米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年United States Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 米国の調理済み食品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量... もっと見る
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サマリー米国調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年概要 米国の調理済み食品産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。 - 米国の調理済み食品市場の2020年の総売上は228億2150万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は4.2%であった。 - 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR3.1%で増加し、2020年には合計2,838.8百万kgに達した。 - 市場の拡大には、同国の経済状況の改善と雇用率の上昇が寄与している。 対象範囲 - 米国の調理済み食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、米国における調理済み食品市場の競争力および魅力度を判断することができます。 - 主要企業のプロファイルから、調理済み食品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - 米国の調理済み食品市場の将来的な成長見通しを5年ごとの金額および数量で予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 米国の調理済み食品市場の2020年の金額規模は? - 2025年の米国惣菜市場の規模は? - 米国の調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間における市場の推移は? - 米国の惣菜市場における上位競合はどこか? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the United States prepared meals market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Nestle SA 8.2. Conagra Brands Inc 8.3. General Mills Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryUnited States Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the United States prepared meals market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Nestle SA 8.2. Conagra Brands Inc 8.3. General Mills Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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