インドネシア調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年Indonesia Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 インドネシア調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年 概要 インドネシアの調理済み食品産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的およ... もっと見る
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サマリーインドネシア調理済み食品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年概要 インドネシアの調理済み食品産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - 調理済み食品市場は、調理済み食品、チルド&冷凍ピザ、ミールキットなどの小売販売で構成され、提供前に加熱するだけでよいものや、調理する際に個人の好みに合わせて組み合わせることができる調理済み食材が提供されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用されるすべての税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。 - インドネシアの調理済み食品市場の2020年の総売上は620万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は7.8%であった。 - 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR5.4%で増加し、2020年には合計150万kgに達する。 - ポジティブな経済状況と可処分所得の増加が、この市場の成長を大きく支えている。 対象範囲 - インドネシアの調理済み食品市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、インドネシアの調理済み食品市場の競争力および魅力度を測定します。 - 主要企業のプロファイルから、インドネシアの調理済み食品市場の主要企業のグローバル展開と財務実績を明らかにします。 - インドネシアの調理済み食品市場の5年後を予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - インドネシアの調理済み食品市場の2020年における金額規模は? - 2025年のインドネシア惣菜市場規模は? - インドネシアの調理済み食品市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドネシアの惣菜市場を構成する主要なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Mayora Group 8.2. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.3. Nestle SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryIndonesia Prepared Meals Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)? 7.4. What are the most popular brands in the market? 8 Company Profiles 8.1. Mayora Group 8.2. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.3. Nestle SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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