![]() 中国ITハードウェア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年China IT Hardware Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 中国ITハードウェア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 中国のITハードウェアの産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の金額、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な... もっと見る
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サマリー中国ITハードウェア市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年概要 中国のITハードウェアの産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の金額、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - ITハードウェア市場には、企業のITソリューションにおけるコンピューティングに不可欠なすべての物理コンポーネントが含まれます。市場規模には、クライアントコンピューティングハードウェア(デスクトップPC、ノートPC、固定電話およびアダプター、スキャナーおよびイメージングデバイス、スタンドアロンプリンター、シンクライアント、ワークステーション)、ネットワークハードウェア(イーサネットハブとスイッチ、イーサネットルーター、WAN CPEおよび端末装置、WANマルチサービススイッチ、WLANアクセスポイント、WLANカード、WLANスイッチおよびアプライアンス)、およびネットワークハードウェアの合計が含まれます。セキュリティハードウェア(コンテンツフィルタリングおよびアンチスパムアプライアンス、暗号化/SSLアクセラレータ、ファイアウォールおよびVPNゲートウェイ、スマートカードリーダーおよびスマートカード)、サーバーハードウェア(ハイエンドサーバー、ローエンドサーバーおよびミッドレンジサーバー)およびストレージハードウェア(ハードディスクドライブ、NASファイラーおよびアレイ、NASゲートウェイ、SANアダプターおよびコネクター、SANディスクアレイ)である。 - 中国のITハードウェア市場の2021年の総売上は521億6600万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は2.7%であった。 - 2021年の市場価値は、クライアントコンピューティングハードウェア部門が最も高く、総売上は市場全体の48.1%に相当する250億7,400万ドルであった。 - 中国は2021年にロックダウン規制を再導入し、引き続き家庭用ITハードウェアの需要を促進し、2021年の市場収益が前年比9.1%増となった。 対象範囲 - 中国のITハードウェア市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。 - ファイブフォース分析を用いて、中国のitハードウェア市場の競争力および魅力度を決定します。 - 主要企業のプロファイルにより、itハードウェア市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中国のitハードウェア市場の5年後の成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年の中国のITハードウェア市場の規模は? - 2026年の中国itハードウェア市場規模は? - 中国のITハードウェア市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間、市場はどのように推移してきたか? - 中国のitハードウェア市場を構成する主要なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. What are the leading players' competitive advantages? 7.4. Are there any other notable players in the market? 7.5. Have there been any new product launches in the past year? 7.6. What is the strategic response of leading players to market challenges? 7.7. Are there any extraneous factors impacting the market? 8 Company Profiles 8.1. Microsoft Corporation 8.2. Oracle Corporation 8.3. Neusoft Corp 8.4. International Business Machines Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryChina IT Hardware Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do the leading players follow? 7.3. What are the leading players' competitive advantages? 7.4. Are there any other notable players in the market? 7.5. Have there been any new product launches in the past year? 7.6. What is the strategic response of leading players to market challenges? 7.7. Are there any extraneous factors impacting the market? 8 Company Profiles 8.1. Microsoft Corporation 8.2. Oracle Corporation 8.3. Neusoft Corp 8.4. International Business Machines Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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