スカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年Scandinavia Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 スカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 北欧の調理済み食品産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的およ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリースカンジナビアの調理済みミール市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年概要 北欧の調理済み食品産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主なハイライト - 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。 - スカンジナビアの調理済み食品市場の2020年の総売上は161億4180万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は1.5%であった。 - 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR1.3%で増加し、2020年には合計8,210万kgに達しました。 - 惣菜の成長は、国内の好ましい経済状況と購買力の上昇によって促進されています。 対象範囲 - 北欧の調理済み食品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます。 - ファイブフォース分析により、スカンジナビアの調理済み食品市場の競争力および魅力度を判断できます。 - 主要企業のプロファイルから、調理済み食品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - スカンジナビアの調理済み食品市場の将来的な成長見通しを5年ごとに予測し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2020年のスカンジナビアの調理済み食品市場の規模は? - 2025年の北欧惣菜市場はどの程度の規模になるのか? - スカンジナビアの調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間における市場の推移は? - スカンジナビアの調理済み食品市場を構成する主要なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Scandinavian prepared meals market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Orkla ASA 8.2. Nomad Foods Ltd 8.3. Dr. August Oetker KG 8.4. Gunnar Dafgard AB 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryScandinavia Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Scandinavian prepared meals market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Orkla ASA 8.2. Nomad Foods Ltd 8.3. Dr. August Oetker KG 8.4. Gunnar Dafgard AB 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
|