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ニュージーランドのカジノおよびゲーミング市場の概要、競合分析、予測(2017年〜2026年

ニュージーランドのカジノおよびゲーミング市場の概要、競合分析、予測(2017年〜2026年


New Zealand Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

ニュージーランドのカジノおよびゲーミング市場の概要、競合分析、予測(2017年〜2026年 概要 ニュージーランドのカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(2017-21年値、2026年予測)を含むトップ... もっと見る

 

 

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サマリー

ニュージーランドのカジノおよびゲーミング市場の概要、競合分析、予測(2017年〜2026年

概要

ニュージーランドのカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(2017-21年値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- カジノおよびゲーミング市場は、あらゆる形態のベッティングおよびゲーミングで構成されています。すべての数値は、グロスゲーミングウィン(GGR)で表示されています。これは、お客様が賭けた総額から、賞金としてお客様に支払われた総額を引いたもので、適用される税金の支払い、慈善事業やその他の目的のために設立されたゲームによる支出、またはその他の経費の支払いの前の金額です。
- ニュージーランドのカジノ&ゲーミング部門の2021年の総ゲーミング獲得額は19億ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は3%となりました。
- 宝くじ部門は、2021年に同部門で最も有利であり、総ゲーミング獲得額は5億ドルで、部門全体の26.5%に相当する。
- COVID-19の発生は、2020年に同セクターに大きな影響を与えた。カジノは、継続的なコロナウイルス規制とロックダウンのため、年の大半を営業停止に追い込まれました。

スコープ

- ニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、ニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場の競争力および魅力度を決定します。
- カジノ&ゲーミング市場の主要企業のグローバルオペレーションと財務実績の詳細がわかります。
- ニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場の5年後の成長見通しを把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2021年のニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場の市場規模は?
- 2026年のニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場規模は?
- ニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場パフォーマンスは?
- ニュージーランドのカジノ&ゲーミング市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. SKYCITY Entertainment Group Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

New Zealand Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Casinos & Gaming in New Zealand industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The casinos and gaming market consists of all forms of betting and gaming. All values are stated in terms of gross gaming win (GGR). This is the total amount waged by customers minus the total amount paid out to customers as winnings, but before the payment of any applicable taxes, disbursements to charitable or other causes by games established for those purposes, or other expenses.
- The New Zealand casinos & gaming sector had total gross gaming win of $1.9bn in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3% between 2017 and 2021.
- The lotteries segment was the sector's most lucrative in 2021, with total gross gaming win of $0.5bn, equivalent to 26.5% of the sector's overall value.
- The COVID-19 outbreak impacted the sector greatly in 2020. Casinos were forced to shut their business for most of the year due to the ongoing coronavirus restrictions and lockdowns.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the casinos & gaming market in New Zealand
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the casinos & gaming market in New Zealand
- Leading company profiles reveal details of key casinos & gaming market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the New Zealand casinos & gaming market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the New Zealand casinos & gaming market by value in 2021?
- What will be the size of the New Zealand casinos & gaming market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the New Zealand casinos & gaming market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up New Zealand's casinos & gaming market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. SKYCITY Entertainment Group Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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