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韓国家庭用品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

韓国家庭用品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年


South Korea Household Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

韓国家庭用品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年 概要 韓国の家庭用品の産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定性的および定量的な概... もっと見る

 

 

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サマリー

韓国家庭用品市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

概要

韓国の家庭用品の産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 家庭用品市場は、繊維製品、紙製品、食器洗い用品、芳香剤、殺虫剤、トイレケア用品、研磨剤、家具・床磨き、靴磨きなどの小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づいて評価され、適用される税金が含まれています。すべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用しています。
- 韓国の家庭用品市場の2020年の総売上は35億600万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は5.1%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR4.3%で増加し、2020年には合計3億5920万kgに達しました。
- 市場のパフォーマンスは同様のパターンで、2020年から2025年の5年間のCAGRは5.2%と予想され、2025年末には45億1350万ドルの市場規模になると予測される。

対象範囲

- 韓国の家庭用品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、韓国の家庭用製品市場の競争力および魅力度を測定します。
- 主要企業のプロファイルから、家庭用品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- 韓国の家庭用製品市場の今後の成長見通しについて、5年間の金額および数量予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 韓国の家庭用品市場の2020年の金額規模は?
- 2025年の韓国家庭用品市場はどの程度の規模になるのか?
- 韓国の家庭用品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 韓国の家庭用品市場における上位競合企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the South Korean household products market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last four years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. LG Corp
8.2. Reckitt Benckiser Group plc
8.3. Aekyung Industrial Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

South Korea Household Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Household Products in South Korea industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The household products market consists of the retail sale of textile washing products, paper products, dishwashing products, air fresheners, insecticides, toilet care, scouring products, furniture & floor polish, shoe polish. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions have been made using constant annual average 2020 exchange rates.
- The South Korean household products market had total revenues of $3,506.0m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.1% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 4.3% between 2016-2020, to reach a total of 359.2 million kg in 2020.
- The performance of the market is forecast to follow a similar pattern with an anticipated CAGR of 5.2% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $4,513.5m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the household products market in South Korea
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the household products market in South Korea
- Leading company profiles reveal details of key household products market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South Korea household products market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the South Korea household products market by value in 2020?
- What will be the size of the South Korea household products market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the South Korea household products market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in South Korea's household products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the South Korean household products market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last four years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. LG Corp
8.2. Reckitt Benckiser Group plc
8.3. Aekyung Industrial Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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