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インドネシアソフトウェア市場の概要、競合分析、予測(2017年~2026年

インドネシアソフトウェア市場の概要、競合分析、予測(2017年~2026年


Indonesia Software Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

インドネシアソフトウェア市場の概要、競合分析、予測(2017年~2026年 概要 インドネシアのソフトウェア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-21年値、2026年予測)など、定性的および定量的... もっと見る

 

 

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サマリー

インドネシアソフトウェア市場の概要、競合分析、予測(2017年~2026年

概要

インドネシアのソフトウェア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-21年値、2026年予測)など、定性的および定量的な概要情報をトップラインで提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- ソフトウェア市場は、様々なソフトウェアパッケージやオファリングの販売とサブスクリプションの両方から得られる収益と定義されます。この市場には、契約済みの案件と、特定の暦年内に締結された新規契約に関連する年間収益の両方が含まれます。これには、第三者サービスプロバイダーに対する販売機会は含まれません。
- インドネシアのソフトウェア市場の2021年の総売上は41億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は5.8%でした。
- ビジネスプロセスアプリケーション部門は2021年に市場で最も価値が高く、総売上高は16億ドルで、市場全体の39.3%に相当します。
- COVID-19危機では、デジタル化と仮想化が可能なプロセスの例がいくつか取り上げられ、ソフトウェア製品への需要が高まりました。

対象範囲

- インドネシアのソフトウェア市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、インドネシアのソフトウェア市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、ソフトウェア市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。
- インドネシアのソフトウェア市場の5年後を予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- インドネシアのソフトウェア市場の2021年の市場規模は?
- 2026年のインドネシアソフトウェア市場規模は?
- インドネシアのソフトウェア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- インドネシアのソフトウェア市場における上位の競合他社は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What are the strengths/weaknesses of leading players?
7.4. Have there been notable products launched in recent years?
7.5. What has been the rationale behind recent M&A activity and strategic partnerships?
8 Company Profiles
8.1. Microsoft Corporation
8.2. International Business Machines Corporation
8.3. SAP SE
8.4. Oracle Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Indonesia Software Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Software in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The software market is defined as revenues generated from both: sales of, and subscriptions to, various software packages and offerings. The market includes both signed deals that remain under contract, and the annual revenues associated with new contracts signed, within a particular calendar year. This excludes sales opportunities for third-party services providers.
- The Indonesian software market had total revenues of $4.1 billion in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.8% between 2016 and 2021.
- The business process applications segment was the market's most valuable in 2021, with total revenues of $1.6 billion, equivalent to 39.3% of the market's overall value.
- The COVID-19 crisis highlighted several examples of processes that can be digitized and virtualized, which increased demand for software products.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the software market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the software market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key software market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia software market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia software market by value in 2021?
- What will be the size of the Indonesia software market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia software market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Indonesia's software market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What are the strengths/weaknesses of leading players?
7.4. Have there been notable products launched in recent years?
7.5. What has been the rationale behind recent M&A activity and strategic partnerships?
8 Company Profiles
8.1. Microsoft Corporation
8.2. International Business Machines Corporation
8.3. SAP SE
8.4. Oracle Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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