世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

PHOおよび非PHOベースの油脂市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年

PHOおよび非PHOベースの油脂市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ)世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2025年~2032年


PHO and Non-PHO based Oils and Fats Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2025 - 2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界のPHOおよび非PHOベースの油脂市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新興動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析しました。当レポー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2025年1月9日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
通常3-5営業日以内 266 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のPHOおよび非PHOベースの油脂市場に関する包括的なレポートを発表し、原動力、新興動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析しました。当レポートは、市場環境の詳細な理解を提供し、関係者が十分な情報を得た上で意思決定できるよう支援します。

主な洞察

- PHOおよび非PHOベースの油脂市場規模(2025E):1,367億米ドル
- 予測市場価値(2032F):1,873億米ドル1,873億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2025~2032) 4.6%

PHOおよび非PHOベースの油脂市場 - レポートスコープ:

世界のPHOおよび非PHOベースの油脂市場には、食品、飲料、パーソナルケア、工業分野で広く使用されている部分水素添加油(PHO)と非PHOの両方が含まれる。PHOは長い間、工業的に生産されるトランス脂肪酸の供給源であったが、パーム油、大豆油、菜種油などの非PHO油は、その健康上の利点とトランス脂肪酸含有量の低減により、採用が増加している。市場は、健康意識の高まり、規制の変更、より健康的な食品素材に対する消費者の嗜好の進化によって大きな影響を受けている。

市場の推進要因:

いくつかの要因が世界のPHOおよび非PHOベースの油脂市場の成長を促進している。主な推進要因は、世界中で健康に対する意識が高まっていることであり、特にトランス脂肪酸が心血管の健康に及ぼす悪影響が指摘されている。WHOのような組織は、工業的に生産されるトランス脂肪酸の排除を提唱しており、PHO需要の減少につながり、非PHO油へのシフトを促している。また、米国、カナダ、インドなどの国々では、政府の規制が厳しくなっており、食品メーカーはPHOの代替品を探す必要に迫られている。さらに、栄養面での利点から食品製造における非PHO油の人気が高まっていることや、消費者がクリーンラベルの原料を好むことも、市場の成長をさらに加速させている。さらに、酵素的エステル交換や分別などの代替技術に対するメーカーの投資は、非PHO油の利用可能性を高め、市場機会を拡大している。

市場の阻害要因:

有望な成長にもかかわらず、PHOおよび非PHOベースの油脂市場は課題に直面している。最も大きな阻害要因は、非PHO油、特にパーム油と大豆油のコストがPHO油に比べて高いことである。これは、これらの油を使用する食品の価格インフレにつながる可能性があり、特に価格に敏感な地域での普及を制限する。さらに、さまざまな食品配合におけるPHOの代替、特に工業用途での代替の複雑さが、食品メーカーに課題を突きつけている。非PHO油の生産を大規模に実施するために必要なインフラや技術資源も、発展途上地域や低開発地域では制限要因となっている。

市場機会:

PHOおよび非PHOベースの油脂市場には、大きな成長機会がある。各国がトランス脂肪酸除去規制を実施・施行し続ける中、より健康的な代替食品に対する需要は明確であり、非PHO系油脂市場をさらに押し上げると予想される。高オレイン酸油やエステル交換油脂のような油脂加工技術の革新は、製品開発と差別化のための新たな道を提供する。ベーカリー、乳製品、チョコレート・菓子など、急成長している食品分野での非PHO油の拡大は、さらなる成長機会を生み出す。さらに、よりクリーンで持続可能な食品素材に対する消費者の需要に後押しされ、植物由来および有機オイルへの注目が高まっていることも、同市場に有望な見通しをもたらしている。

本レポートで扱う主な質問

- PHOおよび非PHOベースの油脂市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 政府の規制と健康意識は非PHO油の需要にどのような影響を与えているか?
- 食品メーカーがPHOから非PHO油への移行において直面する主な課題は何か?
- 食品製造における採用率が最も高い油とその理由は何か。
- トランス脂肪酸の使用禁止に対応し、より健康的な油の需要に応えるため、市場関係者はどのような技術革新を行っているか。

競争情報とビジネス戦略:

カーギル、ネスレ、ユニリーバ、ADMなど、世界のPHOおよび非PHOベースの油脂市場の大手企業は、製品のイノベーションに注力し、非PHO油のポートフォリオを拡大している。これらの企業は、エステル交換、酵素プロセス、ハイブリッド油の開発における進歩を活用し、より健康的で低飽和脂肪の代替品を提供している。さらに、業界各社は、非PHO油の安定供給を確保するため、主要な農業および食品生産企業と戦略的パートナーシップを確立し、需要の増大に対応できる体制を整えつつある。規制圧力の高まりと、より健康的な食品へのシフトに伴い、企業は世界市場のニーズに応えるため、持続可能性、透明性、費用対効果の高いソリューションを重視している。

主な企業

- カーギル
- ウィルマー・インターナショナル
- インターコンチネンタル・スペシャリティー・ファッツ
- プラトス
- IFFCOグループ
- スリーエフ・インダストリーズ・リミテッド
- ムジム・マス・ホールディングス
- 不二製油ホールディングス
- オレオ油脂
- デ・ウィット・スペシャルティ・オイル
- ミワインターナショナル
- IOIコーポレーション
- アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
- ブンジ・リミテッド
- AAK AB
- ヘイン・セレスティアル・グループ
- ベンチュラ・フーズ
- アピカル・グループ
- リバティー・オイルミルズ社
- アダムス・グループ
- PRESCO PLC.
- コルビオンN.V.
- マーベリックオイルズL.L.C.
- その他

PHOおよび非PHOベースの油脂市場セグメンテーション:

製品タイプ別

- 製品タイプ別:部分水素添加油
- パーム油
- 大豆油
- 落花生油
- ヤシ油
- 菜種油
- ひまわり油
- 綿実油
- 非部分水素添加油
- パーム油
- 大豆油
- 落花生油
- ヤシ油
- 菜種油
- ひまわり油
- 綿実油
- オリーブ油

用途別

- 工業用
- 食品・飲料
- パーソナルケアおよび化粧品
- 商業(ホテル/レストラン/カフェ、HoReCa)
- 家庭用

地域別

- 南北アメリカ
- 東南アジア
- 東地中海
- 西太平洋
- アフリカ
- ヨーロッパ



ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.PMR分析と提言
1.4.運命の輪
2.市場紹介
2.1.市場の定義
2.2.地域分析範囲
2.3.市場分類
3.PHOおよび非PHOベースの油脂市場の背景
3.1.マクロ経済要因
3.2.世界の食品・飲料セクターの展望
3.3.地域別食品・飲料業界の展望
3.4.食品・飲料業界に影響を与える主要動向
3.5.貿易分析
3.6.バリューチェーン分析
3.7.事業環境展望
3.8.PHOおよび非PHO油脂の需給状況
3.9.予測要因-関連性と影響
4.市場ダイナミクス
4.1.PHOの概要
4.2.世界保健機関によるトランス脂肪酸排除プログラム
4.3.欧州のトランス脂肪酸含有食品制限法
4.4.トランス脂肪酸規制
4.5.トランス脂肪酸摂取削減政策の影響
4.6.ドライバー
4.7.阻害要因
4.8.トレンド
4.9.PHO油と非PHO油の価格分析
4.10.代替油と改造シナリオ
4.10.1.食用油改質プロセスのコスト構造
4.10.2.主な粗パーム油生産者:世界の
5.PHOおよび非PHOベースの油脂の世界市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年、地域別
5.1.はじめに
5.1.1.地域別市場価値シェア分析
5.1.2.地域別前年比成長率分析
5.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)および数量(MT)、2019年~2024年
5.3.地域別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
5.3.1.米州
5.3.2.東南アジア
5.3.3.東地中海
5.3.4.西太平洋
5.3.5.アフリカ
5.3.6.ヨーロッパ
5.4.地域別市場魅力度分析
6.PHOおよび非PHOベースの油脂の世界市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年:製品タイプ別
6.1.はじめに
6.1.1.製品タイプ別市場価値シェア分析
6.1.2.製品タイプ別前年比成長率分析
6.2.製品タイプ別過去市場規模(億米ドル)および数量(MT)、2019年~2024年
6.3.製品タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
6.3.1.部分水素添加油(PHO)
6.3.1.1.パーム油
6.3.1.2.大豆油
6.3.1.3.落花生油
6.3.1.4.ココナッツオイル
6.3.1.5.菜種油
6.3.1.6.ひまわり油
6.3.1.7.綿実油
6.3.2.非部分水素添加油(Non-PHO)
6.3.2.1.パーム油
6.3.2.2.大豆油
6.3.2.3.落花生油
6.3.2.4.ココナッツオイル
6.3.2.5.菜種油
6.3.2.6.ひまわり油
6.3.2.7.綿実油
6.3.2.8.オリーブ油
6.4.製品タイプ別市場魅力度分析
7.PHOおよび非PHOベースの油脂の世界市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年、用途別
7.1.はじめに
7.1.1.用途別市場価値シェア分析
7.1.2.用途別前年比成長率分析
7.2.2019年~2024年の用途別過去市場規模(億米ドル)および数量(MT)
7.3.用途別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
7.3.1.工業用
7.3.1.1.食品・飲料産業
7.3.1.1.1.ベーカリー
7.3.1.1.2.乳製品・アイスクリーム
7.3.1.1.3.チョコレート・菓子
7.3.1.1.4.パンとシリアル
7.3.1.1.5.その他
7.3.1.2.パーソナルケアと化粧品
7.3.1.3.その他
7.3.2.商業(ホテル/レストラン/カフェ)、(HoReCa)
7.3.3.家庭用
7.4.用途別市場魅力度分析
8.米州のPHOおよび非PHOベースの油脂市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年
8.1.はじめに
8.2.2019年~2024年の市場セグメント別過去市場規模(億米ドル)および数量(MT)
8.3.市場セグメント別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
8.3.1.国別
8.3.1.1.アルゼンチン
8.3.1.2.ブラジル
8.3.1.3.カナダ
8.3.1.4.チリ
8.3.1.5.コロンビア
8.3.1.6.メキシコ
8.3.1.7.パナマ
8.3.1.8.ペルー
8.3.1.9.アメリカ
8.3.1.10.その他の地域
8.3.2.製品タイプ別
8.3.3.用途別
8.4.マーガリン・ショートニング数量シェア(MT)分析
8.4.1.国別
8.4.2.PHO・非PHOベース別
8.5.市場魅力度分析
8.5.1.国別
8.5.2.製品タイプ別
8.5.3.用途別
9.東南アジアのPHOおよび非PHOベースの油脂市場分析2019年~2024年および予測2025年~2032年
9.1.はじめに
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場セグメント別数量(MT)、2019年~2024年
9.3.市場セグメント別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
9.3.1.国別
9.3.1.1.バングラデシュ
9.3.1.2.インド
9.3.1.3.インドネシア
9.3.1.4.ネパール
9.3.1.5.スリランカ
9.3.1.6.マレーシア
9.3.1.7.タイ
9.3.2.製品タイプ別
9.3.3.用途別
9.4.マーガリン・ショートニング数量シェア(MT)分析
9.4.1.国別
9.4.2.PHO・非PHOベース別
9.5.市場魅力度分析
9.5.1.国別
9.5.2.製品タイプ別
9.5.3.用途別
10.東地中海のPHOおよび非PHOベースの油脂市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
10.1.はじめに
10.2.2019年~2024年の市場セグメント別過去市場規模(億米ドル)および数量(MT)
10.3.市場セグメント別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
10.3.1.国別
10.3.1.1.エジプト
10.3.1.2.パキスタン
10.3.1.3.オマーン
10.3.1.4.その他のGCC諸国
10.3.2.製品タイプ別
10.3.3.用途別
10.4.マーガリン・ショートニング数量シェア(MT)分析
10.4.1.国別
10.4.2.PHO・非PHOベース別
10.5.市場魅力度分析
10.5.1.国別
10.5.2.製品タイプ別
10.5.3.用途別
11.西太平洋のPHOおよび非PHOベースの油脂市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場セグメント別数量(MT)、2019年~2024年
11.3.市場セグメント別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
11.3.1.国別
11.3.1.1.中国
11.3.1.2.日本
11.3.1.3.フィリピン
11.3.1.4.ベトナム
11.3.1.5.その他の西太平洋地域
11.3.2.製品タイプ別
11.3.3.用途別
11.4.マーガリン・ショートニング数量シェア(MT)分析
11.4.1.国別
11.4.2.PHO・非PHOベース別
11.5.市場魅力度分析
11.5.1.国別
11.5.2.製品タイプ別
11.5.3.用途別
12.アフリカのPHOおよび非PHOベースの油脂市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場セグメント別数量(MT)、2019年~2024年
12.3.市場セグメント別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
12.3.1.国別
12.3.1.1.コートジボワール
12.3.1.2.ナイジェリア
12.3.1.3.南アフリカ
12.3.1.4.北アフリカ
12.3.1.5.その他のアフリカ
12.3.2.製品タイプ別
12.3.3.用途別
12.4.マーガリン・ショートニング数量シェア(MT)分析
12.4.1.国別
12.4.2.PHO・非PHOベース別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.製品タイプ別
12.5.3.用途別
13.欧州のPHOおよび非PHOベースの油脂市場分析 2019年~2024年および予測 2025年~2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)と市場セグメント別数量(MT)、2019年~2024年
13.3.市場セグメント別市場規模(億米ドル)および数量(MT)予測、2025年~2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.フランス
13.3.1.2.ドイツ
13.3.1.3.イタリア
13.3.1.4.ポーランド
13.3.1.5.ロシア
13.3.1.6.スペイン
13.3.1.7.トルコ
13.3.1.8.イギリス
13.3.1.9.カザフスタン
13.3.1.10.その他のヨーロッパ
13.4.マーガリンとショートニングの数量シェア(MT)分析
13.4.1.国別
13.4.2.PHO・非PHOベース別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.用途別
14.PHOおよび非PHOベースの油脂市場の産業構造
14.1.世界のPHOおよび非PHOベースの油脂市場構造
14.2.欧州市場の産業構造
14.2.1.ドイツの主要メーカーの市場シェア
14.2.2.イタリアにおける主要メーカーの市場シェア
14.2.3.スペインの主要生産者の市場シェア
14.2.4.その他欧州主要国の主要生産者の市場シェア
14.3.米州市場の産業構造
14.3.1.カナダにおける主要メーカーの市場シェア
14.3.2.アルゼンチンの主要生産者の市場シェア
14.3.3.ブラジル、アメリカ、チリの主要生産者の市場シェア
14.4.アジア太平洋市場の産業構造
15.競争分析
15.1.競争ダッシュボード
15.2.競合の動向(合併、買収、事業拡大)
15.3.競争の深層
15.3.1.カーギル社
15.3.1.1.概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.販売拠点
15.3.1.4.戦略の概要
15.3.2.ウィルマー・インターナショナル
15.3.2.1.概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.販売拠点
15.3.2.4.戦略の概要
15.3.3.インターコンチネンタル特殊油脂
15.3.3.1.概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.販売拠点
15.3.3.4.戦略の概要
15.3.4.プラトス
15.3.4.1.概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.販売拠点
15.3.4.4.戦略概要
15.3.5.IFFCOグループ
15.3.5.1.概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.販売拠点
15.3.5.4.戦略概要
15.3.6.スリーエフ・インダストリーズ・リミテッド
15.3.6.1.概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.販売拠点
15.3.6.4.戦略概要
15.3.7.ムジム・マス・ホールディングス
15.3.7.1.概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.販売拠点
15.3.7.4.戦略概要
15.3.8.不二製油ホールディングス
15.3.8.1.概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.販売拠点
15.3.8.4.戦略概要
15.3.9.オレオ油脂
15.3.9.1.概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.販売拠点
15.3.9.4.戦略概要
15.3.10.デ・ウィット・スペシャルティ・オイル
15.3.10.1.概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.販売拠点
15.3.10.4.戦略の概要
15.3.11.ミワインターナショナル
15.3.11.1.概要
15.3.11.2.製品ポートフォリオ
15.3.11.3.販売拠点
15.3.11.4.戦略の概要
15.3.12.IOIコーポレーション
15.3.12.1.概要
15.3.12.2.製品ポートフォリオ
15.3.12.3.販売拠点
15.3.12.4.戦略の概要
15.3.13.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
15.3.13.1.概要
15.3.13.2.製品ポートフォリオ
15.3.13.3.販売拠点
15.3.13.4.戦略の概要
15.3.14.Bunge Ltd.
15.3.14.1.概要
15.3.14.2.製品ポートフォリオ
15.3.14.3.販売拠点
15.3.14.4.戦略の概要
15.3.15.AAK AB
15.3.15.1.概要
15.3.15.2.製品ポートフォリオ
15.3.15.3.販売拠点
15.3.15.4.戦略の概要
15.3.16.ヘイン・セレスティアル・グループ
15.3.16.1.概要
15.3.16.2.製品ポートフォリオ
15.3.16.3.販売拠点
15.3.16.4.戦略の概要
15.3.17.ベンチュラ・フーズ
15.3.17.1.概要
15.3.17.2.製品ポートフォリオ
15.3.17.3.販売拠点
15.3.17.4.戦略の概要
15.3.18.アピカル・グループ
15.3.18.1.概要
15.3.18.2.製品ポートフォリオ
15.3.18.3.販売拠点
15.3.18.4.戦略の概要
15.3.19.リバティー・オイルミルズ社
15.3.19.1.概要
15.3.19.2.製品ポートフォリオ
15.3.19.3.販売拠点
15.3.19.4.戦略の概要
15.3.20.アダムスグループ
15.3.20.1.概要
15.3.20.2.製品ポートフォリオ
15.3.20.3.販売拠点
15.3.20.4.戦略の概要
15.3.21.PRESCO PLC.
15.3.21.1.概要
15.3.21.2.製品ポートフォリオ
15.3.21.3.販売拠点
15.3.21.4.戦略の概要
15.3.22.コルビオンN.V.
15.3.22.1.概要
15.3.22.2.製品ポートフォリオ
15.3.22.3.販売拠点
15.3.22.4.戦略の概要
15.3.23.マーベリックオイルズL.L.C.
15.3.23.1.概要
15.3.23.2.製品ポートフォリオ
15.3.23.3.販売拠点
15.3.23.4.戦略の概要
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including driving forces, emerging trends, opportunities, and challenges. This report offers a detailed understanding of the market landscape, helping stakeholders make well-informed decisions.

Key Insights:

• PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Size (2025E): US$136.7 Bn
• Projected Market Value (2032F): US$187.3 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2025 to 2032): 4.6%

PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market – Report Scope:

The global PHO and non-PHO based oils and fats market includes both partially hydrogenated oils (PHOs) and non-PHO oils that are widely used across the food, beverage, personal care, and industrial sectors. PHOs have long been a source of industrially produced trans-fatty acids, while non-PHO oils, such as palm, soy, and rapeseed oils, are being increasingly adopted due to their health benefits and reduced trans-fat content. The market is significantly influenced by rising health awareness, regulatory changes, and evolving consumer preferences for healthier food ingredients.

Market Drivers:

Several factors are propelling the growth of the global PHO and non-PHO based oils and fats market. A major driver is the increasing health awareness around the world, particularly the negative impact of trans-fats on cardiovascular health. Organizations like the WHO have advocated for the elimination of industrially produced trans-fats, leading to a decline in PHO demand and driving a shift toward non-PHO oils. Stricter government regulations in countries like the U.S., Canada, and India are also forcing food manufacturers to find alternatives to PHOs, boosting the demand for healthier oils. Additionally, the growing popularity of non-PHO oils in food production due to their nutritional benefits and consumer preference for clean-label ingredients further accelerates the market growth. Furthermore, manufacturers' investment in alternative technologies, such as enzymatic inter-esterification and fractionation, enhances the availability of non-PHO oils, expanding market opportunities.

Market Restraints:

Despite the promising growth, the PHO and non-PHO based oils and fats market faces challenges. The most significant restraint is the higher cost of non-PHO oils, particularly palm and soybean oils, compared to PHOs. This could lead to price inflation in the food products that use these oils, restricting their widespread adoption, especially in price-sensitive regions. Additionally, the complexity of replacing PHOs in various food formulations, particularly in industrial applications, poses challenges to food manufacturers. The infrastructure and technical resources required to implement non-PHO oil production at scale are also a limiting factor in developing and underdeveloped regions.

Market Opportunities:

The PHO and non-PHO based oils and fats market presents significant growth opportunities. As countries continue to implement and enforce trans-fat elimination regulations, there is a clear demand for healthier alternatives, which is expected to further boost the market for non-PHO oils. Innovations in oil processing technologies, such as high-oleic oils and interesterified fats, present additional avenues for product development and differentiation. The expansion of non-PHO oils in the rapidly growing food sectors, including bakery, dairy, and chocolate & confectionery, creates further growth opportunities. Moreover, the increasing focus on plant-based and organic oils, driven by consumer demand for cleaner and more sustainable food ingredients, offers promising prospects for the market.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global growth of the PHO and non-PHO based oils and fats market?
• How are government regulations and health awareness influencing the demand for non-PHO oils?
• What are the key challenges faced by food manufacturers in transitioning from PHOs to non-PHO oils?
• Which oils are seeing the highest adoption rates in food production, and why?
• How are market players innovating to meet the demand for healthier oils in response to trans-fatty acid bans?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global PHO and non-PHO based oils and fats market, such as Cargill, Nestlé, Unilever, and ADM, are focusing on product innovation and expanding their portfolios of non-PHO oils. These companies are leveraging advancements in interesterification, enzymatic processes, and hybrid oil development to offer healthier, lower-saturated fat alternatives. Additionally, industry players are establishing strategic partnerships with key agricultural and food production firms to ensure a steady supply of non-PHO oils, positioning themselves to meet the growing demand. With the increasing regulatory pressure and the shift toward healthier food products, companies are emphasizing sustainability, transparency, and cost-effective solutions to cater to global market needs.

Key Companies Profiled:

• Cargill, Inc.
• Wilmar International Ltd.
• Intercontinental Specialty Fats
• PURATOS
• IFFCO Group
• 3F Industries Limited
• Musim Mas Holdings
• Fuji Oil Holdings Inc.
• Oleo-Fats Inc.
• De Wit Specialty Oils
• Mewah International Inc.
• IOI Corporation Berhad
• Archer-Daniels-Midland Company
• Bunge Ltd.
• AAK AB
• The Hain Celestial Group Inc.
• Ventura Foods
• Apical Group Ltd.
• Liberty Oil Mills Ltd.
• Adams Group
• PRESCO PLC.
• Corbion N.V.
• Maverik Oils, L.L.C.
• Others.

PHO and Non-PHO based Oils and Fats Market Segmentation:

By Product Type:

• Partially Hydrogenated Oils
• Palm Oil
• Soy Oil
• Groundnut Oil
• Coconut Oil
• Rapeseed Oil
• Sunflower Oil
• Cottonseed Oil
• Non-Partially Hydrogenated Oils
• Palm Oil
• Soy Oil
• Groundnut Oil
• Coconut Oil
• Rapeseed Oil
• Sunflower Oil
• Cottonseed Oil
• Olive Oil

By Application:

• Industrial
• Food and Beverages Industry
• Personal Care and Cosmetics
• Commercial (Hotel/Restaurant/Café, HoReCa)
• Household

By Region:

• Americas
• South East Asia
• Eastern Mediterranean
• Western Pacific
• Africa
• Europe



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. PMR Analysis and Recommendations
1.4. Wheel of Fortune
2. Market Introduction
2.1. Market Definition
2.2. Regional Analysis Coverage
2.3. Market Taxonomy
3. PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Background
3.1. Macro-Economic Factors
3.2. Global Food & Beverage Sector Outlook
3.3. Regional Food & Beverages Industry Outlook
3.4. Key Trends Influencing the Food & Beverages Industry
3.5. Trade Analysis
3.6. Value Chain Analysis
3.7. Business Environment Outlook
3.8. Supply/Demand of PHO and Non-PHO Oils And Fats
3.9. Forecast Factors – Relevance and Impact
4. Market Dynamics
4.1. Quick Facts About PHO
4.2. Trans-fat Elimination Program By World Health Organization
4.3. European Legislation Limiting Trans Fatty Acid Content of Foodstuffs
4.4. Trans Fatty Acids Regulations
4.5. Impact of Policies to Reduce Trans Fat Consumption
4.6. Drivers
4.7. Restraints
4.8. Trends
4.9. Pricing Analysis For PHO and Non PHO Oils
4.10. Replacement Oil and Modification Scenario
4.10.1. Cost Structure of Edible Oil Modification Processes
4.10.2. Major Crude Palm Oil Producers: Worldwide
5. Global PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, by Region
5.1. Introduction
5.1.1. Market Value Share Analysis By Region
5.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Region
5.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Region, 2019 - 2024
5.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Region, 2025 - 2032
5.3.1. Americas
5.3.2. South East Asia
5.3.3. Eastern Mediterranean
5.3.4. Western Pacific
5.3.5. Africa
5.3.6. Europe
5.4. Market Attractiveness Analysis By Region
6. Global PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, by Product Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Value Share Analysis By Product Type
6.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Product Type
6.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Product Type, 2019 - 2024
6.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Product Type, 2025 - 2032
6.3.1. Partially Hydrogenated Oils (PHO)
6.3.1.1. Palm Oil
6.3.1.2. Soy Oil
6.3.1.3. Groundnut Oil
6.3.1.4. Coconut Oil
6.3.1.5. Rapeseed Oil
6.3.1.6. Sunflower Oil
6.3.1.7. Cottonseed Oil
6.3.2. Non- Partially Hydrogenated Oils (Non-PHO)
6.3.2.1. Palm Oil
6.3.2.2. Soy Oil
6.3.2.3. Groundnut Oil
6.3.2.4. Coconut Oil
6.3.2.5. Rapeseed Oil
6.3.2.6. Sunflower Oil
6.3.2.7. Cottonseed Oil
6.3.2.8. Olive Oil
6.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
7. Global PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032, by Application
7.1. Introduction
7.1.1. Market Value Share Analysis By Application
7.1.2. Y-o-Y Growth Analysis By Application
7.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Application, 2019 - 2024
7.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Application, 2025 - 2032
7.3.1. Industrial
7.3.1.1. Food and Beverages Industry
7.3.1.1.1. Bakery
7.3.1.1.2. Dairy and Ice cream
7.3.1.1.3. Chocolate & Confectionery
7.3.1.1.4. Breads and Cereals
7.3.1.1.5. Others
7.3.1.2. Personal Care and Cosmetics
7.3.1.3. Others
7.3.2. Commercial (Hotel/Restaurant/Café), (HoReCa)
7.3.3. Household
7.4. Market Attractiveness Analysis By Application
8. Americas PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
8.1. Introduction
8.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Market Segments, 2019 - 2024
8.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Market Segments, 2025 - 2032
8.3.1. By Country
8.3.1.1. Argentina
8.3.1.2. Brazil
8.3.1.3. Canada
8.3.1.4. Chile
8.3.1.5. Colombia
8.3.1.6. Mexico
8.3.1.7. Panama
8.3.1.8. Peru
8.3.1.9. U.S.
8.3.1.10. Rest of Americas
8.3.2. By Product Type
8.3.3. By Application
8.4. Margarine and Shortening Volume Share (MT) Analysis
8.4.1. By Country
8.4.2. By PHO and Non PHO Basis
8.5. Market Attractiveness Analysis
8.5.1. By Country
8.5.2. By Product Type
8.5.3. By Application
9. South East Asia PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
9.1. Introduction
9.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Market Segments, 2019 - 2024
9.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Market Segments, 2025 - 2032
9.3.1. By Country
9.3.1.1. Bangladesh
9.3.1.2. India
9.3.1.3. Indonesia
9.3.1.4. Nepal
9.3.1.5. Sri Lanka
9.3.1.6. Malaysia
9.3.1.7. Thailand
9.3.2. By Product Type
9.3.3. By Application
9.4. Margarine and Shortening Volume Share (MT) Analysis
9.4.1. By Country
9.4.2. By PHO and Non PHO Basis
9.5. Market Attractiveness Analysis
9.5.1. By Country
9.5.2. By Product Type
9.5.3. By Application
10. Eastern Mediterranean PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Market Segments, 2019 - 2024
10.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Market Segments, 2025 - 2032
10.3.1. By Country
10.3.1.1. Egypt
10.3.1.2. Pakistan
10.3.1.3. Oman
10.3.1.4. Rest of GCC Countries
10.3.2. By Product Type
10.3.3. By Application
10.4. Margarine and Shortening Volume Share (MT) Analysis
10.4.1. By Country
10.4.2. By PHO and Non PHO Basis
10.5. Market Attractiveness Analysis
10.5.1. By Country
10.5.2. By Product Type
10.5.3. By Application
11. Western Pacific PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Market Segments, 2019 - 2024
11.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Market Segments, 2025 - 2032
11.3.1. By Country
11.3.1.1. China
11.3.1.2. Japan
11.3.1.3. Philippines
11.3.1.4. Vietnam
11.3.1.5. Rest of Western Pacific
11.3.2. By Product Type
11.3.3. By Application
11.4. Margarine and Shortening Volume Share (MT) Analysis
11.4.1. By Country
11.4.2. By PHO and Non PHO Basis
11.5. Market Attractiveness Analysis
11.5.1. By Country
11.5.2. By Product Type
11.5.3. By Application
12. Africa PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Market Segments, 2019 - 2024
12.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Market Segments, 2025 - 2032
12.3.1. By Country
12.3.1.1. Cote d'lvoire
12.3.1.2. Nigeria
12.3.1.3. South Africa
12.3.1.4. North Africa
12.3.1.5. Rest of Africa
12.3.2. By Product Type
12.3.3. By Application
12.4. Margarine and Shortening Volume Share (MT) Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By PHO and Non PHO Basis
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By Product Type
12.5.3. By Application
13. Europe PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Analysis 2019 - 2024 and Forecast 2025 - 2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) By Market Segments, 2019 - 2024
13.3. Market Size (US$ Bn ) and Volume (MT) Forecast By Market Segments, 2025 - 2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. France
13.3.1.2. Germany
13.3.1.3. Italy
13.3.1.4. Poland
13.3.1.5. Russia
13.3.1.6. Spain
13.3.1.7. Turkey
13.3.1.8. United Kingdom
13.3.1.9. Kazakhstan
13.3.1.10. Rest of Europe
13.4. Margarine and Shortening Volume Share (MT) Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By PHO and Non PHO Basis
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Application
14. PHO and Non-PHO Based Oils and Fats Market Industry Structure
14.1. Global PHO and Non-PHO based Oils and Fats Market Structure
14.2. Industry Structure for European Market
14.2.1. Market Share of Key Producers in Germany
14.2.2. Market Share of Key Producers in Italy
14.2.3. Market Share of Key Producers in Spain
14.2.4. Market Share of Key Producers in other major countries of Europe
14.3. Industry Structure for Americas Market
14.3.1. Market Share of Key Producers in Canada
14.3.2. Market Share of Key Producers in Argentina
14.3.3. Market Share of Key Producers in Brazil, United States and Chile
14.4. Industry Structure for Asia-Pacific Market
15. Competition Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Developments (Mergers, Acquisitions and Expansions)
15.3. Competition Deep-dive
15.3.1. Cargill, Inc.
15.3.1.1. Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. Sales Footprint
15.3.1.4. Strategy Overview
15.3.2. Wilmar International Ltd.
15.3.2.1. Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. Sales Footprint
15.3.2.4. Strategy Overview
15.3.3. Intercontinental Specialty Fats
15.3.3.1. Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. Sales Footprint
15.3.3.4. Strategy Overview
15.3.4. PURATOS
15.3.4.1. Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. Sales Footprint
15.3.4.4. Strategy Overview
15.3.5. IFFCO Group
15.3.5.1. Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. Sales Footprint
15.3.5.4. Strategy Overview
15.3.6. 3F Industries Limited
15.3.6.1. Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. Sales Footprint
15.3.6.4. Strategy Overview
15.3.7. Musim Mas Holdings
15.3.7.1. Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. Sales Footprint
15.3.7.4. Strategy Overview
15.3.8. Fuji Oil Holdings Inc.
15.3.8.1. Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. Sales Footprint
15.3.8.4. Strategy Overview
15.3.9. Oleo-Fats Inc.
15.3.9.1. Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. Sales Footprint
15.3.9.4. Strategy Overview
15.3.10. De Wit Specialty Oils
15.3.10.1. Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. Sales Footprint
15.3.10.4. Strategy Overview
15.3.11. Mewah International Inc.
15.3.11.1. Overview
15.3.11.2. Product Portfolio
15.3.11.3. Sales Footprint
15.3.11.4. Strategy Overview
15.3.12. IOI Corporation Berhad
15.3.12.1. Overview
15.3.12.2. Product Portfolio
15.3.12.3. Sales Footprint
15.3.12.4. Strategy Overview
15.3.13. Archer-Daniels-Midland Company
15.3.13.1. Overview
15.3.13.2. Product Portfolio
15.3.13.3. Sales Footprint
15.3.13.4. Strategy Overview
15.3.14. Bunge Ltd.
15.3.14.1. Overview
15.3.14.2. Product Portfolio
15.3.14.3. Sales Footprint
15.3.14.4. Strategy Overview
15.3.15. AAK AB
15.3.15.1. Overview
15.3.15.2. Product Portfolio
15.3.15.3. Sales Footprint
15.3.15.4. Strategy Overview
15.3.16. The Hain Celestial Group Inc.
15.3.16.1. Overview
15.3.16.2. Product Portfolio
15.3.16.3. Sales Footprint
15.3.16.4. Strategy Overview
15.3.17. Ventura Foods
15.3.17.1. Overview
15.3.17.2. Product Portfolio
15.3.17.3. Sales Footprint
15.3.17.4. Strategy Overview
15.3.18. Apical Group Ltd.
15.3.18.1. Overview
15.3.18.2. Product Portfolio
15.3.18.3. Sales Footprint
15.3.18.4. Strategy Overview
15.3.19. Liberty Oil Mills Ltd.
15.3.19.1. Overview
15.3.19.2. Product Portfolio
15.3.19.3. Sales Footprint
15.3.19.4. Strategy Overview
15.3.20. Adams Group
15.3.20.1. Overview
15.3.20.2. Product Portfolio
15.3.20.3. Sales Footprint
15.3.20.4. Strategy Overview
15.3.21. PRESCO PLC.
15.3.21.1. Overview
15.3.21.2. Product Portfolio
15.3.21.3. Sales Footprint
15.3.21.4. Strategy Overview
15.3.22. Corbion N.V.
15.3.22.1. Overview
15.3.22.2. Product Portfolio
15.3.22.3. Sales Footprint
15.3.22.4. Strategy Overview
15.3.23. Maverik Oils, L.L.C.
15.3.23.1. Overview
15.3.23.2. Product Portfolio
15.3.23.3. Sales Footprint
15.3.23.4. Strategy Overview
16. Assumption and Acronyms Used
17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/05/30 10:26

144.87 円

165.07 円

198.12 円

ページTOPに戻る