フレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 フレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 世界のフレグランス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーフレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年概要 世界のフレグランス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用のフレグランスの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。 - 2020年の世界のフレグランス市場の総売上は395億3630万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は0.8%でした。 - 市場の消費量は、2016年から2020年の間に年平均変化率(CARC)-0.7%で減少し、2020年には合計11億7450万個に達しました。 - 市場の業績は加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは5.3%と予想され、2025年末の市場規模は51,105.4万ドルに達すると予測される。 対象範囲 - 世界のフレグランス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定し、初歩的な調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、世界のフレグランス市場の競争力および魅力度を判定 - 主要企業のプロファイルから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - 世界のフレグランス市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2020年のフレグランスの世界市場規模は? - 2025年のフレグランスの世界市場規模はどうなるのか? - フレグランスの世界市場における競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - フレグランスの世界市場における上位競合企業はどこか? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Competitive Landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Fragrances 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Fragrances in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Fragrances in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Fragrances in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Fragrances in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Fragrances in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Fragrances in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Fragrances in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Fragrances in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Fragrances in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Fragrances in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Fragrances in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Fragrances in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Fragrances in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Natura & Co Holding SA 30.2. The Estee Lauder Companies Inc 30.3. Chanel S.A. 30.4. Kao Corporation 30.5. Shiseido Company, Limited 30.6. Revlon Inc 30.7. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 30.8. Puig, S.L. 30.9. Coty Inc. 30.10. L'Oreal SA 30.11. Bath & Body Works Inc 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
SummaryFragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Competitive Landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Fragrances 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Fragrances in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Fragrances in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Fragrances in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Fragrances in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Fragrances in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Fragrances in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Fragrances in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Fragrances in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Fragrances in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Fragrances in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Fragrances in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Fragrances in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Fragrances in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Natura & Co Holding SA 30.2. The Estee Lauder Companies Inc 30.3. Chanel S.A. 30.4. Kao Corporation 30.5. Shiseido Company, Limited 30.6. Revlon Inc 30.7. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 30.8. Puig, S.L. 30.9. Coty Inc. 30.10. L'Oreal SA 30.11. Bath & Body Works Inc 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
|