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中国オーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

中国オーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年


China Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

中国オーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年 概要 中国の有機食品産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情... もっと見る

 

 

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2022年3月29日 US$500
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サマリー

中国オーガニック食品市場の概要、競合分析、予測、2017年〜2026年

概要

中国の有機食品産業プロファイルは、市場規模(2017-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 有機食品には、化学物質を使用せずに栽培されたことが独立機関によって証明された農産物が含まれます。本レポートでは、卵は肉、魚、鶏肉に分類されている。市場価値は小売販売価格(RSP)で計算されている。
- 中国の有機食品市場の2021年の総売上は144億ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は15.3%であった。
- 2021年には果物・野菜部門が最も有利であり、総売上は64億ドル、市場全体の44.4%に相当する。
- 中国における有機食品市場の成長は、より健康的な食事が消費者の予算に重くのしかかるという世界的な傾向の一部である。

対象範囲

- 中国の有機食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます
- ファイブフォース分析を使って中国の有機食品市場の競争力と魅力を判断
- 主要企業のプロファイルにより、有機食品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 5年間の予測で中国の有機食品市場の将来の成長見通しを理解することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2021年の中国の有機食品市場の規模は?
- 2026年の中国有機食品市場規模はどうなるのか?
- 中国の有機食品市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移したか?
- 中国の有機食品市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
7.4. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. China Resources Enterprise Ltd
8.2. Sun Art Retail Group Ltd
8.3. Dashang Co.,Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

China Organic Food Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Organic Food in China industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Organic food includes produce that has been independently certified to have been grown free of chemicals. For the purposes of this report, eggs have been classified as part of the meat, fish and poultry segment. Market values are taken at retail selling price (RSP).
- The Chinese organic food market had total revenues of $14.4 billion in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 15.3% between 2016 and 2021.
- The fruit and vegetables segment was the market's most lucrative in 2021, with total revenues of $6.4 billion, equivalent to 44.4% of the market's overall value.
- The growth of the organic food market in China is part of a global trend that sees healthier eating weighing more heavily on consumers’ budgets.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the organic food market in China
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the organic food market in China
- Leading company profiles reveal details of key organic food market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the China organic food market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the China organic food market by value in 2021?
- What will be the size of the China organic food market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the China organic food market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up China's organic food market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. Which players have been most successful in the recent past (1-3 years)?
7.3. What new products/services/innovations have been launched in the market over the last year?
7.4. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. China Resources Enterprise Ltd
8.2. Sun Art Retail Group Ltd
8.3. Dashang Co.,Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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