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米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


United States Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 米国の調理済み食品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量... もっと見る

 

 

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2022年3月19日 US$350
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サマリー

米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

米国の調理済み食品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- 米国の調理済み食品市場の2020年の総売上は228億2150万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は4.2%であった。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR3.1%で増加し、2020年には合計2,838.8百万kgに達した。
- 市場の拡大には、同国の経済状況の改善と雇用率の上昇が寄与している。

対象範囲

- 米国の調理済み食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、米国における調理済み食品市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロファイルから、調理済み食品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- 米国の調理済み食品市場の将来的な成長見通しを5年ごとの金額および数量で予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 米国の調理済み食品市場の2020年の金額規模は?
- 2025年の米国惣菜市場の規模は?
- 米国の調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- 米国の惣菜市場における上位競合はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the United States prepared meals market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Nestle SA
8.2. Conagra Brands Inc
8.3. General Mills Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

United States Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Prepared Meals in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Prepared meals market consists of the retail sale of ready meals, chilled & frozen pizzas and meal kits, which only require heating before serving or provided with prepared ingredients which are then combined to an individual's preference when being cooked. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The US prepared meals market had total revenues of $22,821.5m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.2% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 3.1% between 2016-2020, to reach a total of 2,838.8 million kg in 2020.
- The market's expansion is aided by the country's improving economic conditions and rising employment rate.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the prepared meals market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the prepared meals market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key prepared meals market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States prepared meals market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the United States prepared meals market by value in 2020?
- What will be the size of the United States prepared meals market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States prepared meals market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the United State's prepared meals market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the United States prepared meals market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Nestle SA
8.2. Conagra Brands Inc
8.3. General Mills Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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