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韓国カジノ&ゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

韓国カジノ&ゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年


South Korea Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

韓国カジノ&ゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年 概要 韓国のカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の金額、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および... もっと見る

 

 

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サマリー

韓国カジノ&ゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

概要

韓国のカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の金額、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- カジノおよびゲーミング市場は、あらゆる形態のベッティングおよびゲーミングで構成されています。すべての数値は、グロスゲーミングウィン(GGR)で表示されています。これは、お客様が賭けた総額から、賞金としてお客様に支払われた総額を引いたもので、適用される税金の支払い、慈善事業やその他の目的のために設立されたゲームによる支出、またはその他の経費の支払いの前の金額です。
- 韓国のカジノ&ゲーミング部門の2021年の総ゲーミング獲得額は57億ドルで、2017年から2021年の年間複合変化率(CARC)は-8.3%となった。
- 宝くじ部門は2021年に同部門で最も有利であり、総ゲーミング獲得額は25億ドルで、部門全体の44.2%に相当する。
- COVID-19の大流行により、世界的に多くの主要なスポーツイベントが中止または延期となり、この分野は大きく混乱した。

対象範囲

- 韓国のカジノ&ゲーミング市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定し、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、韓国のカジノ&ゲーミング市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、カジノ&ゲーミング市場の主要プレイヤーのグローバルオペレーションと財務実績の詳細を明らかにします。
- 韓国カジノ&ゲーミング市場の5年後の成長予測を把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2021年の韓国のカジノ&ゲーミング市場の規模は?
- 2026年の韓国カジノ&ゲーミング市場規模は?
- 韓国のカジノ&ゲーミング市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場パフォーマンスは?
- 韓国のカジノ&ゲーミング市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Grand Korea Leisure Co Ltd
8.2. Majestar Co., Ltd
8.3. Kangwon Land Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

South Korea Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Casinos & Gaming in South Korea industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The casinos and gaming market consists of all forms of betting and gaming. All values are stated in terms of gross gaming win (GGR). This is the total amount waged by customers minus the total amount paid out to customers as winnings, but before the payment of any applicable taxes, disbursements to charitable or other causes by games established for those purposes, or other expenses.
- The South Korean casinos & gaming sector had total gross gaming win of $5.7bn in 2021, representing a compound annual rate of change (CARC) of -8.3% between 2017 and 2021.
- The lotteries segment was the sector's most lucrative in 2021, with total gross gaming win of $2.5bn, equivalent to 44.2% of the sector's overall value.
- The COVID-19 pandemic has led to either the cancellation or postponement of a number of major sporting events globally, which disrupted the sector significantly.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the casinos & gaming market in South Korea
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the casinos & gaming market in South Korea
- Leading company profiles reveal details of key casinos & gaming market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South Korea casinos & gaming market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the South Korea casinos & gaming market by value in 2021?
- What will be the size of the South Korea casinos & gaming market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the South Korea casinos & gaming market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up South Korea's casinos & gaming market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Grand Korea Leisure Co Ltd
8.2. Majestar Co., Ltd
8.3. Kangwon Land Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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