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北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


North America (NAFTA) Household Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 北米(NAFTA)の家庭用品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的... もっと見る

 

 

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サマリー

北米(NAFTA)家庭用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

北米(NAFTA)の家庭用品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米の国々(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内の家庭用品業界の2020年の総市場価値は502億4980万ドルであり、メキシコは2016年から20年の期間にCAGRが6.3%と最も急速に成長している国であった。
- 家庭用品業界では、NAFTA圏の中では米国がトップで、2020年の市場売上は41,903.2百万ドルとなります。次いで、メキシコが44億430万ドル、カナダが39億4230万ドルとなっています。
- NAFTA圏の家庭用品業界は、米国が2025年に529億9,730万ドル、メキシコとカナダがそれぞれ54億9,210万ドル、47億1,290万ドルの見込みで続くとみられている。

対象範囲

- NAFTAの家庭用品市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、NAFTAの家庭用品市場における競争力およびその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、家庭用品市場の主要企業のNAFTAでの事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTA家庭用品市場の今後の成長見通しについて、5年間の金額および数量予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年のNAFTA家庭用品市場規模(金額)は?
- 2025年のNAFTA家庭用品市場規模はどうなるのか?
- NAFTA家庭用品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- NAFTA家庭用品市場における上位競合他社はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Household Products
2.1. Industry Outlook
3 Household Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Household Products in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Household Products in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. The Procter & Gamble Co
9.2. S.C. Johnson & Son Inc
9.3. Kimberly-Clark Corp
9.4. Svenska Cellulosa Aktiebolaget
9.5. Koch Industries, Inc.
9.6. Reckitt Benckiser Group plc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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Summary

North America (NAFTA) Household Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The NAFTA Household Products industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The household products industry within the NAFTA countries had a total market value of $50,249.8 million in 2020.The Mexico was the fastest growing country, with a CAGR of 6.3% over the 2016-20 period.
- Within the household products industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $41,903.2 million in 2020. This was followed by Mexico and Canada, with a value of $4,404.3 and $3,942.3 million, respectively.
- The US is expected to lead the household products industry in the NAFTA bloc, with a value of $52,997.3 million in 2025, followed by Mexico and Canada with expected values of $5,492.1 and $4,712.9 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA household products market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA household products market
- Leading company profiles reveal details of key household products market players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA household products market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA household products market by value in 2020?
- What will be the size of the NAFTA household products market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA household products market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the NAFTA household products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Household Products
2.1. Industry Outlook
3 Household Products in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Household Products in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Household Products in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. The Procter & Gamble Co
9.2. S.C. Johnson & Son Inc
9.3. Kimberly-Clark Corp
9.4. Svenska Cellulosa Aktiebolaget
9.5. Koch Industries, Inc.
9.6. Reckitt Benckiser Group plc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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