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アメリカ合衆国(USA)のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

アメリカ合衆国(USA)のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年


United States of America (USA) Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

アメリカ合衆国(USA)のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年 概要 米国の産業プロファイルは、市場規模(2017-21年値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要... もっと見る

 

 

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2022年3月29日 US$500
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サマリー

アメリカ合衆国(USA)のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

概要

米国の産業プロファイルは、市場規模(2017-21年値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 有機食品には、化学物質を使用せずに栽培されたことが独立機関によって証明された農産物が含まれます。本レポートでは、卵は肉、魚、鶏肉に分類されている。市場価値は小売販売価格(RSP)で計算されている。
- 米国の有機食品市場の2021年の総売上は550億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は5.3%であった。
- 肉・魚・鶏肉分野は、2021年に市場全体の38.1%に相当する209億ドルの総売上高となり、市場で最も有利な市場となった。
- この市場の成長率は、世界の他の地域で見られる目覚ましいレベルに比べて遅れていますが、これは米国がすでに非常に成熟した市場であることが主な理由です。

対象範囲

- 米国の有機食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析を使用して、米国の有機食品市場の競争力、したがって魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルは、有機食品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 5年間の予測で米国の有機食品市場の将来の成長見通しを理解することによって、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入する理由

- 2021年の米国の有機食品市場の金額規模は?
- 2026年の米国の有機食品市場の規模はどうなるのか?
- 米国の有機食品市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- 米国の有機食品市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
7.4. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Costco Wholesale Corporation
8.2. Amazon.com, Inc.
8.3. Walmart Inc
8.4. The Kroger Co
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

United States of America (USA) Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Organic Food in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Organic food includes produce that has been independently certified to have been grown free of chemicals. For the purposes of this report, eggs have been classified as part of the meat, fish and poultry segment. Market values are taken at retail selling price (RSP).
- The US organic food market had total revenues of $55.0 billion in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.3% between 2016 and 2021.
- The meat, fish, and poultry segment was the market's most lucrative in 2021, with total revenues of $20.9 billion, equivalent to 38.1% of the market's overall value.
- The rate of growth in this market lags behind the impressive levels seen elsewhere in the world, but this is largely because the US is already a very mature market.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the organic food market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the organic food market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key organic food market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States organic food market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the United States organic food market by value in 2021?
- What will be the size of the United States organic food market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States organic food market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the United State's organic food market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
7.4. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Costco Wholesale Corporation
8.2. Amazon.com, Inc.
8.3. Walmart Inc
8.4. The Kroger Co
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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