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ドイツのオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

ドイツのオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年


Germany Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

ドイツのオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年 概要 ドイツのオーガニック食品産業プロファイルは、市場規模(2017-21年値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的要... もっと見る

 

 

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2022年3月29日 US$500
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サマリー

ドイツのオーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

概要

ドイツのオーガニック食品産業プロファイルは、市場規模(2017-21年値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 有機食品には、化学物質を使用せずに栽培されたことが独立機関によって証明された農産物が含まれます。本レポートでは、卵は肉、魚、鶏肉に分類されている。市場価値は小売販売価格(RSP)で計算されている。
- ドイツの有機食品市場の2021年の総売上は202億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は12.5%であった。
- 肉・魚・鶏肉部門は2021年に市場で最も利益を上げ、総売上は67億ドルで、市場全体の33.2%に相当する。
- ドイツでは有機食品は特に多様であり、市場は混雑しており、競争も激しくなっています。

対象範囲

- ドイツの有機食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、ドイツの有機食品市場の競争力および魅力を判断
- 主要企業のプロファイルにより、有機食品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- ドイツの有機食品市場の5年後の成長見通しを理解することによって、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2021年のドイツの有機食品市場の金額規模は?
- 2026年のドイツの有機食品市場の規模はどうなるのか?
- ドイツの有機食品市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- ドイツの有機食品市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
7.4. What have been the most significant mergers/acquisitions/partnerships in recent years?
8 Company Profiles
8.1. Aldi Einkauf GmbH & Co oHG
8.2. REWE Group
8.3. Edeka Zentrale AG & Co KG
8.4. AlnaturA Produktions- und Handels GmbH
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Germany Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Organic Food in Germany industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Organic food includes produce that has been independently certified to have been grown free of chemicals. For the purposes of this report, eggs have been classified as part of the meat, fish and poultry segment. Market values are taken at retail selling price (RSP).
- The German organic food market had total revenues of $20.2 billion in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 12.5% between 2016 and 2021.
- The meat, fish, and poultry segment was the market's most lucrative in 2021, with total revenues of $6.7 billion, equivalent to 33.2% of the market's overall value.
- Organic foods are particularly diverse in Germany, and the marketplace is crowded and highly competitive.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the organic food market in Germany
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the organic food market in Germany
- Leading company profiles reveal details of key organic food market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Germany organic food market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Germany organic food market by value in 2021?
- What will be the size of the Germany organic food market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Germany organic food market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Germany's organic food market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
7.4. What have been the most significant mergers/acquisitions/partnerships in recent years?
8 Company Profiles
8.1. Aldi Einkauf GmbH & Co oHG
8.2. REWE Group
8.3. Edeka Zentrale AG & Co KG
8.4. AlnaturA Produktions- und Handels GmbH
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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