![]() 広告 - 市場概要、競合分析、予測、2017年~2026年Advertising - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 広告 - 市場概要、競合分析、予測、2017年~2026年 概要 世界の広告業界プロファイルは、業界規模(2017-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。ま... もっと見る
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サマリー広告 - 市場概要、競合分析、予測、2017年~2026年概要 世界の広告業界プロファイルは、業界規模(2017-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や業界内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - 広告業界は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成されています。すべての市場データおよび予測は名目値(インフレ調整なし)で表示されており、本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常為替レート(年間平均)を使用して計算されています。 パンデミック危機の影響は業界ごとに異なるため、本レポートで使用したデータは、この特定市場の発展におけるCovid-19の影響に関する最新情報に基づいてモデル化したものである。 世界の広告業界の2021年の総収入は6957億ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は2.3%でした。 食品、飲料、パーソナル/ヘルスケア分野は、2021年に業界で最も有利であり、総収入は業界全体の18%に相当する1,251億ドルでした。 広告業界は、消費者支出や財力と高い相関関係にある。 スコープ - 世界の広告業界の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。 - ファイブフォース分析を用いて、世界の広告業界の競争力およびその魅力を判断することができます。 - 主要企業のプロフィールから、広告業界の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。 - 5年間の予測により、世界の広告業界の将来的な成長見通しを理解し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年における世界の広告業界の規模はいくらですか? - 2026年の世界の広告業界の規模はどうなるのか? - 世界の広告業界の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の業界のパフォーマンスはどうだったのか? - 世界の広告業界を構成する主なセグメントとは? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Competitive Landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Advertising 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Advertising in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Advertising in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Advertising in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Advertising in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Advertising in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Advertising in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Advertising in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Advertising in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Advertising in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Advertising in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Advertising in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Advertising in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Advertising in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Havas SA 30.2. Hakuhodo DY Holdings Inc 30.3. Cheil Worldwide Inc. 30.4. Asatsu-DK Inc. 30.5. Dentsu, Inc. 30.6. The Interpublic Group of Companies, Inc. 30.7. WPP plc 30.8. Publicis Groupe SA 30.9. Omnicom Group, Inc. 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
SummaryAdvertising - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Competitive Landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Advertising 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Advertising in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Advertising in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Advertising in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Advertising in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Advertising in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Advertising in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Advertising in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Advertising in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Advertising in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Advertising in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Advertising in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Advertising in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Advertising in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. Havas SA 30.2. Hakuhodo DY Holdings Inc 30.3. Cheil Worldwide Inc. 30.4. Asatsu-DK Inc. 30.5. Dentsu, Inc. 30.6. The Interpublic Group of Companies, Inc. 30.7. WPP plc 30.8. Publicis Groupe SA 30.9. Omnicom Group, Inc. 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
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よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版しています。 マーケットライン(MarketLine)はGlobalDataの... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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