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中南米の電子タバコ市場の成長、トレンド、予測(2022年〜2027年)

中南米の電子タバコ市場の成長、トレンド、予測(2022年〜2027年)


Latin America E cigarettes Market Growth, Trends and Forecasts (2022 - 2027)

中南米の電子タバコ市場は、予測期間中(2020年〜2025年)に5.46%のCAGRを記録すると予測されています。 主なハイライト 電子タバコ、または電子ニコチン供給システム(ENDS)は、喫煙の代替品として、また... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

中南米の電子タバコ市場は、予測期間中(2020年〜2025年)に5.46%のCAGRを記録すると予測されています。

主なハイライト
電子タバコ、または電子ニコチン供給システム(ENDS)は、喫煙の代替品として、またはレクリエーション目的として、人々によってますます使用されるようになっています。従来のタバコを使用したタバコの使用に対する健康上の懸念が高まっているため、電子タバコ市場は過去10年間で大きな成長を遂げました。
ラテンアメリカでは、VAPEは違法であるか、電子タバコに関する法律が不明確です。例えば、アルゼンチン、ブラジル、メキシコ、ベネズエラなどの主要国ではVAPEが禁止されており、ペルーやコロンビアなどの国では明確な法律が存在しません。電子タバコに関する法律の施行は地方当局に委ねられていることが多いため、地域によっては厳密には違法とされる場所にもVAPEショップが存在することがある。地域全体で電子タバコの販売がleagal ans許可されている唯一の5つの地域は、チリ、エクアドル、ホンジュラス、パラグアイ、そしてコスタリカです。


主な市場動向

大企業の参入

電子タバコの販売は中南米5カ国に限られているため、流通もInnokin TechnologyやKangerTechなど中国の民間企業に限られています。そのため、電子タバコの販売が合法である中南米5カ国に大手企業が進出する機会にもなっています。例えば、2013年にギラ社は、南米の販売代理店と電子タバコと関連アクセサリーの生産・供給契約を締結しています。供給契約の条件に基づき、販売業者はブラジル、チリ、パラグアイ、ウルグアイ、アルゼンチン、ベネズエラ、コロンビア、ペルー、エクアドルで当社の電子タバコ製品のブランドを販売する独占権を留保しています。したがって、ラテンアメリカの電子タバコ市場では、大企業のための巨大な成長があります。

喫煙人口における健康への懸念の高まり

WHOの報告によると、がんは世界第2位の死因であり、2015年には約880万人が死亡しています。さらに、タバコの使用はがんの主要な危険因子であり、がんによる死亡の約22%に関与しています。世界中でタバコに関連するがんの症例が増加しており、ほとんどの症例がタバコの喫煙に関連していることから、一般の人々はタバコの代替品や禁煙のための代替品を探しています。すでに複数の国が公共の場での喫煙を禁止しており、地方自治体もこれに追随しています。

この事実を考慮し、電子タバコは従来のタバコよりも毒性が低く安全であると考えられているため、有力な代替品となっています。ある研究では、電子タバコだけを吸っている人の発がん性物質は、ニコチン置換療法を使っている人と同レベルであり、タバコだけを吸っている人よりもはるかに低い毒性レベルであったと結論付けています。毒性レベルの低減は、コストへの懸念と相まって、中南米諸国における電子タバコ市場の牽引役となることが期待されています。

競合他社の状況

ラテンアメリカ市場で電子タバコを販売している大手企業には、KangerTech、Innokin Technology、British American Tobacco、Smokなどがあります。これらの企業のほとんどは、Revolution Vapor Ltda.、およびC.R. Vaporなどのさまざまなオンラインウェブサイトを介して電子タバコの彼らの範囲を販売しています。彼らは "電子ニコチン送達システム "とみなされるエクアドルで電子タバコを販売または使用するために、その法的以来、エクアドルの電子タバコの広告が唯一のそれによって国で電子タバコの彼らの範囲を販売してブランドや企業に関する消費者の知識のいくつかのフォームを提供し、大人だけでアクセス会場で許可されています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Completely Disposable Model
5.1.2 Rechargeable but Disposable Cartomizer
5.1.3 Personalized Vaporizer
5.2 By Battery Mode
5.2.1 Automatic E-cigarette
5.2.2 Manual E-cigarette
5.3 By Geography
5.3.1 Chille
5.3.2 Ecuador
5.3.3 Honduras
5.3.4 Paraguay
5.3.5 Costa Rica

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 KangerTech
6.4.2 Innokin Technology
6.4.3 British American Tobacco
6.4.4 Philip Morris Products S.A.
6.4.5 Smok

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Latin America E cigarettes market is forecasted to witness a CAGR of 5.46% during the forecast period (2020 - 2025).

Key Highlights
E-cigarettes, or electronic nicotine delivery system (ENDS) are being increasingly used by people as a substitute for smoking or for recreational purposes. Due to the growing health concern over usage of conventional tobacco-based cigarettes, the e-cigarette market has witnessed a significant growth over the past decade.
In Latin America, vaping is either illegal or the laws are uncertain about e-cigarettes. For example, vaping is banned in major countries, like Argentina, Brazil, Mexico and Venezuela, while there are no definite laws in countries, like Peru and Colombia. As enforcement of e-cigarette laws are often open to local authorities, vape shops are often found in places where they are technically illegal in the region. In the entire region only five regions where the sale of E cigarette is leagal ans allowed are Chile, Ecuador, Honduras, Paraguay, and Costa Rica.


Key Market Trends

Entry of Big Enterprises in this Space

Since the sales of e-cigarette is limited to just five Latin American countries, the distribution of these products are also limited by Chinese private companies such as Innokin Technology, and KangerTech. Therefore, considering this factor, this also creates an opportunity for major players to venture into these five Latin American countries, where its legal to sell e cigarettes. For instance, in 2013, Gilla Inc. signed a production and supply agreement with a South American distributor to supply electronic cigarettes and related accessories. Under the terms of the Supply Agreement, the Distributor has reserved the exclusive right to distribute a brand of the Company's e-cigarette products in Brazil, Chile, Paraguay, Uruguay, Argentina, Venezuela, Columbia, Peru and Ecuador. Hence there is a huge growth for big enterprises in the E-cigarettes market in Latin America.

Increasing Health Concerns Among the Smoking Population

The WHO reported that cancer was the second-leading cause of death, globally, and was responsible for approximately 8.8 million deaths in 2015. Moreover, tobacco usage is the primary risk factor for cancer, and is responsible for approximately 22% of cancer deaths. Increasing cases of tobacco-related cancer around the world, with most cases being related to cigarette smoking, have resulted in the public looking for alternatives for either substituting or quitting cigarettes. Multiple countries have already banned public smoking, while local governments are following suite.

Considering this fact, E-cigarettes are considered to be less toxic and safer than conventional tobacco cigarettes, which has made it a viable alternative. A research study concluded that the people who smoked only e-cigarettes had similar levels of carcinogens to people using nicotine-replacement therapies, andhad much lower toxicity levels than people who only smoked cigarettes. The reduced toxicity levels, combined with cost concerns, is expected to drive the e-cigarette market in the Latin American countries

Competitive Landscape

Some of the major companies selling e cigarettes in the Latin American market are KangerTech, Innokin Technology, British American Tobacco and Smok. Most of these companies sell their range of e cigarettes via different online wesites such as Revolution Vapor Ltda., and C.R. Vapor. Since its legal to sell or use e-cigarette in Ecuador, where they are considered 'electronic nicotine delivery systems', advertising of e-cigarette in Ecuador is only allowed in venues accessed solely by adults, thereby providing some form of consumer knowledge regarding the brands or companies selling their range of e cigarettes in the country.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product
5.1.1 Completely Disposable Model
5.1.2 Rechargeable but Disposable Cartomizer
5.1.3 Personalized Vaporizer
5.2 By Battery Mode
5.2.1 Automatic E-cigarette
5.2.2 Manual E-cigarette
5.3 By Geography
5.3.1 Chille
5.3.2 Ecuador
5.3.3 Honduras
5.3.4 Paraguay
5.3.5 Costa Rica

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 KangerTech
6.4.2 Innokin Technology
6.4.3 British American Tobacco
6.4.4 Philip Morris Products S.A.
6.4.5 Smok

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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