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パーソナルコンピュータ(PC)市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

パーソナルコンピュータ(PC)市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年


Personal Computers (PCs) Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

パーソナルコンピュータ(PC)市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 世界のPC産業プロファイルは、市場規模(金額、数量2017-21、および2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量... もっと見る

 

 

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サマリー

パーソナルコンピュータ(PC)市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

概要

世界のPC産業プロファイルは、市場規模(金額、数量2017-21、および2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- パーソナルコンピュータ(PC)市場は、デスクトップPCとポータブルPCの売上で構成されています。
- デスクトップPCは、独立したクライアント・サーバー関係にあるすべての関連デバイスを含むオールインワン・デスクトップPCと、容量、性能、物理的サイズが異なるスタンドアロン・デスクトップPCタワーと定義されます。
- ポータブルPC分野には、ノートブックPC、ノートPCおよびタブレットPCが含まれます。
- 市場規模は、すべての消費者向けおよび企業向けPCの売上を対象とし、適用されるすべての税金を含むメーカー販売価格で評価されています。
- 市場規模は、当該地域における家庭用PCの保有台数を示す指標です。すべての市場データおよび予測は名目値(インフレ調整なし)で表示され、本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常為替レート(年間平均)を使用して計算されています。
- 2021年の世界のPC市場の総売上は871億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は2.3%であった。
- 市場の消費台数は2016年から2021年にかけてCAGR4.1%で増加し、2021年には合計10億9,740万台となった。
- 2021年の市場価値はポータブルPC分野が最も高く、総売上は667億ドルで、市場全体の76.7%に相当する。

対象範囲

- 世界のPC市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します
- ファイブフォース分析を用いて、世界のPCS市場の競争力および魅力を判断します。
- 主要企業のプロフィールから、PCS市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- 世界のPCS市場の今後の成長見通しについて、金額と数量の両面で5年間の予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由

- 2021年の世界のPCS市場規模は?
- 2026年のPCS世界市場規模はどうなるのか?
- PCSの世界市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきましたか?
- pcsの世界市場を構成する主要なセグメントは何ですか?

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目次

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Competitive Landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global PCs
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 PCs in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 PCs in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 PCs in Japan
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 PCs in The United Kingdom
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 PCs in The United States
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 PCs in France
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 PCs in Germany
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Company Profiles
18.1. Lenovo Group Limited
18.2. HP Inc.
18.3. Dell Technologies Inc.
18.4. Apple Inc
18.5. Acer Incorporated
18.6. ASUSTeK Computer Inc.
18.7. Microsoft Corporation
19 Appendix
19.1. Methodology
19.2. About MarketLine

 

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Summary

Personal Computers (PCs) Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Global PCs industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The personal computers (PCs) market consists of the sales of both desktop and portable PCs.
- The desktop PCs segment is defined as including all-in-one desktop personal computers that include all associated devices for an independent and stand-alone client-server relationship and stand-alone desktop PC towers with varying capacity, performance and physical size.
- The portable PCs segment is defined as including all notebook, laptop and tablet computers.
- Market value covers sales of all consumer and enterprise PCs, valued at manufacturer selling prices including all applicable taxes.
- Market volumes are a measure of how many homes have PCs within the region in question. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e. without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2021 annual average exchange rates.
- The global PCs market had total revenues of $87.1bn in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.3% between 2016 and 2021.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 4.1% between 2016 and 2021, to reach a total of 1,097.4 million units in 2021.
- The portable PCs segment was the market's most valuable in 2021, with total revenues of $66.7bn, equivalent to 76.7% of the market's overall value.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global pcs market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global pcs market
- Leading company profiles reveal details of key pcs market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global pcs market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the global pcs market by value in 2021?
- What will be the size of the global pcs market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the global pcs market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the global pcs market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Competitive Landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global PCs
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 PCs in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 PCs in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 PCs in Japan
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 PCs in The United Kingdom
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 PCs in The United States
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 PCs in France
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 PCs in Germany
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Company Profiles
18.1. Lenovo Group Limited
18.2. HP Inc.
18.3. Dell Technologies Inc.
18.4. Apple Inc
18.5. Acer Incorporated
18.6. ASUSTeK Computer Inc.
18.7. Microsoft Corporation
19 Appendix
19.1. Methodology
19.2. About MarketLine

 

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