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非常食市場調査レポート:製品タイプ別(食用ミール(RET)、エネルギーバー&プロテインバー、脱水食品&フリーズドライ食品、長期保存食品、浄水システム、救急キット、シェルター&サバイバルギア)、用途別(自然災害、緊急事態、アウトドア活動、軍事・人道支援、世界的危機への備え)、包装タイプ別(個食用、バルク包装、真空密封包装、耐水包装、再利用可能容器、マイラーパウチ、レトルト包装、密閉缶/缶)、賞味期限別(5~10年、10~25年、25年以上、無期限)、味と栄養(風味豊かで食べやすい、高カロリーで豊富な栄養素、グルテンフリーでアレルゲンフリーの選択肢、賞味期限の監視、味覚試験と品質管理、ビーガン/植物ベースの処方、タンパク質強化の選択肢、電解質強化の選択肢)2035年までの予測

非常食市場調査レポート:製品タイプ別(食用ミール(RET)、エネルギーバー&プロテインバー、脱水食品&フリーズドライ食品、長期保存食品、浄水システム、救急キット、シェルター&サバイバルギア)、用途別(自然災害、緊急事態、アウトドア活動、軍事・人道支援、世界的危機への備え)、包装タイプ別(個食用、バルク包装、真空密封包装、耐水包装、再利用可能容器、マイラーパウチ、レトルト包装、密閉缶/缶)、賞味期限別(5~10年、10~25年、25年以上、無期限)、味と栄養(風味豊かで食べやすい、高カロリーで豊富な栄養素、グルテンフリーでアレルゲンフリーの選択肢、賞味期限の監視、味覚試験と品質管理、ビーガン/植物ベースの処方、タンパク質強化の選択肢、電解質強化の選択肢)2035年までの予測


Emergency Ration Market Research Report by Product Type [Ready-to-Eat Meals (RETs), Energy Bars & Protein Bars, Dehydrated & Freeze-Dried Foods, Long-Term Storage Foods, Water Filtration Systems, First Aid Kits, Shelter and Survival Gear], by Application (Natural Disasters, Emergencies, Outdoor Activities, Military and Humanitarian Aid, Preparedness for Global Crises), by Packaging Type (Individual Servings, Bulk Packaging, Vacuum-Sealed Packaging, Water-Resistant Packaging, Reusable Containers, Mylar Pouches, Retort Packaging, Airtight Cans/Tins), by Shelf Life (5-10 Years, 10-25 Years, More than 25 Years, Indefinite), and by Taste & Nutrition (Flavorful and Palatable, High-Calorie and Rich in Nutrients, Gluten-Free and Allergen-Free Options, Expiration Date Monitoring, Taste Testing and Quality Control, Vegan/Plant-Based Formulas, Protein-Fortified Options, Electrolyte-Enhanced Rations) Forecast till 2035

世界の非常食市場は、2035年までに75億1,030万米ドルに達し、2025年から2035年までの年平均成長率は4.72%と堅調に推移すると予測されている。非常食とは、サバイバル状況向けに特別に設計された、コンパクトで高... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年9月26日 US$4,950
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サマリー

世界の非常食市場は、2035年までに75億1,030万米ドルに達し、2025年から2035年までの年平均成長率は4.72%と堅調に推移すると予測されている。非常食とは、サバイバル状況向けに特別に設計された、コンパクトで高エネルギーの食糧供給を指す。自然災害、軍事作戦、救助活動など、通常の食料源が入手できない危機的状況において、個人を維持するために必要不可欠な栄養素とカロリーを供給する。

気候変動に起因する自然災害が頻発するようになり、サバイバル・フード・キットの需要が世界的に高まっている。洪水、ハリケーン、山火事が食料供給網を破壊しているため、人々、企業、機関は、このような状況での備えと食料安全保障を確実にするために、長期保存可能な非常食を最優先事項として求めている。

主要企業の発展
NuMannaは、2025年2月に、非常食のための2つの新鮮な保存ソリューション、「非常用フリーズドライ野菜バケツ」と「フルーツバケツ」をデビューさせた。これらの製品は、栄養価が高く、衛生的で、長期間おいしく保存できるものであり、ヌマンナの品質と完全な非常食計画への誓約を強化するものである。

主要プレーヤー
世界の非常食市場における主な競合企業は、AmeriQual Foods、Honeyville、ReadyWise、Datrex Inc.、Sos Food Lab Inc.、Valley Food Storage、NuManna、Peak Refuel、The Survival Tabs、Outdoor Herbivoreなどである。

主なレポート属性
- 2024年の市場規模:45億2750万米ドル
- 2035年の市場規模75億1,030万米ドル
- CAGR (2025-2035): 4.72%
- 基準年: 2024
- 市場予測期間: 2025-2035

市場セグメント 成長
- 製品タイプ別すぐに食べられる食事(RETs)-4.27%、エネルギーバー&プロテインバー-3.74%。
- 用途別自然災害 - 4.98%、緊急事態 - 3.75%。
- 包装タイプ別:個包装 - 3.51%、バルク包装 - 3.70%。
- 賞味期限別:5~10年 - 4.51%、10~25年 - 4.96%。
- 味と栄養:風味豊かで食べやすい - 4.02%、高カロリーで栄養豊富 - 3.78%。

地域インサイト
北米の仮設食品需要市場の南部は、過去2年間安定した成長を遂げてきた。この進展は、自然災害への備えに関する国民の意識と、米国とカナダの両国に支障をきたす気象災害の増加によって維持されてきた。北米の非常食市場は2024年に15億576万米ドルに達し、米国の13億6254万米ドルとカナダの1億4322万米ドルが牽引した。

欧州の非常食市場は、地球の気候変動、不安定なサプライチェーン、地政学的な緊張など、さまざまな要因によって大きく変化している。短期的な食糧供給に対する需要は、個人的な予備軍と、民間防衛機関や人道支援組織のような大規模な機関の両方において大きい。欧州は 2024 年に 5 億 5,094 万米ドルを記録し、ドイツ(1 億 9,800 万米ドル)、英国(1 億 9,062 万米ドル)、フランス(1 億 6,232 万米ドル)が、災害への備えと組織的調達の拡大を通じて需要を牽引している。

アジア太平洋地域では、自然災害の増加や防衛準備プログラムと並行して、非常食の需要が大幅に増加している。そのため、日本、インド、インドネシア、フィリピンなどの国々は災害対策に深く取り組んでおり、フリーズドライ食品、エナジーバー、栄養豊富なミールキットの需要に強い刺激を与えている。アジア太平洋市場は2024年には6億2,894万米ドルに達し、主に中国(4億6,445万米ドル)と日本(1億6,449万米ドル)がこれを支えている。

南米の非常食市場は、政府やNGOが食糧安全保障を災害管理の枠組みに組み込んでいることから強化されつつある。ブラジル、チリ、コロンビアのような国々は、頻発する洪水や地震に対処するため、すぐに食べられる食事やエネルギー・バーの備蓄に力を入れている。消費者は、キヌアやキャッサバといった在来作物から作られた、その土地に根ざした栄養価の高い食品を好む傾向にある。

MEA地域は、繰り返される人道的危機、気候ストレス、地域紛争を原動力として、非常食の採用が徐々にではあるが重要な成長を遂げている。政府や援助団体は、過酷な環境に適したコンパクトで賞味期限の長い栄養ソリューションを優先している。ハラール認証を取得し、耐熱性があり、持ち運びが容易な製品への需要は高まり続けている。



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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー ........................... 20
1.
1.2 市場セグメンテーション ............................ 21
1.
1.4 課題と機会 ...... 22
1.

2.
2.
2.
2.

3.
3.2 データの流れ ........................... 29
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.
3.5.3 一次調査:対象地域 ...... 35
3.
3.
3.6.2 データ予測 ......................... 37
3.
3.7 データモデリング ...... 38
3.
3.
3.8 チームとアナリストの貢献 ................................... 40

4.1 はじめに ............................ 42
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.
4.5 機会 ........................ 51
4.
4.
4.
4.6.1 消費財全体への影響 ..................................
4.
4.
4.
4.
5 市場要因分析 ............................... 56
5.1 サプライチェーン分析
5.
5.1.2 製造・加工..........................
5.
5.1.4 流通とエンドユーザーへの配送 ..................................... 58
5.
5.2.1 新規参入の脅威 ............................. 60
5.
5.
5.2.4 代替品の脅威 ...... 61
5.2.5 競争上の競合 ................................ 61
6 非常食の世界市場、製品タイプ別........................
6.
6.2 すぐに食べられる食事(レッツ) ...... 63
6.
6.4 脱水・フリーズドライ食品 ....................................
6.5 長期保存食品 ...... 64
6.6 浄水器 ..................................... 64
6.7 救急箱 ..................................... 64
6.

7.
7.2 自然災害 ...... 67
7.
7.
7.
7.

8.
8.
8.
8.
8.
8.
8.7 マイラーパウチ ......................... 71
8.
8.

9.
9.
9.3 10-25年 .............................. 74
9.4 25年以上 ..................................... 74
9.5 不定期 ................................ 75
10 非常食の世界市場、嗜好・栄養別 ..................................
10.1 はじめに ...... 77
10.2 風味豊かで嗜好性が高い ...... 77
10.
10.
10.5 賞味期限の監視 ............................ 78
10.
10.
10.
10.

11.1 概要
11.
11.
11.2.2 カナダ ...... 87
11.3 ヨーロッパ ................................. 89
11.3.1 ドイツ ...... 93
11.3.2 イギリス ...... 95
11.3.3 フランス ...... 97
11.3.4 ロシア ...... 99
11.3.5 イタリア ...... 101
11.3.6 スペイン ...... 103
11.3.7 その他のヨーロッパ ...... 105
11.4 アジア太平洋 ..................................... 107
11.4.1 中国......111
11.4.2 インド ...... 113
11.4.3 日本 ...... 115
11.4.4 韓国 ........................... 117
11.4.5 マレーシア .................................... 119
11.4.6 タイ ...... 121
11.4.7 インドネシア ...... 123
11.4.8 その他のアジア太平洋地域 ................................. 125
11.5 南米 ..................................... 127
11.5.1 ブラジル .................................. 131
11.5.2 メキシコ .................................. 133
11.5.3 アルゼンチン....................135
11.
11.6 中東・アフリカ ...... 139
11.6.1 GCC諸国 .................................... 143
11.6.2 南アフリカ ...................................... 145
11.6.3 その他の中東・アフリカ ........................................... 147
12 競争環境 ................................. 149
12.
12.149 2 世界の非常食市場における主要プレーヤー.......................
12.
12.
12.
12.5.1 アメリクアル・フーズ ............................. 151
12.5.2 ハニーヴィル ...... 151
12.5.3 レディワイズ ...... 151
12.5.4 データレックス ...... 151
12.5.5 SOSフードラボ ............................. 151

13.
13.
13.
13.
13.1.4 主要な開発 ...................... 152
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.154 2.4 主要な開発.........................
13.
13.2.6 主要戦略 ............................... 155
13.3 バレー食品貯蔵 ........................... 156
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.5.1 会社概要 ............................ 160
13.
13.
13.
13.
13.5.6 主要戦略 ................................ 161
13.6 numanna .................................... 162
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.7 サバイバル・タブ ................................... 164
13.
13.
13.
13.
13.
13.7.6 主要戦略 .................................... 165
13.8 データレックス........ 166
13.
13.
13.
13.166 8.4 主要な開発 .................................
13.
13.8.6 主要戦略 ................................ 167
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.
13.10 ハニーヴィル ...... 170
13.
13.
13.
13.
13.
13.10.6 主要戦略 .................................. 171

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図表リスト

表一覧
表1 非常食の世界市場、製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 66
表2 非常食の世界市場、用途別、2019-2035年(百万米ドル) 69
表3 非常食の世界市場、包装タイプ別、2019-2035年 (百万米ドル) 73
表4 非常食の世界市場、保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 76
表5 非常食の世界市場、嗜好・栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 80
表6 北米非常食市場、国別、2019-2035年(百万米ドル) 82
表7 北米非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 83
表8 北米の非常食市場、用途別、2019-2035年(百万米ドル) 83
表9 北米非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 83
表10 北米非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 84
表 11 北米非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 84
表 12 米国の非常食市場、製品タイプ別、2019年~2035年(百万米ドル) 85
表 13 米国の非常食市場、用途別、2019-2035 (百万米ドル) 85
表14 米国非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 85
表15 米国の非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 86
表16 米国の非常食市場:味と栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 86
表 17 カナダの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 87
表 18 カナダの非常食市場:用途別、2019-2035 年(百万米ドル) 87
表 19 カナダの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 87
表 20 カナダの非常食市場:保存期間別、2019-2035 年(百万米ドル) 88
表 21 カナダの非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 88
表 22 欧州の非常食市場、国別、2019-2035 (百万米ドル) 90
表 23 欧州の非常食市場、製品タイプ別、2019-2035 年 (百万米ドル) 91
表 24 欧州の非常食市場、用途別、2019-2035 年 (百万米ドル) 91
表 25 欧州の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 91
表 26 欧州の非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 92
表 27 欧州の非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 92
表 28 ドイツの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 93
表 29 ドイツの非常食市場:用途別、2019-2035 年(百万米ドル) 93
表30 ドイツの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 93
表 31 ドイツの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 94
表 32 ドイツの非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 94
表 33 イギリスの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 95
表 34 イギリスの非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 95
表 35 英国非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 95
表 36 英国非常食市場:保存期間別、2019-2035 年(百万米ドル) 96
表 37 イギリスの非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 96
表 38 フランスの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 97
表 39 フランスの非常食市場:用途別、2019-2035 年(百万米ドル) 97
表 40 フランスの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 97
表 41 フランスの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 98
表 42 フランスの非常食市場:味と栄養別:2019-2035 (百万米ドル) 98
表 43 ロシアの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 99
表 44 ロシアの非常食市場:用途別、2019-2035 年(百万米ドル) 99
表 45 ロシアの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 99
表 46 ロシアの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 100
表 47 ロシアの非常食市場:味と栄養別:2019-2035 (百万米ドル) 100
表 48 イタリア非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 101
表 49 イタリア非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 101
表 50 イタリア非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 101
表51 イタリア非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 102
表 52 イタリア非常食市場:味と栄養:2019-2035 (百万米ドル) 102
表 53 スペイン非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 103
表 54 スペインの非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 103
表 55 スペイン非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 103
表 56 スペイン非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 104
表 57 スペインの非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 104
表 58 その他の欧州の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 105
表59 その他の欧州の非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 105
表60 その他の欧州の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 105
表61 その他の欧州の非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 106
表 62 その他の欧州の非常食市場:嗜好・栄養別、2019-2035 (百万米ドル) 106
表63 アジア太平洋地域の非常食市場:国別、2019-2035年(百万米ドル) 108
表64 アジア太平洋地域の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 109
表65 アジア太平洋地域の非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 109
表 66 アジア太平洋地域の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 109
表67 アジア太平洋地域の非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 110
表68 アジア太平洋地域の非常食市場:味と栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 110
表69 中国非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 111
表70 中国非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 111
表71 中国非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 111
表72 中国非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 112
表73 中国非常食市場:味と栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 112
表 74 インド非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 113
表 75 インド非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 113
表76 インドの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 113
表77 インドの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 114
表78 インド非常食市場:味・栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 114
表 79 日本の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 115
表 80 日本の非常食市場、用途別、2019-2035 (百万米ドル) 115
表81 日本非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 115
表82 日本の非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 116
表83 日本の非常食市場:味と栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 116
表 84 韓国の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 117
表 85 韓国の非常食市場:用途別、2019-2035 年(百万米ドル) 117
表 86 韓国の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 117
表 87 韓国の非常食市場:保存期間別、2019-2035 年(百万米ドル) 118
表 88 韓国の非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 118
表 89 マレーシアの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 119
表 90 マレーシアの非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 119
表91 マレーシアの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 119
表92 マレーシアの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 120
表93 マレーシア非常食市場:嗜好・栄養別、2019-2035 (百万米ドル) 120
表94 タイの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 121
表 95 タイの非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 121
表96 タイの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 121
表 97 タイの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 122
表 98 タイの非常食市場:味と栄養別:2019-2035 (百万米ドル) 122
表 99 インドネシア非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 年(百万米ドル) 123
表 100 インドネシア非常食市場:用途別、2019-2035 年(百万米ドル) 123
表101 インドネシアの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 123
表 102 インドネシアの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 124
表103 インドネシアの非常食市場:味と栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 124
表104 その他のアジア太平洋地域の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 125
表105 その他のアジア太平洋地域の非常食市場、用途別、2019-2035年(百万米ドル) 125
表106 その他のアジア太平洋地域の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 125
表107 その他のアジア太平洋地域の非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 126
表108 その他のアジア太平洋地域の非常食市場:嗜好・栄養別、2019-2035年(百万米ドル) 126
表 109 南米の非常食市場:国別、2019-2035年(百万米ドル) 128
表110 南米の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 129
表111 南米の非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 129
表112 南米の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 129
表113 南米の非常食市場:保存期間別、2019年~2035年(百万米ドル) 130
表114 南米の非常食市場:味と栄養別:2019-2035年(百万米ドル) 130
表 115 ブラジルの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 131
表116 ブラジル非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 131
表 117 ブラジル非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 131
表118 ブラジル非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 132
表 119 ブラジル非常食市場:味と栄養別:2019-2035年(百万米ドル) 132
表120 メキシコ非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 133
表121 メキシコ非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 133
表122 メキシコ非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 133
表 123 メキシコ非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 134
表 124 メキシコ非常食市場:味と栄養別:2019-2035 (百万米ドル) 134
表125 アルゼンチン非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 135
表 126 アルゼンチン非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 135
表127 アルゼンチン非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 135
表128 アルゼンチン非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 136
表129 アルゼンチン非常食市場:嗜好・栄養別:2019-2035年(百万米ドル) 136
表130 その他の南米の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 137
表131 その他の南米の非常食市場:用途別、2019~2035年(百万米ドル) 137
表132 その他の南米の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 137
表133 その他の南米の非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 138
表 134 その他の南米の非常食市場:味と栄養別(2019~2035年)(百万米ドル) 138
表 135 中東・アフリカの非常食市場:国別、2019-2035 (百万米ドル) 140
表 136 中東・アフリカ非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 141
表 137 中東・アフリカの非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 141
表138 中東・アフリカの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 141
表 139 中東・アフリカ非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 142
表 140 中東・アフリカの非常食市場:味と栄養別:2019-2035 (百万米ドル) 142
表141 GCC諸国の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 143
表 142 Gcc諸国の非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 143
表143 Gcc諸国の非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 143
表 144 Gcc諸国の非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 144
表 145 Gcc 諸国の非常食市場:味と栄養別、2019-2035 年(百万米ドル) 144
表 146 南アフリカの非常食市場:製品タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 145
表 147 南アフリカの非常食市場:用途別、2019-2035 (百万米ドル) 145
表 148 南アフリカの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035 (百万米ドル) 145
表 149 南アフリカの非常食市場:保存期間別、2019-2035 (百万米ドル) 146
表 150 南アフリカの非常食市場:味と栄養別:2019-2035 (百万米ドル) 146
表 151 中東・アフリカのその他の地域の非常食市場:製品タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 147
表152 その他の中東・アフリカの非常食市場:用途別、2019-2035年(百万米ドル) 147
表153 その他の中東・アフリカの非常食市場:包装タイプ別、2019-2035年(百万米ドル) 148
表154 その他の中東・アフリカの非常食市場:保存期間別、2019-2035年(百万米ドル) 148
表 155 中東・アフリカのその他の地域の非常食市場:味と栄養別(2019-2035年)(百万米ドル) 148
表156 市場の破壊者と革新者という観点からの主要プレイヤー 150
表 157 レディワイズ:提供する製品/サービス 152
表158 SOSフードラボ:提供製品 154
表 159 バレーフードストレージ:提供製品 156
表160 アウトドア草食動物:製品提供 158
表161 ピーク・リフューエル:製品・サービス 160
表162 numanna:提供製品 162
表 163 ヌマンナ:主な展開 162
表 164 The survival tabs:提供製品 164
表 165 データレックス:提供製品 166
表 166 アメリクアル・フーズ:提供製品 168
表 167 ハニーヴィル:取扱製品 170

 

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Summary

The Global Emergency Ration Market is projected to reach USD 7,510.30 million by 2035, growing at a steady CAGR of 4.72% from 2025 to 2035. Emergency ration refers to a compact, high-energy food supply specifically designed for survival situations. It provides essential nutrients and calories to sustain individuals during crises such as natural disasters, military operations, or rescue missions when regular food sources are unavailable.

The climate change-induced natural disasters that are becoming more frequent have led to the rise in global demand of survival food kits. Since floods, hurricanes, and wildfires are destroying the food supply chain, people, businesses, and institutions are seeking long-lasting emergency food rations as their first priority to be sure of their preparedness and food security in such situations.

Key Company Development
NuManna, in February 2025, debuted two fresh-storage solutions for emergency food, the Emergency Freeze-Dried Veggie Bucket and Fruit Bucket. To be extra ready, these products offer nutritious, hygienic, and tasty options for a long time, thereby strengthening the pledge of NuManna to quality and complete emergency food planning.

Major Players
Major competitors in the global emergency ration market include AmeriQual Foods, Honeyville, ReadyWise, Datrex Inc., Sos Food Lab Inc., Valley Food Storage, NuManna, Peak Refuel, The Survival Tabs, and Outdoor Herbivore.

Key Report Attributes
- Market Size 2024: USD 4,527.50 Million
- Market Size 2035: USD 7,510.30 Million
- CAGR (2025-2035): 4.72%
- Base Year: 2024
- Market Forecast Period: 2025-2035

Market Segmentations Growth
- By Product Type: Ready-to-Eat Meals (RETs) - 4.27%, Energy Bars & Protein Bars - 3.74%.
- By Application: Natural Disasters - 4.98%, Emergencies - 3.75%.
- By Packaging Type: Individual Servings - 3.51%, Bulk Packaging - 3.70%.
- By Shelf Life: 5-10 Years - 4.51%, 10-25 Years - 4.96%.
- By Taste & Nutrition: Flavorful and Palatable - 4.02%, High-Calorie and Rich in Nutrients - 3.78%.

Regional Insights
The southern part of the North American temporary food demand market has achieved a steady growth over the last two years. This progress has been maintained by the public awareness concerning preparedness of natural disasters and the increasing number of meteorological disasters that hamper both the U.S. and Canada. The North American emergency ration market reached USD 1,505.76 million in 2024, led by the U.S. at USD 1,362.54 million and Canada at USD 143.22 million, reflecting strong preparedness initiatives and rising survival kit adoption.

The market for emergency rations in Europe is drastically changing due to a multitude of factors, such as the planet's shifting climate, erratic supply chains, and tensions resulting from the geopolitical arena. The demand for short-term food supplies is significant in both individual preppers and large institutions like civil defense bodies and humanitarian organizations. Europe recorded USD 550.94 million in 2024, with Germany (USD 198.00 million), the UK (USD 190.62 million), and France (USD 162.32 million) driving demand through growing disaster readiness and institutional procurement.

There is a good increase in the demand for emergency rations in the Asia Pacific region in parallel with the rising number of natural disasters and defense preparedness programs. Countries such as Japan, India, Indonesia, and the Philippines are thus going deep into disaster readiness initiatives, which in turn give a strong impetus to the demand for freeze-dried foods, energy bars, and nutrient-rich meal kits. The Asia Pacific market stood at USD 628.94 million in 2024, primarily supported by China (USD 464.45 million) and Japan (USD 164.49 million), owing to frequent natural calamities and expanding emergency response programs.

South America's emergency ration market is strengthening as governments and NGOs incorporate food security into disaster management frameworks. Countries like Brazil, Chile, and Colombia are focusing on stockpiling ready-to-eat meals and energy bars to manage recurrent floods and earthquakes. Consumers are showing a preference for locally inspired, nutrient-dense options made from native crops such as quinoa and cassava.

The MEA region is experiencing gradual but vital growth in emergency ration adoption, driven by recurring humanitarian crises, climate stress, and regional conflicts. Governments and aid organizations are prioritizing compact, long-shelf-life nutrition solutions suitable for extreme environments. The demand for Halal-certified, heat-resistant, and easy-to-transport products continues to rise.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY ..... 20
1.1 MARKET OVERVIEW: ....... 21
1.2 MARKET SEGMENTATION ..... 21
1.3 COMPETITIVE LANDSCAPE ........ 22
1.4 CHALLENGES AND OPPORTUNITIES ...... 22
1.5 FUTURE OUTLOOK ..... 22
2 MARKET INTRODUCTION ..... 24
2.1 DEFINITION ...... 24
2.2 SCOPE OF THE STUDY ...... 24
2.3 RESEARCH OBJECTIVE ........ 24
2.4 MARKET STRUCTURE ...... 25
3 RESEARCH METHODOLOGY ........ 26
3.1 OVERVIEW ........ 26
3.2 DATA FLOW ...... 29
3.2.1 DATA MINING PROCESS ....... 29
3.3 PURCHASED DATABASE: ..... 30
3.4 SECONDARY SOURCES: ........ 31
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ....... 32
3.5 PRIMARY RESEARCH: ....... 33
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ....... 34
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ..... 35
3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE ...... 35
3.6 APPROACHES FOR MARKET END USER ESTIMATION: ....... 36
3.6.1 REVENUE ANALYSIS APPROACH ........ 36
3.6.2 DATA FORECASTING ..... 37
3.6.3 DATA FORECASTING TECHNIQUE ........ 37
3.7 DATA MODELING ........ 38
3.7.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ....... 38
3.7.2 DATA MODELING: ....... 39
3.8 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ....... 40
4 MARKET DYNAMICS ...... 42
4.1 INTRODUCTION ....... 42
4.2 MARKET TRENDS AND GROWTH AFFECTING FACTORS ....... 44
4.3 DRIVERS ..... 45
4.3.1 RISING NATURAL DISASTERS INCREASING DEMAND FOR SURVIVAL FOOD KITS ....... 45
4.3.2 GROWING GEOPOLITICAL TENSIONS DRIVING PREPAREDNESS AMONG GLOBAL POPULATIONS ....... 45
4.3.3 CLIMATE CHANGE LEADING TO MORE FREQUENT EXTREME WEATHER EMERGENCIES ........ 46
4.4 RESTRAINTS ........ 48
4.4.1 HIGH PRODUCT COST LIMITS ADOPTION IN LOW-INCOME REGIONS ...... 48
4.4.2 LIMITED SHELF LIFE AFFECTS LONG-TERM STORAGE EFFECTIVENESS ..... 48
4.4.3 REGULATORY STANDARDS VARY ACROSS INTERNATIONAL SUPPLY CHAINS ..... 49
4.5 OPPORTUNITY ..... 51
4.5.1 GROWING MILITARY SPENDING BOOSTS PROCUREMENT OF LONG-TERM RATIONS ...... 51
4.5.2 EXPANDING OUTDOOR RECREATION FUELS PORTABLE FOOD PRODUCT SALES ........ 51
4.6 IMPACT ANALYSIS OF COVID – 19 ....... 53
4.6.1 IMPACT ON OVERALL CONSUMER GOODS ..... 53
4.6.2 IMPACT ON GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET ..... 53
4.6.3 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF EMERGENCY RATION MARKET ....... 54
4.6.4 IMPACT ON MARKET DEMAND OF EMERGENCY RATION MARKET ....... 54
4.6.5 IMPACT ON PRICING OF EMERGENCY RATION MARKET ........ 55
5 MARKET FACTOR ANALYSIS ........ 56
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ..... 56
5.1.1 RAW MATERIAL SOURCING ........ 56
5.1.2 MANUFACTURING & PROCESSING ....... 57
5.1.3 PACKAGING & STORAGE ....... 57
5.1.4 DISTRIBUTION & END-USER DELIVERY....... 58
5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ....... 59
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS ....... 60
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ..... 60
5.2.3 BARGAINING POWER OF BUYERS ........ 60
5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES ...... 61
5.2.5 COMPETITIVE RIVALRY ..... 61
6 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE ........ 63
6.1 INTRODUCTION ....... 63
6.2 READY-TO-EAT MEALS (RETS) ..... 63
6.3 ENERGY BARS & PROTEIN BARS ...... 63
6.4 DEHYDRATED & FREEZE-DRIED FOODS ..... 63
6.5 LONG-TERM STORAGE FOODS ....... 64
6.6 WATER FILTRATION SYSTEMS ....... 64
6.7 FIRST AID KITS ....... 64
6.8 SHELTER AND SURVIVAL GEAR ...... 65
7 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION ........ 67
7.1 INTRODUCTION ....... 67
7.2 NATURAL DISASTERS ...... 67
7.3 EMERGENCIES ..... 67
7.4 OUTDOOR ACTIVITIES ...... 68
7.5 MILITARY AND HUMANITARIAN AID ....... 68
7.6 PREPAREDNESS FOR GLOBAL CRISES ........ 69
8 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE ........ 70
8.1 INTRODUCTION ....... 70
8.2 INDIVIDUAL SERVINGS ........ 70
8.3 BULK PACKAGING ...... 70
8.4 VACUUM-SEALED PACKAGING ........ 70
8.5 WATER-RESISTANT PACKAGING ........ 71
8.6 REUSABLE CONTAINERS ........ 71
8.7 MYLAR POUCHES ....... 71
8.8 RETORT PACKAGING ........ 71
8.9 AIRTIGHT CANS/TINS ...... 72
9 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE ........ 74
9.1 INTRODUCTION ....... 74
9.2 5-10 YEARS ........ 74
9.3 10-25 YEARS ..... 74
9.4 MORE THAN 25 YEARS ........ 74
9.5 INDEFINITE ...... 75
10 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION ..... 77
10.1 INTRODUCTION ....... 77
10.2 FLAVORFUL AND PALATABLE ..... 77
10.3 HIGH-CALORIE AND RICH IN NUTRIENTS ........ 77
10.4 GLUTEN-FREE AND ALLERGEN-FREE OPTIONS ........ 77
10.5 EXPIRATION DATE MONITORING ........ 78
10.6 TASTE TESTING AND QUALITY CONTROL ....... 78
10.7 VEGAN/PLANT-BASED FORMULAS ........ 78
10.8 PROTEIN-FORTIFIED OPTIONS ...... 78
10.9 ELECTROLYTE-ENHANCED RATIONS ........ 79
11 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY REGION ...... 81
11.1 OVERVIEW ........ 81
11.2 NORTH AMERICA ....... 81
11.2.1 US...... 85
11.2.2 CANADA ....... 87
11.3 EUROPE ...... 89
11.3.1 GERMANY ..... 93
11.3.2 UK ...... 95
11.3.3 FRANCE ........ 97
11.3.4 RUSSIA ........ 99
11.3.5 ITALY ....... 101
11.3.6 SPAIN ..... 103
11.3.7 REST OF EUROPE ..... 105
11.4 ASIA PACIFIC ....... 107
11.4.1 CHINA...... 111
11.4.2 INDIA ...... 113
11.4.3 JAPAN ........ 115
11.4.4 SOUTH KOREA ....... 117
11.4.5 MALAYSIA ........ 119
11.4.6 THAILAND ..... 121
11.4.7 INDONESIA ....... 123
11.4.8 REST OF ASIA PACIFIC ........ 125
11.5 SOUTH AMERICA ....... 127
11.5.1 BRAZIL ..... 131
11.5.2 MEXICO ....... 133
11.5.3 ARGENTINA ....... 135
11.5.4 REST OF SOUTH AMERICA ........ 137
11.6 MIDDLE EAST & AFRICA ...... 139
11.6.1 GCC COUNTRIES ........ 143
11.6.2 SOUTH AFRICA ....... 145
11.6.3 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA ........ 147
12 COMPETITIVE LANDSCAPE ...... 149
12.1 COMPETITIVE OVERVIEW ...... 149
12.2 MAJOR PLAYERS IN THE GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET ...... 149
12.3 MAJOR PLAYERS IN TERMS OF MARKET DISRUPTORS & INNOVATORS ........ 150
12.4 COMPETITIVE BENCHMARKING ...... 150
12.5 STRATEGIES OF MARKET LEADERS IN THE GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET ...... 151
12.5.1 AMERIQUAL FOODS ........ 151
12.5.2 HONEYVILLE ...... 151
12.5.3 READYWISE ..... 151
12.5.4 DATREX INC....... 151
12.5.5 SOS FOOD LAB INC ........ 151
13 COMPANY PROFILES ........ 152
13.1 READYWISE ..... 152
13.1.1 COMPANY OVERVIEW ..... 152
13.1.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 152
13.1.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED ...... 152
13.1.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 152
13.1.5 SWOT ANALYSIS ....... 153
13.1.6 KEY STRATEGIES ........ 153
13.2 SOS FOOD LAB INC...... 154
13.2.1 COMPANY OVERVIEW ..... 154
13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 154
13.2.3 PRODUCTS OFFERED ...... 154
13.2.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 154
13.2.5 SWOT ANALYSIS ........ 155
13.2.6 KEY STRATEGIES ........ 155
13.3 VALLEY FOOD STORAGE ...... 156
13.3.1 COMPANY OVERVIEW ..... 156
13.3.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 156
13.3.3 PRODUCTS OFFERED ...... 156
13.3.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 156
13.3.5 SWOT ANALYSIS ........ 157
13.3.6 KEY STRATEGIES ........ 157
13.4 OUTDOOR HERBIVORE ...... 158
13.4.1 COMPANY OVERVIEW ..... 158
13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 158
13.4.3 PRODUCTS OFFERED ...... 158
13.4.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 158
13.4.5 SWOT ANALYSIS ........ 159
13.4.6 KEY STRATEGIES ........ 159
13.5 PEAK REFUEL ...... 160
13.5.1 COMPANY OVERVIEW ..... 160
13.5.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 160
13.5.3 PRODUCTS/SERVICES OFFERED ...... 160
13.5.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 160
13.5.5 SWOT ANALYSIS ....... 161
13.5.6 KEY STRATEGIES ........ 161
13.6 NUMANNA ........ 162
13.6.1 COMPANY OVERVIEW ..... 162
13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 162
13.6.3 PRODUCTS OFFERED ...... 162
13.6.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 162
13.6.5 SWOT ANALYSIS ........ 163
13.6.6 KEY STRATEGIES ........ 163
13.7 THE SURVIVAL TABS ....... 164
13.7.1 COMPANY OVERVIEW ..... 164
13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 164
13.7.3 PRODUCTS OFFERED ...... 164
13.7.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 164
13.7.5 SWOT ANALYSIS ........ 165
13.7.6 KEY STRATEGIES ........ 165
13.8 DATREX INC. ........ 166
13.8.1 COMPANY OVERVIEW ..... 166
13.8.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 166
13.8.3 PRODUCTS OFFERED ...... 166
13.8.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 166
13.8.5 SWOT ANALYSIS ........ 167
13.8.6 KEY STRATEGIES ........ 167
13.9 AMERIQUAL FOODS ....... 168
13.9.1 COMPANY OVERVIEW ..... 168
13.9.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 168
13.9.3 PRODUCTS OFFERED ...... 168
13.9.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 168
13.9.5 SWOT ANALYSIS ........ 169
13.9.6 KEY STRATEGIES ........ 169
13.10 HONEYVILLE ........ 170
13.10.1 COMPANY OVERVIEW ..... 170
13.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ...... 170
13.10.3 PRODUCTS OFFERED ...... 170
13.10.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 170
13.10.5 SWOT ANALYSIS ........ 171
13.10.6 KEY STRATEGIES ........ 171

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 66
TABLE 2 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 69
TABLE 3 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 73
TABLE 4 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 76
TABLE 5 GLOBAL EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 80
TABLE 6 NORTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY COUNTRY, 2019-2035 (USD MILLION) 82
TABLE 7 NORTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 83
TABLE 8 NORTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 83
TABLE 9 NORTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 83
TABLE 10 NORTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 84
TABLE 11 NORTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 84
TABLE 12 US EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 85
TABLE 13 US EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 85
TABLE 14 US EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 85
TABLE 15 US EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 86
TABLE 16 US EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 86
TABLE 17 CANADA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 87
TABLE 18 CANADA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 87
TABLE 19 CANADA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 87
TABLE 20 CANADA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 88
TABLE 21 CANADA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 88
TABLE 22 EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY COUNTRY, 2019-2035 (USD MILLION) 90
TABLE 23 EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 91
TABLE 24 EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 91
TABLE 25 EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 91
TABLE 26 EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 92
TABLE 27 EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 92
TABLE 28 GERMANY EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 93
TABLE 29 GERMANY EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 93
TABLE 30 GERMANY EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 93
TABLE 31 GERMANY EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 94
TABLE 32 GERMANY EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 94
TABLE 33 UK EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 95
TABLE 34 UK EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 95
TABLE 35 UK EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 95
TABLE 36 UK EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 96
TABLE 37 UK EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 96
TABLE 38 FRANCE EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 97
TABLE 39 FRANCE EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 97
TABLE 40 FRANCE EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 97
TABLE 41 FRANCE EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 98
TABLE 42 FRANCE EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 98
TABLE 43 RUSSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 99
TABLE 44 RUSSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 99
TABLE 45 RUSSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 99
TABLE 46 RUSSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 100
TABLE 47 RUSSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 100
TABLE 48 ITALY EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 101
TABLE 49 ITALY EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 101
TABLE 50 ITALY EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 101
TABLE 51 ITALY EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 102
TABLE 52 ITALY EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 102
TABLE 53 SPAIN EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 103
TABLE 54 SPAIN EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 103
TABLE 55 SPAIN EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 103
TABLE 56 SPAIN EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 104
TABLE 57 SPAIN EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 104
TABLE 58 REST OF EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 105
TABLE 59 REST OF EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 105
TABLE 60 REST OF EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 105
TABLE 61 REST OF EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 106
TABLE 62 REST OF EUROPE EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 106
TABLE 63 ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY COUNTRY, 2019-2035 (USD MILLION) 108
TABLE 64 ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 109
TABLE 65 ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 109
TABLE 66 ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 109
TABLE 67 ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 110
TABLE 68 ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 110
TABLE 69 CHINA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 111
TABLE 70 CHINA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 111
TABLE 71 CHINA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 111
TABLE 72 CHINA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 112
TABLE 73 CHINA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 112
TABLE 74 INDIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 113
TABLE 75 INDIA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 113
TABLE 76 INDIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 113
TABLE 77 INDIA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 114
TABLE 78 INDIA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 114
TABLE 79 JAPAN EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 115
TABLE 80 JAPAN EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 115
TABLE 81 JAPAN EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 115
TABLE 82 JAPAN EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 116
TABLE 83 JAPAN EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 116
TABLE 84 SOUTH KOREA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 117
TABLE 85 SOUTH KOREA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 117
TABLE 86 SOUTH KOREA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 117
TABLE 87 SOUTH KOREA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 118
TABLE 88 SOUTH KOREA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 118
TABLE 89 MALAYSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 119
TABLE 90 MALAYSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 119
TABLE 91 MALAYSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 119
TABLE 92 MALAYSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 120
TABLE 93 MALAYSIA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 120
TABLE 94 THAILAND EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 121
TABLE 95 THAILAND EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 121
TABLE 96 THAILAND EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 121
TABLE 97 THAILAND EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 122
TABLE 98 THAILAND EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 122
TABLE 99 INDONESIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 123
TABLE 100 INDONESIA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 123
TABLE 101 INDONESIA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 123
TABLE 102 INDONESIA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 124
TABLE 103 INDONESIA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 124
TABLE 104 REST OF ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 125
TABLE 105 REST OF ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 125
TABLE 106 REST OF ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 125
TABLE 107 REST OF ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 126
TABLE 108 REST OF ASIA PACIFIC EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 126
TABLE 109 SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY COUNTRY, 2019-2035 (USD MILLION) 128
TABLE 110 SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 129
TABLE 111 SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 129
TABLE 112 SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 129
TABLE 113 SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 130
TABLE 114 SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 130
TABLE 115 BRAZIL EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 131
TABLE 116 BRAZIL EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 131
TABLE 117 BRAZIL EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 131
TABLE 118 BRAZIL EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 132
TABLE 119 BRAZIL EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 132
TABLE 120 MEXICO EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 133
TABLE 121 MEXICO EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 133
TABLE 122 MEXICO EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 133
TABLE 123 MEXICO EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 134
TABLE 124 MEXICO EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 134
TABLE 125 ARGENTINA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 135
TABLE 126 ARGENTINA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 135
TABLE 127 ARGENTINA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 135
TABLE 128 ARGENTINA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 136
TABLE 129 ARGENTINA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 136
TABLE 130 REST OF SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 137
TABLE 131 REST OF SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 137
TABLE 132 REST OF SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 137
TABLE 133 REST OF SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 138
TABLE 134 REST OF SOUTH AMERICA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 138
TABLE 135 MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY COUNTRY, 2019-2035 (USD MILLION) 140
TABLE 136 MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 141
TABLE 137 MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 141
TABLE 138 MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 141
TABLE 139 MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 142
TABLE 140 MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 142
TABLE 141 GCC COUNTRIES EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 143
TABLE 142 GCC COUNTRIES EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 143
TABLE 143 GCC COUNTRIES EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 143
TABLE 144 GCC COUNTRIES EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 144
TABLE 145 GCC COUNTRIES EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 144
TABLE 146 SOUTH AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 145
TABLE 147 SOUTH AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 145
TABLE 148 SOUTH AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 145
TABLE 149 SOUTH AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 146
TABLE 150 SOUTH AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 146
TABLE 151 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 147
TABLE 152 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY APPLICATION, 2019-2035 (USD MILLION) 147
TABLE 153 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY PACKAGING TYPE, 2019-2035 (USD MILLION) 148
TABLE 154 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY SHELF LIFE, 2019-2035 (USD MILLION) 148
TABLE 155 REST OF MIDDLE EAST & AFRICA EMERGENCY RATION MARKET, BY TASTE & NUTRITION, 2019-2035 (USD MILLION) 148
TABLE 156 MAJOR PLAYERS IN TERMS OF MARKET DISRUPTORS & INNOVATORS 150
TABLE 157 READYWISE: PRODUCTS/SERVICES OFFERED 152
TABLE 158 SOS FOOD LAB INC: PRODUCTS OFFERED 154
TABLE 159 VALLEY FOOD STORAGE: PRODUCTS OFFERED 156
TABLE 160 OUTDOOR HERBIVORE: PRODUCTS OFFERED 158
TABLE 161 PEAK REFUEL: PRODUCTS/SERVICES OFFERED 160
TABLE 162 NUMANNA: PRODUCTS OFFERED 162
TABLE 163 NUMANNA: KEY DEVELOPMENTS 162
TABLE 164 THE SURVIVAL TABS: PRODUCTS OFFERED 164
TABLE 165 DATREX INC.: PRODUCTS OFFERED 166
TABLE 166 AMERIQUAL FOODS: PRODUCTS OFFERED 168
TABLE 167 HONEYVILLE: PRODUCTS OFFERED 170

 

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