北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年North America (NAFTA) Household Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 北米(NAFTA)の家庭用品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的... もっと見る
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サマリー北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年概要 北米(NAFTA)の家庭用品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米の国々(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の家庭用品業界の2020年の総市場価値は502億4980万ドルであり、メキシコは2016年から20年の期間にCAGRが6.3%と最も急速に成長している国であった。 - 家庭用品業界では、NAFTA圏の中では米国がトップで、2020年の市場売上は41,903.2百万ドルとなります。次いで、メキシコが44億430万ドル、カナダが39億4230万ドルとなっています。 - NAFTA圏の家庭用品業界は、米国が2025年に529億9,730万ドル、メキシコとカナダがそれぞれ54億9,210万ドル、47億1,290万ドルの見込みで続くとみられている。 対象範囲 - NAFTAの家庭用品市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。 - ファイブフォース分析により、NAFTAの家庭用品市場における競争力およびその魅力を把握 - 主要企業のプロファイルから、家庭用品市場の主要企業のNAFTAでの事業および財務実績の詳細を明らかにします。 - NAFTA家庭用品市場の今後の成長見通しについて、5年間の金額および数量予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。 - 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。 購入の理由 - 2020年のNAFTA家庭用品市場規模(金額)は? - 2025年のNAFTA家庭用品市場規模はどうなるのか? - NAFTA家庭用品市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - NAFTA家庭用品市場における上位競合他社はどこか? 目次Table of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 NAFTA Household Products 2.1. Industry Outlook 3 Household Products in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Household Products in Mexico 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Household Products in The United States 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Company Profiles 9.1. The Procter & Gamble Co 9.2. S.C. Johnson & Son Inc 9.3. Kimberly-Clark Corp 9.4. Svenska Cellulosa Aktiebolaget 9.5. Koch Industries, Inc. 9.6. Reckitt Benckiser Group plc 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. About MarketLine
SummaryNorth America (NAFTA) Household Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 Table of ContentsTable of Contents1 Introduction 1.1. What is this report about? 1.2. Who is the target reader? 1.3. How to use this report 1.4. Definitions 2 NAFTA Household Products 2.1. Industry Outlook 3 Household Products in Canada 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Household Products in Mexico 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Macroeconomic Indicators 6.1. Country data 7 Household Products in The United States 7.1. Market Overview 7.2. Market Data 7.3. Market Segmentation 7.4. Market outlook 7.5. Five forces analysis 8 Macroeconomic Indicators 8.1. Country data 9 Company Profiles 9.1. The Procter & Gamble Co 9.2. S.C. Johnson & Son Inc 9.3. Kimberly-Clark Corp 9.4. Svenska Cellulosa Aktiebolaget 9.5. Koch Industries, Inc. 9.6. Reckitt Benckiser Group plc 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. About MarketLine
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