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新興国フレグランス市場トップ5概要、競合分析、予測、2016-2025年

新興国フレグランス市場トップ5概要、競合分析、予測、2016-2025年


Top 5 Emerging Countries Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

新興国フレグランス市場トップ5概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 新興国のフレグランス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および... もっと見る

 

 

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サマリー

新興国フレグランス市場トップ5概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

新興国のフレグランス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- これらの国は、2020年の世界のフレグランス産業に71億5,080万ドル貢献しており、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は3.1%であった。新興国上位5カ国は、2025年には91億5,970万ドルに達し、2020〜25年のCAGRは5.1%と予測される。
- フレグランス業界では、新興国上位5カ国の中でブラジルがトップで、2020年の市場売上高は36億7610万ドルです。次いで中国が13億410万ドル、メキシコが9億3600万ドルとなっています。
- 新興国上位5カ国では、2025年の市場規模が41億8630万ドルで、ブラジルがフレグランス業界をリードすると予想され、これに中国と南アフリカが続き、それぞれ18億9220万ドルと13億2600万ドルの予想値である。

対象範囲

- 新興5大香料市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、新興5大フレグランス市場の競争力および魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、フレグランス市場の主要企業の新興5大市場における事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興国フレグランス市場の今後の成長見通しについて、5年間の金額および数量予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年の新興5大フレグランスの市場規模(金額)は?
- 2025年の新興5大フレグランス市場の規模はどうなるのか?
- 新興5大フレグランス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 新興5大フレグランス市場における上位競合企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Fragrances
2.1. Industry Outlook
3 Fragrances in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Fragrances in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Fragrances in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Fragrances in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Fragrances in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. The Estee Lauder Companies Inc
13.2. Revlon Inc
13.3. Natura & Co Holding SA
13.4. Grupo Boticario
13.5. Chanel S.A.
13.6. Coty Inc.
13.7. L'Oreal SA
13.8. Unilever Plc.
13.9. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
13.10. Oriflame Holding AG
13.11. Vorwerk & Co KG
13.12. Puig, S.L.
13.13. Belcorp
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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Summary

Top 5 Emerging Countries Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The Emerging 5 Fragrances industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- These countries contributed $7,150.8 million to the global fragrances industry in 2020, with a compound annual growth rate (CAGR) of 3.1% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $9,159.7 million in 2025, with a CAGR of 5.1% over the 2020-25 period.
- Within the fragrances industry, Brazil is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $3,676.1 million in 2020. This was followed by China and Mexico with a value of $1,304.1 and $936.0 million, respectively.
- Brazil is expected to lead the fragrances industry in the top five emerging nations, with a value of $4,186.3 million in 2025, followed by China and South Africa with expected values of $1,892.2 and $1,326.0 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five fragrances market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five fragrances market
- Leading company profiles reveal details of key fragrances market players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five fragrances market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five fragrances market by value in 2020?
- What will be the size of the emerging five fragrances market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five fragrances market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the emerging five fragrances market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Fragrances
2.1. Industry Outlook
3 Fragrances in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Fragrances in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Fragrances in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Fragrances in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Fragrances in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. The Estee Lauder Companies Inc
13.2. Revlon Inc
13.3. Natura & Co Holding SA
13.4. Grupo Boticario
13.5. Chanel S.A.
13.6. Coty Inc.
13.7. L'Oreal SA
13.8. Unilever Plc.
13.9. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
13.10. Oriflame Holding AG
13.11. Vorwerk & Co KG
13.12. Puig, S.L.
13.13. Belcorp
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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