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ヴィーガン化粧品市場 - 成長、トレンド、COVID-19インパクト、および予測(2021年~2026年

ヴィーガン化粧品市場 - 成長、トレンド、COVID-19インパクト、および予測(2021年~2026年


Vegan Cosmetics Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

ヴィーガン化粧品市場は、予測期間(2021年~2026年)に6.5%のCAGRを記録すると予想されています。 パンデミックの影響で消費者の嗜好が変化し、より健康的な化粧品を求めるようになったことで、オーガニック... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
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2021年8月1日 US$4,250
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サマリー

ヴィーガン化粧品市場は、予測期間(2021年~2026年)に6.5%のCAGRを記録すると予想されています。

パンデミックの影響で消費者の嗜好が変化し、より健康的な化粧品を求めるようになったことで、オーガニック製品やビーガン製品の売上が急増しました。さらに、オンライン取引の増加に伴い、新興企業やプライベートブランドが市場調査の恩恵を受けています。

動物由来成分の使用に対する消費者の意識が高まっていることが市場成長の原動力となっており、世界中の主要な消費者からヴィーガン認証製品への需要が高まっていることも、中期的には世界市場の収益を押し上げる要因になると予想されます。

ミレニアル世代のお客様は、革新的な製品に魅力を感じるため、この市場の主要な消費者となっています。化粧品市場では、自然なヘアカラーの需要が高まっています。そのため、メーカーはヘアケア製品において、ビーガンや毒素を含まない成分を重視しています。

主な市場動向

消費者の無害な製品に対する要求の高まり

近年、クルエルティフリー(動物実験を行わない)、ベジタリアン(動物の屠殺による副産物を使用しない)、ビーガン(動物性原料を一切使用しない)の美容市場が爆発的に拡大しています。 今日の消費者は、自分に合った口紅の色合いだけでなく、その口紅がどのように作られているかにも注目しています。

多くのAリストの有名人が、ヴィーガン化粧品やヴィーガンのライフスタイルを支持しています。動物性食品を使わない生活を支持する著名人には、マイリー・サイラス、ケイト・マーラ、ルーニー・マーラ(ヴィーガンの衣料品ブランド「Hiraeth」を立ち上げた)、ジャレッド・レト、ジェニファー・ロペス、アン・ハサウェイ、ブラッド・ピット、ナタリー・ポートマンなどがいます。 したがって、著名人の消費者への影響力は、ヴィーガン化粧品の調達をさらに促進すると考えられます。

動物を使わない代替手段として、EpiSkinやEpiDermなどの企業は、化粧品のテスト用に実験室で育てた人間の皮膚サンプルを製造しています。必要に応じてサンプルを作ることができれば、コストやヒトの表皮を減らすことができ、結果の精度を高めることができます。ミレニアル世代のヴィーガン化粧品に対する需要の高まりと技術の進歩が、ヴィーガン化粧品市場の成長を後押ししています。

ヨーロッパが市場の主要なシェアを占めています

ヨーロッパ地域では、スキンケア製品、ヘアケア製品、デオドラント製品に含まれるパラベンやアルミニウム化合物などの有害な影響に対する消費者の意識が高まっていることから、天然素材やオーガニック製品の需要が高まっています。自然で倫理的な処方に基づいて、ヨーロッパの消費者は他のブランドではなく1つのブランドを選ぶ割合が高く、ヴィーガン美容製品の売上は過去数年間にイギリスだけで大幅に増加しています。これにより、安全で自然なオーガニックのヴィーガン化粧品への需要が高まっています。 購入の際には、有効性や保護効果の持続性、臨床的特性などを考慮しています。ヴィーガン成分に対する需要は市場ではかなり顕著であり、これにより大多数の企業が、植物由来の成分や高級植物成分などの自然由来の成分と多機能性を組み合わせた製品を発売しています。例えば、2019年には、エイボン・ユナイテッド・キングダムが、ヴィーガンのスキンケアとメイクアップラインの蒸留酒を市場に投入しました。

競合他社の状況

ヴィーガン化粧品市場は競争の激しい市場であり、市場で活動しているプレイヤーの中には、Loreal SA、Coty Inc.、MuLondon、Billy Jealousy、Beauty Without Crueltyなどがあります。これらの企業は、世界のさまざまな国で事業の境界を広げています。 主要なプレーヤーは、市場での地位を高めるために、プレーヤーの関心に応えるために、市場に新製品を導入することに注力しています。大手ブランドをターゲットとする新興市場の主要プレーヤーは、より成熟した洗練された市場のマーケットリーダーを戦略的に買収しています。

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目次

1 はじめに
1.1 調査の成果物および調査の前提条件
1.2 調査の範囲

2 調査方法

3 エグゼクティブサマリー

4 マーケット・ダイナミクス
4.1 市場ドライバー
4.2 市場の抑制要因
4.3 ポーターズ・ファイブフォース分析
4.3.1 新規参入者の脅威
4.3.2 バイヤー/消費者のバーゲニング・パワー
4.3.3 サプライヤーのバーゲニングパワー
4.3.4 競合製品の脅威
4.3.5 競合他社との競争の強さ

5 マーケット・セグメンテーション
5.1 製品タイプ別
5.1.1 顔用化粧品
5.1.2 アイ・コスメティック製品
5.1.3 リップ・ネイルメイクアップ製品
5.1.4 ヘアスタイリング・カラーリング製品
5.1.5 その他の製品タイプ
5.2 流通チャネル別
5.2.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
5.2.2 コンビニエンスストア
5.2.3 専門店
5.2.4 オンライン販売
5.2.5 その他の流通チャネル
5.3 地域別
5.3.1 北アメリカ
5.3.1.1 米国
5.3.1.2 カナダ
5.3.1.3 メキシコ
5.3.1.4 その他の北アメリカ地域
5.3.2 欧州
5.3.2.1 スペイン
5.3.2.2 イギリス
5.3.2.3 ドイツ
5.3.2.4 フランス
5.3.2.5 イタリア
5.3.2.6 ロシア
5.3.2.7 その他のヨーロッパ諸国
5.3.3 アジア太平洋地域
5.3.3.1 中国
5.3.3.2 日本
5.3.3.3 インド
5.3.3.4 オーストラリア
5.3.3.5 その他のアジア太平洋地域
5.3.4 南アメリカ
5.3.4.1 ブラジル
5.3.4.2 アルゼンチン
5.3.4.3 その他の南アメリカ諸国
5.3.5 中東・アフリカ
5.3.5.1 南アフリカ共和国
5.3.5.2 サウジアラビア
5.3.5.3 その他の中近東・アフリカ地域

6 競争状況
6.1 最も活発な企業
6.2 最も採用されている戦略
6.3 市場シェア分析
6.4 会社概要
6.4.1 ミューロンドン
6.4.2 Billy Jealousy
6.4.3 ビューティー・ウィズアウト・クルエルティ
6.4.4 Nature's Gat
6.4.5 モミ・ビューティー
6.4.6 株式会社エマ・ジーン・コスメティックス
6.4.7 イニカ
6.4.8 株式会社ガブリエル化粧品
6.4.9 グループ・ロシェ
6.4.10 パシフィカ・ビューティー
6.4.11 Loreal SA ( Urban Decay )
6.4.12 e.l.f. Cosmetics Inc.
6.4.13 Coty Inc.

7 市場機会と将来のトレンド

8 COVID-19の市場への影響

 

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Summary

The vegan cosmetics market is anticipated to register a CAGR of 6.5% during the forecasted period (2021-2026).

The shift in consumer preference during the pandemic led to seek out healthier cosmetics options causing the sales of organic and vegan products to surge. Moreover, with enhanced online transactions, startups and private label brands have benefited from the market studied.

The market growth is driven by increasing consumer awareness of the usage of animal-derived ingredients, and the increasing demand from mainstream consumers across the world for vegan-certified products is expected to push the revenue generation in the global market over the medium term.

Millennial customers are the major consumers of the market since they are more attracted to innovative products. The demand for natural hair colors is growing in the cosmetics market. Hence, the manufacturers put their emphasis on vegan and toxin-free ingredients in hair care products.

Key Market Trends

Growing Consumer Appetite for Cruelty-free Product Claims

The cruelty-free (no animal testing), vegetarian (no byproducts of animal slaughter), and vegan (no animal ingredients at all) beauty market has exploded in recent years.​ Today’s consumers pay attention to not only a particular shade of lipstick that suits them but also about how that lipstick is made.​

Many A-list celebrities are endorsing vegan cosmetics and vegan lifestyles. Famous advocates for the animal product-free life include Miley Cyrus, Kate and Rooney Mara (who launched the vegan clothing line, Hiraeth), Jared Leto, Jennifer Lopez, Anne Hathaway, Brad Pitt, and Natalie Portman.​ Therefore, the influence of celebrities on consumers is expected to drive the procurement of vegan cosmetics further.

Animal-free alternatives have led companies, such as EpiSkin and EpiDerm, to produce lab-grown human skin samples for testing cosmetic products. An ability to create samples on demand reduces costs and being human epidermis and increases the accuracy of results. Hence, the increasing demand for vegan cosmetics among millennials and technological advancements drive the growth of the vegan cosmetics market.​

Europe Holds a Major Share in the Market

The European region has witnessed an increasing demand for natural and organic products due to the rise in consumer awareness about the harmful effects of certain compounds, such as paraben and aluminum compounds present in skincare, hair care, and deodorants. Based on its natural and ethical formulation, a high percentage of European consumers choose one brand over others, with vegan beauty product sales have increased substantially in the United Kingdom alone during the past few years. This has enhanced an increase in the demand for safe, natural, and organic vegan cosmetics products in recent times.​ The purchases are made based on efficacy, longer-lasting protection, and clinical properties. The demand for vegan ingredients has been quite evident in the market, and this has led to a majority of companies launching products with nature-inspired ingredients, such as plant-inspired and premium botanical ingredients, coupled with multi-functional properties. For instance, in 2019, Avon United Kingdom launched a range of vegan skincare and make-up line distillery in the market.

Competitive Landscape

The vegan cosmetics market is a competitive market, with some of the players operating in the market are Loreal SA, Coty Inc., MuLondon, Billy Jealousy, and Beauty Without Cruelty. These companies are widening their operational boundaries across different countries in the world.​ Major players are focusing on introducing new products in the market to cater to the interests of the players to enhance their spot in the market. Major emerging market players targeting leading brands are making strategic acquisitions of the market leaders in the more mature and sophisticated markets.

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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Facial Cosmetics
5.1.2 Eye Cosmetic Products
5.1.3 Lip and Nail Make-up Products
5.1.4 Hairstyling and Coloring Products
5.1.5 Other Product Types
5.2 By Distribution Channel
5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.2.2 Convenience Stores
5.2.3 Specialty Stores
5.2.4 Online Retailing
5.2.5 Other Distribution Channels
5.3 By Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 Spain
5.3.2.2 United Kingdom
5.3.2.3 Germany
5.3.2.4 France
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Russia
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia-Pacific
5.3.3.1 China
5.3.3.2 Japan
5.3.3.3 India
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle-East and Africa
5.3.5.1 South Africa
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 MuLondon
6.4.2 Billy Jealousy
6.4.3 Beauty Without Cruelty
6.4.4 Nature's Gat
6.4.5 MO MI BEAUTY
6.4.6 Emma Jean Cosmetics Inc.
6.4.7 Inika
6.4.8 Gabriel Cosmetics Inc.
6.4.9 Groupe Rocher
6.4.10 Pacifica Beauty
6.4.11 Loreal SA ( Urban Decay )
6.4.12 e.l.f. Cosmetics Inc.
6.4.13 Coty Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

 

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