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日本のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

日本のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年


Japan Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

日本のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年 概要 日本の有機食品産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(金額と数量2017-21、および2026年までの予測)を含むトップラインの定... もっと見る

 

 

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2022年3月29日 US$500
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サマリー

日本のオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

概要

日本の有機食品産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(金額と数量2017-21、および2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 有機食品には、化学物質を使用せずに栽培されたことが独立機関によって証明された農産物が含まれます。本レポートでは、卵は肉、魚、鶏肉に分類されている。市場価値は小売販売価格(RSP)で計算されている。
- 日本の有機食品市場の2021年の総売上は16億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は7.2%であった。
- 肉・魚・鶏肉分野は、2021年に市場全体の33.6%に相当する5億2850万ドルの総売上高となり、市場で最も利益を上げている。
- 日本の有機食品小売の売上は主に輸入に依存しており、国内自体に有機認証を受けた農地は比較的少ない。

範囲

- 日本の有機食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析を使用して、日本の有機食品市場の競争力、したがって魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルにより、有機食品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- 日本の有機食品市場の将来の成長見通しを、金額と数量の両方で5年間の予測によって理解することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2021年の日本の有機食品市場の金額規模は?
- 2026年の日本の有機食品市場の規模はどうなるのか?
- 日本の有機食品市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- 日本の有機食品市場における上位の競合企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
8 Company Profiles
8.1. Aeon Co., Ltd.
8.2. Seven & i Holdings Co Ltd
8.3. Mos Food Services, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Japan Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Organic Food in Japan industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Organic food includes produce that has been independently certified to have been grown free of chemicals. For the purposes of this report, eggs have been classified as part of the meat, fish and poultry segment. Market values are taken at retail selling price (RSP).
- The Japanese organic food market had total revenues of $1.6 billion in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 7.2% between 2016 and 2021.
- The meat, fish, and poultry segment was the market's most lucrative in 2021, with total revenues of $528.5 million, equivalent to 33.6% of the market's overall value.
- Japan’s organic food retail sales are driven largely by imports, with relatively little organic-certified farmland in the country itself.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the organic food market in Japan
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the organic food market in Japan
- Leading company profiles reveal details of key organic food market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Japan organic food market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Japan organic food market by value in 2021?
- What will be the size of the Japan organic food market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Japan organic food market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Japan's organic food market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
8 Company Profiles
8.1. Aeon Co., Ltd.
8.2. Seven & i Holdings Co Ltd
8.3. Mos Food Services, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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