世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オランダ調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

オランダ調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年


Netherlands Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

オランダ調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年 概要 オランダの調理済み食品産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2022年3月19日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3営業日程度 33 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

オランダ調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

概要

オランダの調理済み食品産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- オランダの調理済み食品市場の2020年の総売上は17億7320万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は3.3%であった。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR1.9%で増加し、2020年には合計2億2740万kgに達する。
- 安定した経済状況と可処分所得の増加が、主に市場の成長を支えています。

対象範囲

- オランダの調理済み食品市場の規模、成長率、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析を用いてオランダの調理済み食品市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、惣菜市場の主要企業の世界的な事業展開や財務実績が明らかになります。
- オランダの調理済み食品市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間の予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2020年のオランダの調理済み食品市場の金額規模は?
- 2025年のオランダの調理済み食品市場規模は?
- オランダの調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場はどのように推移していますか?
- オランダの惣菜市場は他の地域との比較でどの程度の規模か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Dutch prepared meals market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Dr. August Oetker KG
8.2. Aviko BV
8.3. Nestle SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Netherlands Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Prepared Meals in the Netherlands industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Prepared meals market consists of the retail sale of ready meals, chilled & frozen pizzas and meal kits, which only require heating before serving or provided with prepared ingredients which are then combined to an individual's preference when being cooked. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Dutch prepared meals market had total revenues of $1,773.2m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.3% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 1.9% between 2016-2020, to reach a total of 227.4 million kg in 2020.
- Stable economic conditions and rising disposable income are primarily supporting the market growth.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the prepared meals market in the Netherlands
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the prepared meals market in the Netherlands
- Leading company profiles reveal details of key prepared meals market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Netherlands prepared meals market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Netherlands prepared meals market by value in 2020?
- What will be the size of the Netherlands prepared meals market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Netherlands prepared meals market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is the Netherlands’s prepared meals market in relation to its regional counterparts?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Dutch prepared meals market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Dr. August Oetker KG
8.2. Aviko BV
8.3. Nestle SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

MarketLine社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:630 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68d51da90169e8_18903235() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_691419fd14e4c0_44706041() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 630