スペイン調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年Spain Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 スペイン調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 スペインの調理済み食品産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)を含むトップラインの定性的... もっと見る
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サマリースペイン調理済み食品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年概要 スペインの調理済み食品産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。 - スペインの調理済み食品市場の2020年の総売上は27億5440万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は5%であった。 - 市場の消費量は2016~2020年の間にCAGR3.8%で増加し、2020年には合計4億4200万kgに達した。 - 市場の拡大は、同国の安定した経済状況と購買力の向上が寄与している。 対象範囲 - スペインの調理済み食品市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - 5つの力分析を用いてスペインの調理済み食品市場の競争力および魅力度を決定します。 - 主要企業のプロファイルから、調理済み食品市場の主要企業のグローバルオペレーションと財務実績の詳細を明らかにします。 - スペインの調理済み食品市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間の予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。 購入の理由 - スペインの調理済み食品市場の2020年の金額規模は? - 2025年のスペイン惣菜市場規模は? - スペインの調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - スペインの調理済み食品市場を構成する主要なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Spanish prepared meals market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period? 7.5. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Casa Tarradellas SA 8.2. Nestle SA 8.3. Nomad Foods Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummarySpain Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Spanish prepared meals market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period? 7.5. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Casa Tarradellas SA 8.2. Nestle SA 8.3. Nomad Foods Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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