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スカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

スカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


Scandinavia Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

スカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 北欧の調理済み食品産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的およ... もっと見る

 

 

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2022年3月19日 US$350
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サマリー

スカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

北欧の調理済み食品産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主なハイライト

- 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- スカンジナビアの調理済み食品市場の2020年の総売上は161億4180万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は1.5%であった。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR1.3%で増加し、2020年には合計8,210万kgに達しました。
- 惣菜の成長は、国内の好ましい経済状況と購買力の上昇によって促進されています。

対象範囲

- 北欧の調理済み食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、スカンジナビアの調理済み食品市場の競争力および魅力度を判断できます。
- 主要企業のプロファイルから、調理済み食品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- スカンジナビアの調理済み食品市場の将来的な成長見通しを5年ごとに予測し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年のスカンジナビアの調理済み食品市場の規模は?
- 2025年の北欧惣菜市場はどの程度の規模になるのか?
- スカンジナビアの調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- スカンジナビアの調理済み食品市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Scandinavian prepared meals market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Orkla ASA
8.2. Nomad Foods Ltd
8.3. Dr. August Oetker KG
8.4. Gunnar Dafgard AB
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Scandinavia Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Prepared Meals in Scandinavia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Prepared meals market consists of the retail sale of ready meals, chilled & frozen pizzas and meal kits, which only require heating before serving or provided with prepared ingredients which are then combined to an individual's preference when being cooked. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Scandinavian prepared meals market had total revenues of $16,141.8m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.5% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 1.3% between 2016-2020, to reach a total of 82.1 million kg in 2020.
- The growth of prepared meals is being fueled by favourable economic conditions and rising purchasing power in the country.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the prepared meals market in Scandinavia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the prepared meals market in Scandinavia
- Leading company profiles reveal details of key prepared meals market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Scandinavia prepared meals market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Scandinavia prepared meals market by value in 2020?
- What will be the size of the Scandinavia prepared meals market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Scandinavia prepared meals market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Scandinavia's prepared meals market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Scandinavian prepared meals market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Orkla ASA
8.2. Nomad Foods Ltd
8.3. Dr. August Oetker KG
8.4. Gunnar Dafgard AB
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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