6.オメガ3脂肪酸
3.5.3.7.抗酸化物質
3.5.3.8.アミノ酸
3.5.3.9.ハーブエキス
3.5.3.10.プロとプロバイオティクス
3.5.3.11.その他の成分
3.6.市場魅力度分析:主要成分
3.7.美容サプリメントの世界市場展望:機能性
3.7.1.はじめに/主な調査結果
3.7.2.機能性別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.7.3.機能別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
3.7.3.1.スキンケアサポート
3.7.3.2.ネイルケアサポート
3.7.3.3.ヘアケアサポート
3.7.3.4.アイケアサポート
3.7.3.5.その他の機能
3.8.市場魅力度分析:機能性
3.9.美容サプリメントの世界市場展望販売チャネル
3.9.1.はじめに/主な調査結果
3.9.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.9.3.販売チャネル別市場規模(億米ドル)および数量(台数)予測(2025年~2032年
3.9.3.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
3.9.3.2.専門店
3.9.3.3.ドラッグストア・薬局
3.9.3.4.コンビニエンスストア
3.9.3.5.オンライン小売チャネル
3.9.3.6.その他の販売チャネル
3.10.市場魅力度分析販売チャネル
4.美容サプリメントの世界市場展望地域
4.1.主なハイライト
4.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
4.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025年~2032年
4.3.1.北米
4.3.2.欧州
4.3.3.東アジア
4.3.4.南アジア・オセアニア
4.3.5.ラテンアメリカ
4.3.6.中東・アフリカ(MEA)
4.4.市場の魅力度分析地域
5.北米の美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
5.1.主なハイライト
5.2.価格分析
5.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.3.1.国別
5.3.2.形状タイプ別
5.3.3.主要成分別
5.3.4.機能性別
5.3.5.販売チャネル別
5.4.国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2025~2032年
5.4.1.米国
5.4.2.カナダ
5.5.2025年~2032年の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測(フォームタイプ別
5.5.1.錠剤
5.5.2.カプセル剤
5.5.3.液体
5.5.4.粉末プレミックス
5.5.5.グミまたはチュアブル
5.5.6.ロゼンジ
5.5.7.その他の形状
5.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025〜2032年
5.6.1.コラーゲン
5.6.2.ビオチン
5.6.3.ビタミン
5.6.4.ミネラル
5.6.5.ヒアルロン酸
5.6.6.オメガ3脂肪酸
5.6.7.抗酸化物質
5.6.8.アミノ酸
5.6.9.ハーブエキス
5.6.10.プロとプロバイオティクス
5.6.11.その他の成分
5.7.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)機能別予測、2025~2032年
5.7.1.スキンケアサポート
5.7.2.ネイルケアサポート
5.7.3.ヘアケアサポート
5.7.4.アイケアサポート
5.7.5.その他の機能
5.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2025~2032年
5.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
5.8.2.専門店
5.8.3.ドラッグストア・薬局
5.8.4.コンビニエンスストア
5.8.5.オンライン小売チャネル
5.8.6.その他の販売チャネル
5.9.市場魅力度分析
6.欧州美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
6.1.主要ハイライト
6.2.価格分析
6.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
6.3.1.国別
6.3.2.形状タイプ別
6.3.3.主要成分別
6.3.4.機能性別
6.3.5.販売チャネル別
6.4.2025年~2032年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
6.4.1.ドイツ
6.4.2.フランス
6.4.3.イギリス
6.4.4.イタリア
6.4.5.スペイン
6.4.6.ロシア
6.4.7.トルコ
6.4.8.その他のヨーロッパ
6.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2025~2032年
6.5.1.錠剤
6.5.2.カプセル剤
6.5.3.液体
6.5.4.粉末プレミックス
6.5.5.グミまたはチュアブル
6.5.6.ロゼンジ
6.5.7.その他の形状
6.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025〜2032年
6.6.1.コラーゲン
6.6.2.ビオチン
6.6.3.ビタミン
6.6.4.ミネラル
6.6.5.ヒアルロン酸
6.6.6.オメガ3脂肪酸
6.6.7.抗酸化物質
6.6.8.アミノ酸
6.6.9.ハーブエキス
6.6.10.プロとプロバイオティクス
6.6.11.その他の成分
6.7.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)機能別予測、2025~2032年
6.7.1.スキンケアサポート
6.7.2.ネイルケアサポート
6.7.3.ヘアケアサポート
6.7.4.アイケアサポート
6.7.5.その他の機能
6.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2025~2032年
6.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
6.8.2.専門店
6.8.3.ドラッグストア・薬局
6.8.4.コンビニエンスストア
6.8.5.オンライン小売チャネル
6.8.6.その他の販売チャネル
6.9.市場魅力度分析
7.東アジアの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
7.1.主要ハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
7.3.1.国別
7.3.2.形状タイプ別
7.3.3.主要成分別
7.3.4.機能性別
7.3.5.販売チャネル別
7.4.2025年~2032年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
7.4.1.中国
7.4.2.日本
7.4.3.韓国
7.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2025~2032年
7.5.1.錠剤
7.5.2.カプセル剤
7.5.3.液体
7.5.4.粉末プレミックス
7.5.5.グミまたはチュアブル
7.5.6.ロゼンジ
7.5.7.その他の形状
7.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025〜2032年
7.6.1.コラーゲン
7.6.2.ビオチン
7.6.3.ビタミン
7.6.4.ミネラル
7.6.5.ヒアルロン酸
7.6.6.オメガ3脂肪酸
7.6.7.抗酸化物質
7.6.8.アミノ酸
7.6.9.ハーブエキス
7.6.10.プロとプロバイオティクス
7.6.11.その他の成分
7.7.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)機能別予測、2025~2032年
7.7.1.スキンケアサポート
7.7.2.ネイルケアサポート
7.7.3.ヘアケアサポート
7.7.4.アイケアサポート
7.7.5.その他の機能
7.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2025~2032年
7.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
7.8.2.専門店
7.8.3.ドラッグストア・薬局
7.8.4.コンビニエンスストア
7.8.5.オンライン小売チャネル
7.8.6.その他の販売チャネル
7.9.市場魅力度分析
8.南アジア・オセアニアの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
8.3.1.国別
8.3.2.形状タイプ別
8.3.3.主要成分別
8.3.4.機能性別
8.3.5.販売チャネル別
8.4.2025年~2032年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
8.4.1.インド
8.4.2.東南アジア
8.4.3.ニュージーランド
8.4.4.その他の南アジア・オセアニア
8.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2025~2032年
8.5.1.錠剤
8.5.2.カプセル剤
8.5.3.液体
8.5.4.粉末プレミックス
8.5.5.グミまたはチュアブル
8.5.6.ロゼンジ
8.5.7.その他の形状
8.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025〜2032年
8.6.1.コラーゲン
8.6.2.ビオチン
8.6.3.ビタミン
8.6.4.ミネラル
8.6.5.ヒアルロン酸
8.6.6.オメガ3脂肪酸
8.6.7.抗酸化物質
8.6.8.アミノ酸
8.6.9.ハーブエキス
8.6.10.プロとプロバイオティクス
8.6.11.その他の成分
8.7.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)機能別予測、2025~2032年
8.7.1.スキンケアサポート
8.7.2.ネイルケアサポート
8.7.3.ヘアケアサポート
8.7.4.アイケアサポート
8.7.5.その他の機能
8.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2025~2032年
8.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
8.8.2.専門店
8.8.3.ドラッグストア・薬局
8.8.4.コンビニエンスストア
8.8.5.オンライン小売チャネル
8.8.6.その他の販売チャネル
8.9.市場魅力度分析
9.ラテンアメリカの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
9.1.主要ハイライト
9.2.価格分析
9.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
9.3.1.国別
9.3.2.形状タイプ別
9.3.3.主要成分別
9.3.4.機能性別
9.3.5.販売チャネル別
9.4.2025年~2032年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
9.4.1.ブラジル
9.4.2.メキシコ
9.4.3.その他のラテンアメリカ
9.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2025~2032年
9.5.1.錠剤
9.5.2.カプセル剤
9.5.3.液体
9.5.4.粉末プレミックス
9.5.5.グミまたはチュアブル
9.5.6.ロゼンジ
9.5.7.その他の形状
9.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025〜2032年
9.6.1.コラーゲン
9.6.2.ビオチン
9.6.3.ビタミン
9.6.4.ミネラル
9.6.5.ヒアルロン酸
9.6.6.オメガ3脂肪酸
9.6.7.抗酸化物質
9.6.8.アミノ酸
9.6.9.ハーブエキス
9.6.10.プロとプロバイオティクス
9.6.11.その他の成分
9.7.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)機能別予測、2025~2032年
9.7.1.スキンケアサポート
9.7.2.ネイルケアサポート
9.7.3.ヘアケアサポート
9.7.4.アイケアサポート
9.7.5.その他の機能
9.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2025~2032年
9.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
9.8.2.専門店
9.8.3.ドラッグストア・薬局
9.8.4.コンビニエンスストア
9.8.5.オンライン小売チャネル
9.8.6.その他の販売チャネル
9.9.市場魅力度分析
10.中東・アフリカの美容サプリメント市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2025年~2032年)
10.1.主要ハイライト
10.2.価格分析
10.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
10.3.1.国別
10.3.2.形状タイプ別
10.3.3.主要成分別
10.3.4.機能性別
10.3.5.販売チャネル別
10.4.2025年~2032年の国別市場規模(億米ドル)および数量(台)予測
10.4.1.GCC
10.4.2.エジプト
10.4.3.南アフリカ
10.4.4.北アフリカ
10.4.5.その他の中東・アフリカ
10.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット):フォームタイプ別予測、2025~2032年
10.5.1.錠剤
10.5.2.カプセル剤
10.5.3.液体
10.5.4.粉末プレミックス
10.5.5.グミまたはチュアブル
10.5.6.ロゼンジ
10.5.7.その他の形状
10.6.主要成分別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2025〜2032年
10.6.1.コラーゲン
10.6.2.ビオチン
10.6.3.ビタミン
10.6.4.ミネラル
10.6.5.ヒアルロン酸
10.6.6.オメガ3脂肪酸
10.6.7.抗酸化物質
10.6.8.アミノ酸
10.6.9.ハーブエキス
10.6.10.プロとプロバイオティクス
10.6.11.その他の成分
10.7.現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)機能別予測、2025~2032年
10.7.1.スキンケアサポート
10.7.2.ネイルケアサポート
10.7.3.ヘアケアサポート
10.7.4.アイケアサポート
10.7.5.その他の機能
10.8.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2025~2032年
10.8.1.ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット
10.8.2.専門店
10.8.3.ドラッグストア・薬局
10.8.4.コンビニエンスストア
10.8.5.オンライン小売チャネル
10.8.6.その他の販売チャネル
10.9.市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.市場シェア分析、2025年
11.2.市場構造
11.2.1.市場別競争激化度マッピング
11.2.2.粉末プレミックスの競合
11.2.3.見かけの製品容量
11.3.企業プロファイル(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
11.3.1.株式会社ネイチャーズバウンティ
11.3.1.1.概要
11.3.1.2.セグメントと製品
11.3.1.3.主要財務データ
11.3.1.4.市場動向
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.ネイチャーメイド
11.3.2.1.概要
11.3.2.2.セグメントと製品
11.3.2.3.主要財務データ
11.3.2.4.市場動向
11.3.2.5.市場戦略
11.3.3.株式会社オリィ
11.3.3.1.概要
11.3.3.2.セグメントと製品
11.3.3.3.主要財務データ
11.3.3.4.市場動向
11.3.3.5.市場戦略
11.3.4.ブリオージオ社
11.3.4.1.概要
11.3.4.2.セグメントと製品
11.3.4.3.主要財務データ
11.3.4.4.市場動向
11.3.4.5.市場戦略
11.3.5.リチュアル社
11.3.5.1.概要
11.3.5.2.セグメントと製品
11.3.5.3.主要財務データ
11.3.5.4.市場動向
11.3.5.5.市場戦略
11.3.6.ペルソナ栄養
11.3.6.1.概要
11.3.6.2.セグメントと製品
11.3.6.3.主要財務データ
11.3.6.4.市場動向
11.3.6.5.市場戦略
11.3.7.ガーデン・オブ・ライフ
11.3.7.1.概要
11.3.7.2.セグメントと製品
11.3.7.3.主要財務データ
11.3.7.4.市場動向
11.3.7.5.市場戦略
11.3.8.ニュートラフォール社
11.3.8.1.概要
11.3.8.2.セグメントと製品
11.3.8.3.主要財務
11.3.8.4.市場動向
11.3.8.5.市場戦略
11.3.9.HUMニュートリション社
11.3.9.1.概要
11.3.9.2.セグメントと製品
11.3.9.3.主要財務データ
11.3.9.4.市場動向
11.3.9.5.市場戦略
11.3.10.ネオセル社
11.3.10.1.概要
11.3.10.2.セグメントと製品
11.3.10.3.主要財務データ
11.3.10.4.市場動向
11.3.10.5.市場戦略
11.3.11.スウォルベリン
11.3.11.1.概要
11.3.11.2.セグメントと製品
11.3.11.3.主要財務データ
11.3.11.4.市場動向
11.3.11.5.市場戦略
11.3.12.株式会社トメ
11.3.12.1.概要
11.3.12.2.セグメントと製品
11.3.12.3.主要財務データ
11.3.12.4.市場動向
11.3.12.5.市場戦略
12.付録
12.1.調査方法
12.2.調査の前提
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Beauty Supplement Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including driving forces, emerging trends, opportunities, and challenges. This report offers a detailed understanding of the market landscape, helping stakeholders make well-informed decisions.

Key Insights:

• Beauty Supplement Market Size (2025E): US$3.8 Bn
• Projected Market Value (2032F): US$9.8 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 14.5%

Beauty Supplement Market – Report Scope:

The global beauty supplement market is expanding rapidly as more consumers focus on holistic approaches to health and wellness. These products, which aim to enhance beauty from the inside out, often contain natural ingredients and cater to growing consumer demand for clean beauty solutions. The market is poised for growth due to the increasing adoption of preventive healthcare, particularly as people become more aware of the impact of nutrition and lifestyle on skin health, hair strength, and overall appearance.

Market Drivers:

The beauty supplement market is driven by several factors, with the growing interest in preventive healthcare taking a central role. As consumers shift toward a more holistic view of health, which includes mental and emotional well-being alongside physical health, beauty supplements that promote skin health, hair strength, and overall wellness have gained prominence. Products rich in vitamins, minerals, and antioxidants, which address nutritional deficiencies before they lead to health issues, have become highly popular. This preventive approach aligns with consumer desires for long-term health benefits rather than short-term solutions. Furthermore, the growing need for products that combat the effects of aging, particularly skin aging, as the global population ages, is also fueling demand. Beauty supplements are increasingly positioned as essential tools to maintain youthful skin and combat premature aging. Another factor contributing to market growth is the increasing awareness of the damaging effects of stress and environmental factors such as pollution and UV radiation on the skin, making stress-relieving and antioxidant-rich beauty supplements highly sought after.

Market Restraints:

Despite the promising outlook, the beauty supplement market faces challenges. Consumer concerns regarding the safety of supplements, particularly the potential for allergic reactions and side effects, may hinder growth. Negative publicity arising from adverse reactions could lead to a loss of trust, significantly impacting brand reputation and customer loyalty. Additionally, a lack of comprehensive scientific studies backing the efficacy of many beauty supplements can undermine consumer confidence. Without credible evidence of their effectiveness, many beauty supplements are perceived as unreliable. The absence of standardized clinical trials and measurement tools for beauty-related outcomes, such as skin elasticity and hair thickness, complicates the process of validating these products in a meaningful way. This can also impact the credibility of brands, especially when results are subjective and influenced by the placebo effect.

Market Opportunities:

The market presents significant growth opportunities, particularly as consumers increasingly demand clean and natural beauty products. The ongoing shift towards plant-based ingredients and holistic wellness offers a competitive advantage to beauty supplement brands that emphasize transparency and the quality of their formulations. Innovations in beauty supplement delivery methods, such as easy-to-consume capsules and powders, also present a growth avenue. Furthermore, expanding product offerings that support not only skincare but also hair and nail health, aligned with a more comprehensive approach to beauty, can capture a broader audience. Emerging markets, particularly in developing regions, represent a significant growth opportunity, as awareness of beauty supplements grows. Collaborations with wellness and skincare brands can further open up new avenues for innovation and market expansion.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global growth of the beauty supplement market?
• Which types of beauty supplements are experiencing the highest demand?
• How are advancements in ingredient sourcing and product formulation shaping the competitive landscape of the beauty supplement market?
• Who are the key players in the beauty supplement market, and what strategies are they employing to maintain their market positions?
• What are the emerging trends and future outlooks for the global beauty supplement market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global beauty supplement market, including major players like Herbalife Nutrition Ltd., Amway Corporation, and Swisse Wellness, are focused on continuous innovation, ingredient sourcing, and product diversification. These companies are investing heavily in research and development to cater to the growing demand for effective and clean beauty supplements. Strategic partnerships and collaborations with beauty and wellness brands are also a key focus for expanding market reach. Companies are aligning their product offerings with the clean beauty movement and focusing on plant-based and natural ingredients that appeal to health-conscious consumers. Sustainability initiatives are gaining traction, with many brands emphasizing eco-friendly packaging and sourcing to meet consumer preferences for responsible and ethical products.

Key Companies Profiled:

• Nature’s Bounty Co., Ltd.
• Nature Made Co.
• OLLY Co., Ltd.
• Briogeo Inc.
• Ritual Inc.
• Persona Nutrition
• Garden of Life
• Nutrafol Inc.
• HUM Nutrition Inc.
• Neocell Inc.
• Swolverine
• Thome Co., Ltd.

Beauty Supplement Market Segmentation:

By Form Type:

• Tablets
• Capsules
• Liquid
• Powder Premixes
• Gummies or Chewable
• Lozenges
• Other Form Types

By Key Ingredients:

• Collagen
• Biotin’
• Vitamin
• Minerals
• Hyaluronic Acid
• Omega-3 Fatty Acids
• Antioxidants
• Amino Acids
• Herbal Extracts
• Pro and Probiotics
• Other ingredients

By Functionality:

• Skin Care Support
• Nail Care Support
• Hair Care Support
• Eye Care Support
• Other Functionalities

By Sales Channel:

• Hypermarkets or Supermarkets
• Specialty Stores
• Drug Stores and Pharmacies
• Convenience Stores
• Online Retail Channels
• Other Sales Channels

By Region:

• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Oceania
• Latin America
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Beauty Supplement Market Snapshot, 2025 - 2032
1.2. Market Opportunity Assessment, 2025 - 2032, US$ Bn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Form Type Lifecycle Analysis
2.4. Beauty Supplement Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of Applications
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Porter Five Force's Analysis
2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.7. Macro-Economic Factors
2.7.1. Global Sectorial Outlook
2.7.2. Global GDP Growth Outlook
2.7.3. Global Parent Market Overview
2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.9. Regulatory and Technology Landscape
3. Global Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
3.1. Key Highlights
3.1.1. Market Volume (Units) Projections
3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
3.1.3. Absolute $ Opportunity
3.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast
3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019 - 2023
3.2.2. Current Market Size Forecast, 2025 - 2032
3.3. Global Beauty Supplement Market Outlook: Form Type
3.3.1. Introduction / Key Findings
3.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Form Type, 2019 - 2023
3.3.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
3.3.3.1. Tablets
3.3.3.2. Capsules
3.3.3.3. Liquid
3.3.3.4. Powder Premixes
3.3.3.5. Gummies or Chewable
3.3.3.6. Lozenges
3.3.3.7. Other Form Types
3.4. Market Attractiveness Analysis: Form Type
3.5. Global Beauty Supplement Market Outlook: Key Ingredients
3.5.1. Introduction / Key Findings
3.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Key Ingredients, 2019 - 2023
3.5.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
3.5.3.1. Collagen
3.5.3.2. Biotin'
3.5.3.3. Vitamin
3.5.3.4. Minerals
3.5.3.5. Hyaluronic Acid
3.5.3.6. Omega-3 Fatty Acids
3.5.3.7. Antioxidants
3.5.3.8. Amino Acids
3.5.3.9. Herbal Extracts
3.5.3.10. Pro and Probiotics
3.5.3.11. Other ingredients
3.6. Market Attractiveness Analysis: Key Ingredients
3.7. Global Beauty Supplement Market Outlook: Functionality
3.7.1. Introduction / Key Findings
3.7.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Functionality, 2019 - 2023
3.7.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
3.7.3.1. Skin Care Support
3.7.3.2. Nail Care Support
3.7.3.3. Hair Care Support
3.7.3.4. Eye Care Support
3.7.3.5. Other Functionalities
3.8. Market Attractiveness Analysis: Functionality
3.9. Global Beauty Supplement Market Outlook: Sales Channel
3.9.1. Introduction / Key Findings
3.9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019 - 2023
3.9.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
3.9.3.1. Hypermarkets or Supermarkets
3.9.3.2. Specialty Stores
3.9.3.3. Drug Stores and Pharmacies
3.9.3.4. Convenience Stores
3.9.3.5. Online Retail Channels
3.9.3.6. Other Sales Channels
3.10. Market Attractiveness Analysis: Sales Channel
4. Global Beauty Supplement Market Outlook: Region
4.1. Key Highlights
4.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019 - 2023
4.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2025 - 2032
4.3.1. North America
4.3.2. Europe
4.3.3. East Asia
4.3.4. South Asia and Oceania
4.3.5. Latin America
4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
4.4. Market Attractiveness Analysis: Region
5. North America Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
5.1. Key Highlights
5.2. Pricing Analysis
5.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
5.3.1. By Country
5.3.2. By Form Type
5.3.3. By Key Ingredients
5.3.4. By Functionality
5.3.5. By Sales Channel
5.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
5.4.1. U.S.
5.4.2. Canada
5.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
5.5.1. Tablets
5.5.2. Capsules
5.5.3. Liquid
5.5.4. Powder Premixes
5.5.5. Gummies or Chewable
5.5.6. Lozenges
5.5.7. Other Form Types
5.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
5.6.1. Collagen
5.6.2. Biotin'
5.6.3. Vitamin
5.6.4. Minerals
5.6.5. Hyaluronic Acid
5.6.6. Omega-3 Fatty Acids
5.6.7. Antioxidants
5.6.8. Amino Acids
5.6.9. Herbal Extracts
5.6.10. Pro and Probiotics
5.6.11. Other ingredients
5.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
5.7.1. Skin Care Support
5.7.2. Nail Care Support
5.7.3. Hair Care Support
5.7.4. Eye Care Support
5.7.5. Other Functionalities
5.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
5.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
5.8.2. Specialty Stores
5.8.3. Drug Stores and Pharmacies
5.8.4. Convenience Stores
5.8.5. Online Retail Channels
5.8.6. Other Sales Channels
5.9. Market Attractiveness Analysis
6. Europe Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
6.1. Key Highlights
6.2. Pricing Analysis
6.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
6.3.1. By Country
6.3.2. By Form Type
6.3.3. By Key Ingredients
6.3.4. By Functionality
6.3.5. By Sales Channel
6.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
6.4.1. Germany
6.4.2. France
6.4.3. U.K.
6.4.4. Italy
6.4.5. Spain
6.4.6. Russia
6.4.7. Turkey
6.4.8. Rest of Europe
6.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
6.5.1. Tablets
6.5.2. Capsules
6.5.3. Liquid
6.5.4. Powder Premixes
6.5.5. Gummies or Chewable
6.5.6. Lozenges
6.5.7. Other Form Types
6.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
6.6.1. Collagen
6.6.2. Biotin'
6.6.3. Vitamin
6.6.4. Minerals
6.6.5. Hyaluronic Acid
6.6.6. Omega-3 Fatty Acids
6.6.7. Antioxidants
6.6.8. Amino Acids
6.6.9. Herbal Extracts
6.6.10. Pro and Probiotics
6.6.11. Other ingredients
6.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
6.7.1. Skin Care Support
6.7.2. Nail Care Support
6.7.3. Hair Care Support
6.7.4. Eye Care Support
6.7.5. Other Functionalities
6.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
6.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
6.8.2. Specialty Stores
6.8.3. Drug Stores and Pharmacies
6.8.4. Convenience Stores
6.8.5. Online Retail Channels
6.8.6. Other Sales Channels
6.9. Market Attractiveness Analysis
7. East Asia Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
7.3.1. By Country
7.3.2. By Form Type
7.3.3. By Key Ingredients
7.3.4. By Functionality
7.3.5. By Sales Channel
7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
7.4.1. China
7.4.2. Japan
7.4.3. South Korea
7.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
7.5.1. Tablets
7.5.2. Capsules
7.5.3. Liquid
7.5.4. Powder Premixes
7.5.5. Gummies or Chewable
7.5.6. Lozenges
7.5.7. Other Form Types
7.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
7.6.1. Collagen
7.6.2. Biotin'
7.6.3. Vitamin
7.6.4. Minerals
7.6.5. Hyaluronic Acid
7.6.6. Omega-3 Fatty Acids
7.6.7. Antioxidants
7.6.8. Amino Acids
7.6.9. Herbal Extracts
7.6.10. Pro and Probiotics
7.6.11. Other ingredients
7.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
7.7.1. Skin Care Support
7.7.2. Nail Care Support
7.7.3. Hair Care Support
7.7.4. Eye Care Support
7.7.5. Other Functionalities
7.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
7.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
7.8.2. Specialty Stores
7.8.3. Drug Stores and Pharmacies
7.8.4. Convenience Stores
7.8.5. Online Retail Channels
7.8.6. Other Sales Channels
7.9. Market Attractiveness Analysis
8. South Asia & Oceania Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
8.3.1. By Country
8.3.2. By Form Type
8.3.3. By Key Ingredients
8.3.4. By Functionality
8.3.5. By Sales Channel
8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
8.4.1. India
8.4.2. Southeast Asia
8.4.3. ANZ
8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
8.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
8.5.1. Tablets
8.5.2. Capsules
8.5.3. Liquid
8.5.4. Powder Premixes
8.5.5. Gummies or Chewable
8.5.6. Lozenges
8.5.7. Other Form Types
8.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
8.6.1. Collagen
8.6.2. Biotin'
8.6.3. Vitamin
8.6.4. Minerals
8.6.5. Hyaluronic Acid
8.6.6. Omega-3 Fatty Acids
8.6.7. Antioxidants
8.6.8. Amino Acids
8.6.9. Herbal Extracts
8.6.10. Pro and Probiotics
8.6.11. Other ingredients
8.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
8.7.1. Skin Care Support
8.7.2. Nail Care Support
8.7.3. Hair Care Support
8.7.4. Eye Care Support
8.7.5. Other Functionalities
8.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
8.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
8.8.2. Specialty Stores
8.8.3. Drug Stores and Pharmacies
8.8.4. Convenience Stores
8.8.5. Online Retail Channels
8.8.6. Other Sales Channels
8.9. Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
9.3.1. By Country
9.3.2. By Form Type
9.3.3. By Key Ingredients
9.3.4. By Functionality
9.3.5. By Sales Channel
9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
9.4.1. Brazil
9.4.2. Mexico
9.4.3. Rest of Latin America
9.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
9.5.1. Tablets
9.5.2. Capsules
9.5.3. Liquid
9.5.4. Powder Premixes
9.5.5. Gummies or Chewable
9.5.6. Lozenges
9.5.7. Other Form Types
9.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
9.6.1. Collagen
9.6.2. Biotin'
9.6.3. Vitamin
9.6.4. Minerals
9.6.5. Hyaluronic Acid
9.6.6. Omega-3 Fatty Acids
9.6.7. Antioxidants
9.6.8. Amino Acids
9.6.9. Herbal Extracts
9.6.10. Pro and Probiotics
9.6.11. Other ingredients
9.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
9.7.1. Skin Care Support
9.7.2. Nail Care Support
9.7.3. Hair Care Support
9.7.4. Eye Care Support
9.7.5. Other Functionalities
9.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
9.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
9.8.2. Specialty Stores
9.8.3. Drug Stores and Pharmacies
9.8.4. Convenience Stores
9.8.5. Online Retail Channels
9.8.6. Other Sales Channels
9.9. Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Beauty Supplement Market Outlook: Historical (2019 - 2023) and Forecast (2025 - 2032)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019 - 2023
10.3.1. By Country
10.3.2. By Form Type
10.3.3. By Key Ingredients
10.3.4. By Functionality
10.3.5. By Sales Channel
10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2025 - 2032
10.4.1. GCC
10.4.2. Egypt
10.4.3. South Africa
10.4.4. Northern Africa
10.4.5. Rest of Middle East & Africa
10.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Form Type, 2025 - 2032
10.5.1. Tablets
10.5.2. Capsules
10.5.3. Liquid
10.5.4. Powder Premixes
10.5.5. Gummies or Chewable
10.5.6. Lozenges
10.5.7. Other Form Types
10.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Key Ingredients, 2025 - 2032
10.6.1. Collagen
10.6.2. Biotin'
10.6.3. Vitamin
10.6.4. Minerals
10.6.5. Hyaluronic Acid
10.6.6. Omega-3 Fatty Acids
10.6.7. Antioxidants
10.6.8. Amino Acids
10.6.9. Herbal Extracts
10.6.10. Pro and Probiotics
10.6.11. Other ingredients
10.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Functionality, 2025 - 2032
10.7.1. Skin Care Support
10.7.2. Nail Care Support
10.7.3. Hair Care Support
10.7.4. Eye Care Support
10.7.5. Other Functionalities
10.8. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2025 - 2032
10.8.1. Hypermarkets or Supermarkets
10.8.2. Specialty Stores
10.8.3. Drug Stores and Pharmacies
10.8.4. Convenience Stores
10.8.5. Online Retail Channels
10.8.6. Other Sales Channels
10.9. Market Attractiveness Analysis
11. Competition Landscape
11.1. Market Share Analysis, 2025
11.2. Market Structure
11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
11.2.2. Competition Powder Premixes
11.2.3. Apparent Product Capacity
11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
11.3.1. Nature's Bounty Co., Ltd.
11.3.1.1. Overview
11.3.1.2. Segments and Product
11.3.1.3. Key Financials
11.3.1.4. Market Developments
11.3.1.5. Market Strategy
11.3.2. Nature Made Co.
11.3.2.1. Overview
11.3.2.2. Segments and Product
11.3.2.3. Key Financials
11.3.2.4. Market Developments
11.3.2.5. Market Strategy
11.3.3. OLLY Co., Ltd.
11.3.3.1. Overview
11.3.3.2. Segments and Product
11.3.3.3. Key Financials
11.3.3.4. Market Developments
11.3.3.5. Market Strategy
11.3.4. Briogeo Inc.
11.3.4.1. Overview
11.3.4.2. Segments and Product
11.3.4.3. Key Financials
11.3.4.4. Market Developments
11.3.4.5. Market Strategy
11.3.5. Ritual Inc.
11.3.5.1. Overview
11.3.5.2. Segments and Product
11.3.5.3. Key Financials
11.3.5.4. Market Developments
11.3.5.5. Market Strategy
11.3.6. Persona Nutrition
11.3.6.1. Overview
11.3.6.2. Segments and Product
11.3.6.3. Key Financials
11.3.6.4. Market Developments
11.3.6.5. Market Strategy
11.3.7. Garden of Life
11.3.7.1. Overview
11.3.7.2. Segments and Product
11.3.7.3. Key Financials
11.3.7.4. Market Developments
11.3.7.5. Market Strategy
11.3.8. Nutrafol Inc.
11.3.8.1. Overview
11.3.8.2. Segments and Product
11.3.8.3. Key Financials
11.3.8.4. Market Developments
11.3.8.5. Market Strategy
11.3.9. HUM Nutrition Inc.
11.3.9.1. Overview
11.3.9.2. Segments and Product
11.3.9.3. Key Financials
11.3.9.4. Market Developments
11.3.9.5. Market Strategy
11.3.10. Neocell Inc.
11.3.10.1. Overview
11.3.10.2. Segments and Product
11.3.10.3. Key Financials
11.3.10.4. Market Developments
11.3.10.5. Market Strategy
11.3.11. Swolverine
11.3.11.1. Overview
11.3.11.2. Segments and Product
11.3.11.3. Key Financials
11.3.11.4. Market Developments
11.3.11.5. Market Strategy
11.3.12. Thome Co., Ltd.
11.3.12.1. Overview
11.3.12.2. Segments and Product
11.3.12.3. Key Financials
11.3.12.4. Market Developments
11.3.12.5. Market Strategy
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Research Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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