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欧州カジノ&ゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

欧州カジノ&ゲーミング市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年


Europe Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

欧州カジノ&ゲーミング市場概要、競合分析、予測、2017年〜2026年 概要 欧州のカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(金額、数量2017-21、および2026年までの予測)を含むトップラインの定性的... もっと見る

 

 

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サマリー

欧州カジノ&ゲーミング市場概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

概要

欧州のカジノ&ゲーミング産業プロファイルは、市場規模(金額、数量2017-21、および2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- カジノおよびゲーミング市場は、あらゆる形態のベッティングおよびゲーミングで構成されています。すべての数値は、グロスゲーミングウィン(GGR)で表示されています。これは、お客様が賭けた総額から、賞金としてお客様に支払われた総額を引いたもので、適用される税金の支払い、慈善事業やその他の目的のために設立されたゲームによる支出、またはその他の経費の支払いの前の金額です。
- 欧州のカジノ&ゲーミング部門の2021年の総ゲーミング獲得額は876億ドルで、2017年から2021年の年間複合変化率(CARC)は-1.9%となった。
- 宝くじ部門は、2021年に同部門で最も有利であり、総ゲーミング獲得額は358億ドルで、部門全体の40.9%に相当する。
- カジノ&ゲーミングセクターの成長は、ギャンブルに関する規制と高い相関関係にあります。規制が比較的緩やかな地域は、規制が厳しい地域よりも高い成長を遂げるだろう。

対象範囲

- 欧州のカジノ&ゲーミング市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます
- ファイブフォース分析により、欧州のカジノ&ゲーミング市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロファイルから、カジノ&ゲーミング市場の主要プレイヤーのグローバルオペレーションと財務実績を明らかにします。
- 欧州カジノ&ゲーミング市場の今後の成長見通しについて、金額と数量での5年予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2021年の欧州カジノ&ゲーミング市場規模(金額ベース)は?
- 2026年の欧州カジノ&ゲーミング市場規模は?
- 欧州のカジノ&ゲーミング市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場はどのように推移したか?
- 欧州のカジノ&ゲーミング市場の規模は、他の地域との比較でどの程度か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Codere S.A.
8.2. William Hill PLC
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Europe Casinos and Gaming Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Casinos & Gaming in Europe industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The casinos and gaming market consists of all forms of betting and gaming. All values are stated in terms of gross gaming win (GGR). This is the total amount waged by customers minus the total amount paid out to customers as winnings, but before the payment of any applicable taxes, disbursements to charitable or other causes by games established for those purposes, or other expenses.
- The European casinos & gaming sector had total gross gaming win of $87.6bn in 2021, representing a compound annual rate of change (CARC) of -1.9% between 2017 and 2021.
- The lotteries segment was the sector's most lucrative in 2021, with total gross gaming win of $35.8bn, equivalent to 40.9% of the sector's overall value.
- Growth in the casinos & gaming sector is highly correlated with regulations concerning gambling. Geographic areas with relatively loose regulations will experience higher growth than areas with stricter regulation.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the casinos & gaming market in Europe
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the casinos & gaming market in Europe
- Leading company profiles reveal details of key casinos & gaming market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Europe casinos & gaming market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Europe casinos & gaming market by value in 2021?
- What will be the size of the Europe casinos & gaming market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Europe casinos & gaming market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is Europe’s casinos & gaming market in relation to its regional counterparts?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Codere S.A.
8.2. William Hill PLC
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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