世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のカジノとゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

世界のカジノとゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年


Global Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

世界のカジノとゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 世界のカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2022年4月26日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3営業日程度 43 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

世界のカジノとゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

概要

世界のカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- カジノおよびゲーミング市場は、あらゆる形態のベッティングおよびゲーミングで構成されています。すべての数値は、グロスゲーミングウィン(GGR)で表示されています。これは、お客様が賭けた総額から、賞金としてお客様に支払われた総額を引いたもので、適用される税金の支払い、慈善事業やその他の目的のために設立されたゲームによる支出、またはその他の経費の支払いの前の金額です。
- 世界のカジノ&ゲーミングセクターの2021年の総ゲーム獲得額は4,155億ドルで、2017年から2021年の年平均変化率(CARC)は-0.6%となった。
- カジノセグメントは、2021年にセクターの中で最も収益性が高く、グロスゲーミングウィン総額は1,313億ドルであり、セクター全体の31.6%に相当する。
- カジノ&ゲーミングセクターの成長は、ギャンブルに関する規制と高い相関関係にあります。規制が比較的緩やかな地域は、規制が厳しい地域よりも高い成長を遂げるだろう。

対象範囲

- 世界のカジノ&ゲーミング市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、世界のカジノ&ゲーミング市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールは、カジノ&ゲーミング市場の主要プレイヤーのグローバルオペレーションと財務実績の詳細を明らかにします。
- 世界のカジノ&ゲーミング市場の5年後の成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2021年のカジノ&ゲーミングの世界市場規模(金額)は?
- 2026年のカジノ&ゲーミングの世界市場規模は?
- カジノ&ゲーミングの世界市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 世界のカジノ&ゲーミング市場を構成する主要なセグメントは何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Las Vegas Sands Corp
8.2. MGM Resorts International
8.3. Galaxy Entertainment Group Ltd
8.4. Caesars Entertainment, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Global Casinos & Gaming industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The casinos and gaming market consists of all forms of betting and gaming. All values are stated in terms of gross gaming win (GGR). This is the total amount waged by customers minus the total amount paid out to customers as winnings, but before the payment of any applicable taxes, disbursements to charitable or other causes by games established for those purposes, or other expenses.
- The global casinos & gaming sector had total gross gaming win of $415.5bn in 2021, representing a compound annual rate of change (CARC) of -0.6% between 2017 and 2021.
- The casinos segment was the sector's most lucrative in 2021, with total gross gaming win of $131.3bn, equivalent to 31.6% of the sector's overall value.
- Growth in the casinos & gaming sector is highly correlated with regulations concerning gambling. Geographic areas with relatively loose regulations would experience higher growth than areas with stricter regulation.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the casinos & gaming market in the global
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global casinos & gaming market
- Leading company profiles reveal details of key casinos & gaming market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Global casinos & gaming market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Global casinos & gaming market by value in 2021?
- What will be the size of the Global casinos & gaming market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Global casinos & gaming market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the global's casinos & gaming market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Las Vegas Sands Corp
8.2. MGM Resorts International
8.3. Galaxy Entertainment Group Ltd
8.4. Caesars Entertainment, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

MarketLine社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:571 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa34b2e0_16717164() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa26a288_46622063() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 571